Eindeloos schor cliché-gezeik van de bovenste plank!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm with Roel vandaag, heerlijk nummer
Heel vroeg... vrijdagochtend om 5 uur?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vrijdag sleuteloverdracht!
De woningbouwmevrouw wilde t eerst naar maandag plaatsen, maar daar had ik dus géén zin in, dus heb subtiel gehint dat we die week beiden geen tijd hebben en dat hun dat weer een week huur scheelt, en toen bedacht ze dat ze toch vrijdagochtend heel vroeg kon
Hehehe, nee, half 9, maar das voor de woningbouwvereniging erg vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel vroeg... vrijdagochtend om 5 uur?
En je huurbaas al ingelicht van doei we gaan binnenkort stik maar lekker erin.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vrijdag sleuteloverdracht!
De woningbouwmevrouw wilde t eerst naar maandag plaatsen, maar daar had ik dus géén zin in, dus heb subtiel gehint dat we die week beiden geen tijd hebben en dat hun dat weer een week huur scheelt, en toen bedacht ze dat ze toch vrijdagochtend heel vroeg kon
Ja, hij heeft als t goed is vandaag een postbode voor de deur staan met een aangetekende brief. En Alex gaat m nog even persoonlijk bellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En je huurbaas al ingelicht van doei we gaan binnenkort stik maar lekker erin.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
Hé, heeft Rob ook een keer EkstraWeekend gedaan
Ja, kom zoveel leuke tegen nuquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah klopt! was n leuke uitzending
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kom zoveel leuke tegen nu
Maar ja, om ze nou allemaal te gaan luisteren
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga naar de verfwinkel, kleurstaaltjes uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |