Dan had je maar moeten werken of zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:19 schreef indahnesia.com het volgende:
beursbloedbad gemist...
ik was aan het reizenquote:Op dinsdag 30 september 2008 03:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten werken of zo
morgen danquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:08 schreef Pheno het volgende:
Laat dat goede maar weg. Ik verrek van de pijn
Innemen zal wellicht beter helpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een poging doen tot slapen. Sjesus, ik flikker er wel weer pijnstillers tegenaan.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:11 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
ik heb net even gekeken maar mjin beurs ligt nog op de plek waar ik hem gisteravond neer had gelegd
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oh, dat is naar.quote:
Dude, dat suckt...quote:
Lijkt het wel alsof het sneeuwt, als je naar het rijgedrag van menig nederlander kijkt...quote:
Lekker hequote:Op dinsdag 30 september 2008 08:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch ga ik dadelijk lekker fietsen
Kun je nagaan als het gaat sneeuwen hm.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Lijkt het wel alsof het sneeuwt, als je naar het rijgedrag van menig nederlander kijkt...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het gaat sneeuwen hm.
Hoelang doe je daar normaal gesproken over?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
. Dat heb ik ook al een paar keer mee mogen maken hoor. 2 en een half uur gedaan over het stukje Groningen - Hoogeveen toen...
.
Zijn die nog niet failliet danquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
mogguh
"Oldenzaal wacht op miljoenen" was de eerste nieuwskop die ik vanochtend las
de postcodekanjer is hier gevallen
Dat sowieso. Ze adresseren de boel ooko nog, dus een nee/nee sticker helpt niet. Ik ga ze toch eens bellen of ik uit hun bestand mag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Irritante spam is het.
Helaas nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die nog niet failliet dan
Nee al een heel tijd niet meer, in oldenzaal nooit gehad, wel een tijdje in enschedequote:
voor velen wel denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:17 schreef Pheno het volgende:
Postcodeloterij. Psychische probleemwijven
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Ah, je baas had nog niet genoeg poen wou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |