Je hebt smaak!quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Maandje geleden ben ik pas een beetje actief geworden. Begin dit jaar geregged.
Hoezo?
[..]
Op dit moment, album van ZEUS - 07
There's no way to go thenquote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dus een van de eerste dingen die een kloon over zichzelf zegt...
Je bouwt een rechtbank van karton in schaal 1:87quote:Op maandag 29 september 2008 22:41 schreef DaMart het volgende:
Waarom typ ik nou weer 'sector karton' ipv 'kanton'.
Dan verwijs je ze diegenen toch gewoon naar youtube?quote:Op maandag 29 september 2008 22:34 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Danku
Ik vind het zo grappig steeds uit te moeten leggen wie dat zijn en wat ze doen
Ik ben nog niemand tegengekomen die ze kendequote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan verwijs je ze diegenen toch gewoon naar youtube?
Maarreh.. ik dacht dat Zeus toch wel redelijk bekend was?
Dat moet het zijn. Als ik (artiestenanalfabeet eersteklas) er van gehoord heb en weet wat voor muziek ze maken, zegt dat toch wel iets hoorquote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die ze kende
Ga gewoon met de verkeerde mensen om
Of je onderschat jezelfquote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat moet het zijn. Als ik (artiestenanalfabeet eersteklas) er van gehoord heb en weet wat voor muziek ze maken, zegt dat toch wel iets hoor
mwah. Valt wel mee hoor.quote:
Ow nee nieteens eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef DR34M3R het volgende:
Iedereen naar bed?
Ik ook dus.
Truste![]()
Papierquote:
Muckquote:
ken je klassiekersquote:
WMz.quote:Op maandag 29 september 2008 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ken je klassiekers
truste droomdinges
bleeeeedquote:
Eenschquote:
Nou, huphup, slapenquote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil naar beheeeeeeed, maar mijn gitaar wil me niet laten gaan
Leg hem anders onder je kussenquote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 23:59 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Leg hem anders onder je kussen
quote:Op maandag 29 september 2008 23:59 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Leg hem anders onder je kussen
Tuukquote:
moest ik maar gaan doen ja. Ik heb inmiddels groeven in mijn vingertoppen staan, en misschien nog wel belangrijker.. kwartaalafsluiting, morgen weer om kwart voor zeven op en een drukke dag voor de boeg.quote:
hier komen toch alleen maar lieve mensen?quote:
Nou ga dromen over je gitaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hier komen toch alleen maar lieve mensen?
Luister naar mijn stemquote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
*schudt bleeeed door elkaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Luister naar mijn stem
Je ogen worden zwaar
Je voelt je benen week worden
Je zakt langzaam weg........
*valt in slaap
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
*schudt bleeeed door elkaar
nee, niet slapen nou! ik ben er net!
Eenschquote:
Forum Opties | |