quote:
Lekker traag likkenquote:
Yupquote:Op maandag 29 september 2008 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik neem aan de je CGM bedoelde daarmee?!
Omdat jij een account bent van iemand die al een account heeft.quote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Heerlijk zulk welkom
Mag jij me vertellen waarom ik een kloon ben
En dan ben ik tevens gek genoeg om een Full abo te nemen om het net echt te laten zijnquote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jij een account bent van iemand die al een account heeft.
Er zijn er meer die het hebben gedaan, neem mezelfquote:Op maandag 29 september 2008 21:41 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
En dan ben ik tevens gek genoeg om een Full abo te nemen om het net echt te laten zijn
Ok dan ben je riant gekquote:Op maandag 29 september 2008 21:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Er zijn er meer die het hebben gedaan, neem mezelf
MHOEhahahaha hij heeft een aboquote:Op maandag 29 september 2008 21:41 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
En dan ben ik tevens gek genoeg om een Full abo te nemen om het net echt te laten zijn
Nee, even flink aandelen inkopenquote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gezellig hier
Is iedereen aan het werk of zo?
Nee, ik was aan het oefenen. Met als resultaat dat mijn vingers nu stijf zijn en zeer doen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gezellig hier
Is iedereen aan het werk of zo?
*trots isquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het oefenen. Met als resultaat dat mijn vingers nu stijf zijn en zeer doen.
*rek- en strekoefeningen doet met linkerhand*
Ben je Amerika aan het opkopen?quote:
Ik ookquote:
Penguins will rule Amerika!quote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je Amerika aan het opkopen?
Na een jaar of 6 oefenen gaat het steeds makkelijkerquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb werkelijk 2 uur aan een stuk akkoorden geoefend. En die pijnlijk stijve vingers zijn morgen vast wel over.
QFTquote:
Oh, maar ik vind het niet erg hoor. Zoals ik al zei.. ik lijk wel verslaafd aan dat ding..quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na een jaar of 6 oefenen gaat het steeds makkelijker
Het word nog erger als je met anderen gaat samenspelenquote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind het niet erg hoor. Zoals ik al zei.. ik lijk wel verslaafd aan dat ding..
Wij zijn kei liefquote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef PoepSnoet het volgende:
Ja? is die weg![]()
Doen jullie misschien wat liever
Dat durf ik heul nog nie!quote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het word nog erger als je met anderen gaat samenspelen
Over een maand of wat welquote:
Als ik wist hoe een kloon zich gedroegquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gedraag je dan niet als 1 en vertel wat over jezelf
Ook nooit eerder hier geweest?quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Als ik wist hoe een kloon zich gedroeg
Ik wacht met mijn kopje koffie netjes af wanneer ik kan inhaken
De enige instrumenten waar ik me voor interesseer zijn degene die ik luister namelijk
Nou, dan gaan we daarover door: Wat luister je zoal?quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Als ik wist hoe een kloon zich gedroeg
Ik wacht met mijn kopje koffie netjes af wanneer ik kan inhaken
De enige instrumenten waar ik me voor interesseer zijn degene die ik luister namelijk
Maandje geleden ben ik pas een beetje actief geworden. Begin dit jaar geregged.quote:
Op dit moment, album van ZEUS - 07quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we daarover door: Wat luister je zoal?
Nieuwsgierigheidquote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Maandje geleden ben ik pas een beetje actief geworden. Begin dit jaar geregged.
Hoezo?
wat is dat voor soort muziek?quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Maandje geleden ben ik pas een beetje actief geworden. Begin dit jaar geregged.
Hoezo?
[..]
Op dit moment, album van ZEUS - 07
quote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat is dat voor soort muziek?
Aldus die gasten zelfquote:The objective was clear and simple: to make heavy, groovy rock music the way it was meant since 1969. Influenced by Black Sabbath, Led Zeppelin, Karma To Burn, Transport League, Goatsnake and the wave of nineties grunge and stoner, ZEUS developed their sound.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |