Romano godverdomme!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef BOYS1985 het volgende:
Jullie zijn echt ongelovelijk arrogant over mijn clupje.
Wij winnen toch in Paris!![]()
Jullie denken dat we kaliber heracles zijn zeker?
Rothen-Kezman-Giuly , Denneboom wie?
Dan voeren ze wel een heel slecht beleid. 21 miljoen fans (volgens jou) en dan niks presteren de laatste jaren. Beetje des Feyenoords. Niettemin vind ik het een mooie club.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef BOYS1985 het volgende:
Trotser op mijn club uit de hoofdstad met 21 miljoen fans in Frankrijk, dan op een provincieclub uit het oosten van Nederland.
Was jij niet ook voor Feyenoord, die verloren van het kaliber Heracles ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef BOYS1985 het volgende:
Jullie zijn echt ongelovelijk arrogant over mijn clupje.
Wij winnen toch in Paris!![]()
Jullie denken dat we kaliber heracles zijn zeker?
Rothen-Kezman-Giuly , Denneboom wie?
veel teletekst supporters. jammer dat het stadion nooit vol zitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef BOYS1985 het volgende:
Trotser op mijn club uit de hoofdstad met 21 miljoen fans in Frankrijk, dan op een provincieclub uit het oosten van Nederland.
Beetje loze reacties van je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef BOYS1985 het volgende:
Tijd om een topic te openenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef BOYS1985 het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Beetje loze reacties van je.
Als PSG 21 miljoen fans heeft, doen ze toch iets fout dat het stadion niet uitverkocht is.
Voor een "provincieclub" is het knapper dat ze de poulefase halen dan voor een PSG. Dus doe JIJ niet eens zo arrogant.
Daarnaast zit niemand hier arrogant te doen over PSG, dus of voeg wat nuttigs toe of flikker gewoon op uit dit topic.
denk naar 1 vd 2, weet nog nie welkequote:
Ik voeg iets toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Beetje loze reacties van je.
Als PSG 21 miljoen fans heeft, doen ze toch iets fout dat het stadion niet uitverkocht is.
Voor een "provincieclub" is het knapper dat ze de poulefase halen dan voor een PSG. Dus doe JIJ niet eens zo arrogant.
Daarnaast zit niemand hier arrogant te doen over PSG, dus of voeg wat nuttigs toe of flikker gewoon op uit dit topic.
Praatjes nu al, ben benieuwd of we jou hier nog zien als PSG straks daadwerkelijk verloren heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:00 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ik voeg iets toe.
ET 1 ..
ET 2..
ET TROIS ZERO!
3-0!
Toch 3 van de 4 goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:56 schreef Moody het volgende:
Deze loting graag:
Schalke 04
Paris Saint Germain
Manchester City
Kopenhagen
FC Twente
Enige kans is thuis winnen van Santander, uit een punt pakken tegen PSG en thuis een punt pakken tegen Schalke. Met 5 punten maak je redelijke kans om 3e te worden in de poule. Het is dus bij voorbaat niet kansloos.quote:Donderdag 23 oktober
FC Twente-Racing Santander
Donderdag 6 november
Manchester City - FC Twente
Woensdag 3 december
FC Twente-Schalke 04
Donderdag 18 december
Paris Saint Germain - FC Twente
GMTA?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Merson het volgende:
[..]
GMTA.
Reed jij donderdag trouwens rond een uur of half 3 vanuit Leeuwarden, richting Enschede. Met een Vak P - Aanpassen of oprotten vaantje achter in je auto?
Spelen we niet tegen City dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Enige kans is thuis winnen van Santander, uit een punt pakken tegen PSG en thuis een punt pakken tegen Schalke. Met 5 punten maak je redelijke kans om 3e te worden in de poule. Het is dus bij voorbaat niet kansloos.
Schijnt wel een behoorlijk prijskaartje aan die jongen te hangen.quote:FC Twente ziet in Senegalees Fall opvolger van N'Kufo
EXCLUSIEF - FC Twente volgt nadrukkelijk de verrichtingen van Baye Djiby Fall, de veelscorende spits van Odense BK. De Enschedeërs houden rekening met een vertrek van Blaise N'Kufo in de winterstop en oriënteren zich op een potentiële opvolger.
De 23-jarige Fall is een snelle en technische aanvaller uit Senegal die zijn opleiding genoot bij het Franse AJ Auxerre. Afgelopen zomer werd hij ook begeerd door FC Groningen. Via AS Vitre, het Deense Randers FC en Al Ain uit de Verenigde Arabische Emiraten kwam hij in januari van dit jaar bij Odense BK terecht.
Vanaf zijn transfer naar Randers, waar hij tussen 2006 en 2007 speelde, ontpopte hij zich als een sensatie door 26 keer te scoren in 39 duels. Voor Odense, koploper in de hoogste Deense competitie, scoorde hij in zijn eerste seizoen zevenmaal in dertien duels. Deze jaargang staat de teller voor de Senegalees in competitieverband al op elf goals in dertien wedstrijden.
Dergelijke cijfers zijn zeer welkom om de productie van N'Kufo vanaf de winterstop te kunnen doen vergeten. De 33-jarige Zwitserse international is bezig aan zijn zesde seizoen bij de Tukkers en trakteerde zijn ploeg jaarlijks op vele doelpunten. Niet voor niets kroonde hij zich de afgelopen vijf seizoenen telkens tot clubtopscorer van FC Twente.
VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |