Prachtigquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Pure onzekerheid allemaal. Hoe kanslozer je bent, hoe meer kans je maakt.
Gelul.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
* MarMar heeft wel gewone manvrienden.
Gelul.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen best vrienden samen zijn.
Gelul.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat vriendschappen tussen man/vrouw niet kan of lijkt te kunnen.
die was op mij gericht? het eten en drinken was niet vandaagquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:32 schreef EggsTC het volgende:
OMG ben je al terug? wtf wanneer?ff reageren op de andere posts brb.
Oh.. zo kwam het wel over!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
die was op mij gericht? het eten en drinken was niet vandaag
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:38 schreef EggsTC het volgende:
Die discussie hebben we hierrrrrrrrr al gevoerd. Voor een vrouw kan het vrij normaal zijn mannelijke vrienden te hebben, mannen doen dat niet zonder rede.
Ze zijn er wel, alleen ze zijn extreem schaars... daarnaast kan jij nog altijd als backup fungeren hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Maar, ik heb gewoon mannelijke vrienden die een vriendin hebben en geen dubbelzinnige intenties tonen naar mij toe.
Alvast veel plezierquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:42 schreef nicomart het volgende:
de precieze datum moet nog geprikt worden, we zaten beide een beetje vol de komende dagen. Dus dat komt nog wel goed. Laat het wel weten hier in ieder geval
Ik zie nu waarom het misverstand is ontstaan. "Het wordt na het werk wat eten en drinken" was bedoeld als "we gaan binnenkort na het werk wat eten en drinken"
Moet ik ook alle katten kennen om te weten dat het jagers zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat jij al mijn vrienden kent
Ah oké, jij bent mensen gewend die zo primitief zijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moet ik ook alle katten kennen om te weten dat het jagers zijn?
Primitief? Nee dat hoeft nog niet zo zeer... instinct is een beter woord.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah oké, jij bent mensen gewend die zo primitief zijn?
Dat verklaart
Het belangrijkste is inderdaad jezelf blijven, dus als je van jezelf uit niet geheimzinnig bent, moet je dat ook niet gaan spelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:20 schreef mysterious_ het volgende:
Het belangrijkste is om altijd jezelf te blijven. Van daaruit kun je kijken of zij werkelijk jou als persoon interessant vindt(dus wees geheimzinnig en een gezellig persoon om mee te praten). Als je merkt dat je eenmaal de "click" met haar, moet je op dat moment haar uitvragen. Je moet hier niet te lang mee wachten anders kom je in de friends zone.
Ik zie mijn vrienden inderdaad wel als een bijzonder soort mensen die je niet zomaar overal tegenkomtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Primitief? Nee dat hoeft nog niet zo zeer... instinct is een beter woord.
En ze zijn er wel zoals ik al zei. Maar vaak zijn het homo's. Dan heb je ook nog het fenomeen "man-wijven" die zich bij een groep betrekken.
Of je hebt schaarse vrienden, dat kan ookIk zie het iig in mn omgeving niet veel gebeuren afgezien van bovenstaande scenario's
Tja, ik ben geen 18 en geen 32 dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zie mijn vrienden inderdaad wel als een bijzonder soort mensen die je niet zomaar overal tegenkomt
Ik denk wel dat het verschilt per leeftijdsgroep, het lijkt me als je 18 bent moeilijker om gewoon vrienden te hebben van het andere geslacht dan als je 32 bent
Hoewel ik altijd wel manvrienden heb gehad eigenlijk.. waarbij ik van die mannen dan ook genoeg heb meegemaakt met hoe ze met vrouwen omgaan en blij was dat ik een gewone vriendin van ze was
Voor TS: gebruik dan niet het woord dineren. Noem het alsjeblieft gewoon eten; dat is altijd 's avonds, want 's ochtends heet het ontbijten en 's middags lunchen.quote:Op maandag 29 september 2008 12:10 schreef fathank het volgende:
Vraag dr een keer mee uit eten ofzo. En dan niet via email maar gewoon tijdens een van die leuke gesprekken. Stuur het een beetje met een vraag als "nog plannen voor het weekend" ofzo? En zodra ze geen plannen heeft vraag je of ze een keer met je wilt dineren ofzo.
Nooit geschoten is altijd mis.
Hehe ja dineren is een woord dat is voorbehouden aan 60+-ers in rokkostuum met hoge hoed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor TS: gebruik dan niet het woord dineren. Noem het alsjeblieft gewoon eten; dat is altijd 's avonds, want 's ochtends heet het ontbijten en 's middags lunchen.
Ja, of met gestreken pantalon, sportief colbert en lange mantel, alle van een herenmodezaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja dineren is een woord dat is voorbehouden aan 60+-ers in rokkostuum met hoge hoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |