Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:44 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb ook een keer 'ik werdt' gezien, dat vind ik zo mogelijk nog erger
hahquote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten.
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH!!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 11:50 schreef DeTolk het volgende:
Ik wordt er gek van.
toppertje breezerannanas!!!quote:Op maandag 29 september 2008 11:54 schreef deepart het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH!!!!!
HAAAAAAAAHAHAHAHA
*.......*
NOHHHHH!!!!
WHAAAAAAAAAHAHAHAHAAA
KANKER GRAPPIG VRIEND!
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten.
[..]
telt spuug als glijmiddel?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb je in mijn sig gequotequote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2008 11:54 schreef deepart het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH!!!!!
HAAAAAAAAHAHAHAHA
*.......*
NOHHHHH!!!!
WHAAAAAAAAAHAHAHAHAAA
KANKER GRAPPIG VRIEND!
[..]
Puike opmerking.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
Zegt iemand die een behoorlijk kromme zin maakt .quote:Op maandag 13 april 2009 19:24 schreef mafkees01 het volgende:
Hier op FOK is het anders ook slecht gesteld met de Nederlandse taal helaas
Klopt, er zat ook nog een typo in, ik ben helaas vergeten welke dat was.quote:Op maandag 13 april 2009 19:51 schreef Gozert het volgende:
IK WORDT is ook in de subs van FAST & FURIOUS 4 te zien ... niet in de custom subs, wel in de versie in de bios!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |