abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61988336
De verdachte met het papiertje staat hier weer duidelijk op de foto
***** Kraak.....
pi_61988345
BankVindPost.
For great justice!
pi_61988356
quote:
Op maandag 29 september 2008 05:26 schreef Narcolepticus het volgende:

[..]

Alleen die tweede van links heeft nog een beetje een 'normale' uitdrukking op z'n gezicht. Die eerste kijkt of hij net de deal van z'n leven heeft gesloten en de toekomst met het grootste vertrouwen tegemoet gaat. Die derde kijkt alsof hij iemand in het geheim een poot heeft uitgedraaid en kan zijn vrolijkheid daarover niet langer verbergen. En de vierde probeert te verhullen dat hij eigenlijk moet huilen, omdat hem zojuist een poot is uitgedraaid.
Deze ga ik bookmarken. Prachtig verwoord
pi_61988359
Er zal vandaag wel een rare sfeer zijn op het werk gok ik. .
For great justice!
pi_61988368
quote:
Op maandag 29 september 2008 05:20 schreef Narcolepticus het volgende:

[..]

True. Maar denk je dat het wat oplost? Had die bank lekker down laten gaan, dat had ING geld toe gehad op de overname van ABN-AMRO.

[ afbeelding ]

zo werkt dat niet he... want dan breekt er paniek uit onder de burgers.. en dan heb je pas echt problemen.
  maandag 29 september 2008 @ 07:08:31 #56
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_61988383
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:00 schreef Q. het volgende:
Kan je niet gewoon meteen bier gaan drinken?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_61988391
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:00 schreef Q. het volgende:
Je werkt nu i.p.v. 2.5 dag per week voor Bos, 5 dagen per week voor Bos?
pi_61988509
goede deal voor de overheid en voor fortis.

Hoeft ook de te verkopen onderdelen nu niet verkocht te gaan worden
  maandag 29 september 2008 @ 07:35:22 #59
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_61988521
Volgens mij hebben ze helemaal geen slechte deal gemaakt... Fortis is natuurlijk vele malen meer waar dan die 11 Miljard.... dus als Fortis weer gaat stijgen in z'n waarde....worden de aandelen voor een mooie bedrag verkocht
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_61988529
Sinds wanneer heeft Nederland geld voor dit soort dingen? Regel verdomme eerst de zorg ofzo.......

Laat die eikels zelf hun bonen doppen!!
pi_61988534
Jarenlang dikke bonussen incasseren, Bos die bij elke gelegenheid stelt 'Er is niets aan de hand want we hebben fantastisch toezicht in Nederland'...en dan wel in 2 dagen besluiten om er even 4 miljard euro tegenaan te gooien van de belastingbetaler.

Weinig reden tot blijheid lijkt mij.
pi_61988566
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:38 schreef Wokkel het volgende:
Jarenlang dikke bonussen incasseren, Bos die bij elke gelegenheid stelt 'Er is niets aan de hand want we hebben fantastisch toezicht in Nederland'...en dan wel in 2 dagen besluiten om er even 4 miljard euro tegenaan te gooien van de belastingbetaler.

Blijkt wel weer wat de heer Windvaan voor een windvaan is
pi_61988634
Tsja.. Dat geld komt vast wel weer een keer terug, en om een signaal van stabiliteit (..uhm..) af te geven is dit geen slecht idee denk ik. Alleen die wegstromende spaarders hou je hier niet mee tegen denk ik. Dat is sentiment, en dat los je niet met geld op. Ben benieuwd naar de opening vanochtend!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61988716
ik hoort net op de belg , dat ze erover praten om ab amro te behouden of zelfstandig te maken.
pi_61988943
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:38 schreef Wokkel het volgende:

Ik denk dat niemand vooraf inzage had in de werkelijke problemen van Fortis

Het was niet de bedoeling van minister Bos om te nationaliseren zei hij vooraf, maar kennelijk was er geen keus, overigens denk ik dat dit een goede deal is voor de staat

Het ergste is dat Voutron drie maanden geleden nog een miljoenenbonus opstreek, kun je zien hoe ziek dat bankwereldje is / was.
En dat allemaal om zijn oud-collega's te kunnen ontslaan
pi_61988999
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:15 schreef hoipim het volgende:
ik hoort net op de belg , dat ze erover praten om ab amro te behouden of zelfstandig te maken.
ABN AMRO over een jaar naar de beurs brengen kan een hele goede deal zijn

Fortis opent 28% hoger, goede deal voor Bos.

[ Bericht 6% gewijzigd door henkway op 29-09-2008 08:51:46 ]
pi_61989129
België mag die ''arrogante kaaskoppen'' dankbaar zijn. Als Fortis was omgevallen, dan zou dit een veel groter effect hebben gehad op de Belgische economie dan op de Nederlandse. Het overgrote deel van de Belgen heeft zijn spaargeld bij Fortis en ze zijn daarnaast (meen ik) ook de grootste werkgever in België met 23.000 banen.
pi_61989431
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Blijkt wel weer wat de heer Windvaan voor een windvaan is
Gevolg van VVD beleid pik.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61989447
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:43 schreef henkway het volgende:

[..]

ABN AMRO over een jaar naar de beurs brengen kan een hele goede deal zijn

Fortis opent 28% hoger, goede deal voor Bos.
en nu snel weer verkopen.
pi_61989456
quote:
Tweede Kamer ziet redding Fortis als noodzakelijk kwaad
Gepubliceerd: 29 september 2008 08:03 | Gewijzigd: 29 september 2008 08:26
ANP
Den Haag, 29 sept. De Tweede Kamer noemt de injectie van 4 miljard euro in Fortis een noodzakelijk kwaad. Met de gedeeltelijke nationalisering kan het vertrouwen in de bank en verzekeraar worden hersteld zodat het Belgisch-Nederlandse concern niet omvalt. Spaarders blijven zo verzekerd van hun centen.,,Het is een forse stap die helaas noodzakelijk is'', zegt Tweede Kamerlid Kees Vendrik van GroenLinks. ,,Je kunt geen betere aandeelhouder hebben dan de overheid als het gaat om het herstellen van vertrouwen in een bedrijf'', aldus Vendrik.

Collega Frans Weekers van de VVD bekijkt de redding door België, Nederland en Luxemburg met gemengde gevoelens. ,,Het is nogal wat dat een behoorlijk stuk van een grote private instelling wordt genationaliseerd. Maar het moest gebeuren'', aldus Weekers.

De VVD'er noemt het jammer dat er geen bedrijven geïnteresseerd waren in een groot belang in Fortis. België, Nederland en Luxemburg kopen voor in totaal 11,2 miljard euro een minderheidsbelang in de lijdende bankactiviteiten van Fortis. Nederland legt 4 miljard neer.

Weekers juicht het toe dat Nederland, België en Luxemburg elk slechts een minderheidsbelang van 49 procent in nationale bankactiviteiten van Fortis nemen. ,,Als ze een meerderheid hadden genomen, was er helemaal sprake van nationalisatie.''

Tweede Kamerlid Ewout Irrgang van de SP vraagt zich echter af waarom de Nederlandse staat geen controlerend belang in het Nederlandse bankonderdeel van het bedrijf neemt. ,,Als we er zo veel geld in steken, waarom dan niet 51 procent?'' vraagt Irrgang zich af.

Het steekt de SP'er dat met de reddingsoperatie ,,slecht gedrag in het verleden'' van onder andere bestuurders van Fortis wordt beloond. Met de reddingsoperatie moet in ieder geval hun loon omlaag, vindt hij. ,,Nu zo'n groot deel van Fortis in handen van de overheid komt, moeten er afspraken komen over de beloning van Fortis-bestuurders'', stelt Irrgang.

Het CDA wil meer details over de redding van Fortis. ,,Het is volstrekt onduidelijk wat er met ABN Amro gebeurt'' stelt CDA-Kamerlid Frans de Neree. De aankoop van de Nederlandse activiteiten van ABN Amro brachten Fortis in de problemen waarvan het concern nu gered lijkt.
Regenten zijn het. Eikels, klootzakken. Sorry, ik ben nog steeds woest. Afschuwelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61989458
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gevolg van VVD beleid pik.
wat heeft mijn pik er nu weer mee te maken?
pi_61989459
Hoe laat is de AEX open eigenlijk, en waar kan je de eerste koersen zien? Duurt altijd veel te lang naar mijn mening.
  maandag 29 september 2008 @ 09:16:58 #73
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61989531
tvp
pi_61989554
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe laat is de AEX open eigenlijk, en waar kan je de eerste koersen zien? Duurt altijd veel te lang naar mijn mening.
9.00 uur, 15 minuten vertraging als je gratis koersen wil kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')