abonnement Unibet Coolblue
pi_61980607








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] 3-1 overwinning op Feijenoord
    [*] Koploper in de eredivisie



    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61980637
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61980648
    WOW..
    dejavu TT.
      zondag 28 september 2008 @ 21:12:25 #4
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61980831
    Het was geen goede wedstrijd, maar wat was het spannend. Feyenoord deed aardig mee met 10 man, al kregen ze na die rode kaart wel heel veel 'overtredingen' mee van Blom.

    Ben benieuwd wat Jack "grachtengordel" van Gelder (Š Paul Zweverink) er vanavond in Studio Voetbal over te zeggen heeft. Als we volgende week van ADO winnen zijn we toch al een behoorlijk tijdje koploper (dan is zo'n interlandweekend wel weer leuk). Dan wil ik nog wel eens zien of Ajax van dit Groningen kan winnen. Met alle respect, Jack...

    Verdomd mooie TT weer...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 28 september 2008 @ 21:13:38 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61980879
    Och ja Kevin Blom, floot echt een zaadpot.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61980882
    leuk hoor
    pi_61980900
    Die TT is al eens langsgeweest, venom. Doe eens origineel of zo.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_61980972
    quote:
    Mooi ook dat je voor de vrije trap nog iemand hoort zeggen "in de korte hoek hoor"
    pi_61981013
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef RayMania het volgende:
    Die TT is al eens langsgeweest, venom. Doe eens origineel of zo.
    Je bent gewoon jaloers! .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61981066
    tvp
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61981089
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Je bent gewoon jaloers! .
    18 oktober venom, 18 oktober.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_61981122
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    18 oktober venom, 18 oktober.
    Dan lopen we 3 punten uit op Ajax.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61981172
    Hopen dat Suarez een lekker schorsing krijgt zodat hij er dan niet bij is.. Ook Sulejmani zal er niet bij zijn dan.. dan is Ajax echt niet veel meer zonder die 2 spelers..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 28 september 2008 @ 21:21:27 #14
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61981178
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Dan lopen we 3 punten uit op Ajax.
    Dan is het verschil inmiddels 9 punten.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61981266
    Lekkere pot, veel sfeer en de Zweedse bondscoach is niet voor niks gekomen. Minpunt: als Lovre die drie kansen wat beter had benut hadden we Feijenoord helemaal kunnen slopen vandaag, nu bleven ze overeind en wordt het zelfs nog even spannend.
    "That rug really tied the room together".
    pi_61981308
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef Kerol het volgende:
    Hopen dat Suarez een lekker schorsing krijgt zodat hij er dan niet bij is.. Ook Sulejmani zal er niet bij zijn dan.. dan is Ajax echt niet veel meer zonder die 2 spelers..
    Die zal volgende week wel tegen de 5e op rij aanlopen inderdaad.
      Moderator / Redactie Sport zondag 28 september 2008 @ 21:25:01 #17
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_61981309
    Kan Joep Schreuder weer koffie komen drinken bij Groningen .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_61981340
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:23 schreef Art_Core het volgende:
    Lekkere pot, veel sfeer en de Zweedse bondscoach is niet voor niks gekomen. Minpunt: als Lovre die drie kansen wat beter had benut hadden we Feijenoord helemaal kunnen slopen vandaag, nu bleven ze overeind en wordt het zelfs nog even spannend.
    Lovre is gezegend met een geweldige techniek en goed inzicht. Alleen hij heeft echt teveel kansen nodig om te scoren.
    pi_61981353
    Is die TT toch langer houdbaar dan ik dacht. Nice
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_61981421
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef Kerol het volgende:
    Ook Sulejmani zal er niet bij zijn dan.. dan is Ajax echt niet veel meer zonder die 2 spelers..
    Ja, want Sulejmani heeft zoveel betekend voor Ajax dat hij onmisbaar is.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_61981511
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef The_Verve het volgende:

    Ben benieuwd wat Jack "grachtengordel" van Gelder (Š Paul Zweverink) er vanavond in Studio Voetbal over te zeggen heeft.
    Jack Grachtengordel. .

    Hans Nijland is te gast, ik ben benieuwd.
    Kijken of hij wat nieuws te melden heeft mbt uitbreiding of nieuw stadion.

    Ik vond dat hij laatst op de radio wel naar een nieuw stadion neigde.
    Hij zei dat niet letterlijk, maar het kwam zo op mij over.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 28 september 2008 @ 21:34:11 #22
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61981604
    Ah, het gaat alweer over 18 oktober.
    De dag dat we hopelijk de 2e pseudo-topclub kunnen laten zien dat het voorbij is met de klassieke top-3 in Nederland.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61981652
    Ik hoorde vanmiddag van mijn buurman op de tribune (die al die jaren vrijwel alles goed wist) dat ze binnenkort bekend maken naar 35000 te gaan volgend jaar.
    pi_61981672
    Zou wel fraai zijn, 3 ringen. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61981702
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Ik vond dat hij laatst op de radio wel naar een nieuw stadion neigde.
    Hij zei dat niet letterlijk, maar het kwam zo op mij over.
    Als er nog een 3e ring op de Euroborg komt kan de FC ook een jaar lang niet daar meer spelen, hoeveel verlies maak je daar wel niet mee dat je voor een seizoen moet verkassen naar een ander stadion?
    Nieuw stadion lijkt me de beste optie, 40,000 man ofzo met uitbreidingsmogelijkheden tot ong 80,000 mocht de FC écht een topclub worden in de toekomst

    stel je voor...
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 28 september 2008 @ 21:39:34 #26
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61981762
    Twente heeft het toch ook in één zomerstop voor elkaar gekregen, of vergis ik me nu?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61981767
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    uitbreidingsmogelijkheden tot ong 80,000

    stel je voor...
    80.000 man . Camp Nou in 't Noorden

    Dat krijgt geen club in Nederland vol denk ik. Zelfs Ajax en Feyenoord niet, alleen bij topwedstrijden misschien.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61981802
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef The_Verve het volgende:
    Twente heeft het toch ook in één zomerstop voor elkaar gekregen, of vergis ik me nu?
    Ik heb begrepen dat ze gaan kijken of gedurende het seizoen gebouwd kan worden, dak eraf dat seizoen en lekker doordeweek die tribunes opbouwen.
      zondag 28 september 2008 @ 21:43:44 #29
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_61981876
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ah, het gaat alweer over 18 oktober.
    De dag dat we hopelijk de 2e pseudo-topclub kunnen laten zien dat het voorbij is met de klassieke top-3 in Nederland.
    Ik spreek wel veel mensen die echt zin hebben in die wedstrijd. Twee jaar geleden werd het een schitterende 3-2, vorig jaar 2-2, wedstrijden tussen Ajax en Groningen zijn wel altijd vol spanning en sensatie. Ook op zaterdag om kwart voor negen, hopelijk komen er veel man van jullie mee en het wordt een echte topper.

    Ik kijk er al naar uit hoor.
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_61982045
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef Silenus het volgende:

    [..]

    Ik spreek wel veel mensen die echt zin hebben in die wedstrijd. Twee jaar geleden werd het een schitterende 3-2, vorig jaar 2-2, wedstrijden tussen Ajax en Groningen zijn wel altijd vol spanning en sensatie. Ook op zaterdag om kwart voor negen, hopelijk komen er veel man van jullie mee en het wordt een echte topper.

    Ik kijk er al naar uit hoor.
    Ik zou graag eens meegaan, laatste jaren altijd mooie potjes. Maar ik weiger als een stuk crimineel vee behandeld te worden met zo'n busreis.
    Zitten op Noord is daarvoor al voldoende.
      zondag 28 september 2008 @ 22:00:50 #31
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61982403
    Zag net deze foto in het fotoverslag van Harris:


    Vond hem wel grappig .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61982641
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61983214
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Zag net deze foto in het fotoverslag van Harris:
    [ afbeelding ]

    Vond hem wel grappig .
    pi_61983633
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 28 september 2008 @ 22:55:09 #35
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_61984151
    Ben benieuwd of Hansje Nijland zometeen wat boeiends te melden heeft. Vast wel.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_61984264
    Altijd mooi om met de massa zingend het stadion uit te gaan
      zondag 28 september 2008 @ 23:05:28 #37
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_61984456
    Goed topic.
    pi_61984560
    Kuttopic
    pi_61985803
    We hadden dus een pingel moeten hebben tegen Heracles.
    pi_61988432
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_61988591
    Mooi stuk, Karrs.

    De instelling van Berg is tekenend voor een topspits. 2x scoren tegen Feyenoord en niet tevreden zijn. Hij wil wereldtop worden en streeft naar perfectie. Dus nog balvaster, nog beter in de combinatie en zelfs uit kleine mogelijkheden wil hij altijd scoren. Hij heeft echt de potentie om wereldtop te worden. Hij is snel, tweebenig, kopsterk, slim, koelbloedig en heeft een prima instelling.

    stukje uit telegraaf:
    quote:
    Berg de plaaggeest van Feyenoord

    GRONINGEN - Marcus Berg ontpopt zich inmiddels tot een ware plaaggeest voor de Feyenoord-defensie. Vorig seizoen bezorgde de Zweedse spits FC Groningen ook al de zege door twee goals, waarvan één in de blessuretijd. Zondagmiddag was hij in de Euroborg weer bepalend.

    Onder toeziend oog van de Zweedse bondscoach Lars Lagerbäck was het uiteindelijk Berg die het verschil maakte met twee goals. Tussendoor maakte André Bahia met een kopgoal de aansluitingstreffer, maar die kwam voor Feyenoord te laat. Het werd uiteindelijk 3-1 voor FC Groningen.

    "Natuurlijk ben ik tevreden met mijn goals, maar ik vind wel dat ik beter had kunnen spelen”, aldus Berg. "Ik weet dat ik van de tien kansen er acht of negen maak, maar het voetbal moet nog beter.”

    FC Groningen-trainer Ron Jans begreep wat zijn goalgetter bedoelde. "Marcus weet dat hij om een absolute topspits te worden nog balvaster moet worden in zijn meevoetballen. Daar werkt hij hard aan. Maar zijn kwaliteit is dat hij blijft knokken en daardoor toch zijn goaltjes meepikt.”

    telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61988610
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 07:50 schreef venomsnake het volgende:

    De instelling van Berg is tekenend voor een topspits. 2x scoren tegen Feyenoord en niet tevreden zijn. Hij wil wereldtop worden en streeft naar perfectie. Dus nog balvaster, nog beter in de combinatie en zelfs uit kleine mogelijkheden wil hij altijd scoren. Hij heeft echt de potentie om wereldtop te worden. Hij is snel, tweebenig, kopsterk, slim, koelbloedig en heeft een prima instelling. in de winterstop naar Ajax.
    ><(({°>
    pi_61988667
    Ik las ergens de opmerking dat Súarez bij Ajax geen Nederlands (meer) spreekt; iets wat hij bij Groningen wél deed.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_61988818
    Zegt mijn Groningencollega na precies 8 seconden al "zou je me niet even feliciteren".

    Ja, lullo, mag ik eerst even ademhalen
      maandag 29 september 2008 @ 08:52:39 #45
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_61989159
    Ron Jans deed 's ochtends Begin de dag met een dansje bij Giel. Was wel lachen
    pi_61990136
    tvp
    Twinning = boring
    pi_61990292
    "Met Giel van de radio!"
    "Is dat je achternaam, 'Van de Radio'?"
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_61990370
    Beste Venomsnake,

    het is dat die TT me zo aanspreekt, anders had ik nu commentaar gegeven over jouw gebrek aan creativiteit
    pi_61990518
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61990965
    quote:
    Jans ziet Abraham als koploper

    GRONINGEN - Ron Jans kan vandaag als trainer van FC Groningen zijn vijftigste verjaardag in een opperbest humeur vieren. De noorderlingen gaan immers na vier speelronden fier aan kop in de eredivisie

    "En toch vind ik niet dat dit FC Groningen het sterkste elftal is dat ik onder mijn hoede heb gehad. Vorig seizoen omstreeks januari, toen we vierde stonden, waren we verder dan nu.”

    Met het vertrek van Bruno Silva, Erik Nevland en Rasmus Lindgren werd dat team toen in de winterstop uitgehold. Een herhaling van dat zwarte scenario vreest Jans niet. "Misschien kan FC Groningen zich nu in de winterstop juist versterken.”

    Telegraaf
    Dit is trouwens ook een hilarisch moment.. Timmer wil Andersson een beuk geven, maar Andersson blijft als een blok beton staan terwijl Timmer zelf naar achteren vliegt en zichzelf blesseert !



    [ Bericht 9% gewijzigd door venomsnake op 29-09-2008 10:56:59 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61993140
    Toch zit het me wel dwars dat Loovens niet meer extra gestraft kan worden voor zijn Bouaouzzan achtige overtreding. Komen er nog interne maatregelen?
    pi_61993174
    Meer leesvoer:
    quote:
    FC Groningen viert feest

    Of hij ook op zijn zestigste verjaardag nog trainer van FC Groningen is? Ron Jans schiet in de lach. "Nee, eerlijk gezegd denk ik niet dat ik dan hier nog zit. Maar FC Groningen zit dan nog wel in mijn hart.''

    Jans, die maandag wakker werd als vijftiger én als koploper van de eredivisie, voegt er haastig aan toe dat hij absoluut geen plannen heeft om vroeger of later uit de Euroborg te vertrekken. Waarom zou hij ook? Heel Groningen loopt weg met hem.

    Boegbeeld
    Volgens algemeen directeur Hans Nijland is Jans zelfs uitgegroeid tot het boegbeeld van de club. Dat bleek zondag wel na de inmiddels 'gebruikelijke' thuiszege op Feyenoord (3-1) toen het publiek hem massaal alvast toezong voor zijn vijftigste verjaardag. "De ondergrens van FC Groningen komt steeds hoger te liggen'', betoogt Jans, die met zeven seizoenen de langstdienende trainer in de eredivisie is. "Dat neemt niet weg dat onze doelstelling van een plaats bij de eerste acht dit seizoen gehandhaafd blijft. Ook al staan we nu bovenaan. Hoger dan de achtste plaats mag natuurlijk ook, maar ik zie ons geen kampioen worden. Al zou ik dat niet erg vinden. Maar ik zou mijn geld er niet op zetten.''

    Examen
    Vakman Jans staart zich niet blind op de eerste plaats, maar geniet er wel met volle teugen van. ,,Ik weet nog niet waar we met dit elftal precies staan. Of de uitwedstrijd tegen Ajax op 18 oktober een examen is? Laten we eerst komende zondag maar thuis van ADO Den Haag winnen. Op het moment dat wij gaan denken 'dat doen wij wel even' gaat het zeker fout. Een paar jaar geleden waren we ruim twintig duels in de Euroborg ongeslagen en toen kwam ook ADO plotseling voorbij. Het werd 2-5. Ja, dat kan ik me nog goed herinneren.''

    Jans
    Volgens Jans, die afgelopen zomer een aanbieding van FC Twente afwimpelde, is zijn huidige selectie nog niet zo sterk als vorig seizoen tijdens de eerste competitiehelft. FC Groningen stond toen rond Kerstmis weliswaar vierde, maar had met spelers als Lindgren, Silva en Nevland grote jongens in huis. In januari waren ze echter vertrokken, nadat een seizoen eerder ook al groeibriljantje Suarez naar Ajax was verhuisd. ,,Nee, bang voor een nieuwe uittocht in januari ben ik niet. Dat is ook nog zo ver weg. Ik moet mijn schaatsen nog invetten. Misschien blijft iedereen wel en halen we er nog wat spelers bij. Een linkspoot die ook back kan spelen en een extra spits zouden niet verkeerd zijn.''

    Marcus Berg
    Jans geeft daarmee aan dat de rek er bij FC Groningen nog lang niet uit is, ook al omdat de veelgeprezen scouting altijd wel weer met nieuwe versterkingen aankomt. Directeur Nijland heeft bovendien ruim 2 miljoen euro op de bank en wil op korte termijn de capaciteit van de uitpuilende Euroborg van 23.000 naar 35.000 bezoekers vergroten. Toch zal het op de langere termijn lastig blijven voor de Groningse club om opkomende talenten als Marcus Berg te behouden. De 22-jarige Zweed, zondag bekeken door de Zweedse bondscoach Lagerbäck, scoorde donderdag drie keer in het bekerduel met de amateurs van Hollandia (2-3) en zondag twee keer tegen Feyenoord.

    "Marcus kan een absolute topspits worden. Hij kan bijna alles. Links en rechts schieten, koppen, sprinten. En hij is een knokker, een vechter. Marcus moet echter nog beter worden in de combinatie. Hij moet nog balvaster worden. En zijn Nederlands verdient ook nog enige aandacht. Zijn interviews doet hij nog in het Engels. Dat vind ik jammer. Hij durft het misschien nog niet. Maar bij FC Groningen zijn dat wel zaken die we goed in de gaten houden. De buitenlanders dienen zich bij ons aan de Nederlandse aanpak en speelwijze aan te passen. Wie daarin mee wil, gaat mee, anders maar niet."

    DePers
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61993205
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
    Toch zit het me wel dwars dat Loovens niet meer extra gestraft kan worden voor zijn Bouaouzzan achtige overtreding. Komen er nog interne maatregelen?
    Loovens?
    Die ken ik niet..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61993294
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Loovens?
    Die ken ik niet..
    Hoe heet die dan, is het dezelfde die later de vrije trap scoorde dan? Want dan is het toch wel echt heel wrang.
    pi_61993353
    Nu snap ik er niks meer van.. .
    De Roover scoorde de vrije trap.. Ik denk dat je Lovre bedoeld, die maakte die harde overtreding.

    Wat moet de club nu doen dan volgens jou?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 september 2008 @ 12:41:03 #56
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_61993485
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:
    Wat moet de club nu doen dan volgens jou?
    Inderdaad zeg, jezelf een beetje in de vingers gaan snijden terwijl de scheidsrechter het heeft waargenomen en te licht heeft bestraft?
    pi_61993530

    klikbaar


    klikbaar

    DVHN
    met dank aan Grunn_Fan82
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61993535
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:
    Nu snap ik er niks meer van.. .
    De Roover scoorde de vrije trap.. Ik denk dat je Lovre bedoeld, die maakte die harde overtreding.

    Wat moet de club nu doen dan volgens jou?
    Oh Lovre ja.

    Nou ja, het is voor iedereen toch wel duidelijk dat het een donkerrode kaart was en de club zou op minst een duidelijk statement kunnen maken dat dit soort overtredingen niet mogen en en dat Lovre er op aangesproken wordt. Ik vond de lacherige manier waarop Nijland er gisteren over sprak, niet zo gepast eigenlijk. Dat het zo gelopen is in de wedstrijd en hij er met geel vanaf komt is dan tot daar aan toe maar dit valt toch in de categorie overtredingen waarbij je mensen voor het leven ernstig kan blesseren, echt schandalig. Ik zou het niet zo gek vinden als de club op wat voor manier dan ook een statement maakt hierover.
    pi_61993727
    De vraag is wat je daarmee opschiet. Hij zal er intern vast en zeker op aangesproken worden, ook omdat hij de ploeg flink zou duperen als hij rood zou krijgen. Het is goed afgelopen, en niemand heeft iets gebroken. Maar om Lovre nu nog even op zijn nummer te zetten middels een persbericht vind ik wat ver gaan. Er waren wel meer flinke overtredingen in de wedstrijd, De Cler gaf Lovre later ook een beste schop bijvoorbeeld.


    Ron Jans ziet Abraham
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61993864
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:
    De vraag is wat je daarmee opschiet. Hij zal er intern vast en zeker op aangesproken worden, ook omdat hij de ploeg flink zou duperen als hij rood zou krijgen. Het is goed afgelopen, en niemand heeft iets gebroken. Maar om Lovre nu nog even op zijn nummer te zetten middels een persbericht vind ik wat ver gaan. Er waren wel meer flinke overtredingen in de wedstrijd, De Cler gaf Lovre later ook een beste schop bijvoorbeeld.
    Ho ho, die overtreding van Lovre kun je echt nergens mee vergelijken, behalve met Bouaouzzan. Ik wil als buitenstaander wel graag weten of Groningen het serieus neemt en wat ze ermee doen. Meer dan de lacherige reactie van Nijland. Daar schieten we mee op dat er een signaal wordt afgegeven dat dit echt niet kan, dat Groningen dit ook serieus neemt en het echt niet wil. Ik vind het persoonlijk wat slap om dan weer naar iemand anders te wijzen die er ook stevig inging, dat is de verantwoordelijkheid van die anderen.

    Maar ik schrok me echt de tering van die overtreding van Lovre. Is er dan niks geleerd, denk ik dan. Je voetbalt toch niet om anderen een ernstige blessure te bezorgen? Het is fijn dat het goed is afgelopen maar dat maakt de overtreding niet minder ernstig.
      maandag 29 september 2008 @ 13:04:17 #61
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61993947
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ho ho, die overtreding van Lovre kun je echt nergens mee vergelijken, behalve met Bouaouzzan. Ik wil als buitenstaander wel graag weten of Groningen het serieus neemt en wat ze ermee doen. Meer dan de lacherige reactie van Nijland. Daar schieten we mee op dat er een signaal wordt afgegeven dat dit echt niet kan, dat Groningen dit ook serieus neemt en het echt niet wil. Ik vind het persoonlijk wat slap om dan weer naar iemand anders te wijzen die er ook stevig inging, dat is de verantwoordelijkheid van die anderen.

    Maar ik schrok me echt de tering van die overtreding van Lovre. Is er dan niks geleerd, denk ik dan. Je voetbalt toch niet om anderen een ernstige blessure te bezorgen? Het is fijn dat het goed is afgelopen maar dat maakt de overtreding niet minder ernstig.
    Groningen neemt het serieus.
    Zo.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61994078
    Gewoon een dikke schwalbe, dat ziet toch iedereen?



    Hij zal er intern vast op aangesproken worden, maar persoonlijk vind ik het niet nodig om nu persberichten naar buiten te brengen etc.. Wie weet gebeurd het nog wel hoor. Is volgens mij ook al eerder gebeurd toen Lovre het Utrecht publiek liep op te stoken.

    Ze zullen het er vanavond ook wel weer over hebben in Voetbal Instite.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 september 2008 @ 13:16:25 #63
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61994213
    Vreselijk domme actie van Lovre en dat al na 5 minuten ofzo.
    Wij zaten ook echt elkaar aan te kijken zo van, alweer met 10 man verder...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 29 september 2008 @ 13:22:13 #64
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_61994358
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:10 schreef venomsnake het volgende:
    Gewoon een dikke schwalbe, dat ziet toch iedereen?
    Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als Biseswar ipv een wippertje gewoon naar rechts had gekapt.

    Vind die Lovre sowieso een misselijkmakend mannetje.
    pi_61994834
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
    Toch zit het me wel dwars dat Loovens niet meer extra gestraft kan worden voor zijn Bouaouzzan achtige overtreding. Komen er nog interne maatregelen?

    Ja, wat zit dát je dwars
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_61994860
    Het probleem van Lovre is misschien wel zijn Balkan mentaliteit. Een uitstekende voetballer, maar soms wat nare trekjes.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_61994971
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ho ho, die overtreding van Lovre kun je echt nergens mee vergelijken, behalve met Bouaouzzan. Ik wil als buitenstaander wel graag weten of Groningen het serieus neemt en wat ze ermee doen. Meer dan de lacherige reactie van Nijland. Daar schieten we mee op dat er een signaal wordt afgegeven dat dit echt niet kan, dat Groningen dit ook serieus neemt en het echt niet wil. Ik vind het persoonlijk wat slap om dan weer naar iemand anders te wijzen die er ook stevig inging, dat is de verantwoordelijkheid van die anderen.

    You funny man.
    pi_61995112
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef detulp050 het volgende:

    [..]


    You funny man.
    Hoezo?
    pi_61995164
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:39 schreef Karrs het volgende:

    [..]


    Ja, wat zit dát je dwars
    Ja, dat zit me dwars ja. Is dat zo vreemd dat iemand zich zorgen maakt over de vergroving van het voetbal. Kijk, elleboogstoten zijn een pain in the ass maar die discussie vind ik dan weer in het niet vallen bij dit soort overtredingen waar je mensen echt heel ernstig mee kan blesseren wat met elleboogstoten doorgaans wel weer meevalt.
      maandag 29 september 2008 @ 13:54:36 #70
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_61995179
    Ja de FC moet Lovre voor 5 wedstrijden schorsen. Dat zal hem leren!
    pi_61995191
    En Berg ook voor de vermeende elleboog tegen Heracles!
      maandag 29 september 2008 @ 13:55:49 #72
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_61995198
    Oja en van der Laak niet tevergeten.
    pi_61995225
    Volgens Radio Noord (sport op tweee) is er woensdag een persconferentie van de gemeente en de FC mbt het uitbreiden van de Euroborg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61995265
    Gaan jullie er nou lacherig over doen? Jullie zijn Bouaouzzan alweer vergeten?
    pi_61995487
    Zullen we Suarez nog even achteraf schorsen wegens al die schwalbes?

    Stel dat dat zou werken... op 18 oktober
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 29 september 2008 @ 14:07:14 #76
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_61995521
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:58 schreef SCH het volgende:
    Gaan jullie er nou lacherig over doen? Jullie zijn Bouaouzzan alweer vergeten?
    Vond het vooral erg stuitend om te zien dat Nijland er zo lacherig over deed. Alsof er niets aan de hand was.

    Achteraf schorsen is natuurlijk bijna nooit een optie.
    pi_61995540
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:56 schreef venomsnake het volgende:
    Volgens Radio Noord (sport op tweee) is er woensdag een persconferentie van de gemeente en de FC mbt het uitbreiden van de Euroborg.
    Zeer korte termijn, hm.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_61996361
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:58 schreef SCH het volgende:
    Gaan jullie er nou lacherig over doen? Jullie zijn Bouaouzzan alweer vergeten?
    Kan gebeuren, niet netjes, geen opzet, goed afgelopen.
    Conclusie: Niet weer doen en klaar. Dat bespreken ze even op de training en klaar.

    Dat jij je er zo druk over maakt is lachwekkend, de overtreding zelf niet
    pi_61996864
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 14:37 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    Kan gebeuren, niet netjes, geen opzet, goed afgelopen.
    Conclusie: Niet weer doen en klaar. Dat bespreken ze even op de training en klaar.

    Dat jij je er zo druk over maakt is lachwekkend, de overtreding zelf niet
    Ongelooflijk. He is een overtreding waarmee je iemand voorgoed kan blesseren en alles wat jij zegt is: niet weer doen. En hoezo is het geen opzet, je ziet de beelden toch.

    Altijd zo hypocriet hoe mensen over zoiets kunnen reageren als het hun eigen club betreft. Ik zou echt hopen dat mijn club hier een halszaak van maakt en zo'n speler publiekelijk tot de orde roept en excuses aanbiedt etcetera. Waarom is het in godsnaam lachwekkend dat ik me er druk over maak. Dat zou iedereen moeten doen. Een hele bewuste smerige overtreding met twee benen, opzettelijker kan gewoon niet.
    pi_61997126
    Iedereen kan fouten maken. Weet niet of jij ooit hebt gevoetbald, maar ik denk dat iedereen weleens acties heeft die achteraf niet zo slim zijn.

    Ik heb bv in het verleden eens iemand in zn kont geschopt nadat ie mij meerdere ellebogen had gegeven. Misschien niet slim van me. Maar op dát moment vond ik het terecht.

    Als voetballer ben je echt niet altijd 100% ethisch bezig. Veel dingen doe je zonder erbij na te denken. En ja soms gaat dat fout. En ik denk dat die tackle van Lovre ook zoiets was.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      maandag 29 september 2008 @ 15:14:01 #81
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_61997314
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
    Als voetballer ben je echt niet altijd 100% ethisch bezig. Veel dingen doe je zonder erbij na te denken. En ja soms gaat dat fout. En ik denk dat die tackle van Lovre ook zoiets was.
    Je ziet dit soort overtredingen inderdaad wel vaker als er al wat dingetjes zijn voorgevallen. Het vreemde was dat dit vrijwel in het begin van de wedstrijd plaatsvond.
    pi_61997486
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
    Ongelooflijk. He is een overtreding waarmee je iemand voorgoed kan blesseren en alles wat jij zegt is: niet weer doen. En hoezo is het geen opzet, je ziet de beelden toch.
    Niet weer doen is de essentie van het bestraffen van overtredingen.
    quote:
    Altijd zo hypocriet hoe mensen over zoiets kunnen reageren als het hun eigen club betreft.
    Hypocriet is dat jij het doet als het gaat om Groningen.
    quote:
    Ik zou echt hopen dat mijn club hier een halszaak van maakt en zo'n speler publiekelijk tot de orde roept en excuses aanbiedt etcetera. Waarom is het in godsnaam lachwekkend dat ik me er druk over maak.
    Vanwege je selectiviteit en fanatisme.
    quote:
    Dat zou iedereen moeten doen. Een hele bewuste smerige overtreding met twee benen, opzettelijker kan gewoon niet.
    Jij weet niet wat zijn opzet was. Ik vind dat er best rood gegeven had kunnen worden, maar ik heb echt niet het idee dat Lovre iets gemeens wilde doen.

    Maar goed, hier worden we het toch nooit over eens.
    pi_61997731
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    Niet weer doen is de essentie van het bestraffen van overtredingen.
    [..]

    Hypocriet is dat jij het doet als het gaat om Groningen.
    [..]

    Vanwege je selectiviteit en fanatisme.
    [..]

    Jij weet niet wat zijn opzet was. Ik vind dat er best rood gegeven had kunnen worden, maar ik heb echt niet het idee dat Lovre iets gemeens wilde doen.

    Maar goed, hier worden we het toch nooit over eens.
    Eens
      maandag 29 september 2008 @ 15:36:01 #84
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_61997951
    Het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe snel iemand inglijdt. Boeaoezan vloeg echt als een speer richting dat been, deze was qua snelheid een stuk minder volgens mij. Het is wel een smerige actie om te zien, maar eerder onbeholpen dan gemeen. Een tackel op je kont maken, is sowieso apart.
    pi_61998264
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    Niet weer doen is de essentie van het bestraffen van overtredingen.
    [..]

    Hypocriet is dat jij het doet als het gaat om Groningen.
    [..]

    Vanwege je selectiviteit en fanatisme.
    [..]

    Jij weet niet wat zijn opzet was. Ik vind dat er best rood gegeven had kunnen worden, maar ik heb echt niet het idee dat Lovre iets gemeens wilde doen.

    Maar goed, hier worden we het toch nooit over eens.
    Ik vind het jammer dat je het niet buiten de club kan plaatsen - ik zou het 100 procent ook zo gevonden hebben als het om een Heerenvee, Telstar, PSV of wat voor speler dan ook ging.

    Als Lovre niet begrijpt dat hij hiermee iets gemeens wilde doen dan hoort hij eenvoudigweg niet op een veld thuis en al helemaal niet in het profvoetbal, dat is nou juist het punt.

    Ik ben er helemaal niet fanatiek in maar o.a. jouw vergoeilijkende reactie en die van Nijland gisteravond storen me wel. Het stoort me dat het bij dit soort dingen blijkbaar niet lukt om te zeggen: we vergeten even alles er om heen maar dit soort dingen kunnen gewoon niet, honderd procent niet. Je gaat niet met 2 benen in met het gevaar dat je een andere speler onderuit schoffelt. Het heeft niets met voetbal te maken.
    pi_61998307
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:36 schreef Grulez het volgende:
    Het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe snel iemand inglijdt. Boeaoezan vloeg echt als een speer richting dat been, deze was qua snelheid een stuk minder volgens mij. Het is wel een smerige actie om te zien, maar eerder onbeholpen dan gemeen. Een tackel op je kont maken, is sowieso apart.
    Er zit natuurlijk altijd verschil in maar ik denk dat hier net zo goed een blessure uit had kunnen volgen met een ernst vergelijkbaar met Kokmeijer. Dat ie geen rood heeft, maakt me niet uit al is het vreemd maar dat er mensen als tulp en sjimz en Nijland zijn die er een beetje over doen van: foei, niet weer doen, vind ik onbegrijpelijk.
    pi_61998858
    Je stijfkoppigheid is soms hilarisch -in andere topics-. Het zuigen om je gelijk te halen is vaak toch echt wel gegrond. Maar aub kan je dat in dit topic achterwege laten?

    't Is echt retevermoeiend om je serieus te willen nemen!
    pi_61999606
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 16:07 schreef Ungeheuer het volgende:
    Je stijfkoppigheid is soms hilarisch -in andere topics-. Het zuigen om je gelijk te halen is vaak toch echt wel gegrond. Maar aub kan je dat in dit topic achterwege laten?

    't Is echt retevermoeiend om je serieus te willen nemen!
    Lekker inhoudelijk weer. Ken jou helemaal niet dus voel me ook totaal niet aangesproken. Ik roer een punt aan en als er door sommigen zo lacherig over wordt gedaan dan haak ik niet af, ook niet in dit topic. Sue me
    pi_61999682
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Lekker inhoudelijk weer. Ken jou helemaal niet dus voel me ook totaal niet aangesproken. Ik roer een punt aan en als er door sommigen zo lacherig over wordt gedaan dan haak ik niet af, ook niet in dit topic. Sue me
    Als je je niet aangesproken voelt, waarom reageer je dan?
    pi_61999741
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Als je je niet aangesproken voelt, waarom reageer je dan?
    Omdat hij me een vraag stelt en ik fatsoenlijk ben opgevoed.
    Waarom reageer jij eigenlijk?
    pi_61999822
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Omdat hij me een vraag stelt en ik fatsoenlijk ben opgevoed.
    Waarom reageer jij eigenlijk?
    Omdat ik dat kan en mag
    pi_62000937
    quote:
    Partijen positief over derde ring Euroborg

    GRONINGEN - De derde ring op de Euroborg komt er, als het aan de gemeente, FC Groningen en de NV Euroborg ligt. De bouw van een nieuw stadion is daarmee van de baan.

    De Euroborg heeft nu een capaciteit van bijna 23.000 toeschouwers. Een derde ring zou dat aantal een in één klap uitbreiden tot 35.000. Een eerste verkenning heeft uitgewezen dat het technisch haalbaar is. De kosten zouden uitkomen op 25 tot 30 miljoen euro.

    De drie betrokken partijen zijn enthousiast over de eerste schetsen. Ze hebben afgesproken in te zetten op de uitbreiding en praten nu over de verdeling van de kosten. In principe liggen die kosten bij FC Groningen. Als de gemeente bij moet springen, moet de gemeenteraad daar eerst over oordelen.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62001309
    Hmm mooi. Dan wordt de Euroborg dus net zoiets als dat stadion van Basel (qua grootte) alleen dan mooier . En hoeveel stadions in NL hebben 3 ringen?
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_62001437
    Ziet er wel kick uit, 3 van die ringen:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 september 2008 @ 17:37:17 #95
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62001462
    Als ze dan gelijk de buitenkant een grondige renovatie geven wordt het misschien wel wat in Groningen.
      maandag 29 september 2008 @ 17:40:14 #96
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62001545
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Kopbal het volgende:
    Als ze dan gelijk de buitenkant een grondige renovatie geven wordt het misschien wel wat in Groningen.


    Met alleen een mooi stadion kom je er niet, maar dat hoef ik jou niet te vertellen
      maandag 29 september 2008 @ 17:46:19 #97
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62001680
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Grulez het volgende:

    [..]



    Met alleen een mooi stadion kom je er niet, maar dat hoef ik jou niet te vertellen
    Volgens mij had ik het toch echt alleen over het stadion.

    Maar als jij dit mooi vind, prima.
    pi_62001721
    De eerste schets voor 4 ring is ook al uitgelekt!



    //diclaimer: Neem deze post niet te serieus
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_62001929
    Drie ringen, geen grachten.. Kon er wel eens heel geil uit gaan zien.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 september 2008 @ 18:14:17 #100
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62002288
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:
    Drie ringen, geen grachten.. Kon er wel eens heel geil uit gaan zien.

    [ afbeelding ]
    Gaan ze de tweede ring niet verder doorbouwen denk je?
      maandag 29 september 2008 @ 18:30:35 #101
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62002653
    Ik ben wel benieuwd naar de constructie. Ik vind het bij Basel niet echt ideaal met die palen en de ingang aan de onderkant van de tribune.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62002812
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Gaan ze de tweede ring niet verder doorbouwen denk je?
    Ze hebben het over een 3e ring, dus het lijkt me dat er gewoon nog een ring op komt waar in totaal zo'n 12.000 man op kunnen. Hoe ze dat gaan doen weet ik niet, misschien met zo'n hang constructie?

    Verder komen er een zooi buissnes seats, en extra ruimte voor zaken als skyboxen, restaurants ect hoorde ik Nijland op de radio zeggen, daardoor kan de begroting omhoog.. Maar eerst maar eens afwachten hoe het financiele plaatje eruit komt te zien, want volgens Nijland zijn ze daarover nog volop in onderhandeling en is het kostenplaatje nog niet bekend.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 september 2008 @ 19:11:53 #103
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_62003667
    Ben wel benieuwd of er een extra ring komt en zo ja hoe het er uit gaat zien.
    Love will tear us apart (Joy Division)
      maandag 29 september 2008 @ 19:12:44 #104
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_62003692
    Waar blijft die foto van het muurtje bij de vrije trap?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_62003710
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Verder komen er een zooi buissnes seats, en extra ruimte voor zaken als skyboxen, restaurants ect hoorde ik Nijland op de radio zeggen, daardoor kan de begroting omhoog.. Maar eerst maar eens afwachten hoe het financiele plaatje eruit komt te zien, want volgens Nijland zijn ze daarover nog volop in onderhandeling en is het kostenplaatje nog niet bekend.
    Benieuwd waar ze die skyboxen dan in gedachte hebben...
    pi_62005051
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Benieuwd waar ze die skyboxen dan in gedachte hebben...
    Bovenop de bestaande.....???
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_62006791
    Betis heeft ook een groen stadion met 3 ringen


    klikbaar


    Klikbaar

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62006855
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
    Betis heeft ook een groen stadion met 3 ringen

    [ afbeelding ]
    klikbaar

    .
    Ik wist niet dat jij van de mannen was.
    pi_62007125
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:51 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Ik wist niet dat jij van de mannen was.
    Waar het hartje vol van is, stroomt de mond van over. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62007678
    Even 2 leuke FCG dingen uit de media, misschien al gepost in dit forum, maar geen zin om alles na te lezen

    Ron Jans zingend bij Giel Beelen
    quote:
    Vannochtend Ron Jans bij Giel Beelen om 07:30. Leuk stukje dat ie "Begin de dag met een dansje" mag/moet zingen, aangedragen door zijn assistent-trainer.
    Terug te luisteren:
    http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0929-06.wma?start=01:04:08:000
    Tussen 07:15 en 07:30 was het. Dit is uur 7 tot 8.
    Evert ten Apel over Hans Nijland
    quote:
    Verder Evert ten Apel over Hans Nijland gisteren in een interview. Volgens Evert moet Groningen en Hans eens stoppen met dat bescheidene. En wanneer gevraagd wordt: " Gaan jullie voor de titel" Dat er eens JA gezegd moet worden. Evert vond dit jaar echt een jaar waarin er een kampioen komt buiten de ´grote´ drie.
    Ik zeg, mee eens!

    [ Bericht 11% gewijzigd door achterop23 op 29-09-2008 21:27:04 ]
      maandag 29 september 2008 @ 21:31:43 #111
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62008773
    quote:
    Uitbreiding Euroborg kost ruim 25 miljoen

    De uitbreiding van stadion Euroborg gaat meer dan 25 miljoen euro kosten. Naar verwachting maken FC Groningen en de gemeente Groningen binnen twee weken nadere details bekend over de plannen voor het stadion.

    Een stadion met een capaciteit van 35.000 toeschouwers is voldoende om FC Groningen zowel financieel als sportief een florissante toekomst te bezorgen. Dat hebben onderzoeken van de club en de KNVB uitgewezen. Hans Nijland, directeur van FC Groningen heeft dit bevestigd. Hij noemt 38.000 stoelen als absoluut maximum.

    Of deze capaciteit in een verbouwde Euroborg dan wel in een nieuw stadion moet komen is een vraag waar de komende maanden antwoord op moet komen. De inzet zal zich in eerste instantie richten op de verbouwing van de Euroborg.

    Club en gemeente beginnen een studie. Een verbouwing van de Euroborg zal veel tijd in beslag nemen en heeft bouwkundig grote gevolgen voor de andere gebruikers van het complex. Palen voor de fundering van de extra tribunering zullen dwars door hun ruimtes gaan.

    De club wil de beide mogelijkheden open houden. "Uitbreiding van de Euroborg gaat meer dan 25 miljoen euro kosten. Dat heb ik niet op de bank staan," zegt de wethouder Frank de Vries van de stad Groningen.

    Met 25 miljoen komen de kosten op een niveau waarvoor een nieuw stadion gebouwd kan worden.

    Mocht besloten worden toch een nieuw stadion te bouwen, dan liggen gedachten over wat met de huidige Euroborg moet gebeuren al klaar. De tribunes kunnen in dat geval worden vervangen door een kleine honderd appartementen voor ouderen. Deze woningen zijn georiënteerd op een nieuw aan te leggen binnenpark dat nu nog het voetbalveld is. Instellingen op het gebied van ouderenzorg zouden al enthousiast hebben gereageerd.

    Een tweede optie is om de regionale opleidingscentra als Noorderpoort College en Alfa College het complex met een binnentuin op de plaats van het voetbalveld in gebruik te geven.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 september 2008 @ 23:45:07 #113
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62013119
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Kopbal het volgende:
    Als ze dan gelijk de buitenkant een grondige renovatie geven wordt het misschien wel wat in Groningen.
    De buitenkant boeit me niet. Die zie ik 5 minuten voor de wedstrijd.

    @SCH, ga je je ook nog even melden in het Feyenoord topic voor de overtredingen van de Cler op Lovre en de actie van Timmer op Andersson? Dat laatste had maarzo een Battistonnetje kunnen worden. Voor hetzelfde geld blesseert Timmer die jongen zwaar
      maandag 29 september 2008 @ 23:58:30 #114
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62013521
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:45 schreef Prosac het volgende:
    @SCH, ga je je ook nog even melden in het Feyenoord topic voor de overtredingen van de Cler op Lovre en de actie van Timmer op Andersson? Dat laatste had maarzo een Battistonnetje kunnen worden. Voor hetzelfde geld blesseert Timmer die jongen zwaar
    Die Andersson blesseer je niet zomaar. Die bleef rustig staan.

    En die actie op Lovre had De Cler nooit kunnen maken als 'ie rood had gehad.
      dinsdag 30 september 2008 @ 00:01:07 #115
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62013594
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Die Andersson blesseer je niet zomaar. Die bleef rustig staan.
    Dat viel mij ook mee inderdaad.. wat een blok beton.
    pi_62014148

    klikbaar


    klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 30 september 2008 @ 01:15:02 #117
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62014788
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    En die actie op Lovre had De Cler nooit kunnen maken als 'ie rood had gehad.
    Als telt niet in het voetbal.
    pi_62018436
    quote:
    PSV zoekt verloren doelpunten

    Daarnaast informeerde PSV nog naar de beschikbaarheid van Markus Berg van FC Groningen. Over hem viel wel te praten, mits de Eindhovenaren een bedrag van 15 miljoen op tafel legden. Berg blijft, net als Erding, nog altijd een optie voor de komende winterstop.

    www.brabantsdagblad.nl
    Afgelopen zomer al 15 miljoen dus.. Hij is er inmiddels niet goedkoper op geworden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62018670
    gaat meer opleveren dan Sulejmani

    Nadeel is wel dat alleen Ajax hem nog kan betalen in NL.
      dinsdag 30 september 2008 @ 10:49:37 #120
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62018799
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 10:43 schreef MaxPower het volgende:
    gaat meer opleveren dan Sulejmani

    Nadeel is wel dat alleen Ajax hem nog kan betalen in NL.
    Als ze Stuntelaar hebben verkocht inderdaad.
    Ik hoop eigenlijk dat Marcus meteen naar een Europese topper gaat.
    Volgens mij kunnen ze bij Barca wel iemand gebruiken als Henry vertrekt .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62019214
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 10:43 schreef MaxPower het volgende:
    gaat meer opleveren dan Sulejmani
    Zou wel erg mooi zijn. .
    Het mooiste zou zijn als hij direct naar het buitenland gaat, net als Alves. (alleen dan zonder al die arbitragezaken)
    quote:
    Luciano beste speler maand september

    DEN HAAG (SE) -- Luciano da Silva mag zich de beste speler van de maand september noemen. De doelman van FC Groningen behaalde in de drie competitierondes van september een cijfergemiddelde van een 7.5. De Brazliaan blijft daarmee Danijel Pranjic, Mounir El Hamdaoui en Matthew Amoah nipt voor (allen 7.3).

    In het algemene klassement (+ de wedstrijd van augustus) van de
    Top-ELF is Luciano samen met Amoah inmiddels opgeklommen naar de tweede plaats. Ibrahim Affelay gaat nog altijd aan de leiding, ondanks dat de oranje-international de laatste wedstrijd niet in actie kwam. Wil de spelmaker van PSV zijn positie behouden dat moet hij de eerstvolgende wedstrijd wel in actie komen.

    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62019348
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:45 schreef Prosac het volgende:

    @SCH, ga je je ook nog even melden in het Feyenoord topic voor de overtredingen van de Cler op Lovre en de actie van Timmer op Andersson? Dat laatste had maarzo een Battistonnetje kunnen worden. Voor hetzelfde geld blesseert Timmer die jongen zwaar
    Ik had het over Lovre. Reageer daar gewoon op.
    pi_62020997

    En dan groen denken

    Wel fijn dat de Euroborg iig niet het slachtoffer wordt van het WK 2018. Dat zou gekkenwerk zijn!
    pi_62021019
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 11:14 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik had het over Lovre. Reageer daar gewoon op.
    Hij reageert waar hij op wil reageren. Net als jij
      dinsdag 30 september 2008 @ 12:43:51 #125
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62021048
    Best, maar je had al kunnen lezen dat ik vond dat Lovre goed weg kwam met geel. Klaar.
    Rood was ook op zijn plaats geweest.

    Zo en nu even consequent zijn en naar het Feyenoord topic gaan SCH.
    pi_62021681
    quote:
    Olufemi Ebenezer Ajilore has warned his teammates that other teams in the Dutch Eredivisie want to beat FC Groningen.
    http://www.thisdayonline.com/nview.php?id=123889


    Ik word al bang hoor

    nogal een understatement trouwens, naturlijk willen ze ons verslaan.
      dinsdag 30 september 2008 @ 13:35:08 #127
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62022238
    Staan wel rare dingen in dat stukje achterop23, dat Femi zou zijn vrijgesproken enzo...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62022732
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 10:49 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Als ze Stuntelaar hebben verkocht inderdaad.
    Ik hoop eigenlijk dat Marcus meteen naar een Europese topper gaat.
    Volgens mij kunnen ze bij Barca wel iemand gebruiken als Henry vertrekt .
    Mensen die Stuntelaar zeggen

    Maar Berg is wel een serieuze optie natuurlijk...
    Verder; drie ringen, dat gaat er volgens mij echt te bruut uitzien En die Luciano is een coole gast met z'n uitshirt!
      dinsdag 30 september 2008 @ 14:26:51 #129
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62023679
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Mensen die Stuntelaar zeggen

    Maar Berg is wel een serieuze optie natuurlijk...
    Verder; drie ringen, dat gaat er volgens mij echt te bruut uitzien En die Luciano is een coole gast met z'n uitshirt!
    Neusjes die altijd maar happen .

    En is Van Loo niet cool in z'n uitshirt?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62024906
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62026670
    quote:
    Levchenko, Granqvist, Berg en Nienhuis geselecteerd

    Evgeniy Levchenko, Andreas Granqvist, Marcus Berg en Leonard Nienhuis zijn definitief geselecteerd. Zij behoorden sinds vorige week tot voorselecties. Pepijn Kluin en Mart Dijkstra staan standby.

    Evgeniy Levchenko werd opgeroepen voor Oekraīne dat 11 oktober thuis speelt tegen Kroatië. Levchenko speelde in september zijn vierde A-interland.

    Marcus Berg speelde eerder dit jaar twee A-interlands voor Zweden. Andreas Granqvist behoorde tot de EK-selectie van Zweden en speelde tot dusver drie A-interlands. Petter Andersson viel af voor de interland die Zweden op 11 oktober thuis speelt Portugal.

    Doelman Leonard Nienhuis speelt van 6 tot en met 15 oktober in Duitsland een EK-kwalificatietoernooi met oranje onder-19. Ook verdediger Mart Dijkstra en aanvaller Pepijn Kluin waren opgenomen in de voorselectie van Oranje onder-19 en behoren nu tot de standby-lijst.

    Tom Hiariej en Shkodran Metaj horen later deze week of ze tot de selectie behoren voor het Nederlands Beloften Elftal dat op vrijdag 10 oktober in Oekraīne aantreedt tegen de leeftijdsgenoten.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62027224
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Neusjes die altijd maar happen .

    En is Van Loo niet cool in z'n uitshirt?
    Ach, ik vind zulks gewoon kleutergedrag.

    Doet Van Loo dat ook? Ik vind het in ieder geval stoer.
      dinsdag 30 september 2008 @ 17:01:46 #133
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62027736
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 16:43 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Ach, ik vind zulks gewoon kleutergedrag.

    Doet Van Loo dat ook? Ik vind het in ieder geval stoer.
    Het is inderdaad kinderachtig, maar ben ook nog een kind vanbinnen .
    Ik bedoelde te zeggen dat het thuis-keepers outfit gewoon expres naar het uitshirt gestyled is en dat alle keepers dus in een paars groen tenue keepen thuis .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62027808
    Wel tof dat het ding korte mouwen heeft, doet me zo aan Campos denken.
    Barthez had ook vaak shirts met korte mouwen aan trouwens.



    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62028533
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Het is inderdaad kinderachtig, maar ben ook nog een kind vanbinnen .
    Ik bedoelde te zeggen dat het thuis-keepers outfit gewoon expres naar het uitshirt gestyled is en dat alle keepers dus in een paars groen tenue keepen thuis .
    Ach so.

    Doen ze in Italie ook wel toch?
      dinsdag 30 september 2008 @ 17:31:54 #136
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_62028632
    25 Miljoen voor maximaal 38.000 plaatsen, dat is nogal wat zeg. 2000 plaatsen meer zou denk ik voor een grotere bijdrage kunnen zorgen van de gemeente gezien eventuele wk deelname. Komt nog eens bij dat de Euroborg een stadion is die de hele wereld mag zien.

    Ik zou het dus niet doen
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_62028723
    WK heeft 44.000 nodig.
    pi_62028843
    WK gaan ze dus niet halen en dat moet ook niet.
    Leuke boost voor Groningen misschien. Maar het waait zo snel over. En de FC blijft nog wel wat langer lijkt mij!

    Goede keuze dus om niet WK-proof te gaan met een nieuw stadion
    pi_62044385
    quote:
    FC Groningen-spits Berg: ‘We kunnen ook van PSV en Ajax winnen’

    De Zweed Marcus Berg (foto) schoot zijn club FC Groningen vorige week in het bekertoernooi met een hattrick langs de amateurs van Hollandia en drie dagen later was hij tegen Feyenoord opnieuw de grote man. Zijn reputatie dat hij makkelijk tegen de topclubs scoort, maakte hij zondag waar met twee treffers. Daardoor blijft zijn club koploper in de eredivisie.

    Over de titelkansen van FC Groningen zegt Berg: “Ik weet niet of dat mogelijk is, maar zondag hebben we van Feyenoord gewonnen en we kunnen ook van clubs als PSV en Ajax winnen. We hebben gewoon een goed team, maar we moeten wel onze voeten op de grond houden. Hopelijk kunnen we deze lijn zo lang mogelijk doortrekken. Te beginnen komend weekeinde tegen ADO Den Haag.”

    Sportweek
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62047171
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 10:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Dat wisten wij natuurlijk ook al!
    Nou vind ik winst op psv een grotere prestatie dan winnen van Ajax.

    Wat denken we eigenlijk van ADO a.s. zondag? Ik kan er helaas weer eens niet bij zijn...
    pi_62047423
    Ik denk serieus dat de FC tegen zijn eerste verlies gaat aanlopen... ADO is zeker niet slecht en het zal waarschijnlijk de eerste serieuze test worden voor Jans en zijn mannen en zo goed is ons Grunn NOG niet...
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62047554
    Er staan behoorlijk wat stukjes over de FC in VI deze week:

    -Koploper FC Groningen kent zijn eigen krachten niet
    -Man van de week: Marcus Berg
    -Voorspellingen vader versus zoon: Don en Koen vd Laak
    -Tien vragen aan Ron Jans

    Ik krijg de VI straks binnen, ben benieuwd.

    De wedstrijd tegen ADO, tja.. Als Groningen ADO niet gaat onderschatten en gewoon vol erop kletst moet die wedstrijd gewonnen kunnen worden. Groningen heeft best veel kwaliteit in de selectie dit seizoen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62055432
    Stukje over Berg en het interview met Jans waren nog wel aardig, de rest eigenlijk niet de moeite waard.
    quote:
    Vruchtbaar gesprek FC Groningen en BV Veendam

    GRONINGEN - FC Groningen en BV Veendam hebben woensdag een vruchtbaar gesprek gevoerd over mogelijke samenwerking.

    Beide clubs hebben oud zeer, dat was ontstaan nadat een eerdere poging tot samenwerking was mislukt, achter zich gelaten.

    De clubs gaan nu inventariseren of ze elkaar op bepaalde vlakken kunnen versterken.

    RTVNOORD
    Gaat nog een hele soap worden met de Euroborg:
    quote:
    Gemeente betaalt niet mee aan uitbreiding Euroborg

    GRONINGEN - De gemeente Groningen steekt geen cent in de uitbreiding van het FC Groningen-stadion. 'We zijn niet van de gekke', aldus wethouder Frank de Vries.

    Ook is de gemeente niet bereid enig financieel risico te lopen voor die uitbreiding van de Euroborg. Burgemeester en wethouders van Groningen reageren daarmee op uitspraken van FC Groningen-directeur Hans Nijland, afgelopen maandag. Nijland gaat er vanuit dat alle zinnen van de club en de gemeente zijn gezet op plaatsing van de derde ring, waardoor het stadion zo'n 35.000 zitplaatsen gaat tellen.

    De Vries ziet wel het belang van de uitbreiding en wil wel meehelpen met een technische verkenning van de uitbreiding.

    Wethouder Frank de Vries...

    RTVNOORD
    quote:
    OM: taakstraf voor twee verdachten Euroborgbrand

    GRONINGEN - Het Openbaar Ministerie heeft de verdachten van de tribunebrand in de Euroborg een taakstraf aangeboden. De twee Stadjers, van 19 en 34 jaar, worden verdacht van het gooien van brandende toiletrollen op het veld.

    De 19-jarige verdachte heeft het aanbod afgewezen en moet binnenkort voor de rechtbank verschijnen. De 34-jarige verdachte heeft de taakstraf van 100 uur wel geaccepteerd. Hij heeft bekend dat hij een brandende wc-rol op het veld heeft gegooid.

    De twee zouden weliswaar brandende rollen op het veld hebben gegooid, maar worden niet gezien als de brandstichters. De ware toedracht van de brand is niet meer te achterhalen, volgens een politiewoordvoerder.

    Uit het politieonderzoek blijkt dat er sprake is geweest van drie brandhaarden, die alle drie op het veld zijn ontstaan. De politie heeft geprobeerd om daar verdachten aan te koppelen, onder meer door analyse van beelden van bewakingscamera's en het horen van tientallen getuigen, maar dat heeft niets opgeleverd.

    RTVNOORD


    [ Bericht 66% gewijzigd door venomsnake op 01-10-2008 17:53:41 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62056321
    quote:
    FC Groningen hofleverancier VI-elftal van september

    Dat FC Groningen op dit moment koploper van de Eredivisie is, is ook te zien in de samenstelling van het VI-elftal. Andreas Granqvist was het populairst van de Groningers.

    FC Groningen staat na vier wedstrijden alleen bovenaan in de Eredivisie. Afgelopen zondag kwam Feyenoord op bezoek en de Rotterdammers gingen met 3-1 onderuit. De koppositie op de ranglijst vertaalt zich naar het aandeel in het VI-elftal van de maand september.

    Met coach Ron Jans hebben drie Groningers de schifting overleefd. In vergelijking met andere Groningse uitverkorenen Sepp De Roover en Marcus Berg had centrale verdediger Granqvist de minste concurrentie te duchten. In ruim 74 procent van de 40.546 inzendingen voor het VI-elftal was de naam van de Zweed te vinden.

    PSV en Ajax leveren beide twee spelers. Dirk Marcellis en Ibrahim Afellay aan de kant van de Eindhovenaren en Jan Vertonghen en Luis Suárez namens Ajax. Verder wordt het VI-elftal van september gecompleteerd door Robert Zwinkels (ADO Den Haag), Edson Braafheid (FC Twente), Kees Kwakman (NAC Breda) en Diego Biseswar (Feyenoord).

    Klik hier voor het Eredivisie-elftal van de Maand september


    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62104277
    quote:
    Opstelling FC Groningen ongewijzigd tegen ADO

    GRONINGEN - FC Groningen gaat zondag tegen ADO Den Haag met dezelfde elf spelers van start als vorige week tegen Feyenoord.

    Dat betekent dat Petter Andersson opnieuw voorin speelt, samen met Marcus Berg.

    De opstelling is: Luciano; De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman; Van de Laak, Femi, Lovre en Levchenko; Berg en Andersson.

    Paul Matthijs is na een lichte rugblessure weer aangesloten bij de groep. Twee jaar geleden was ADO de ploeg die FC Groningen de eerste nederlaag in Euroborg voor de competitie toebracht.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62105346
    Met dit team moeten we kunnen winnen zondag, heb er alle vertrouwen in. Ik denk eerder dat de euforie getemperd gaat worden in 020 - al dan niet met dank aan onze ex-spelers.
    "That rug really tied the room together".
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:25:45 #147
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62105742
    Ben benieuwd... Mijn gevoel is wel dat het zomaar kan omslaan met als gevolg een mindere prestatie.
    pi_62105792
    Ik vind alleen die tijd zo kut, 12.30 .
    Ben benieuwd hoe de spelers daarmee omgaan, is toch even wennen.
    Maar ik heb er wel vertrouwen in. Gewoon veel kwaliteit in de selectie in mijn ogen.
    Ik gok op 2-0.
    quote:
    Jans: “Koppositie geeft een prettige druk”

    Komende zondag speelt FC Groningen een thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Binnen de selectie en staf is men niet nadrukkelijk met de koppositie bezig. “We zijn meer bezig met het feit dat we een goede competitiestart doormaken,” aldus trainer Ron Jans. “En we staan toevallig bovenaan.”

    Komende zondag begint het duel in Euroborg om 12.30 uur. Om 11.00 uur gaan de kassa’s open. Tot en met zaterdag zijn nog kaarten te koop via internet (zie het onderdeel Kaartverkoop) en daarnaast via TicketBox. Het gaat hierbij met name om kaarten in het flexibele uitvak OO/PP.

    Negentien man
    Martijn Meerdink (voet), Jeroen Veldmate (knie) en Paul Matthijs (rug) zijn er nog altijd niet bij, hoewel het met laatstgenoemde al beter gaat dan een week geleden. De selectie bestaat na de vrijdagtraining uit negentien spelers. Welke speler naast de geblesseerden en derde doelman Gijs Koopmans op de tribune zal moeten plaatsnemen, wordt pas zaterdag beslist.

    In de vrijdagtraining zag Ron Jans voldoende leermomenten voor de beoogde basiself. “Er waren inderdaad nog voldoende dingen voor verbetering vatbaar. Het tempo, het openen en het bewegen moet zondag een stuk beter om ADO Den Haag te kunnen verslaan. Op papier zijn wij natuurlijk de favoriet, maar er bestaan simpelweg geen makkelijke wedstrijden.”

    Veld goedgekeurd
    “ADO Den Haag is een heel fris team en als de spelers in de koppies fris zijn dan is het voetbal meestal ook fris. Net als heel veel ploegen heeft Den Haag een moeizame voorbereiding gehad, maar ook hun competitiestart was flitsend met enthousiast spel. De druk is behoorlijk van de ketel en ze hebben niets te verliezen. Ik verwacht dank ook een instelling die frank en vrij is.”

    “Voorafgaand aan de training hebben we het veld in Euroborg even geīnspecteerd omdat er toch nogal wat regen is gevallen in de laatste dagen. Maar het veld lijkt zich uitstekend te hebben gehouden. We zijn zeer tevreden over de grasmat. Tegen Feyenoord lag deze er zelfs uitstekend bij.”

    “FC in top-3”
    Wetzel strooit in het programmaboekje van aanstaande zondag met complimenten: “Ik denk dat FC Groningen minimaal bij de eerste drie moet kunnen spelen samen met Ajax en PSV. We zullen de kampioen uit één van deze ploegen moeten zoeken. Feyenoord, sc Heerenveen en FC Twente hebben daar dit seizoen niet voldoende kwaliteit voor. Het onderlinge kwaliteitsverschil tussen Ajax, PSV en FC Groningen is niet groot.”

    Ron Jans wil zover nog lang niet gaan en stelt als doel met zijn team nog altijd het bereiken van Europees voetbal. “Ik heb gisteren wel een paar keer gejuicht voor de Nederlanse ploegen. Met name van Feyenoord, NEC en Twente is het best verrassend dat ze door zijn. Voor het Nederlandse voetbal is dat op de eerste plaats goed. Maar ergens vergroot het ook onze kans, omdat onze concurrenten nu wel de extra belasting van vier duels in de UEFA Cup erbij hebben.”

    Bron: FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:31:57 #149
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62105885
    quote:
    Wetzel strooit in het programmaboekje van aanstaande zondag met complimenten: “Ik denk dat FC Groningen minimaal bij de eerste drie moet kunnen spelen samen met Ajax en PSV. We zullen de kampioen uit één van deze ploegen moeten zoeken. Feyenoord, sc Heerenveen en FC Twente hebben daar dit seizoen niet voldoende kwaliteit voor. Het onderlinge kwaliteitsverschil tussen Ajax, PSV en FC Groningen is niet groot.”
    pi_62105957
    Wetzel heeft er verstand van .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:04:57 #151
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62106724
    Dat wordt mannebrak voetbal kijken zondag, maar dat doe ik graag.
    Ik ga er dan ook vanuit dat de FC er vol opklapt en niet zoals de vorige keer met 2-5 ten onder gaat.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:33:17 #152
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62107370
    Ik mag die Wetzel wel.
    pi_62107468
    quote:
    Metaj en Hiariej naar Oekraīne

    Shkodran Metaj en Tom Hiariej zijn opgeroepen voor het Nederlands Beloften Elftal, dat volgende week vrijdag 10 oktober, in Oekraīne speelt tegen leeftijdsgenoten. Het duel wordt ’s middags om 15.00 uur plaatselijke tijd in Kiev gespeeld.

    Ook Marcus Berg, Andreas Granqvist en Evgeniy Levchenko zijn komende week afwezig bij het eerste elftal. Trainer Ron Jans heeft in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen Ajax iedereen er gewoon weer bij. “Voor alle spelers geldt dat ze deze keer alleen maar een wedstrijd in het weekend spelen en daarna gewoon weer terugkeren. Dus dat is wel een voordeel.”

    Bron: FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62108390
    Check die voorbeschouwing op Boerenmacht.nl weer dan.
    Altijd wel even leuk om te lezen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:06:29 #155
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62109498
    Vier spelers uit eigen opleiding tekenen contract

    03-10-08 - 13:25 - Categorie: Home featured
    Dennis Krohne, Bart Apotheker, Robert Pomstra en Mart Dijkstra (v.l.n.r.) hebben een contract ondertekend. De vier spelers zijn vaste waarden in het Beloftenteam van trainer Erwin van de Looi, dat momenteel zesde staat in de Eredivisie.

    Controlerende middenvelder Mart Dijkstra (18) is nog A-junior en stroomde afgelopen zomer stroomde vervroegd door naar Jong FC Groningen. Hij tekende een contract tot medio 2010 met een optie voor nog eens een seizoen. Sinds 2001 maakt hij deel uit van de jeugdopleiding van FC Groningen.

    De andere drie spelers zijn tweedejaars senior en zetten hun handtekeningen onder contracten voor de duur van het lopende seizoen met een optie tot medio 2010. Aanvallende middenvelder Robert Pomstra, die zaterdag zijn 20ste verjaardag viert, speelt al sinds 2000 in de jeugd van FC Groningen.

    Aanvaller Dennis Krohne is eveneens 20 en maakte al in 1999 de overstap naar FC Groningen. Verdediger Bart Apotheker (20) kwam in de zomer van 2005 naar Corpus den Hoorn en begon zijn FC-carričre destijds in de A1.
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:41:58 #156
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62114071
    Och zeg! Wat een verstand. Een paar weken bovenaan en meteen zijn we net zo goed als Ajax, PSV en Feyenoord. Kom nou zeg. Dan krijgt de FC weer een monsternederlaag te verwerken (en dat gebeurt elk jaar) en staan we weer met beide pootjes op de grond.

    Zondag tegen ADO moet ik 't maar zien - die ploeg speelt echt heel onbevangen. Als we 't winnen met een nulletje of 3, dan ben ik echt overtuigd van de kwaliteit, maar als Ron Jans 't niet is ("Vorig jaar hadden we meer kwaliteit in de selectie") dan ben ik 't ook niet.

    maar leuk is 't wel, zo'n plek bovenaan
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:48:03 #157
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62114217
    Wetzel probeert die jongens van ons in de wolken te krijgen.
    pi_62114399
    Dat lukt hem toch niet met al die nuchtere Zweden in de selectie.
    Andersson dus al een basisplaats veroverd, ik vond hem tot nu toe ook erg sterk spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:06:48 #159
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62118219
    Misschien heeft Wetzel wel gewoon gelijk...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62122728
    quote:
    Alternatief plan voor Euroborg: super-de-luxe appartementen

    ’Het is kapitaalvernietiging als FC Groningen de Euroborg nu alweer verlaat’, stelt burgemeester Jacques Wallage. "Niet waar", werpt Klaas Paul de Boer van Team 4 Architecten tegen.
    De krappe behuizing van de club stond afgelopen week hoog op de agenda. Er komt een haalbaarheidsonderzoek naar de uitbreiding van het stadion, maar mocht dat te duur blijken: plan B ligt al klaar.
    In plan B komen er – als het aan de architect ligt – zeer luxe appartementen voor senioren in de Euroborg.
    Aan de buitenkant van het stadion verandert er niets.
    Zelfs de overkapping blijft intact.
    De bedrijven en scholen die in de Euroborg zitten, kunnen er blijven.
    Aan de binnenkant, op de plaats waar nu de groene stoeltjes staan, verrijzen in het scenario van De Boer luxe appartementen:
    het Hof van Groningen, naar de historische hofjes in de stad. "Luxe, veilige complexen voor goedbedeelde ouderen die het niet zien zitten om hun oude dag in een bejaardentehuis te slijten. Ik heb het over mensen die bij wijze van spreken gemakkelijk 10.000 euro per maand kunnen
    missen. Daar is een markt voor. De senioren wonen er zeer luxe en zouden gebruik kunnen maken van een privéchauffeur, conciërge en een kok."
    In de binnenring van de Euroborg passen volgens de berekening van De Boer zo’n honderd appartementen van 120 vierkante meter. Daarvoor heeft hij vier verspringende woonlagen gecreëerd. Uiteraard is het ook mogelijk – voor ouderen die ruimer willen wonen - eenheden aan elkaar te smeden. Het grootste deel van het huidige voetbalveld verandert in het idee van De Boer in een park met veel kunst, gras, bomen, water en vooral rust.
    De binnentuin is afsluitbaar en exclusief voor bewoners.
    In plaats van weggegooid geld becijfert De Boer dat zijn idee een meerwaarde van 13,5 tot 20 miljoen op kan brengen.
    Daarin heeft hij ook meegenomen dat bijvoorbeeld de vele, nu onbenutte parkeerplaatsen onder de Euroborg meeverkocht kunnen worden.

    DVHN

    klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:31:27 #161
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_62122826
    En natuurlijk senioren woningen, want jongeren zijn niet interessant en die stoppen we wel in een stinkhol moeten ze vast gedacht hebben.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_62123663
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 09:31 schreef don-diablo het volgende:
    En natuurlijk senioren woningen, want jongeren zijn niet interessant en die stoppen we wel in een stinkhol moeten ze vast gedacht hebben.
    Jongeren leveren toch niets op...

    Maar ik verwacht niet dat Groningen de komende jaren uit Euroborg vertrekt.
    pi_62125328
    Is natuurlijk onzin want jongeren hebben over het algemeen een hoger besteedbaar inkomen dan gepensioneerden. Alleen dit segment is wel even andere koek (10.000 per maand! Wie gaat dat nou betalen )
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:55:34 #164
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62125402
    Seniele oude vrouwtjes.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:05:14 #165
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62125577
    Ik wou dat ik dat kon betalen. Betekent een hoop goeds voor mijn bankrekening namelijk.
    pi_62125995
    Er zijn zat van die rijke oudjes die niet weten wat ze met de centen moeten doen, dus dat is het probleem niet. Maar dan mogen ze vooral de buitenkant wel een flinke opknapbeurt geven, want niemand heeft zin om in een (op het oog) gevangenis te gaan wonen lijkt me.

    Anyway:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:30:55 #167
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62126052
    Hoewel dat natuurlijk wel een veilig gevoel moet geven. welke inbreker gaat er nou bij een gevangenis inbreken?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62126492
    Zo kan je het ook bekijken natuurlijk.. De Euroborg als lokkertje voor bange ouden van dagen .
    quote:
    Petter Andersson " It is cool as hell "

    Fotbollskanalen.se publiceerde een intervieuw van het blad Offside met Petter Andersson. "ik wil niet te grote stappen nemen aldus Andersson en legt uit hoe hij zijn toekomst ziet.

    Verschillende clubs hadden interesse in hem, maar uiteindelijk werd het FC Groningen. Voordat hij naar Groningen kwam droomde hij dat hij eens bij Valencia zou voetballen. Andersson " ik hou van de speelstijl van Valencia en ik zou goed passen in Spanje. Maar ik begrijp ook de noodzaak om alles in stapjes te doen voordat mijn droom werkelijkheid wordt ".

    " Ik heb bij anderen gezien die een te grote stap namen en daar ben ikzelf wel een beetje bang voor. Naar Groningen ging alles heel snel. Snel verhuizen en binnen een paar dagen stond ik al te voetballen in een trainingsmatch. Het gaat zo snel dat het soms moeilijk is de tijd te vinden om er van te genieten. Ik heb zelf soms helemaal niet door wat er met mij allemaal gebeurd. Ik kom uit een klein dorp ( little light water ) en ben nu proffesional in Nederland. It is cool as Hell "!! !

    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:17:49 #169
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62131678
    intervieuw

    en nog wat spelfouten...
      zondag 5 oktober 2008 @ 08:20:26 #170
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62142202
    Nu maar hopen dat het niet afgelast gaat worden.. Wat een hondenweer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62142658
    12.30 uur, wat een kuttijd. Waar zullen de bussen van Den Haag nu zijn?
      zondag 5 oktober 2008 @ 09:57:17 #172
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62142680
    Die staan vast stil op de afsluitdijk door de storm die over ons land raast.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 oktober 2008 @ 10:18:33 #173
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62142829
    Afgelast met dit weer? Zou wel weer typisch Nederlands zijn. Het waait en regent maar een beetje. Zeker jullie boeren moeten wel tegen een stootje kunnen.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      zondag 5 oktober 2008 @ 10:28:19 #174
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62142912
    Het ging hier flink tekeer vannacht, ook vanmorgen was het nog echt hondenweer.
    Maar inmiddels is het al een stuk beter, het waait lang niet meer zo hard en de regen valt nu ook wel mee.
    Dus het zal wel doorgaan, maar droog gaat het niet worden vandaag denk ik. Zolang er maar geen plassen op het veld liggen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 oktober 2008 @ 10:36:25 #175
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62142993
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 10:28 schreef venomsnake het volgende:
    Het ging hier flink tekeer vannacht, ook vanmorgen was het nog echt hondenweer.
    Maar inmiddels is het al een stuk beter, het waait lang niet meer zo hard en de regen valt nu ook wel mee.
    Dus het zal wel doorgaan, maar droog gaat het niet worden vandaag denk ik. Zolang er maar geen plassen op het veld liggen.
    Ah jawel, mooi veld om lekker door te glijden op de tegenstander.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      zondag 5 oktober 2008 @ 11:00:00 #176
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62143266
    Dat dan weer wel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62143347
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef Happel het volgende:

    [..]

    Ah jawel, mooi veld om lekker door te glijden op de tegenstander.
    Dat wordt dus oppassen voor Lovre.
      zondag 5 oktober 2008 @ 11:11:07 #178
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62143378
    Wedstrijd gaat gewoon door volgens Nijland, aldus Radio Noord.
    Wel zijn er veel amateurwedstrijden in de provincie afgelast.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62144412
    quote:
    Groningen,zondag,12.30 uur:
    FC GRONINGEN - ADO DEN HAAG -




    Arbiter: Toeschouwers:
    Wegereef 22.000

    FC GRONINGEN: Luciano,De Roover,Sankoh,
    Stenman,Granqvist,v.d.Laak,Ajilore,
    Lovre,Levtsjenko,Berg,Andersson

    ADO DEN HAAG: Zwinkels,Ammi,Horváth,
    Kum,Bosschaart,Resodihardjo,Rankovic,
    Immers,Knopper,Caracciolo,Soltani
    De opstelling.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62146167
    1e goal had afgekeurd moeten worden, begrijp ik.
    pi_62146285
    Waarom speelt Cahais eigenlijk niet? Geblesseerd? Gepasseerd?
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:08:40 #182
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_62146566
    En weer de koppositie overgenomen van de Eindhovenaren.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:25:03 #183
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62146917
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 13:46 schreef SCH het volgende:
    1e goal had afgekeurd moeten worden, begrijp ik.


    Ik denk dat er wel een intern onderzoek naar komt, eventueel samen met Andersson. Kan goed zijn dat er interne maatregelen komen, zegge een wedstrijdje of drie. 't Is natuurlijk belangrijk dat er ook naar de buitenwereld integriteit en eerlijkheid wordt uitgestraald.

    [ Bericht 32% gewijzigd door Karrs op 05-10-2008 14:32:28 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62146976
    Hulde
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62146985
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 13:53 schreef Vidacz het volgende:
    Waarom speelt Cahais eigenlijk niet? Geblesseerd? Gepasseerd?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62147001
    Wat had Garcia een slechte inval beurt zeg

    edit: ow oops 3 posts achter elkaar
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:29:49 #187
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62147011
    Natuurlijk wel leuk om nu alle media te gaan lezen met koppen als:
    Koploper overklast ADO Den Haag in Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62147051
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
    Natuurlijk wel leuk om nu alle media te gaan lezen met koppen als:
    Koploper overklast ADO Den Haag in Groningen
    FC Groningen mag zich ook de komende twee weken koploper van de Eredivisie noemen. De ploeg van trainer Ron Jans (foto) boekte een eenvoudige thuiszege op ADO Den Haag: 2-0.

    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:34:13 #189
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62147105
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 14:29 schreef Kerol het volgende:
    Wat had Garcia een slechte inval beurt zeg

    edit: ow oops 3 posts achter elkaar
    Gloryhunter
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:35:19 #190
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62147138
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 14:31 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    FC Groningen mag zich ook de komende twee weken koploper van de Eredivisie noemen. De ploeg van trainer Ron Jans (foto) boekte een eenvoudige thuiszege op ADO Den Haag: 2-0.

    Daar las ik gewoon overheen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62147256
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 14:34 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Gloryhunter


    Toch jammer van dat gelijkspel bij Heracles..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:44:49 #192
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_62147351
    HerbstMeister
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:44:56 #193
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_62147357
    Wat een heerlijke pot, allemaal achten en negens wat mij betreft. Superieur.
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      zondag 5 oktober 2008 @ 15:22:00 #194
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62148088
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62148406
    Volgend jaar FC Groningen - FC Barcelona ; Messi naar Euroborg
    "You can call me Susan if it makes you happy"
      zondag 5 oktober 2008 @ 15:49:46 #196
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62148678
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 15:38 schreef TLC het volgende:
    Volgend jaar FC Groningen - FC Barcelona ; Messi naar Euroborg
    En nog belangrijker, huilend naar huis omdat Sankoh hem zowat opvrat .

    Durf het eigenlijk nog steeds niet goed te zeggen, maar het was echt te zien dat Groningen gewoon een klasse beter was dan ADO. Een eitje en dat ben ik zeker niet gewend.
    Enige smet was natuurlijk het uitvallen van Femi, hopelijk heeft hij niks ernstigs.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 5 oktober 2008 @ 15:58:21 #197
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_62148879
    Word je wakker en zie je dat de FC al weer met 3-0 heeft gewonnen. Zeer netjes. Over twee week tegen Ajax eens kijken hoe ver jullie zijn.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zondag 5 oktober 2008 @ 16:02:47 #198
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62148956
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef S-Two het volgende:
    Word je wakker en zie je dat de FC al weer met 3-0 heeft gewonnen. Zeer netjes. Over twee week tegen Ajax eens kijken hoe ver jullie zijn.
    Idd.. ik heb het laatste kwartier nog kunnen kijken.
      zondag 5 oktober 2008 @ 16:04:17 #199
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_62148982
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 16:02 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Idd.. ik heb het laatste kwartier nog kunnen kijken.
    , t was wel gezellig.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zondag 5 oktober 2008 @ 16:10:44 #200
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62149146
    quote:
    Jans: Groningen waardig koploper

    GRONINGEN - Ron Jans kon na de overwinning van FC Groningen op ADO Den Haag (3-0) niet anders dan lovend zijn over zijn elftal. „We hebben ons vandaag een waardig koploper getoond”, sprak de trainer. „Ik had al snel door dat het goed zat. Het enige dat ik de ploeg kan verwijten is dat het niet eerder belist was.”

    Vooraf was hij er niet gerust op dat FC Groningen de klus zomaar even zou klaren. „Over de laatste twee trainingen was ik ontevreden. Ik vroeg me af of dat het resultaat was van het feit dat we bovenaan stonden en ADO op het programma stond. Maar het antwoord was duidelijk.”

    Over twee weken gaat FC Groningen als koploper op bezoek bij Ajax. „Na vijf wedstrijden zijn we de terechte koploper. Ik ben benieuwd hoe we het daar gaan doen.”

    Telegraaf
    quote:
    "Het was kerels tegen jongens"

    AMSTERDAM - ADO-trainer André Wetzel kon na het verloren duel tegen FC Groningen weinig anders dan de Groningers complimenteren. „Als je kansloos met 3-0 verliest is het altijd heel makkelijk om te vertellen hoe goed de tegenstander was. Maar nu kan ik dat gerust doen. Groningen was van een heel hoog niveau. Het was kerels tegen jongens.”

    Telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62149353
    Zeikenat weer thuis, maar het wat het waard
      zondag 5 oktober 2008 @ 18:35:58 #202
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62153390


    Blijft een fraai plaatje..
    Check ook het doelsaldo.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62153920
    Iig vdwiel er niet bij tegen ons!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62153963
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 19:00 schreef Kerol het volgende:
    Iig vdwiel er niet bij tegen ons!
    Ook tegen een Ajax met van der Wiel moeten jullie van Ajax kunnen winnen, jullie team steekt georganiseerd veel beter in elkaar.
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:24:01 #205
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62155934
    quote:
    Euforie bij FC Groningen

    GRONINGEN - Geen enkele supporter van FC Groningen verliet meteen na de galavoorstelling tegen ADO Den Haag (3-0) de dolenthousiaste Euroborg. In de striemende regen bleven alle tot op het bot doorweekte fans jubelend op de tribunes om hun helden nog minutenlang toe te juichen.

    De dik 21.000 toeschouwers genoten en zongen onophoudelijk ‘wij staan boven aan’. De clubleiding feestte mee. Trainer Ron Jans: ,,Een galavoorstelling is misschien wat overdreven, maar we hebben heel goed gevoetbald. Ik kan me niet herinneren dat we onder mijn leiding ooit een wedstrijd zo soeverein hebben gedomineerd als vandaag en ik loop inmiddels toch al een paar jaartjes mee bij FC Groningen.’’

    Héél FC Groningen koestert de koppositie. ,,Maar we laten ons echt niet gek maken,’’ verkondigde algemeen directeur Hans Nijland met toepasselijke noordelijke nuchterheid. ,,Doelstelling is en blijft aan het eind van de rit meedoen aan de play-offs. We hebben een mooi gat geslagen met de nummer acht van de ranglijst.’’ Om er iets minder nuchter aan toe te voegen. ,,Maar het is natuurlijk wel prachtig dat de naam van FC Groningen komende twee weken bovenaan de lijst staat op pagina 819 van Teletekst. Wat mij betreft valt de winter heel erg vroeg in dit jaar. En gaat het de komende maanden flink sneeuwen. Des te langer kunnen we genieten van die eerste plaats.’’

    FC Groningen speelde tegen ADO Den Haag een puike wedstrijd. Het enige verwijt dat de Groningers kan worden gemaakt, is dat de score niet werd uitgebouwd naar een verschil van minimaal vijf, zes doelpunten. Verder viel er echter niets af te dingen op de prestatie van de ploeg van Ron Jans.

    Het klopte in alle linies, die ook nog eens goed op elkaar aansloten. Het was een prima geoliede machine, waarin geen enkele zwakke plek viel te ontdekken.

    Jans: ,,Bij de laatste twee trainingen liep het stroef. Ik proefde wat gemakzucht binnen de groep. In de wedstrijd was daar niets van te merken. We waren scherp, combineerden goed, speelden in een hoog tempo en zochten uitstekend de zijkanten op. Als koploper zijn we, tegen een zogenaamd wat mindere tegenstander, voor onze eerste test geslaagd. Nu wacht over twee weken Ajax in de Arena. Ik ben erg benieuwd of we ook daar volledig vanuit onze eigen kracht kunnen voetballen. Zeker nu de schijnwerpers steeds meer op ons gericht staan.’’

    Keerzijde van het Groningse succes is ongetwijfeld dat komende tijd clubs uit binnen- en buitenland het vizier zullen richten op spelers uit de selectie van Ron Jans. Met name spits Marcus Berg is zo langzamerhand niet meer te houden, ondanks zijn nog langjarige verbintenis, die pas medio 2011 afloopt. Vorig seizoen draaide FC Groningen de eerste maanden van de competitie eveneens uitstekend, maar door het in de winterstop ‘wegkopen’ van Nevland, Lindgren en Silva boette de ploeg flink aan kwaliteit in.

    ,,Dat gevaar ligt altijd op de loer,’’ erkent Jans. ,,Maar daar maak ik me nog niet druk over. Natuurlijk bestaat de kans dat clubs zich voor bijvoorbeeld Berg melden, maar misschien zegt die jongen wel ‘ik blijf nog even, want er staat wat moois te gebeuren bij FC Groningen’. Ik heb er alle vertrouwen in dat we ná de winterstop nog steeds een prima ploeg hebben, misschien zelfs nog wel sterker dan die van nu.’’

    AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:45:34 #206
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_62156542
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Ik denk wel dat Berg weggaat in de winterstop.
    Love will tear us apart (Joy Division)
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:51:38 #207
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62156727
    Ik vrees meer voor Granqvist dan voor Berg..
    Wat een verdediger !

    Ik heb het gevoel dat Berg het jaar gaat afmaken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62157768
    Ik denk dat alle Zweden wel blijven . Zelfde mentaliteit als ons, en ook zij zien dat er in Grunn heel wat moois gebeurt. En stiekem hoop ik dat ze volgend jaar met de Grunninger FC Europa in willen. Maar ben bang dat het salaris dat Grunn kan bieden niet hoog genoeg is
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_62158403
    Hmm, ben wat kort van geheugen. Is er vandaag nog gevoetbald en heeft iemand de stand voor me?
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:50:16 #210
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62158612
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 13:46 schreef SCH het volgende:
    1e goal had afgekeurd moeten worden, begrijp ik.
    Klopt, ik denk dat we intern maar even ernstig moeten spreken met Anderson. Misschien moet Nijland publiekelijk afstand doen van die goal.
    Nou, je aanwezigheid is gewenst in het NAC topic, je moet even boos doen over die schandalige tackle van Cairo.


    Mooi middagje, ondanks de regen. Zo soeverein dat er eigenlijk weinig te beleven viel bij vele momenten.

    HAAGS KWARTIERTJE!
    pi_62158660
    Volgende week 3 punten voor jullie..
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:53:57 #212
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62158747
    Mag ik ook nog even de handjes op elkaar voor Nijland.

    3,75 miljoen voor Bruno Silva.
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:54:54 #213
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62158781
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
    Volgende week 3 punten voor jullie..
    Dat zou mooi zijn, krijgen we ze over 2 weken dan ook?

    Seriously, Ajax wil wat goed maken en speelt dan thuis. Toch iets compleet anders, ik zie ons echt niet zomaar punten pakken in de Arena. Ook al omdat we echt nog niet zo geweldig spelen hoor.
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:03:10 #214
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_62159092
    Het beste scenario in de Arena zou zijn om vroeg op voorsprong te komen denk ik. Dat gaat het publiek daar morren, en dat heeft vaak invloed op de spelers. Bovendien gaan ze dan risico nemen en met Andersson en Berg heb je prima spelers voor de counter..

    Groningen kan redelijk vrijuit voetballen in de Arena, zelfs bij een verlies blijf je in de top staan.
    Het vertrouwen is groot nu.. Het zou mooi zijn als we daar eens 3 punten weghalen.

    We spelen trouwens 4-3-3 nu, toch nieuw na al die jaren 4-4-2
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:10:05 #215
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62159372
    Gaat toch niet slecht lijkt me. Ik geef trouwens nog een 8.3 voor die mooie snoekduik van Koen.
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:33:53 #216
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62160380
    Laten we hopen dat onze internationals allen fit terugkomen van hun interlandverplichtingen. Wat dat betreft vond ik de wissel van Berg vandaag een heel verstandige keuze van Jans.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:48:59 #217
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62160989
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef The_Verve het volgende:
    Laten we hopen dat onze internationals allen fit terugkomen van hun interlandverplichtingen. Wat dat betreft vond ik de wissel van Berg vandaag een heel verstandige keuze van Jans.
    Die ondanks een matige pot toch weer scoorde.
    pi_62168745
    quote:
    Levchenko: “Genieten van teletekst”

    Volledig doordrenkt van de regen kwamen Evgeniy Levchenko en Koen van de Laak het veld af gelopen. Beide middenvelders konden terugkijken op een zeer goede wedstrijd tegen ADO Den Haag (3-0). Levchenko scoorde één keer en Van de Laak was goed voor twee assists.

    Vooral met de pass waar Marcus Berg de 3-0 uit scoorde was Van de Laak content. “Sepp (De Roover-red.) en ik trainen veel op de combinatie over de rechterkant. Als het dan lukt, is dat natuurlijk voor ons erg mooi. Ik denk dat we als team heel tevreden kunnen zijn over het spel, maar het kan en moet nog beter. We hadden nog meer doelpunten moeten maken.”

    De middenvelder roemde de instelling van zijn ploeggenoten. “De trainer wilde ons op scherp zetten. Het ging de laatste trainingen allemaal iets te gemakkelijk en we moesten de tegenstander niet onderschatten. Het is de trainer gelukt want we zijn scherp aan de wedstrijd begonnen. Nu staan we in ieder geval nog twee weken bovenaan en dan moeten we naar Ajax. Daar heb je niets te verliezen.”
    “De koppositie geeft alleen maar positieve druk, we moeten lekker zo doorgaan. Hoe het seizoen uiteindelijk gaat verlopen, is nu nog weinig over te zeggen. Het kan allemaal erg mooi worden, het geloof is er in ieder geval.”

    Ook aanvoerder Evgeniy Levchenko was zeer blij met het resultaat en ziet het elftal van FC Groningen groeien. Levchenko: “Het gaat de laatste tijd steeds beter. Er zit meer balans in de ploeg en we begrijpen elkaar ook steeds beter in het veld. Dat is denk ik ook de sleutel naar dit succes.”
    Ook de Oekraīner zag dat Groningen veel beter was dan ADO Den Haag. “Ondanks dat het veld drassig was, konden we goed doordrukken.” Na de vroege voorsprong hinkte de ploeg niet op twee gedachten. “Je moet altijd maar zien hoe de wedstrijd verloopt, maar het was niet moeilijk om door te gaan. Wij hebben ook plezier in het voetballen en genieten van goed voetbal.”

    Dat FC Groningen de lijstaanvoerder van de Eredivisie is, vind ook Levchenko geweldig. “De komende twee weken zal ik wel vaak op teletekst kijken (pagina 819-red.). Zovaak maak je dat als speler niet mee, dus ik ga er zeker van genieten. Je merkt aan iedereen binnen de club dat FC Groningen enorm in de lift zit.”

    FC Groningen
    quote:
    Jans: “We staan terecht bovenaan”

    Op de persconferentie was de stemming tussen trainers André Wetzel en Ron Jans opperbest. Beiden kennen elkaar onder meer van de Cursus Coach Betaald Voetbal. Dat Jans twijfelde aan de verstandelijke vermogens van zijn collega, werd door laatstgenoemde dan ook met een brede glimlach aangehoord.

    Wetzel: “Na met 3-0 redelijk kansloos te hebben verloren, is het handig om te zeggen hoe goed je tegenstander eigenlijk wel was. En dat vond ik dus ook. Voorafgaand, nu na, en tijdens de wedstrijd. Technisch, tactisch en fysiek waren ze de bovenliggende partij. Wij hadden vaak twee ā drie handelingen teveel nodig en kwamen er daardoor niet aan te pas. Het waren vanmiddag kerels tegen jongens. Misschien dat er bij de eerste tegengoal sprake was van een overtreding, maar mijn verdediger (Ammi – red.) mag nooit zo een duel ingaan. In de tweede helft was het iets beter, maar kwam dat misschien ook omdat Groningen wat gas terugnam.”

    “Het had ook zomaar 4-0 of 5-0 kunnen zijn. Het is een pijnlijke constatering en ik wil het niet goed praten. Dat doe ik dan ook niet. Feit was in ieder geval dat er onvoldoende strijd werd geleverd door mijn ploeg. We moeten nog een flinke stap zetten in het positiespel. Over twee weken spelen we thuis tegen FC Volendam en dat is veel belangrijker.”

    Vooraf gaf Wetzel aan dat FC Groningen met PSV en Ajax de beste ploeg in de Eredivisie had. “Ik doe dat soort uitspraken echt niet om de boel op scherp te zetten. Ik meen dat gewoon. En vandaag hebben we de kwaliteit gezien op het veld. Ik ben misschien vergeten AZ in het rijtje te noemen. Ploegen als Heerenveen en Twente schat ik dit seizoen gewoon niet zo hoog in als Groningen.”

    Beloning
    Jans: “De afgelopen twee trainingen was is erg ontevreden over de instelling van de groep. Het was allemaal te rustig, te vrijblijvend, te gemakzuchtig. Daarmee ben ik begonnen in de bespreking voor de wedstrijd. Het antwoord van de groep was wel duidelijk. Zij hebben aangetoond dat de trainers mis zaten met hun gevoel. Ik kan me niet herinneren dat we zo soeverein hebben gewonnen. Het enige verwijt dat ik de ploeg kan maken, is dat de score hoger had kunnen uitvallen. Na vijf wedstrijden staan we terecht bovenaan,” waarna Wetzel aanvulde: “Dat denk ik ook.”

    Vervolgens kreeg Jans een vraag of hij het ook eens was met de constatering van Wetzel dat Groningen met Ajax, PSV en dus AZ mee zou strijden om de titel: “Tot nu toe heb ik André altijd serieus genomen, maar nu begin ik toch te twijfelen aan zijn verstandelijke vermogens. Er kan nog van alles gebeuren; blessures, transfers. In de voorbereiding ging het helemaal niet goed en nu gaat het prima. Het is niet onmogelijk, maar ik word nu niet te euforisch. Overigens ben ik helemaal niet bang voor de transferperiode in januari, want wij zijn een club die zich in de winterstop namelijk ook kan versterken. Ik hoop dat Marcus Berg meeluistert, als ik zegt dat ik hoop dat hij het hele seizoen blijft en samen met de groep iets heel moois neerzet.”

    De wissel van Oluwafemi Ajilore werd verklaard door de blessure die hij opliep. Dat hij Marcus Berg wisselde, was om hem wat rust te geven maar had ook een andere reden. “Voor hem staat er komende week weer een interland op het programma. De wedstrijd gaf er aanleiding voor hem te wisselen. Op die manier konden we Berry Powel en Gonzalo Garcia belonen voor hun inzet op de trainingen. Een invalbeurt in een wedstrijd als deze is zeker een beloning en daarmee hoop ik dat hun motivatie ook de komende periode zo is als in de afgelopen weken. Als zij zo door gaan, zullen ze dit soort kansen vaker krijgen.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62168831
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef The_Verve het volgende:
    Laten we hopen dat onze internationals allen fit terugkomen van hun interlandverplichtingen. Wat dat betreft vond ik de wissel van Berg vandaag een heel verstandige keuze van Jans.
    Hopen dat ze fit terugkeren inderdaad. Je houdt toch iedere keer weer je hart vast. Aan de andere kant is het wel mooi al die internationals natuurlijk, geeft de club een goede naam in het buitenland.

    Vreemd trouwens dat De Roover niet voor Belgie is opgeroepen. Hij speelt toch gewoon super de laatste weken imo.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62173105
    Jammer dat deze er niet invloog trouwens, zou wel een lekkere goal zijn geweest.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 6 oktober 2008 @ 16:02:39 #221
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62175664
    Koen van de Laak was vanmiddag nog bij De Sport tot Twee op Radio Noord. Verder Jan Mennega en Henk Elderman.

    De Sport tot Twee
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62175773
    Thanks, was het helemaal vergeten.
    Ik ga even luisteren.

    edit:
    Koen .
    Geweldige gozer is dat toch!

    [ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 06-10-2008 16:22:30 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 6 oktober 2008 @ 18:37:57 #223
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_62180087
    Verheugen jullie je al op de wedstrijd in de ArenA?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      maandag 6 oktober 2008 @ 18:52:14 #224
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62180425
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef Karrs het volgende:
    Zondag tegen ADO moet ik 't maar zien - die ploeg speelt echt heel onbevangen. Als we 't winnen met een nulletje of 3, dan ben ik echt overtuigd van de kwaliteit, maar als Ron Jans 't niet is ("Vorig jaar hadden we meer kwaliteit in de selectie") dan ben ik 't ook niet.

    maar leuk is 't wel, zo'n plek bovenaan
    Ik ben overtuigd.
    En met die pot van Heerenveen-Ajax gisteren, kijk ik zowaar uit naar 18 oktober. Niet dat ik denk dat we winnen, maar wel omdat ik denk dat het een mooie pot gaat worden (die we gaan winnen).

    Okee, ik denk wel dat we gaan winnen.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62182068
    Ja, jullie riepen ook dat jullie tegen ADO niet zouden winnen...
    pi_62183324
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
    We spelen trouwens 4-3-3 nu, toch nieuw na al die jaren 4-4-2
    Nee hoor, we spelen nog steeds 4-4-2. Andersson en Berg als spitsen. Vd Laak en Levchenko als buitenste middenvelders.
    pi_62183372
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
    Ik denk dat alle Zweden wel blijven . Zelfde mentaliteit als ons, en ook zij zien dat er in Grunn heel wat moois gebeurt. En stiekem hoop ik dat ze volgend jaar met de Grunninger FC Europa in willen. Maar ben bang dat het salaris dat Grunn kan bieden niet hoog genoeg is
    Lindgren vergeten zeker...
    pi_62183781
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Nee hoor, we spelen nog steeds 4-4-2. Andersson en Berg als spitsen. Vd Laak en Levchenko als buitenste middenvelders.
    Er waren toch echt hele gedeeltes van de wedstrijd waar men 4-2-3-1 of 4-3-3 aan het spelen was hoor.
    Maar goed, er zit in ieder geval veel beweging en positiewisselingen in het spel, dat maakt het ook moeilijk te verdedigen. Ik heb zelden een wedstrijd gezien waar een ploeg zo enorm domineerde als Groningen gister tegen ADO aan het doen was.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 6 oktober 2008 @ 20:32:31 #229
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62183785
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Lindgren vergeten zeker...
    Lindgren was al verpest toen hij bij ons kwam.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 6 oktober 2008 @ 23:51:57 #230
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62190623
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Lindgren was al verpest toen hij bij ons kwam.
    Lindgren heeft zelf ook al gezegd dat hij door het gedoe met Silva en Nevland al weinig zin meer had om dan wel te blijven.
    pi_62191350

    klikbaar


    klikbaar

    Engelse media is trouwens ook wel leuk om te lezen:
    quote:
    PSV usurped as Groningen crush ADO

    Groningen have moved top of the Eredivise table following a 3-0 success over ADO Den Haag.

    The Pride of the North outfit began the day two points behind champions PSV, but made light work of ADO Den Haag, who were looking to climb the table themselves.

    ADO Den Haag were left with a mountain to climb with only 25 minutes on the clock following goals from Petter Andersson and Evgenly Levchenko had the Euroborg outfit two up.

    Marcus Berg's third with 20 minutes remaining settled the contest as Groningen now top the table after going unbeaten from their five league matches to date winning four.

    SKY


    [ Bericht 69% gewijzigd door venomsnake op 07-10-2008 01:13:07 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:13:46 #232
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62191865
    Nijland vertelt echt aldoor hetzelfde verhaal... lijkt me erg vermoeiend.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:17:33 #233
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62191907
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 00:30 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    klikbaar

    [ afbeelding ]
    klikbaar

    Engelse media is trouwens ook wel leuk om te lezen:
    [..]
    quote:
    FC GroningenGround: Oosterparkstadion
    Capacity: 19884
    pi_62191926
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 06:25:06 #235
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62192938
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Lindgren vergeten zeker...
    Er zijn geen spelers meer met een dergelijke clausule in het contract, gelukkig. Dát zal de FC in de winterstop in ieder geval niet meer overkomen.

    Ben wel heel erg benieuwd naar die zes spelers die Nijland op 't oog heeft
    Hoewel er natuurlijk zo min mogelijk moeten verdwijnen. En als de FC bovenaan staat in de winterstop, zou dat een goeie reden kunnen zijn voor een paar spelers om te blijven.

    [ Bericht 36% gewijzigd door Karrs op 07-10-2008 06:33:08 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62193325
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 06:25 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Er zijn geen spelers meer met een dergelijke clausule in het contract, gelukkig. Dát zal de FC in de winterstop in ieder geval niet meer overkomen.
    Dan nog had hij niet weg hoeven gaan natuurlijk. Maar boeie, ik ben hem al lang weer vergeten
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:13:37 #237
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62196890
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 01:17 schreef Grulez het volgende:

    [..]


    [..]

    quote:
    FC Groningen Factfile Details
    Coach Dwight Lodeweges
    Ground Oosterparkstadion
    Address Zaagmuldersweg 63, 9713 LE Groningen,
    Capacity 19884
    Highest gate 19,500 v Sevette (1988)
    2008/2009 Competitions Dutch Eredivisie
    SKY loopt een beetje achter.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62197272
    Petter Andersson is ook opgeroepen voor het nationale elftal van Zweden.
    Met Berg, Granqvist en Andersson is Groningen dus gewoon hofleverancier.
    bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62199214
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 11:28 schreef venomsnake het volgende:
    Petter Andersson is ook opgeroepen voor het nationale elftal van Zweden.
    Met Berg, Granqvist en Andersson is Groningen dus gewoon hofleverancier.
    bron
    Lullig voor stenman
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 13:01:08 #240
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62199830
    Ach Stenman lijkt me ook niet goed genoeg.
    pi_62200230
    Nou ja, er zijn in ieder geval wat elanden blij gemaakt door de Zweedse bondscoach.
    Volgens Aftonbladet was Petter van plan om deze week een zooi elanden dood te knallen in noord Zweden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62202244
    Femi is ook nog opgeroepen voor het nationale elftal van Nigeria.
    quote:
    Internationals
    “Naast de reeds bekende internationals Andreas Granqvist en Marcus Berg voor Zweden, Evgeniy Levchenko voor Oekraīne en de jeugdinternationals Shkodran Metaj en Tom Hiariej, zijn ook Oluwafemi Ajilore en Petter Andersson nog opgeroepen voor hun land, respectievelijk Nigeria en – opnieuw – Zweden. Dit is natuurlijk alleen maar mooi en een erkenning voor onze prestaties en die van de betreffende spelers.”“Tom Hiariej speelde gisteravond (maandag – red.) nog mee in de competitiewedstrijd van Jong FC Groningen tegen Jong Willem II. Dat duel op Sportpark Corpus den Hoorn eindigde in een 1-1 gelijkspel door een benutte vrije trap van Danny Holla in de blessuretijd. Volgende week maandag spelen de Beloften voor de beker thuis tegen De Graafschap en die wedstrijd moet gewonnen worden, wil de ploeg van trainer Erwin van de Looi nog in het bekertoernooi blijven, na twee eerdere remises in de poule tegen Jong Emmen en Jong Veendam.”

    Nieuwsbrief
    Verder:
    quote:
    Trainingsaccommodatie
    “Vorige week donderdag is een uitgebreide delegatie een dag naar Eindhoven gegaan om daar de trainingsaccommodatie van PSV te bekijken. Zoals bekend moet het eerste elftal van FC Groningen het TCN Trainingsveld binnen drie jaar verlaten en het heeft nog altijd onze voorkeur om alle trainingsactiviteiten van alle elftallen én de wedstrijden van Jong FC Groningen en de jeugd op één en hetzelfde complex te laten plaatsvinden. De aandacht in Eindhoven ging vooral uit naar de faciliteiten op het trainingscomplex De Herdgang, dat als het beste van Nederland mag worden beschouwd en waar alle trainingsactiviteiten van PSV zijn samengebracht.”

    Ideaalplaatje
    “De ontvangst bij PSV was uitstekend. In het gezelschap zaten vertegenwoordigers van de stad Groningen –wethouders en ambtenaren – wethouders van de gemeente Slochteren, private investeerders en mensen van FC Groningen. Voor ons is De Herdgang het ideaalplaatje als het gaat om een nieuwe trainingsaccommodatie. De beoogde locatie voor het trainingscomplex van FC Groningen is Meerstad. Om die reden waren ook wethouders van de gemeente Slochteren meegereisd. Meerstad ligt namelijk zowel op Gronings als Slochters grondgebied. Bij het maken van onze toekomstplannen wilden we ons goed oriënteren en op De Herdgang hadden we daartoe een prima mogelijkheid.”

    Positieve grondhouding
    “Het werd een zeer nuttige dag en de reacties na afloop waren goed. We gaan nu met elkaar aan de slag om de plannen verder uit te werken en in gesprek om te kijken of het project in Meerstad valt te realiseren. Daar zal nog wel enige tijd overheen gaan, maar de grondhouding van alle betrokkenen is zeer positief. Wij zien Meerstad als een prima locatie om al onze voetbalactiviteiten te bundelen. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn op dit gebied, zullen we dit uiteraard melden.”

    Nieuwsbrief
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:42:10 #243
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62214681
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 13:01 schreef Grulez het volgende:
    Ach Stenman lijkt me ook niet goed genoeg.
    Dat lijkt mij ook, hoewel hij wel weer erg goed speelt. Een beetje weer de Stenman van zijn beginperiode bij Groningen. Verder zijn Floren en Edman de enige Zweedse linksbacks die ik ken...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62236086
    Stenman speelt de laatste wedstrijden niet slecht inderdaad. Ik denk dat de komst van Granqvist daar ook voor heeft gezorgd, zo speelt Sankoh ook een stuk beter sinds zijn komst, hij maakt zelden nog een Sankoh'jte valt me op. De achterhoede straalt veel rust uit en staat gewoon prima, ook te zien aan de slechts 2 tegendoelpunten dit seizoen.
    quote:
    Internationals FC één duel in actie

    In tegenstelling tot de spelers van het Nederlands elftal komen de internationals van FC Groningen voor hun land maar in één wedstrijd in actie. Zij worden geacht maandag weer aan te sluiten bij de selectie van trainer Ron Jans.

    Zoals bekend, speelt Oranje twee WK-kwalificatiewedstrijden, aanstaande zaterdag in de Rotterdamse Kuip tegen IJsland en volgende week woensdag in en tegen Noorwegen. De internationals van FC Groningen zijn op pad gegaan voor één interland. Tom Hiariej en Shkodran Metaj spelen vrijdag met het Nederlands Beloftenelftal in en tegen Oekraīne.

    Zweden
    Marcus Berg, Andreas Granqvist en Petter Andersson treden zaterdag met Zweden in eigen land aan tegen Portugal. Zweden heeft volgende week woensdag geen WK-kwalificatiewedstrijd op het programma staan. Dat geldt eveneens voor Oekraīne, met Evgeniy Levchenko in de gelederen, dat zaterdag Kroatië ontvangt. In de WK-groep van Nigeria in Afrika krijgt Oluwafemi Ajilore met zijn ploeg zaterdag bezoek van Sierra Leone. Ook voor de Nigerianen is er geen dubbel programma.

    Maandagmiddag
    Alle internationals zouden derhalve normaliter maandagmiddag weer op het trainingsveld in Groningen kunnen staan als de selectie zich gaat voorbereiden op de topper tegen Ajax, volgende week zaterdag in de Amsterdam ArenA.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 oktober 2008 @ 23:48:23 #245
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62248848
    http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)zierVanFledderus.htm

    Mhehhehheh

    Ja, sorry hoor. Maar:
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      donderdag 9 oktober 2008 @ 12:35:09 #246
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62257176
    18-10-2008 20:45 Omwissel Ajax- FC Groningen
    Vak:OPS Rij: 2 Stoel: 15 Prijs: 33.00

    pi_62257330
    .

    Zijn al aardig wat bussen gevuld las ik op het fcgforum.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 9 oktober 2008 @ 12:58:25 #248
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62257709
    Ook behoorlijk wat mensen die in de thuisvakken plaats nemen
    pi_62257840
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 9 oktober 2008 @ 14:27:50 #250
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62259867
    Whe, hele FC enclave in de 9e cirkel gisteren.
    Van Loo die met moeite de dropshots kon verwerken en ondertussen wat dames regelde met Holla en Koopmans. Daarnaast ging Luciano even z'n dancemoves showen aan v.d. Laak en Meerdink.
    Waren zeker vrij vandaag.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 9 oktober 2008 @ 14:33:14 #251
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62259999
    9e Cirkel.. van de Laak is er ook ALTIJD bij he. Sankoh dit keer niet?
      donderdag 9 oktober 2008 @ 14:37:18 #252
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62260091
    Nee, de Enzo is altijd dicht op woensdag dus dan blijft Sankoh liever thuis denk ik .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 9 oktober 2008 @ 23:06:30 #253
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62274410
    Ajax uit schijnt inmiddels al 'uitverkocht' te zijn...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:11:27 #254
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62277006
    klopt.. was ik vanmiddag nog mooi op tijd met de kaarten
    pi_62285684
    Groningen schijnt 30 miljoen Noorse Kronen te hebben geboden op Mohammed (Moa) Abdellaoue.
    Bron

    Vertaling in het engels:
    quote:
    It is a totally sick sum

    "Moa" shocked over Groningen gigantbud

    Bislett (VG Nett) Mohammed "Moa" Abdellaoue (22) are both shocked and flat puff over FC Groningen 30-millionersbud. But he believes it makes sense to put the pro adventure on hold.

    VG today brought news that the Dutch club to have been very eager to sign the Vålerenga-comet.

    Erik Nevlands former club should have been willing to pay 24 million now, and the other six millions for one hundred and fifty games played.

    FC Groningen was, however, no from Liverpool FC. It also believes the main character was a reasonable outcome.

    - Flat Rende

    - I've had a good dialogue with Liverpool FC, and have emphasized that I enjoy very good in the club. I think I have good to develop more in Norway. I have, after all, only three to four months' experience in the Premier, said "Moa" to VG Nett.

    Dutch succulent bud he thought both were very surprising and very flat effect.

    - It is clear there is a flat effect. It is a sick sum, but I can not go around and think about it, "he said.

    Tip behavior on the Norwegian national team and former FC Groningen player, Erik Nevland, the Dutch football had been the best for the talented Liverpool FC player.

    Hard competition ahead

    - I think "Moa" was well suited. It had been a step forward for him. In the Netherlands, plays the offensive and attractive football and it's perfect for him, "said Nevland told VG Nett.

    Fulham player was in the Dutch club in three and a half years, and experienced sporting success most of the time.

    Now he's ahead of a key World Cup qualifier with Norway, and the competition for places is the attack on possible tougher than ever.

    Thorstein Helstad is in scoring form, as are John Carew and Steffen Iversen. At the same time impressed "Moa" in debutkampen against Ireland, and so did Daniel Fredheim Holm also.

    Will turn out for training

    - I consider it well so that there are people ahead of me in the queue. John (Carew, Journet. Note) plays well from the start, but I hope to get some minutes, "he said.

    "Moa" is also aware that the competition on the bone is tough, but hopes to convince at training the next day.

    - We have very many tips form at the moment, as it applies well to show up for training. Hopefully I can play, "he said.






    Mohammed (Moa) Abdellaoue op WIKI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:53:49 #256
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62286409
    Hoeveel guldens zijn dat?
    pi_62286445
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 13:53 schreef Grulez het volgende:
    Hoeveel guldens zijn dat?
    Geen idee.

    Maar het is 3,47 miljoen euro.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:13:58 #258
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62290370
    bleeegh, wat een heerlijke reclamefolder van Algemeen Belang in de bus, waarin de stadionbrand gebruikt wordt om aan te geven dat je een goede uitvaartverzekering moet hebben. Via Groningen dan he.
    pi_62292281
    Ik ben zelf geen Groninger (kom uit Limburg ) maar bij deze wil ik FC Groningen alvast veel succes wensen tegen Ajax ; winnen he
    "You can call me Susan if it makes you happy"
    pi_62294122
    Dikke kans dat Marcus Berg speelminuten gaat maken in het kwalificatieduel tegen Portugal morgenavond. Larsson en Rosenberg zijn geblesseerd, en Elmander kan geen volle 90 minuten spelen.
    Bron

    Leuke aanval:
    Marcus Berg ---- Zlatan
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62331461
    Schijnt dat Berg nog steeds last van zijn rug heeft, de blessure die hem vorig seizoen 2 maand aan de kant hield.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 12 oktober 2008 @ 19:04:33 #262
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62332280
    Berg, Andersson en Femi niet in actie gekomen.

    gunstig
    pi_62332594
    quote:
    Erik Nevlands former club should have been willing to pay 24 million now, and the other six millions for one hundred and fifty games played.
    150 wedstrijden, dat zijn bijna vier tot vijf seizoenen .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_62332641
    Typisch Nijland, zo'n constructie.
    Groningen
    pi_62343096
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 16:13 schreef Prosac het volgende:
    bleeegh, wat een heerlijke reclamefolder van Algemeen Belang in de bus, waarin de stadionbrand gebruikt wordt om aan te geven dat je een goede uitvaartverzekering moet hebben. Via Groningen dan he.
    hoezo? de crematie hoef je al niet meer te betalen..
    pi_62344085
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef The_Verve het volgende:
    Ajax uit schijnt inmiddels al 'uitverkocht' te zijn...
    Neem aan dat het om 800 man gaat ?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      maandag 13 oktober 2008 @ 10:01:40 #267
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62344437
    600 was de max heb ik begrepen.
      maandag 13 oktober 2008 @ 10:09:59 #268
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_62344635
    Apart, zou toch zeggen dat minimaal de helft van de capaciteit van het uitvak beschikbaar zou moeten zijn.
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
      maandag 13 oktober 2008 @ 10:28:19 #269
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62345109
    iets met 'te weinig parkeerruimte voor de bussen'
      maandag 13 oktober 2008 @ 10:32:07 #270
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_62345207
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef Prosac het volgende:
    iets met 'te weinig parkeerruimte voor de bussen'
    Zeer treurig.....
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_62345484
    Zeker, aangezien het al jaren zo is...
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      maandag 13 oktober 2008 @ 10:49:30 #272
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62345647
    genoeg ruimte in die grachten toch?
    pi_62353008
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef The_Verve het volgende:
    Ajax uit schijnt inmiddels al 'uitverkocht' te zijn...
    De thuisvakken schijnen zelfs ook helemaal uitverkocht te zijn. Net nu ik een Ajax-CC tot mijn beschikking had. Als ik ook maar een lege plek op tv zie straks
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:04:56 #274
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62365109
    Koen Koch en Henk Spaan voorspelden na afloop van Hard Gras Groningen op winst komende zaterdag.

    Derksen ook
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:06:09 #275
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62365132
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Cruoninga het volgende:
    Als ik ook maar een lege plek op tv zie straks
    Hopelijk genoeg lege plekken rond de 84e minuut.
    pi_62365143
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef Prosac het volgende:
    Koen Koch en Henk Spaan voorspelden na afloop van Hard Gras Groningen op winst komende zaterdag.

    Derksen ook
    Ik ook, 1-2
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62365180
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Als er nog een 3e ring op de Euroborg komt kan de FC ook een jaar lang niet daar meer spelen, hoeveel verlies maak je daar wel niet mee dat je voor een seizoen moet verkassen naar een ander stadion?
    Nieuw stadion lijkt me de beste optie, 40,000 man ofzo met uitbreidingsmogelijkheden tot ong 80,000 mocht de FC écht een topclub worden in de toekomst

    stel je voor...
    Lijkt me ietwat overdreven, kan me ook nog herinneren dat er in het oosterpark maar een aantal duizend fans waren, nu gaat het natuurlijk fantastisch maar wat als het straks 2 of drie seizoenen tegen zit? Dan zou zo'n groot stadion behoorlijk leeg zijn vrees ik...?
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:09:30 #278
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62365218
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef bensonHullCity het volgende:
    kan me ook nog herinneren dat er in het oosterpark maar een aantal duizend fans waren,
    Hadden ze toen niet van die poppen neergezet op de lange zijde?
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:18:31 #279
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62365433
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef bensonHullCity het volgende:

    [..]

    Lijkt me ietwat overdreven, kan me ook nog herinneren dat er in het oosterpark maar een aantal duizend fans waren, nu gaat het natuurlijk fantastisch maar wat als het straks 2 of drie seizoenen tegen zit? Dan zou zo'n groot stadion behoorlijk leeg zijn vrees ik...?
    Gemiddeld 8000 in de Eerste divisie nog. Daarna een stijgende lijn, voor en na het eerste divisie tijdperk ook gemiddeld een uitverkocht Oosterpark.

    @kopbal: Volgens mij waren dat de gompies. Net toen we de eerste divisie ingingen, mocht ineens een stadion geen staanplaatsen meer bevatten. Ik geloof dat we toen een dikke 2000??? plaatsen moesten inleveren.
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:20:32 #280
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62365483
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Prosac het volgende:
    @kopbal: Volgens mij waren dat de gompies. Net toen we de eerste divisie ingingen, mocht ineens een stadion geen staanplaatsen meer bevatten. Ik geloof dat we toen een dikke 2000??? plaatsen moesten inleveren.
    Ah, ik dacht dat het door een lage supportersopkomst kwam.
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:22:15 #281
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62365524
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:20 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Ah, ik dacht dat het door een lage supportersopkomst kwam.
    Nee, die dingen waren er neergezet om op de tv beelden nog enigzins een "publiek" in beeld te hebben.
    pi_62365593
    Daarbij is die tijd ook niet te vergelijken met nu. In de jaren 80 zat er in de Kuip ook bijna niemand.
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:27:08 #283
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62365640
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:25 schreef MaxPower het volgende:
    Daarbij is die tijd ook niet te vergelijken met nu. In de jaren 80 zat er in de Kuip ook bijna niemand.
    Tuurlijk.
    Begrijp alleen je vergelijking naar Feyenoord niet helemaal. Was gewoon nieuwsgierig.
    pi_62365691
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Tuurlijk.
    Begrijp alleen je vergelijking naar Feyenoord niet helemaal. Was gewoon nieuwsgierig.
    Om aan te geven dat het voor de groei en grootte van een club niet uitmaakt of er in het verleden weinig mensen zaten.
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:31:33 #285
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62365728
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef bensonHullCity het volgende:

    [..]

    Lijkt me ietwat overdreven, kan me ook nog herinneren dat er in het oosterpark maar een aantal duizend fans waren, nu gaat het natuurlijk fantastisch maar wat als het straks 2 of drie seizoenen tegen zit? Dan zou zo'n groot stadion behoorlijk leeg zijn vrees ik...?
    Jij doelt op de periode in de Eerste Divisie? Gemiddelde toeschouwersaantallen waren in deze twee seizoenen 7420 en 8046.

    En wat als het goed blijft gaan? Dan zit Groningen met een te klein stadion.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62365887
    Ja ik begrijp dat Groningen een groter stadion nodig zal hebben, maar 40.000 lijkt me wel de max hoor. 80.000 goedendag, we hebben het over Groningen niet over Barcelona.
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:55:19 #287
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62366295
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef bensonHullCity het volgende:
    Ja ik begrijp dat Groningen een groter stadion nodig zal hebben, maar 40.000 lijkt me wel de max hoor. 80.000 goedendag, we hebben het over Groningen niet over Barcelona.
    de Gemeente Groningen wilde graag dat de Euroborg een max zou krijgen van 15000 toeschouwers, want "hallo, het gaat hier om Groningen hoor, niet om Feyenoord ofzo"

    wat niet is kan nog komen en je weet nooit hoe de ontwikkelingen in de toekomst zullen gaan.
    pi_62370350
    quote:
    FC Groningen-verdediger Sankoh: ‘Ajax wordt moelijk’

    Gibril Sankoh, verdediger uit Sierra Leone van FC Groningen, hoe is het?
    “Ja, goed. Ik ben in Parijs, omdat we van de trainer een weekendje vrij hebben gekregen.”

    Ik vroeg me af hoe het staat met je inburgeringsexamen om Nederlander te worden.
    “Ja, goed. Mijn theorie heb ik inmiddels gehaald en ook de eerste drie delen van het praktijkexamen zijn binnen. Nu moet ik de komende weken alleen nog de drie laatste delen halen en dan krijg ik gelijk een diploma. Als ik daarmee naar het stadhuis ga, kan ik mijn Nederlandse paspoort ophalen. Ik verwacht dat het binnen een maand of anderhalve maand al zover is, nog vķķr de winterstop.”

    Wat verwacht je van het uitduel met Ajax van komende zaterdag?
    “Dat wordt een moeilijke wedstrijd. Maar wij zijn bang voor niemand, we staan niet voor niets bovenaan. Wij kunnen van iedereen winnen.”

    Hoe hoog kunnen jullie dit seizoen eindigen?
    “In het begin hebben we gezegd dat we bij de eerste zeven willen eindigen. Nu moeten we gewoon van week tot week bekijken wat er mogelijk is. Maar ons eerste doel blijft Europees voetbal halen.”

    Sportweek
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:23:09 #289
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62370594
    ah.. Inmiddels weet hij dus dat rechts voorrang heeft.
    pi_62370773
    Sankoh in Oranje olé

    ownee kan niet omdat hij al voor Sierra Leone heeft gespeeld
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62378135
    quote:
    Marcus Berg: ‘Ik weet niet of ik voor Ajax of PSV wil spelen’

    Het succes van koploper FC Groningen heeft vele vaders. Zoals de Zweden (foto, vlnr.) Marcus Berg, Fredrik Stenman, Andreas Granqvist en Petter Andersson. Een nadere kennismaking. “Het is een droom om met z’n vieren voor Zweden te spelen.” In Sportweek een uitgebreide reportage met de Zweedse ‘Fab Four’, hieronder een aantal passages.

    Het gaat de club nu voor de wind. Geloven jullie dat FC Groningen de koppositie kan vasthouden?
    Stenman: “Ik denk dat we lang mee kunnen doen, maar een kampioenschap, dat zit er denk ik niet in. Het zal wel weer tussen PSV en Ajax gaan.”
    Granqvist: “Dat denk ik ook. Maar we hebben een goed team met veel mogelijkheden. We staan nu bovenaan en moeten proberen dat zo lang mogelijk vol te houden.”
    Berg: “Het belangrijkste is dat we Europees voetbal halen. Dat kan door bij de eerste acht te eindigen, maar ik denk dat de top vijf wel realistisch is.”

    Ga jij dat wel meemaken Marcus? Als je zo blijft scoren, zullen er zich vast enkele clubs voor je melden in de winterstop.
    Berg: “Ik weet niet of ik het seizoen hier afmaak. Dat weet je nooit in het voetbal. Als er een club komt die mij wilt kopen, dan is het aan FC Groningen. En als het echt een topclub is, dan wil ik het misschien wel proberen. Een Nederlandse club? Ik weet niet of ik voor Ajax of PSV wil spelen. Daar zou ik heel goed over na moeten denken. Voor wie ik zeker wil spelen, is FC Barcelona. Dat is mijn droomclub. Maar of dat realistisch is? Ach, dromen mag altijd, hč.”

    Sportweek
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62379005
    quote:
    Sessie op de hei

    “Management en directie zullen zich morgen (woensdag – red.) en donderdag twee dagen terugtrekken voor een zogenaamde sessie op de hei. Tijdens het tweedaags verblijf in Hof van Saksen – sponsor van FC Groningen en het resort waar ons eigen bedrijf Preventief de beveiliging verzorgd – zullen we brainstormen over het nieuwe beleidsplan van de club. Het huidige beleidsplan liep van 2005 tot 2008 en terugkijkend kunnen we constateren dat vele doelstellingen zijn gerealiseerd. In de genoemde periode is veel gebeurd, met name de verhuizing van Stadion Oosterpark naar Euroborg. Nu gaan we ons richten op de vervolgstappen.”

    “Tijdens het verblijf in Hof van Saksen zullen we met elkaar bespreken hoe we op welke manier het maximale kunnen presteren met FC Groningen, zowel binnen als buiten het voetbalveld. We gaan dus nieuwe doelstellingen formuleren. Daarbij zullen wij professionele inbreng krijgen van Hypercube. Dit is een onafhankelijk adviesbureau voor de publieke en private sector. Zij zijn experts op het gebied van sport en marketing. Door in alle rust bij elkaar te zitten, kunnen we ons optimaal bezighouden met de continuīteit van de club.”

    Bron: Nieuwsbrief FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:53:33 #293
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62379396
    Heel goed. PSV en Ajax kunnen naar Berg fluiten, maak ik hier uit op.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62379440
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 15:53 schreef Karrs het volgende:
    Heel goed. PSV en Ajax kunnen naar Berg fluiten, maak ik hier uit op.
    Nee hoor dat zegt ie helemaal niet. Hij houdt met deze uitspraken iedereen wel mooi te vriend maar hij sluit niks uit.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:07:53 #295
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_62381370
    Adveis van Hypercube, niks mis mee. Ooit es een presentatie van gehad, bedrijf met ambitie.

    Ik ben benieuwd hoe het nieuwe beleidsplan er uit zal komen te zien. Zal toch voornamelijk gaan over capiciteitsuitbreiding (op welke manier dan ook).
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_62381375
    In een interview eerder dit jaar:
    quote:
    Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten."

    In Zweden is Ajax groot, kan Berg als geen ander beamen. "Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."
    http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=695566
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:10:33 #297
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62381439
    Vanwaar deze oude koeien uit de sloot halen?
    Is toch allang bekend?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62381458
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Vanwaar deze oude koeien uit de sloot halen?
    Lees eerst de reacties daarboven eens..
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:13:32 #299
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62381515
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 17:11 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Lees eerst de reacties daarboven eens..
    Ja, dus?
    Ik zie niets nieuws.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:21:23 #300
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62381711
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 10:31 schreef Kerol het volgende:
    Sankoh in Oranje olé

    ownee kan niet omdat hij al voor Sierra Leone heeft gespeeld
    Hij heeft niet voor Sierra Leone gespeeld...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62381767
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 17:07 schreef Thomas87 het volgende:

    Ik ben benieuwd hoe het nieuwe beleidsplan er uit zal komen te zien. Zal toch voornamelijk gaan over capiciteitsuitbreiding (op welke manier dan ook).
    Ze gaan een nieuw beleidsplan voor de komende jaren opzetten. Dat zal dus gaan over het sportieve en het financiele plaatje. Kortom: over de scouting, contracten van spelers, salarisplafond, jeugdopleiding etc.. En natuurlijk over de begroting, die moet gewoon fors omhoog. Dus dan gaat het inderdaad over uitbreiding van het stadion, of eventueel een nieuw stadion, en hoe dat te financieren. Dat bureau zal zich denk ik vooral bezig houden met marketing vraagstukken als: Prijs buisness-seats en skyboxen in verbouwde of nieuwe stadion, promoten van de club om extra sponsoren aan te trekken, klantenbinding in de provicie (en daarbuiten), merchandising etc etc..

    Ben in ieder geval benieuwd hoe het nieuwe beleidsplan voor de komende jaren er ongeveer uit zal komen te zien.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')