Inderdaad. Die wedstrijd tegen AZ was veel verontrustender dan die van gisteren.quote:Op zondag 28 september 2008 17:55 schreef DIJK het volgende:
Ach het was niet best maar als er de eerste 10 minuten 1 invliegt loop je zonder problemen door naar 5 á 6 - 0. Daar moet je een beetje geluk bij hebben.
Je moet het probleem ook niet gaan overdrijven.
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.quote:Op zondag 28 september 2008 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Gewoon in de winterstop Koef en Lazo goedkoop wegdoen en dan maar wat meer geld betalen voor een fatsoenlijke spits
Mwoah ok maar ik vind Koevermans dus nog waardelozer dan Lazovic op het moment dus doe die dan maar weg.quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.
Alleen dan komt het probleem, waar vind je een haalbare goede spits?
en waar haal je een club vandaan die nog een redelijk bedrag neer wil gaan leggen voor Lazo of Koevermans....quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.
In Kroatië (Kalinic).quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sevilla? (zie Arouna Koné)quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
en waar haal je een club vandaan die nog een redelijk bedrag neer wil gaan leggen voor Lazo of Koevermans....
Lijkt me inderdaad wel wat voor PSV. Maar aangezien we een paar hersenloze idiote aan de macht hebben bij PSV.. tsjah.quote:
wat voor een spits is dat?quote:
daar dacht ik ook bij het lezen van de TT..quote:Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Liverpool gaat ons slachten.
Dus Gehaktdag is wel van toepassing op ons.
*barst in janken uit*
Hoop dat je dit als grap bedoeld.quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, in de winterstop maar goed investeren in een topspits ala Nijland of zo iemand!
Ja, hopelijk weet Brechet nu dat ie spitsen t beste aan de binnenkant kan dekkenquote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef mcyodogg het volgende:
Zoals ik al zei, gewoon met z'n allen voor de goal hangen woensdag. Als ze dan hun aandacht 90+ minuten erbij houden, sleep je er heel wellicht een 0-0 uit. Als PSV eens lekker gaat proberen te aanvallen wordt het minstens 3-0. Scoren tegen Liverpool is tot nu toe toch niet gelukt.
Al denk ik niet dat we met Berg wel een CL-ronde verder zouden komen... Maar duidelijk is wel dat er heel snel (winterstop) iets moet gebeuren in de spitspositie, want anders gaat het wel helemaal mis dit seizoen...quote:Op maandag 29 september 2008 06:23 schreef Romanticguy het volgende:
Hmm, Markus Berg is toch ook wel een goeie optie. Maar of Groningen hem zo laat gaan, zal wel een groot prijskaartje aan hangen!
Hopen dat we de schade beperkt kunnen houden en dan eens kijken of we zaterdag tegen de graafschap eindelijk weer eens 'een stapje vooruit' kunnen maken.quote:Op maandag 29 september 2008 12:00 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vrees dat de TT de lading wel gaat dekken.
True! Positief blijvenquote:Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
We hebben één voordeel, het kan nooit tegen gaan vallen woensdag. We gaan er toch al vanuit dat we verliezen, het kan dus alleen maar meevallen
Een monsterscore zal het toch nooit worden, ik verwacht een 2-0 voor Liverpool ofzo. Niemand verwacht iets, dus het kan eigenlijk alleen maar meevallen ja. Ik las ergens dat er maar 250 meegaan? Niet veel, al kan ik me voorstellen dat je Liverpool nu onderhand wel een keer gezien hebt. (En ik zou een moord doen om als Ajacied weer eens naar Liverpool te mogenquote:Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
We hebben één voordeel, het kan nooit tegen gaan vallen woensdag. We gaan er toch al vanuit dat we verliezen, het kan dus alleen maar meevallen
En wie op links dan?quote:Op maandag 29 september 2008 15:30 schreef PyTh het volgende:
Zou Woensdag eigenlijk het liefst zien dat Stevens start met het centrale duo Marcellis-Salcido maar dat zal wel niet gaan gebeuren......
Pieters of Brechet.quote:
Pieters doet het ook niet erg goed.quote:Op maandag 29 september 2008 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pieters of Brechet.
Vond Brechet afgelopen Zaterdag tegen Volendam wederom geen goede indruk maken centraal achterin...
Zou dit het liefst zien Woensdag:
-------------Isaksson--------------
Culina-Marcellis-Salcido-Brechet
--------Simons------Bakkal------
Mendez-----Afellay----Amrabat
-----------Koevermans------------
Maar of Afellay meedoet Woensdag is ook nog maar de vraag
het zou wel een stunt zijn als hij met deze opstelling komt..quote:Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Eric Addo'tje moet erini.p.v. Brechet. Brecht naast Simons laten spelen.
----------------Isaksson--------------
Kromkamp-Marcellis-Addo-Salcido
--------Simons--------Brechet-------
Mendez------Culina-----------Zonneveld
-------------Maza--------------------
Maza er voorin bij omdat die zo goed kan koppen en altijd goed is voor wat gevaar bij de 16. Hij is ook onvoorspelbaar, omdat hij niet zegt bij welke 16 hij gevaar gaat creëren. Ook is deze opstelling een beetje de natte droom van Stevensief natuurlijk. Heb dat boek van (Ongezouten Huub) Stevens nog gelezen trouwens. Is wel een echte winnaar en een man met een hart voor PSV.
hoe bedoel je geen uitbreiding mogelijk?quote:Op maandag 29 september 2008 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Wat is dit?:
http://www.skyscrapercity.info/100.php?id=4&bid=828
Geen uitbreiding mogelijk mede ivm parkeerplaatsen maar dan wel zo iets neerplempen...Wel tof trouwens, tegen de tijd dat dit klaar is heb ik hopelijk wel een baan en wie weet zijn die appartementen een beetje betaalbaar![]()
ja het wordt inderdaad wel weer tijd voor een omhaal in de eigen 16quote:Op maandag 29 september 2008 15:30 schreef PyTh het volgende:
Zou Woensdag eigenlijk het liefst zien dat Stevens start met het centrale duo Marcellis-Salcido maar dat zal wel niet gaan gebeuren......
En hij kan centraal weer wippertjes doen over de spits naar een van de eigens back toequote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja het wordt inderdaad wel weer tijd voor een omhaal in de eigen 16
quote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja het wordt inderdaad wel weer tijd voor een omhaal in de eigen 16
Wat dacht je van Amrabat in plaats van Lazovic/Manco. Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe Manco zich ontwikkeld in echt wedstrijden, hij heeft nog niet heel veel (kunnen) laten zien.quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Persoonlijk zou ik Salcido toch liever eens links zien met het duo Marcellis-Brechet achterin.
Kromkamp kan op rechts.
Maza daarachter als Libero (met andere woorden 5 verdedigers)
Middenveld zal met mijn smaak bestaan uit
Simons - Bakkal Iets daarvoor smaakmaker Affelay.
In de aanval > Lazovic - Manco
5-3-2 opstelling dus. Maar then again... ik weet er natuurlijk geen fuck van.
Ja toch? Ik meen te hebben gelezen dat het PSV stadion niet fatsoenlijk (>50.000) uitgebreid kan worden.quote:Op maandag 29 september 2008 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe bedoel je geen uitbreiding mogelijk?
Dit stadion kon uitbreiden tot zo'n 45.000 plaatsen. Meer is toch ook niet nodig?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja toch? Ik meen te hebben gelezen dat het PSV stadion niet fatsoenlijk (>50.000) uitgebreid kan worden.
Als Markus Berg gehaald zou worden, kan Koevermans of Lazovic toch wel in de deal worden betrokken?quote:PSV zoekt verloren doelpunten
door Frans van den Nieuwenhof. dinsdag 30 september 2008 | 03:40
EINDHOVEN - Van twijfel geen spoor. Een jaar geleden nog maar was trainer Ronald Koeman er vast van overtuigd dat hij bij PSV meer spektakel en meer doelpunten zou gaan brengen. "Het zal wat vaker 4-2 worden dan 1-0", hield hij zijn gehoor voor. Koeman wees naar 'zijn' aankopen.
Met nummer 9: Danko Lazovic. Met nummer 10: Danny Koevermans. En met nummer 11: Kenneth Perez. Weggekocht bij Vitesse, AZ en Ajax. Samen goed voor 53 doelpunten. Verder was daar ook nog Jefferson Farfán: 21 goals.
Nu is Huub Stevens de trainer en die vraagt zich af: waar zijn de doelpunten gebleven? Hij heeft een team dat moeizaam scoort. Eén tegengoal kan al tot onrust in het veld leiden.
PSV begon het vorige seizoen met mooie overwinningen op Feyenoord en CSKA Moskou. Perez en Lazovic hadden een hoofdrol in die belangrijke eerste wedstrijden. Koevermans en Farfán kwamen later op gang. Uiteindelijk stelden ze allemaal enigszins teleur. Perez wilde halverwege al weg en Farfán vertrok aan het einde van het seizoen. Koevermans en Lazovic scoorden samen 25 keer.
Voor die 25 treffers legde PSV een totale transfersom van 14 miljoen euro neer. Daarnaast betaalde de club een kleine 3 miljoen voor het talent Jonathan Reis, dat op aandrang van scout Piet de Visser en adviseur Vlado Lemic naar Eindhoven werd gehaald.
De Visser en Lemic waren ook de strategen achter de komst van Lazovic. Binnen de scouting bestond de nodige scepsis aangaande Lazovic, maar trainer Ronald Koeman en manager Stan Valckx drukten diens komst door. Toen PSV aan het einde van de transferperiode Arouna Koné kwijtraakte, schoof Koeman met Koevermans een nieuwe spits naar voren. Hij zou gaan gelden als pinch-hitter. Nu is Koevermans de man naar wie gekeken wordt als het op scoren aankomt. Stevens laat zijn ploeg graag twintig meter verder naar voren spelen, in de hoop dat Koevermans een hoger rendement zal halen. Dat lukt moeizaam.
De prijskaartjes van de huidige spitsen wegen zwaar. De kans dat PSV ooit nog hetzelfde bedrag (17 miljoen) terugkrijgt voor Lazovic, Koevermans en Jonathan Reis is klein. De transfers zouden dus een forse verliespost kunnen opleveren. Mede in dat licht bezien, wilde PSV afgelopen zomer geen al te grote risico's aangaan om een nieuwe topspits aan te trekken. Alleen een échte topper, waarover geen twijfels bestaan, mag een bedrag van 10 tot 15 miljoen kosten.
De transfer van Milan Jovanovic (Standard Luik) werd als te riskant beschouwd. Directeur Jan Reker vond de vraagprijs van 7 miljoen euro te hoog in relatie tot de leeftijd en de blessuregevoeligheid van de Serviër. Voor Mevlut Erding wilde PSV best 12 miljoen of meer betalen, omdat de Turkse international over enkele jaren 'altijd' zou kunnen worden doorverkocht aan Galatasaray of Fenerbahçe. Diens club Sochaux liet Erding onder geen beding vertrekken.
Ook Moussa Dembele was serieus in beeld. De Belg had wel oren naar een transfer. PSV kreeg van AZ echter een onverbiddelijke 'nee' te horen; hij zou met het oog op volgend seizoen al verkocht zijn aan een Italiaanse topclub.
Daarnaast informeerde PSV nog naar de beschikbaarheid van Markus Berg van FC Groningen. Over hem viel wel te praten, mits de Eindhovenaren een bedrag van 15 miljoen op tafel legden. Berg blijft, net als Erding, nog altijd een optie voor de komende winterstop. PSV bevindt zich daarom in een spagaat. Toppers blijken niet of heel moeilijk te koop en op koopjes zit niemand te wachten. Bovendien liggen Koevermans (tot 2011) en Lazovic (tot 2012) nog vele jaren vast.
De ironie wil nu dat PSV diens adviseur Lemic nu hard nodig heeft om tot een transfer en dus inkomsten te komen.
.... ik bedoelde ook Amrabat inplaats van Manco.quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Amrabat in plaats van Lazovic/Manco. Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe Manco zich ontwikkeld in echt wedstrijden, hij heeft nog niet heel veel (kunnen) laten zien.
Ook maar 2x gelukt. Nu kapen meestal de europese topclubs ze voor onze neus weg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef WooZ het volgende:Waar is de tijd dat er nog eens een zuid-amerikaan gescout werd![]()
Berg is wel een stuk beter dan dat vulles wat nu in de spits staat bij jullie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
.... ik bedoelde ook Amrabat inplaats van Manco.dom dom dom
![]()
Verder lijkt Berg mij goed voor groningen... maar niet goed genoeg voor PSV.
Berg is beter dan Lazo en Koef...quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Verder lijkt Berg mij goed voor groningen... maar niet goed genoeg voor PSV.
Nee, dat past niet in het beleid van de club.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als Markus Berg gehaald zou worden, kan Koevermans of Lazovic toch wel in de deal worden betrokken?
Met alle respect, maar voor Groningen zijn dat toch uitstekende spitsen?
Wellicht wel, wellicht niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Berg is beter dan Lazo en Koef...
Ze hebben toch ook Powel gehaald?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dat past niet in het beleid van de club.
Groningen wil jonge talentvolle spitsen zoals Berg, Suarez om later voor veel geld te verkopen. Dan heb je aan Koevermans of Lazovic helemaal niets. Wie zegt trouwens dat Koevermans of Lazovic voor FC Groningen willen spelen, bij PSV ligt het salaris vele malen hoger.
Dus voor Berg zal gewoon de hoofdprijs betaald moeten worden.
was een paniek aankoop op de laatste dag voor de transferdeadline..quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook Powel gehaald?
Dat was inderdaad een paniek aankoop om het vertrek van Nevland naar Fulham op te vangen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook Powel gehaald?
6-0 voor liverpool, of amrabat moet ineens een suikerboost krijgenquote:PSV reist zonder gekwetste Afellay naar Liverpool
30/09/2008 14:47
Ibrahim Afellay is afgehaakt bij PSV. De middenvelder blijft in Nederland achter als zijn ploeggenoten dinsdagmiddag het vliegtuig nemen naar Liverpool, waar zij woensdag in de Champions League aantreden op Anfield.
Afellay heeft nog te veel last van een teenblessure. Zaterdag zat de spelbepalende middenvelder op de tribune toen PSV het in Eindhoven opnam tegen FC Volendam. De Utrechter hoopte op tijd fit te zijn voor het duel met Liverpool, maar vergeefs.
Afellay liep de teenblessure op tijdens de uitwedstrijd tegen AZ van zaterdag 20 september. De Oranje-international had in de eerste drie competitieduels een goede indruk achtergelaten door driemaal te scoren en één assist te leveren.
natuurlijk kan hij ietsquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:57 schreef neilpad het volgende:
Voor Berg is het gewoon te laat vind ik. Laat iemand anders dat risico maar nemen voor een belachelijke hoeveelheid geld. Lazovic en Koef hebben in het verleden gewoon laten zien dat ze wel iets kunnen, het komt er gewoon niet uit op het moment. Huntelaar heeft er ook pas 1 in liggen....
Overigens heeft Jong PSV gisteren met 1-6 bij RKC gewonnen. Manco en Rymenants allebei 1 en Nijland 4x gescoord. Hij kan blijkbaar dus toch wel iets.
inderdaad dat kan gewoon bouwtechnischquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:29 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dit stadion kon uitbreiden tot zo'n 45.000 plaatsen. Meer is toch ook niet nodig?
Eh? Hoe gaat dat in zijn werk dan? Hoef je niet fysiek je kaart in te leveren dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef WooZ het volgende:
Mijn kaart net op skelper gezet voor de wedstrijd tegen de graafschap, daar kun je gewoon tegen het normale tarief kaarten kopen + 2,10 transactiekosten
Als mijn plaats op oost dan verkocht wordt krijg ik automatisch 1/17e deel terug
ik gok dat er een kaartje wordt gemaakt en opgestuurd en dat je seizoenkaart voor die ene wedstrijd dan niet bruikbaar is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh? Hoe gaat dat in zijn werk dan? Hoef je niet fysiek je kaart in te leveren dan?
nee inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh? Hoe gaat dat in zijn werk dan? Hoef je niet fysiek je kaart in te leveren dan?
Mooi systeem, kan zaterdag ook niet, zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee inderdaad
Ik geef normaal altijd m'n kaart weg, maar sinds dit seizoen niet meer
Nu krijg ik als m'n plek verkocht wordt dus 21 euro en de anonieme koper moet zijn papieren kaartje voor de wedstrijd gewoon afhalen bij de kaartverkoop van het stadion
M'n seizoenkaart wordt automatisch geblokkeerd bij verkoop
quote:Afellay wees pijnstillende injectie af
Ibrahim Afellay zag het niet zitten om met hulp van een injectie in zijn teen alsnog te kunnen spelen tegen Liverpool. De middenvelder van PSV besloot af te zien van het pijnstillende middel en niet mee naar Engeland te gaan.
Afellay, die al sinds de wedstrijd tegen AZ met een teenblessure kampt, wil uit persoonlijke overwegingen geen injectie in zijn voet plaatsen. "Daar heb ik respect voor", zei trainer Huub Stevens dinsdagavond op de persconferentie in Liverpool.
"Tot vanochtend heb ik gehoopt dat Ibi mee zou gaan, maar helaas is dat niet het geval", aldus Stevens. In samenspraak met de technische staf besloot Afellay dat het zonder een injectie geen zin had om naar Liverpool af te reizen.
Afellay kampt met de teenblessure sinds het competitieduel met AZ. In het bekerduel met Jong PSV en de wedstrijd tegen FC Volendam was de middenvelder al niet inzetbaar.
Valt mee, zag het al weer gebeuren dat hij wel doorspeelde net zoals vorig jaar thuis tegen CSKA en dat je hem dan weken kwijt bent....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:10 schreef Wooldoor het volgende:
Toch wel vrij apart dat hij dit afwees
[..]
Why not?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |