Inderdaad. Die wedstrijd tegen AZ was veel verontrustender dan die van gisteren.quote:Op zondag 28 september 2008 17:55 schreef DIJK het volgende:
Ach het was niet best maar als er de eerste 10 minuten 1 invliegt loop je zonder problemen door naar 5 á 6 - 0. Daar moet je een beetje geluk bij hebben.
Je moet het probleem ook niet gaan overdrijven.
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.quote:Op zondag 28 september 2008 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Gewoon in de winterstop Koef en Lazo goedkoop wegdoen en dan maar wat meer geld betalen voor een fatsoenlijke spits
Mwoah ok maar ik vind Koevermans dus nog waardelozer dan Lazovic op het moment dus doe die dan maar weg.quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.
Alleen dan komt het probleem, waar vind je een haalbare goede spits?
en waar haal je een club vandaan die nog een redelijk bedrag neer wil gaan leggen voor Lazo of Koevermans....quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide wegdoen? Ik hou liever ook nog een aardige spits op de bank. Laat Lazo maar uitkijken naar een andere club.
In Kroatië (Kalinic).quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sevilla? (zie Arouna Koné)quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
en waar haal je een club vandaan die nog een redelijk bedrag neer wil gaan leggen voor Lazo of Koevermans....
Lijkt me inderdaad wel wat voor PSV. Maar aangezien we een paar hersenloze idiote aan de macht hebben bij PSV.. tsjah.quote:
wat voor een spits is dat?quote:
daar dacht ik ook bij het lezen van de TT..quote:Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Liverpool gaat ons slachten.
Dus Gehaktdag is wel van toepassing op ons.
*barst in janken uit*
Hoop dat je dit als grap bedoeld.quote:Op zondag 28 september 2008 23:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, in de winterstop maar goed investeren in een topspits ala Nijland of zo iemand!
Ja, hopelijk weet Brechet nu dat ie spitsen t beste aan de binnenkant kan dekkenquote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef mcyodogg het volgende:
Zoals ik al zei, gewoon met z'n allen voor de goal hangen woensdag. Als ze dan hun aandacht 90+ minuten erbij houden, sleep je er heel wellicht een 0-0 uit. Als PSV eens lekker gaat proberen te aanvallen wordt het minstens 3-0. Scoren tegen Liverpool is tot nu toe toch niet gelukt.
Al denk ik niet dat we met Berg wel een CL-ronde verder zouden komen... Maar duidelijk is wel dat er heel snel (winterstop) iets moet gebeuren in de spitspositie, want anders gaat het wel helemaal mis dit seizoen...quote:Op maandag 29 september 2008 06:23 schreef Romanticguy het volgende:
Hmm, Markus Berg is toch ook wel een goeie optie. Maar of Groningen hem zo laat gaan, zal wel een groot prijskaartje aan hangen!
Hopen dat we de schade beperkt kunnen houden en dan eens kijken of we zaterdag tegen de graafschap eindelijk weer eens 'een stapje vooruit' kunnen maken.quote:Op maandag 29 september 2008 12:00 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vrees dat de TT de lading wel gaat dekken.
True! Positief blijvenquote:Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
We hebben één voordeel, het kan nooit tegen gaan vallen woensdag. We gaan er toch al vanuit dat we verliezen, het kan dus alleen maar meevallen
Een monsterscore zal het toch nooit worden, ik verwacht een 2-0 voor Liverpool ofzo. Niemand verwacht iets, dus het kan eigenlijk alleen maar meevallen ja. Ik las ergens dat er maar 250 meegaan? Niet veel, al kan ik me voorstellen dat je Liverpool nu onderhand wel een keer gezien hebt. (En ik zou een moord doen om als Ajacied weer eens naar Liverpool te mogenquote:Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
We hebben één voordeel, het kan nooit tegen gaan vallen woensdag. We gaan er toch al vanuit dat we verliezen, het kan dus alleen maar meevallen
En wie op links dan?quote:Op maandag 29 september 2008 15:30 schreef PyTh het volgende:
Zou Woensdag eigenlijk het liefst zien dat Stevens start met het centrale duo Marcellis-Salcido maar dat zal wel niet gaan gebeuren......
Pieters of Brechet.quote:
Pieters doet het ook niet erg goed.quote:Op maandag 29 september 2008 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pieters of Brechet.
Vond Brechet afgelopen Zaterdag tegen Volendam wederom geen goede indruk maken centraal achterin...
Zou dit het liefst zien Woensdag:
-------------Isaksson--------------
Culina-Marcellis-Salcido-Brechet
--------Simons------Bakkal------
Mendez-----Afellay----Amrabat
-----------Koevermans------------
Maar of Afellay meedoet Woensdag is ook nog maar de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |