quote:Deze gebruiker is momenteel offlineUrquhart - zondag 28 september 2008 @ 17:10
PMKlik hier om het profiel van Urquhart te bekijkenWijzig dit bericht.Quote dit bericht in een nieuwe reactie.
Wakker geworden
Gegeten
Gewerkt
Gegeten
Voetbal gekeken
Beetje internetten
Eten
Tv kijken
Misschien even naar lokale kermis
Slapen
En nu nog.quote:Op maandag 29 september 2008 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet veel. Ik lig nog steeds in bed.
Waar ben je aan geopereerd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:53 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Pas geopereerd dus vandaag met bekers thee en een dik boek op de bank en als ik dat zat ben naar bed..
Edit: oh ja.. en af en toe ff i'net op..
Vanochtend ontbijtje gemaakt voor mn dochter en overblijfbrood gesmeerd..
Straks voorzichtig (voor de hechtingen in mn buik) douchen en dan weer plat..
sterktequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Biancavia het volgende:
Afwassen
Strijken
Naar crematie
Huilen
... misschien bij m'n ouders eten
Hoop dat het allemaal wel meevalt. Anders krijg je wel een pizza van mequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:Afijn, straks waarschijnlijk eerst langs de huisartsenpost, en daarna snurken. Muren breken zonder veiligheidsbril = steen in je oog
Das niet slim, succes bij de huisartsenpost dan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:
Afijn, straks waarschijnlijk eerst langs de huisartsenpost, en daarna snurken. Muren breken zonder veiligheidsbril = steen in je oog
Wie komt er logeren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Schoonmaken, opruimen, logeerbed neerzetten en opmaken, was doen, eten koken, honden uitlaten, boodschappen doen.
20 maar? We zijn met 22 man. Dan komen we 2 te kortquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:58 schreef Nantes het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal wel meevalt. Anders krijg je wel een pizza van me. Of een stuk of 20!
Garpje, Nien hier!
Haha ik zit momenteel een beetje krap bij kasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
20 maar? We zijn met 22 man. Dan komen we 2 te kort
Vrek
Ja gaat lekker. Alleen donders spierpijn. Meppen met zo'n grote voorhamer van 15 kg op betonnen muren ga je naar ruim 10 uur meppen écht wel voelen. Ik kan dus momenteel even amper lopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef Nantes het volgende:
[..]
Haha ik zit momenteel een beetje krap bij kas. Niet zo ontevreden jij!
Maar gaat het je een beetje goed af, het klussen?
OT, beetje laat maar ach:
Opstaan,
ontbijten,
douchen,
aankleden/make-up enzulks,
vriendlief zien,
wandelen,
lunchen,
vrijen,
eten,
studeren,
slapen.
ik weet van te voren niet wanneer we sex hebben, dat kan per dag verschillen, is niet altijd standaard voor het slapen ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef fabregas01 het volgende:
Blijkbaar heeft niemand sex hiero.... of valt dat onder slapen..![]()
is +- 2x per dag genoeg? Altijd meer, nooit minder. Alleen plannen we dat niet inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef fabregas01 het volgende:
Blijkbaar heeft niemand sex hiero.... of valt dat onder slapen..![]()
precies, zo gaat het hier dus ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
is +- 2x per dag genoeg? Altijd meer, nooit minder. Alleen plannen we dat niet inDe ene keer is het voordat we gaan werken, de andere keer voor het slapen gaan, dan weer voor/na het eten.
Dat plan je toch niet in
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Mich92 het volgende:
Over de hele week verspreid moet ik:
- Aardrijkskunde bijwerken
- Biologie idem
- M'n laatste leesverslag maken
- Kamer opruimen
- Konijn en hamsters verschonen
- Morgen afspreken met vriendinnetjes
Oh, en straks werken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Morgen:
Bedenken wat we gaan eten 's avonds
Opzoeken waar ik de vlooiendruppels van de honden gelaten heb![]()
De honden borstelen
Ramen lappen aan de buitenkant
Soepje maken voor de lunch
Was doen, drogen, opvouwen en opruimen
Opruimen in de slaapkamer
Koken
Mijn zus bellen
Ik begin dat huisvrouwengedoe leuk te vinden.![]()
Hoog tijd dat mijn colleges weer beginnen.
Heerlijk he, vrijwel niks doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Morgen:
Bedenken wat we gaan eten 's avonds
Opzoeken waar ik de vlooiendruppels van de honden gelaten heb![]()
De honden borstelen
Ramen lappen aan de buitenkant
Soepje maken voor de lunch
Was doen, drogen, opvouwen en opruimen
Opruimen in de slaapkamer
Koken
Mijn zus bellen
Ik begin dat huisvrouwengedoe leuk te vinden.![]()
Hoog tijd dat mijn colleges weer beginnen.
Hoe dik ben jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:24 schreef Nantes het volgende:
Zometeen douchen,
eten,
met de kleine buiten wandelen,
lunch klaarmaken,
eten,
naar een vriendin,
naar huis,
eten klaarmaken,
eten,
leren,
naar m'n vriend.
Gaaf!!! Stoffe Jongens nog steeds? Die heb ik afgelopen voorjaar gezien.quote:
Wijquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef JJH het volgende:
Vraag van vandaag: Wie heeft er niet gechineest. Heb bij m'n moeder gegeten en die hadden, je raad het al...
Is uiteindelijk weinig van gekomenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:20 schreef Urquhart het volgende:
Beetje internetten
Voetbal kijken
Eten
Beetje tv kijken
Stappen
Slapen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij
We hadden bietjes met een uitje, gebakken aardappeltjes, en een schouderkarbonade. Met een ben and jerry's toetje
quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:48 schreef coltje87 het volgende:
Eten
Werken
Thuis eten
Aflevering SatC kijken
Weer werken
Eten
Trapleuning maken
Kamer een beetje organiseren + schoonmaken
Ergens een bak koffie halen
Slapen
lekker!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef Qwea het volgende:
ik moet enkel nog douchen en snurken. Duik er denk rond 01:00 in. Ben morgen toch vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |