opgestaan oefeningen hond uitgelaten met hond gespeeld ontbeten film gekeken met hond gespeeld even achter pc rondje busloo eten bij oom en tante bankhangen slapen
Afwassen Was opruimen Stofzuigen Teamvergadering Met oma naar dokter voor griepprik Bij papa en mama eten Met baby nichtje kroelen Naar werk voor slaapdienst Een paar mensen in bed gooien en dan zelf slapen
Laptop aanzetten nog ff dorgeslapen wakker geworden huiswerk uitwerken internetten verdergaan met huiswerk gesmst met klasgenoten (les valt uit) verder met huiswerk verslag naar docent gemaild gegeten ( uitsmijter ham en pesto) internetten + kopje thee nuttigen
De nacht door gehaald om de election uitzending usa te kijken Brak zijn Echt echt echt brak zijn Gedoucht Tas gepakt Koffie gedronken (ik kan zo geen koffie meer zien Koffie is sowieso niet lekker maar goed ) Gegeten Hond uitgelaten Brood gemaakt Zo op de fiets stappen Treinen School Terug treinen Hond uitlaten Naar Emmen Eten maken Eten Douchen TV kijken Snurken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
internet opgestaan oefeningen hond uitgelaten gewerkt en nu weer achter internet en dan zien we wel wacht tot de hond wakker is dan ga ik eens kijken waar ik met d'r ga lopen
opgestaan gedouched gegeten naar school gegaan tentamen gemaakt naar huis gegaan mail gelezen naar stage gegaan tas ingepakt naar huis gegaan eten computeren boodschappen doen afwassen met vriend bellen eten koken eten relaxen met vriend bellen slapen
Werken Bloemetje regelen voor m'n moeder (ze is jarig ) Eten Kapper bellen Werken Hapjes maken Eten Douchen Verjaardag vieren met de fam Half zacht m'n bed induiken.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
opgestaan huisarts gebeld thee gezet computeren thee drinken douchen eten afwassen naar de huisarts boodschappen doen was opruimen schoonmaken de stad in