Waar ben je aan geopereerd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:53 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Pas geopereerd dus vandaag met bekers thee en een dik boek op de bank en als ik dat zat ben naar bed..
Edit: oh ja.. en af en toe ff i'net op..
Vanochtend ontbijtje gemaakt voor mn dochter en overblijfbrood gesmeerd..
Straks voorzichtig (voor de hechtingen in mn buik) douchen en dan weer plat..
sterktequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Biancavia het volgende:
Afwassen
Strijken
Naar crematie
Huilen
... misschien bij m'n ouders eten
Hoop dat het allemaal wel meevalt. Anders krijg je wel een pizza van mequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:Afijn, straks waarschijnlijk eerst langs de huisartsenpost, en daarna snurken. Muren breken zonder veiligheidsbril = steen in je oog
Das niet slim, succes bij de huisartsenpost dan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:
Afijn, straks waarschijnlijk eerst langs de huisartsenpost, en daarna snurken. Muren breken zonder veiligheidsbril = steen in je oog
Wie komt er logeren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Schoonmaken, opruimen, logeerbed neerzetten en opmaken, was doen, eten koken, honden uitlaten, boodschappen doen.
20 maar? We zijn met 22 man. Dan komen we 2 te kortquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:58 schreef Nantes het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal wel meevalt. Anders krijg je wel een pizza van me. Of een stuk of 20!
Garpje, Nien hier!
Haha ik zit momenteel een beetje krap bij kasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
20 maar? We zijn met 22 man. Dan komen we 2 te kort
Vrek
Ja gaat lekker. Alleen donders spierpijn. Meppen met zo'n grote voorhamer van 15 kg op betonnen muren ga je naar ruim 10 uur meppen écht wel voelen. Ik kan dus momenteel even amper lopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef Nantes het volgende:
[..]
Haha ik zit momenteel een beetje krap bij kas. Niet zo ontevreden jij!
Maar gaat het je een beetje goed af, het klussen?
OT, beetje laat maar ach:
Opstaan,
ontbijten,
douchen,
aankleden/make-up enzulks,
vriendlief zien,
wandelen,
lunchen,
vrijen,
eten,
studeren,
slapen.