Goed bezigquote:Op zondag 28 september 2008 16:13 schreef sjimz het volgende:
Lindgren komt er zo nog in
Zal wel publiekswissel voor Vertonghen zijn
Misschien kan Sno er weer uitquote:Op zondag 28 september 2008 16:13 schreef sjimz het volgende:
Lindgren komt er zo nog in
Zal wel publiekswissel voor Vertonghen zijn
Kwartiertje terug ongeveer.quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Palmboom313 het volgende:![]()
![]()
Rood krijg ie 2e geel voor shirt uittrekken.
quote:Wat een drama zeg.
Die lovre had ook rood moeten hebben !
Verder drama van Feyenoord kant, begin die makaay echt te haten.
Heb je totaal niks aan.
Mist weer eens 1 op 1
quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef waterreus23 het volgende:
Speciaal plaatje voor de Feyenoord Fans.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef peaceman het volgende:
Kom op Ajax. Scoor ff een keer of 3!
quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Devrim_ het volgende:
Wat boeit het wat hij te zeggen heeft? Waarom elke keer die gast ophalen? Wat is er boeiend aan?quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien heeft ook nog wat te zeggen.
[..]
![]()
Kan iedereen gewoon eens zijn smoel houden over wat jorien wel of niet te melden heeft. Lekker boeiend wat een debiel zonder enige intelligentie te melden heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien heeft ook nog wat te zeggen.
[..]
![]()
Ok.quote:Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan iedereen gewoon eens zijn smoel houden over wat jorien wel of niet te melden heeft. Lekker boeiend wat een debiel zonder enige intelligentie te melden heeft.
Braaf.quote:
Kap eens met dat dikgedruktquote:Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Telt ook voor die andere knakker trouwens.
Anders bemoei jij je even met je eigen zaken.quote:Op zondag 28 september 2008 16:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kap eens met dat dikgedrukt
3 minuten waarvan er al 2 geweest van zijn! En 3-1 bergquote:Op zondag 28 september 2008 16:17 schreef achterop23 het volgende:
Groningen-Feyenoord?
EXTRA TIJD????
Dat lijkt me duidelijk met 3-1.quote:Op zondag 28 september 2008 16:18 schreef Wilskracht het volgende:
Is het eigenlijk niet beter dat groningen gelijk speelt tegen feyenoord aangezien Groningen een beter team heeft dan Feyenoord?
Jammer inderdaadquote:
Groningen scout echt goed wat dat betreft, petje af!quote:Op zondag 28 september 2008 16:18 schreef sjimz het volgende:
Berg, wat een topper.
Ik zie hem wel naar een leuke club in Engeland of in Duitsland vertrekken.
quote:
Timmer heeft de afgelopen zes wedstrijden fantastisch gekeept.quote:Op zondag 28 september 2008 16:19 schreef Devrim_ het volgende:
FEYENOORD![]()
![]()
GRONINGEN
TIMMER BAKT ER NIKS VAN![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
ajAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heul nietquote:
Dan wil ik hem nog wel eens zien als hij slecht keeptquote:Op zondag 28 september 2008 16:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Timmer heeft de afgelopen zes wedstrijden fantastisch gekeept.
Inderdaad. goedmakertje voor vorige week.quote:
Jah.quote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Susi het volgende:
Mooie aanval. Moest de spits nou huilen ?
Ik merkte het verschil nietquote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die staat er niet eens in. -edit-
Wat wil je dan? Dat hij de eerste helft van het seizoen de pannen van het dak speelt en daardoor vrijwel zeker tijdens de winterstop vertrekt?quote:
Inderdaad. MOoi zuur zo.quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Tshibamba zal wel stokslagen krijgen.
Ga ff ergens anders spelen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan wil ik hem nog wel eens zien als hij slecht keept
Ben je blijnd ofzo? Timmer keept gewoon goed.quote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan wil ik hem nog wel eens zien als hij slecht keept
Engelse en Duitse ploegen moeten eens met hun poten van de spelers hier afblijven ; de Eredivisie gaat er op achteruit, en ze belanden -vooral in Engeland- toch maar op de bankquote:Op zondag 28 september 2008 16:18 schreef sjimz het volgende:
Berg, wat een topper.
Ik zie hem wel naar een leuke club in Engeland of in Duitsland vertrekken.
Jij hoopt dat Huntelaar elke week kut speelt?quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef Adidah het volgende:
Wat wil je dan? Dat hij de eerste helft van het seizoen de pannen van het dak speelt en daardoor vrijwel zeker tijdens de winterstop vertrekt?Ajax wint, dus het is goed.
Messi zit toch niet op de tribune, dus logischquote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja Sno bedank je supporters maar weer niet
whehequote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Messi zit toch niet op de tribune, dus logisch
Berg heeft kwaliteit genoeg om bij een subtopper in Engeland in de basis te staan hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Engelse en Duitse ploegen moeten eens met hun poten van de spelers hier afblijven ; de Eredivisie gaat er op achteruit, en ze belanden -vooral in Engeland- toch maar op de bank![]()
Blijven dus Berg !![]()
quote:
Wat zit je nou huillie te doenquote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef sjimz het volgende:
Devrim_ zit jij ook eens niet zo te trollen.
Timmer speelt gewoon een zeer goed seizoen tot nu toe.
De woorden van Hans van Breukelen hebben hem geprikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat Ajax wint.quote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Huntelaar elke week kut speelt?
Ik zit niet huillie te doen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zit je nou huillie te doen
Ik mag toch zelf vinden dat Timmer niet goed speelt
And not stopping at your station.quote:
Wat denken jullie mods nou hee, mogen we ook al geen mening meer geven over spelersquote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef sjimz het volgende:
Devrim_ zit jij ook eens niet zo te trollen.
Timmer speelt gewoon een zeer goed seizoen tot nu toe.
De woorden van Hans van Breukelen hebben hem geprikkeld.
quote:Op zondag 28 september 2008 16:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/907.php
[ afbeelding ]
Leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op zondag 28 september 2008 16:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/907.php
[ afbeelding ]
Ik vind ook dat Suárez ontzettend slecht speelt dit seizoen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zit je nou huillie te doen
Ik mag toch zelf vinden dat Timmer niet goed speelt
Pas maar op dat mag je niet zeggen van Sjimzquote:Op zondag 28 september 2008 16:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Suárez ontzettend slecht speelt dit seizoen.
quote:Wil toch kwijt dat ik wel trots ben op onze jongens!!!!!
Ze kunnen blijkbaar niet beter, maar gaan er zeker voor!
Eindelijk een elftal wat de strijd weer aan gaat!!!!
Trots om een Feyenoorder te zijn!!!!
Weet je de uitslag toevallig ook van Groningen-Feyenoord ?quote:Op zondag 28 september 2008 16:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet trollen hoor..anders word sjimz boosquote:Op zondag 28 september 2008 16:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen jullie en wij meningen geven over spelers maar dan moet het niet als troll bedoeld zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 16:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat denken jullie mods nou hee, mogen we ook al geen mening meer geven over spelers
quote:Op zondag 28 september 2008 16:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Pas maar op dat mag je niet zeggen van Sjimz
3-1.quote:Op zondag 28 september 2008 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je de uitslag toevallig ook van Groningen-Feyenoord ?
quote:Gepost op 28 september 2008 om 16:24:33.
--------------------------------------------------------------------------------
@Ray: misschien moet je de eer aan je zelf houden, smurf !
Ga niet eens op dat tuig in joh.quote:
Hoe toepasselijk.quote:
quote:Jan Smit - Stilte in de stormluister naar de wind
waarin ik rust en vrede vind
luisterend naar jou
naar wat je mij nog vragen wou
kom maar
ik laat je horen wat stilte is
ga maar
en wees bereid voor de stilte in de storm
vanavond ben ik bij jou
je kust me
en ik kus jou
laten we maar zwijgen over wat er komen gaat
niemand hoeft te weten hoe het met de liefde staat
kijk eens naar de zon
waarmee de dag opnieuw begon
kijkend weer naar jou
naar wat je mij nog vragen zou
kom maar
ik laat je voelen wat stilte is
ga maar
en wees bevrijd na de stilte in de storm
vanavond ben ik bij jou
je kust me
en ik kus jou
vanavond ben ik bij jou
je kust me
en ik kus jou
vanavond ben ik bij jou
je kust me
en ik kus jou
Alle 3 tegen de Duitse grens.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je de uitslag toevallig ook van Groningen-Feyenoord ?
Nee.quote:Op zondag 28 september 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
wit groen tegen wit groen
ik heb de wedstrijd niet gezien maar was dat niet irritant om te zien?
Vorige keer was het 3-5quote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef achterop23 het volgende:
En dan volgende week de KRAKER!
FC Groningen - ADO Den Haag
Van Groningen had ik een top 5 nu wel verwacht, maar ADO!
Ado had kunnen winnen vandaag en 2e gestaan, maar goed die zie ik nog wel afzakken. Alleen heb ik wel het idee dat dit seizoen het langer zal duren dat er andere teams meedoen boveninquote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef achterop23 het volgende:
Van Groningen had ik een top 5 nu wel verwacht, maar ADO!
Hehequote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef achterop23 het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef TLC het volgende:
Arm Feyenoord, volgende week verliezen ze ook al van NEC thuis
NEC won vorig jaar toch ook in de Kuip?quote:Op zondag 28 september 2008 16:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In de Kuip winnen we gewoon met 3-0.
Ze kunnen Kalmar al niet eens verslaanquote:Op zondag 28 september 2008 16:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In de Kuip winnen we gewoon met 3-0.
Vorig jaar speelden we één van onze beste wedstrijden van de tweede seizoenshelft tegen NEC, en desondanks verloren we. Tijd om het dit jaar beter te doen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef TLC het volgende:
Arm Feyenoord, volgende week verliezen ze ook al van NEC thuis
Wie zal er dit keer bij NEC rood krijgen na uittrekken shirt?quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden we één van onze beste wedstrijden van de tweede seizoenshelft tegen NEC, en desondanks verloren we. Tijd om het dit jaar beter te doen.
quote:Op zondag 28 september 2008 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Verbeek kon nog lachen in ieder geval.
Inderdaad. Nu gaan jullie verliezen én slecht spelen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tijd om het dit jaar beter te doen.
Vorig jaar hadden we Bert.quote:Op zondag 28 september 2008 16:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NEC won vorig jaar toch ook in de Kuip?
Dus zo zeker zou ik er nog niet van zijn
Niet dat we goed speelden, maar alle Nederlandse ploegen hadden daar moeite mee gehad.quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze kunnen Kalmar al niet eens verslaan![]()
![]()
Donderdag vlieg je de UEFA-cup uit en zondag win je gewoon.quote:Op zondag 28 september 2008 17:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zie het wel somber in tegen kalmar hebben we niet veel kans en tegen nec gaat het ook nog heel lastig worden.
Geloel mijn waarde Bas: NEC - Heracles Almelo 2-3 in de PO 2005-2006.quote:Op zondag 28 september 2008 16:32 schreef Blawh het volgende:
Voor het eerst sinds de promotie gescoord in Nijmegen.
In de competitie, daarmee bedoel ik de 34 wedstrijden. Die PO's waren een beetje voor de katzekut.quote:Op zondag 28 september 2008 18:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geloel mijn waarde Bas: NEC - Heracles Almelo 2-3 in de PO 2005-2006.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet het, standaard een 2-0 of 3-0. Ik maak me ook geen illusies voor komend weekeinde.
23-4-2006 14:30u N.E.C. 2 - 3 Heracles Almelo | PO's om intertoto.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
In de competitie, daarmee bedoel ik de 34 wedstrijden. Die PO's waren een beetje voor de katzekut.
[..]
Twente staat er toch mooi bijquote:
Ja het is bekend geworden. Bron: Nos.quote:
Geen Van Gessel bij Sparta? Nou ... dan maar hopen dat AZ de 0 houdt en Gilles de Geus een goaltje maakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:19 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ja het is bekend geworden. Bron: Nos.
AZ:
Romero,
Swerts, Jaliens, Moreno, Moisander
De Zeeuw, Mendés da Silva, Martens
El Hamdaoui, Van de Velden
Dembélé
Sparta Rotterdam
Varkevisser
Vermes, Promes, Adeleye, Jaggy, Slot
Rose, Strootman, John
Dissels, Poepon
Van Gessel is vandaag vanwege een vage reden afwezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Geen Van Gessel bij Sparta? Nou ... dan maar hopen dat AZ de 0 houdt en Gilles de Geus een goaltje maakt.
ik zeg het je...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik niet, el hamdoui maakt hattrickje, dembele maakt een goal dmv een driedubbele salto plus flipflop, martens prikt er 2 in en zelfs romero knalt m vanaf ene doel het andere in.
AZ is van zero weer naar hero denk ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was mijn klapper nog aan het halen man
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was mijn klapper nog aan het halen man
Een spijkerharde verdediger, jawel!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/pensfanholland
Oud Feijenoord, hè.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef venomsnake het volgende:
Die Keeper is nog slechter dan V Loo.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou nou, 'tis wat. Stinkrotterdammers kan je ook nooit op rekenen.
quote:
quote:
Dat verklaart een hoop.quote:
El Hamdoui heeft een paar wedstrijden boven zijn niveau gespeeld en meteen moet ie in het NL's elftalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Wilskracht het volgende:
Kan El Hamdaoui uit komen voor het Nederlandse team ? Nee hier de uitleg met dank aan de kloten fifa
Hoewel hij is geboren in Nederland, en ook al voor het Nederlands elftal onder-21 heeft gespeeld, heeft El Hamdaoui zich in eerste instantie beschikbaar gesteld voor het Marokkaanse elftal, waar hij nog niet voor was opgeroepen.
In een recent interview (6 november 2006) met Voetbal International onthulde El Hamdaoui echter dat hij in het verleden de beslissing had genomen om voor het Marokkaanse elftal uit te komen, maar dat hij daarop terugkwam omdat hij zich gebruikt voelde door de Marokkaanse voetbalbond. Om die reden heeft hij besloten beschikbaar te zijn voor het Nederlands elftal. Aangezien de Nederlandse Marokkaan echter al een statusverandering had aangevraagd bij de FIFA om voor Marokko uit te kunnen komen, en dit slechts één maal is toegestaan, kan hij alleen voor Marokko uitkomen.
Ja, begin me nog te vervelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef leroytje het volgende:
Hallo, schiet es op mert die 5-0
Of gewoon wat dichter op de man dekken en wat beter positie kiezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
Tegen dit AZ moet je met 5 verdedigers spelen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |