abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61966191
Ik heb een klacht over de klaag cultuur in Klaagbaak. De klagers in Klaagbaak klagen in hun klaagtopics over klachten die ze klaagwaardig achten. Nou is Klaagbaak natuurlijk bedoelt om te klagen dus wordt in de ingediende klachten heel wat afgeklaagd. Echter vanwege het gebrek aan klaagwaardige klachten in klaagbaak vind ik dat men deze klagers zonder echte klachten middels een klaagschrift zou moeten aanklagen om ze het klachtrecht te ontnemen. Zodoende kan Klaagbaak weer een klaagsubforum worden waar klagers over hun klaagwaardige klachten kunnen klagen.

klacht: klagers die klagen in Klaagbaak zonder klaagwaardige klachten, het lijkt hier de klaagmuur wel

samenvatting: gegronde klacht
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2008 @ 11:11:14 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61966194
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 28 september 2008 @ 11:12:02 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_61966202
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_61966210
na 2 zinnen gestopt met lezen
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2008 @ 11:12:17 #5
80791 crew  Paul
pi_61966212
pi_61966218
Weer zo'n zeikerd
  zondag 28 september 2008 @ 11:13:57 #7
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_61966234
Change name Klaagbaak to Klaagmuur
Qui habet aures audiendi audiat
pi_61966241
Goed topic.
><(({°>
pi_61966247
"Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn door een topic te maken met een OP die barst van allerlei varianten op het woord 'klagen'. Wedden dat ik alle lachers op m'n hand krijg?". ;d;d ;d

Neen. Mislukt.
  zondag 28 september 2008 @ 11:15:52 #10
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_61966264
Goed topic .
stelletje lutsers hier in de klb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_61966266
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:15 schreef Beauregard het volgende:
"Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn door een topic te maken met een OP die barst van allerlei varianten op het woord 'klagen'. Wedden dat ik alle lachers op m'n hand krijg?". ;d;d ;d

Neen. Mislukt.
><(({°>
pi_61966304
quote:

Neen. Mislukt.
Shit, Beauretard vind mijn klacht niet klaagwaardig. I fail at life

pi_61966320
quote:

Neen. Mislukt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61966359
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:18 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Shit, Beauretard vind mijn klacht niet klaagwaardig. I fail at life
Welja joh, schepje d'r bovenop! Verander 'regard' in 'retard', hopla! Lachen, gieren, brullen!

Jij faalt behoorlijk ja. Prettig dat je het zelf inziet. Scheelt weer een hoop lastige gesprekken.
pi_61966377
quote:

Neen. Mislukt.
pi_61966378
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Welja joh, schepje d'r bovenop! Verander 'regard' in 'retard', hopla! Lachen, gieren, brullen!

Jij faalt behoorlijk ja. Prettig dat je het zelf inziet. Scheelt weer een hoop lastige gesprekken.
Als er één iemand op heel Fok faalt dan ben jij dat wel
><(({°>
pi_61966385
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Als er één iemand op heel Fok faalt dan ben jij dat wel
Fijn dat je die uitspraak even onderbouwt. Klasse, echt.
  zondag 28 september 2008 @ 11:25:39 #18
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_61966414
Waar stopt het?
pi_61966416
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Fijn dat je die uitspraak even onderbouwt. Klasse, echt.
Sorry, de volgende keer als ik een uitspraak in die trant doe zal ik een betoog schrijven met verschillende soorten argumenten. Ook zal ik mijn bronnen vermelden zodat iedereen kan zien dat het niet zomaar loze uitspraken zijn.
><(({°>
pi_61966476
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:25 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Sorry, de volgende keer als ik een uitspraak in die trant doe zal ik een betoog schrijven met verschillende soorten argumenten. Ook zal ik mijn bronnen vermelden zodat iedereen kan zien dat het niet zomaar loze uitspraken zijn.
Dat lijkt me een goed idee.

Maar even serieus. Jij, simpele ziel dat ge er zijt, impliceert hier zomaar even dat ik de grootste faler van FOK! ben. Punt. Geen uitleg, niks. Leg me dan op z'n minst uit waarom jij vindt dat ik dat ben.

Als dat je niet gaat lukken, ontstijg je mijns inziens het niveau van een kleuter niet eens en kun je beter meteen een einde aan je leventje maken.

Ik wacht af.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2008 @ 11:29:33 #21
80791 crew  Paul
pi_61966494
Sackboy, ik vind je wel grappig hoor
  zondag 28 september 2008 @ 11:30:58 #22
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61966519
quote:

Neen. Mislukt.
AFC AJAX
pi_61966548
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed idee.

Maar even serieus. Jij, simpele ziel dat ge er zijt, impliceert hier zomaar even dat ik de grootste faler van FOK! ben. Punt. Geen uitleg, niks. Leg me dan op z'n minst uit waarom jij vindt dat ik dat ben.

Als dat je niet gaat lukken, ontstijg je mijns inziens het niveau van een kleuter niet eens en kun je beter meteen een einde aan je leventje maken.

Ik wacht af.
Ik, persoonlijk, vind dat je overkomt als een verzuurde klootzak die de hele dag binnen zit en niks anders doet dan anderen afzeiken.
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_61966599
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:21 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Sorry meneer Beauregard voor het fout spellen van uw naam waardoor ik u ongewild in diskrediet heb gebracht. Ik heb overigens diep respect voor u dat iemand met zo'n briljante geest als u zich toch nog onder alle aan u inferieure wezens op dit forum begeeft. Petje af daarvoor.

Ik ga nu mijn conclusies trekken uit uw kritieken op mijn persoon, ik zal immers noodgedwongen de gevolgen hiervan onder ogen moeten zien. Bedankt dat u mij verlost heeft uit mijn lijden, almachtige Beauregard.

&nbsp;
pi_61966619
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik, persoonlijk, vind dat je overkomt als een verzuurde klootzak die de hele dag binnen zit en niks anders doet dan anderen afzeiken.
Verzuurde klootzak. Check.

De hele dag binnen zitten en anderen afzeiken? Muhaha. Gefeliciteerd. Je bent niet in staat geweest om een onderscheid te kunnen maken tussen het internet en dagelijks leven. Je faalt. En je projecteert je eigen leventje op mij, wat ik erg onbeleefd vind.
pi_61966638
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:35 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Sorry meneer Beauregard voor het fout spellen van uw naam waardoor ik u ongewild in diskrediet heb gebracht. Ik heb overigens diep respect voor u dat iemand met zo'n briljante geest als u zich toch nog onder alle aan u inferieure wezens op dit forum begeeft. Petje af daarvoor.

Ik ga nu mijn conclusies trekken uit uw kritieken op mijn persoon, ik zal immers noodgedwongen de gevolgen hiervan onder ogen moeten zien. Bedankt dat u mij verlost heeft uit mijn lijden, almachtige Beauregard.

[ afbeelding ]
Ho ho, zulk een drastische maatregel hoef je nu ook weer niet te nemen. Immers, als al het plebs dat mij niet aanstaat zichzelf zou ophangen, wat is er voor mij dan nog te doen op dit forum?
pi_61966686
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:37 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ho ho, zulk een drastische maatregel hoef je nu ook weer niet te nemen. Immers, als al het plebs dat mij niet aanstaat zichzelf zou ophangen, wat is er voor mij dan nog te doen op dit forum?
Zijn voorbeeld volgen?
pi_61966690
quote:

[..]

Gezellig keuvelen over de serieuze dingen in het leven met users die wel uw niveau van intelligentie en scherpzinnigheid halen?
&nbsp;
pi_61966693
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:36 schreef Beauregard het volgende:

[..]

quote:
De hele dag binnen zitten en anderen afzeiken? Muhaha. Gefeliciteerd. Je bent niet in staat geweest om een onderscheid te kunnen maken tussen het internet en dagelijks leven. Je faalt.
Kut
quote:
En je projecteert je eigen leventje op mij, wat ik erg onbeleefd vind.
Dit is onjuist. Sorry.
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_61966700
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Zijn voorbeeld volgen?
Ik zou mij nooit verlagen tot het begaan van zelfmoord. Typisch een arbeidersactiviteit.
  zondag 28 september 2008 @ 11:42:18 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61966709
TS verkondigt een mening als feit.
How can I make this topic about me?
pi_61966726
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:40 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Gezellig keuvelen over de serieuze dingen in het leven met users die wel uw niveau van intelligentie en scherpzinnigheid halen?
Goed idee. Maar dan moet er eerst een WO subforum in het leven geroepen worden. Uiteraard zal dat subforum beperkte toegang hebben. Toegang wordt verleend na het opsturen van een kopie/scan van diploma, of bewijs van registratie van de universiteit.
pi_61966743
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:41 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik zou mij nooit verlagen tot het begaan van zelfmoord. Typisch een arbeidersactiviteit.
mwah in Japan wordt het toch als eervol aangezien als ik het juist heb, maar hé, ik ben ook maar een arbeider
  zondag 28 september 2008 @ 11:46:36 #34
137556 L.no
Midlife crisis
pi_61966780
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mwah in Japan wordt het toch als eervol aangezien als ik het juist heb, maar hé, ik ben ook maar een arbeider
Zouden er nog steeds mensen zijn die de Bushido volgen?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_61966781
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:43 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Goed idee. Maar dan moet er eerst een WO subforum in het leven geroepen worden. Uiteraard zal dat subforum beperkte toegang hebben. Toegang wordt verleend na het opsturen van een kopie/scan van diploma, of bewijs van registratie van de universiteit.
Vergeef het mij indien ik het mis heb, almachtige, maar zegt u nu dat ieder wezen met een WO diploma of zelfs een inschrijving aan een WO instituut zich in zekere mate kan meten aan uw niveau?
&nbsp;
pi_61966810
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:46 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Vergeef het mij indien ik het mis heb, almachtige, maar zegt u nu dat ieder wezen met een WO diploma of zelfs een inschrijving aan een WO instituut zich in zekere mate kan meten aan uw niveau?
Hmm, het doet mij ook pijn om iets dergelijks te zeggen, geef ik toe. Maar vooralsnog lijkt het me de meest haalbare selectiemethode om nog enig niveau in een subforum te kunnen garanderen.
pi_61966816
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:46 schreef L.no het volgende:

[..]

Zouden er nog steeds mensen zijn die de Bushido volgen?
het zou mij igg niets verbazen
pi_61966840
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:48 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hmm, het doet mij ook pijn om iets dergelijks te zeggen, geef ik toe. Maar vooralsnog lijkt het me de meest haalbare selectiemethode om nog enig niveau in een subforum te kunnen garanderen.
Dit doet mij deugd, meneer Beauregard, ik zou middels deze selectiemethode namelijk worden toegelaten tot dit 'superieure' subforum, om het maar zo te noemen.

Oh nee, wacht, ik had andere plannen
&nbsp;
  zondag 28 september 2008 @ 11:52:13 #39
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_61966866
quote:

[..]

Dude

Je bent koerier... Gaat op vakantie in Marmaris en je scheert je ballen.

En dat noemt ons hoogstaande Fok!ers plebs
pi_61966882
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:52 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dude

Hij scheert z'n ballen?
dude
pi_61967000
Waar is de tijd gebleven dat je schriftelijk een klacht naar de Tina opstuurde en 2 weken moest wachten voordat je een haatreply kreeg.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_61967004
Beauregard's ballen zijn wel lekker smooth op de tong hoor
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_61967034
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:52 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dude

Ik ben geen koerier meer.

Ik ben inderdaad naar Marmaris geweest. Daar ben ik definitief tot de conclusie gekomen dat ik mijn leven in het teken stel van het uitroeien van het plebs. Bah, wat een oord.

En natuurlijk scheer ik mijn ballen. Da's wel zo fris. Maar als jij dat vreemd vindt zullen jouw ballen waarschijnlijk door niemand anders bezichtigd worden dan jijzelf. Geen probleem, kan ook.

Verder complimenten voor het onthouden van enkele feitelijkheden rondom mijn persoontje.
pi_61967104
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:01 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik ben geen koerier meer.

Ik ben inderdaad naar Marmaris geweest. Daar ben ik definitief tot de conclusie gekomen dat ik mijn leven in het teken stel van het uitroeien van het plebs. Bah, wat een oord.

En natuurlijk scheer ik mijn ballen. Da's wel zo fris. Maar als jij dat vreemd vindt zullen jouw ballen waarschijnlijk door niemand anders bezichtigd worden dan jijzelf. Geen probleem, kan ook.

Verder complimenten voor het onthouden van enkele feitelijkheden rondom mijn persoontje.
Beauregard in Marmaris:

Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_61967169
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Beauregard in Marmaris:

[ afbeelding ]
rofl, ik moest lachen
  zondag 28 september 2008 @ 12:10:35 #46
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_61967191
kanqur topic
...
pi_61967222
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Beauregard in Marmaris:

[ afbeelding ]
Ik heb geen zwarte zwemslip.
pi_61969211
Beauregard's zwarte zwemslip redt het topic van z'n ondergang

De slotjesmeneer is langsgeweest op z'n dagelijkse ronde en heeft dit topic overgeslagen.
&nbsp;
pi_61969511
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:58 schreef Sackboy het volgende:
Beauregard's zwarte zwemslip redt het topic van z'n ondergang

De slotjesmeneer is langsgeweest op z'n dagelijkse ronde en heeft dit topic overgeslagen.
Ik denk dat de slotjesmeneer wel is langsgeweest. Maar bij het zien van de zwemslip besloot om dit topic met rust te laten.

Mensen, dit zegt heel erg veel over de slotjesmeneer. Juup, in dit geval.
  zondag 28 september 2008 @ 14:16:53 #50
147240 fiekster
Worlddomination
pi_61969644
quote:

Neen. Mislukt.
Dankje, Beauregard.
"If only more people knew!"
pi_61969854
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:16 schreef fiekster het volgende:

[..]

Dankje, Beauregard.
At your service, jong meisje.
pi_61969922
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:12 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik denk dat de slotjesmeneer wel is langsgeweest. Maar bij het zien van de zwemslip besloot om dit topic met rust te laten.

Mensen, dit zegt heel erg veel over de slotjesmeneer. Juup, in dit geval.
Dat Juup een fetish voor zwarte zwemslippen heeft?
&nbsp;
  zondag 28 september 2008 @ 14:36:12 #53
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61970099
quote:

Neen. Mislukt.
Telt grinniken ook als lachen?
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  zondag 28 september 2008 @ 14:41:39 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61970259
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:36 schreef Beauregard het volgende:

[..]

De hele dag binnen zitten en anderen afzeiken? Muhaha. Gefeliciteerd. Je bent niet in staat geweest om een onderscheid te kunnen maken tussen het internet en dagelijks leven. Je faalt. En je projecteert je eigen leventje op mij, wat ik erg onbeleefd vind.
.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_61970527
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:36 schreef xalo het volgende:

[..]

Telt een Marokkaan ook als een volwaardige neger?

NEEN! Da's iets heel anders.

Ergo: grinniken telt niet. Denk na voordat je post.
pi_61970674
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:36 schreef xalo het volgende:

[..]

&nbsp;
  zondag 28 september 2008 @ 14:58:35 #57
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61970807
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Telt een Marokkaan ook als een volwaardige neger?

NEEN! Da's iets heel anders.

Ergo: grinniken telt niet. Denk na voordat je post.
Ik dacht ook na voordat ik op invoeren drukte, ik probeerde alleen verkapt te vertellen dat ik dit topic best wel grappig vond.
Maar ik ben erg blij dat ik je mening nu weet, het betekent heel veel voor me

[ Bericht 0% gewijzigd door xalo op 28-09-2008 15:02:25 (spellingsfout ;() ]
[..]
pi_61970839
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef xalo het volgende:

[..]

Ik dacht ook na voordat ik op invoeren drukte, ik probeerde alleen verkapt te vertellen dat ik dit topic best wel grappig vond.
Maar ik ben erg blij dat ik je mening nu weet, het betekend heel veel voor me
NEEEEEEEEE!!!11!!!! DAT MOET NIET ZO!11!!!
  zondag 28 september 2008 @ 15:02:04 #59
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61970907
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:59 schreef Beauregard het volgende:

[..]

NEEEEEEEEE!!!11!!!! DAT MOET NIET ZO!11!!!
en nu schaam ik me wel serieus
[..]
pi_61971290
quote:

Neen. Mislukt.
Haha, net alsof je het over jezelf hebt !

Leuk topic trouwens
pi_61971510
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha, net alsof je het over jezelf hebt !

Leuk topic trouwens
Want? Ben benieuwd.
pi_61971615
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk topic trouwens

Het is duidelijk dat de dames mijn topic wel diggen
&nbsp;
pi_61971645
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Want? Ben benieuwd.
Dit stukje:

'Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn'

En dan mag TS ook wel vervangen door eh, reageerder?
pi_61971867
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dit stukje:

'Hoi, ik ben TS en ik ga nu - terwijl ik weet dat ik er niet goed in ben - ontzettend grappig proberen te zijn'

En dan mag TS ook wel vervangen door eh, reageerder?
Eh, in tegenstelling tot anderen ben ik altijd grappig. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.

Ontopic graag.
  zondag 28 september 2008 @ 15:41:35 #65
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61971917
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Eh, in tegenstelling tot anderen ben ik altijd grappig. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.

Oké, hier moest ik wel heel hard om lachen .
[..]
pi_61971994
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ontopic graag.
Dat bedoel ik dus, maar heel fijn dat je het zelf gelooft hoor zal wel het enige zijn dat je nog op de been houdt

En ik mag van sackboy best offtopic
pi_61972435
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
En ik mag van sackboy best offtopic
Nou eigenlijk niet want je hebt nog steeds niet je tie.. wacht laat maar

&nbsp;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')