kindertjes die vragen worden over geslagen natuurlijk !quote:Op zondag 28 september 2008 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat er iemand nog een 24-uurs topic voor mij openen?
Bier en roze koeken voor iedereen.
Daarom vroeg ik er ook omquote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kindertjes die vragen worden over geslagen natuurlijk !
Maar evengoed van harte !
Maareh...laat die roze koeken maar zitten !
Bjoro liep ooit een PR tijdens de halve marathon van Berlijnquote:Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef borisz het volgende:
Gebresalassie loopt WR tijdens marathon Berlijn
quote:
laat me raden....Riis zegt van niets te weten, verbaasd te zijn en kondigt aan z'n maatregelen te treffen.quote:Op zondag 28 september 2008 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Zodadelijk persconferentie Bjarne Riis. Vijf renners van CSC worden verdacht van het gebruik van doping in de Tour...
quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat me raden....Riis zegt van niets te weten, verbaasd te zijn en kondigt aan z'n maatregelen te treffen.
of iets van die strekking !
Ik doe ook gezellig mee.quote:Op zondag 28 september 2008 13:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb mijn jaren 90 lijstje gemaakt
Vrijdag begint 90ties request weer![]()
Dit was jouw lijstje:
2 UNLIMITED - NO LIMIT
AIR - ALL I NEED
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
DARIO G - SUNCHYME
MADONNA - FROZEN
MOBY - GO
QUEEN - INNUENDO
SASH - ENCORE UNE FOIS
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
UNDERWORLD - BORN SLIPPY
stemmen kan hier http://stem.omroep.nl/3fm/2008/41-90s_2008/
Hier kun je ff vooruitquote:
quote:Bassie wordt vader
De bejaarde clown Bassie (73) wordt vader. Hij zou ruim acht maanden geleden de 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard bezwangerd hebben. Dat meldt showbiznewz.
Vaderschapstest
Sandra K. zegt dat de oude Bassie nog niets van zich heeft laten horen. Sandra kan er niet om lachen en eist nu dat Bassie, zodra het kind geboren is, een vaderschapstest ondergaat. Sandra kan dan met gerust hart alimentatie opeisen voor haar kind.
Uitspatting
Ook Sandra's man kan Bassies vermeende seksuele uitspatting niet waarderen en zou inmiddels al een echtscheiding hebben aangevraagd. Dat Sandra er geen gras over laat groeien mag duidelijk zijn. Ze heeft al aangegeven dat er binnen nu en afzienbare tijd een rechtszaak volgt waarin zij een vaderschapstest wil afdwingen bij de rechter. Hieruit moet duidelijk worden of Bassie inderdaad de biologische vader is van de nog ongeboren baby.
Lolbroek
Showbiznewz beweert dat Bassie al heeft toegegeven de vrouw zijdelings te kennen maar noemde hij zijn toekomstige vaderschap “klinkklare onzin”. De 73-jarige lolbroek is al dagen niet meer bereikbaar voor commentaar. Ook zijn mangement wil geen commentaar geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |