kindertjes die vragen worden over geslagen natuurlijk !quote:Op zondag 28 september 2008 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat er iemand nog een 24-uurs topic voor mij openen?
Bier en roze koeken voor iedereen.
Daarom vroeg ik er ook omquote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kindertjes die vragen worden over geslagen natuurlijk !
Maar evengoed van harte !
Maareh...laat die roze koeken maar zitten !
Bjoro liep ooit een PR tijdens de halve marathon van Berlijnquote:Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef borisz het volgende:
Gebresalassie loopt WR tijdens marathon Berlijn
quote:
laat me raden....Riis zegt van niets te weten, verbaasd te zijn en kondigt aan z'n maatregelen te treffen.quote:Op zondag 28 september 2008 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Zodadelijk persconferentie Bjarne Riis. Vijf renners van CSC worden verdacht van het gebruik van doping in de Tour...
quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat me raden....Riis zegt van niets te weten, verbaasd te zijn en kondigt aan z'n maatregelen te treffen.
of iets van die strekking !
Ik doe ook gezellig mee.quote:Op zondag 28 september 2008 13:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb mijn jaren 90 lijstje gemaakt
Vrijdag begint 90ties request weer![]()
Dit was jouw lijstje:
2 UNLIMITED - NO LIMIT
AIR - ALL I NEED
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
DARIO G - SUNCHYME
MADONNA - FROZEN
MOBY - GO
QUEEN - INNUENDO
SASH - ENCORE UNE FOIS
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
UNDERWORLD - BORN SLIPPY
stemmen kan hier http://stem.omroep.nl/3fm/2008/41-90s_2008/
Hier kun je ff vooruitquote:
quote:Bassie wordt vader
De bejaarde clown Bassie (73) wordt vader. Hij zou ruim acht maanden geleden de 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard bezwangerd hebben. Dat meldt showbiznewz.
Vaderschapstest
Sandra K. zegt dat de oude Bassie nog niets van zich heeft laten horen. Sandra kan er niet om lachen en eist nu dat Bassie, zodra het kind geboren is, een vaderschapstest ondergaat. Sandra kan dan met gerust hart alimentatie opeisen voor haar kind.
Uitspatting
Ook Sandra's man kan Bassies vermeende seksuele uitspatting niet waarderen en zou inmiddels al een echtscheiding hebben aangevraagd. Dat Sandra er geen gras over laat groeien mag duidelijk zijn. Ze heeft al aangegeven dat er binnen nu en afzienbare tijd een rechtszaak volgt waarin zij een vaderschapstest wil afdwingen bij de rechter. Hieruit moet duidelijk worden of Bassie inderdaad de biologische vader is van de nog ongeboren baby.
Lolbroek
Showbiznewz beweert dat Bassie al heeft toegegeven de vrouw zijdelings te kennen maar noemde hij zijn toekomstige vaderschap “klinkklare onzin”. De 73-jarige lolbroek is al dagen niet meer bereikbaar voor commentaar. Ook zijn mangement wil geen commentaar geven.
Het internet is wel gewoon snel, maar de mail enzo deden het vandaag niet zo goed. Wel lekker rustigquote:Op maandag 29 september 2008 16:47 schreef Ole het volgende:
Nou!
Vooral van die mosselen en friet![]()
Gaat het bij jou ook zo goed, dat internetten op het werk?
Hier echt veel sneller geworden sinds we aan het HvA netwerk gekoppeld zijn
Oktober kan ik nu al niet meer aanhoren.quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, net het nieuwe album van Bløf gekregen, komt vrijdag uit. Hoewel er een paar pareltjes op staan, hebben ze wel eens betere platen gemaakt.
wow dat lijkt me tofquote:Op maandag 29 september 2008 12:16 schreef Suijk het volgende:
Hai!
Gisteren het WK bekeken samen met Hein Verbruggen, Freddy Maertens en Hennie Kuiper! Ook Kenny De Ketele (4e plaats op de OS in koppelkoers) was erbij. En dat allemaal met onbeperkt mosselen en friet.
ik kijk meer uit naar April, dat album lijkt me wat leukerquote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, net het nieuwe album van Bløf gekregen, komt vrijdag uit. Hoewel er een paar pareltjes op staan, hebben ze wel eens betere platen gemaakt.
Zeg het dan ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
Milkshake als toetje, is eigenlijk een smoothie maar dat mag ik niet zeggen van Ray
Kut man.quote:Op maandag 29 september 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Is er gewoon zomaar weer een technicus overleden. 54. hartstilstand.
Zo oud is tong ook ongeveer
quote:
zenden ze op MTV nog muziek uit dan?quote:MTV is nog steeds relevant of Dat is verleden tijd
moet je ook zeggen op welke zenderquote:Op maandag 29 september 2008 20:09 schreef tong80 het volgende:
TV-tip voor nu.
Een student gaat erg veel geld verdienen.
Ik kijk DWDD altijd in ger herhaling.quote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je ook zeggen op welke zender
Ik kijk naar Novastar bij DWDD
Ik hoorde in DWDD vorige week al een fragment.quote:
veel te moeilijkquote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef tong80 het volgende:
Rubereend vul je mijn dilemma wel in ?
Is juist leuk man.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef rubbereend het volgende:reddingsplan in de VS weggestemd. Ik hoop niet dat er iemand hier is die nog aandelen heeft......
paniekquote:
dat lijkt me sowieso een reden om me zorgen te makenquote:Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog één aandeel in Ajax. Moet ik mij nu zorgen maken?
Helaas, niets. Weinig meer overquote:Op maandag 29 september 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk DWDD altijd in ger herhaling.
En het is op RTL-5.
Studentje gymnastiek.
En vrijwel alle lage bedragen zijn er al uit.
Ec ht jammer ik dacht die gaat een ton winenquote:
Op een houtje bijten en regenwater drinken.quote:
Is zo raar met die mensen. Je brengt veel uren met ze door, je lult veel maar elkaar kennen, nou nee.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
Ik heb net een smoothie gemaakt.
bier lijkt me beter!quote:
Niks mis met een smoothie.quote:
ik was de topics al kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |