Wie is het?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Even een makkelijke tvp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hey, het is tenminste geen Winehouse
Kate Moss, dacht dat die nog wel duidelijk was, sorry.quote:
combineert met een foto als deze::quote:Ilse DeLange oogt stralend op de presentatie van haar nieuwe cd Incredible in het stijlvolle Amsterdamse Lloyd Hotel.
Volgens mij hééft ze die ook laten verbouwen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef IQM het volgende:
Die Jodie Marsh heeft zoveel aan zichzelf laten verbouwen.... beter laat ze haar neus verbouwen ofzo.
Nou, heb je wel 65 leuke deeltjes om terug te lezenquote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef sanakthe het volgende:
Shit, hoezo kom ik nu pas achter deze topic.
Wtf!quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Grey stond laatst met een foto in het Verspookte Celebs-topic, maar ze is nu helemaal onherkenbaar geworden...
[ afbeelding ]
Getver.quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day en haar grote liefde:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie ogen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef schatje het volgende:
mug shot Heather Locklear (arrested on suspicion of driving while fucked up)
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een Simquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het ernstiger nog eigenlijk dat ze dat haar van het hondje roze verftquote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef verita het volgende:
Vooral met de hond gaan likken op die manier, die net nog zo lekker aan de reet van die andere hond rook
Mja, van het hondje roze verven krijg je niks, van het hondje de tong likken mogelijk paraftyfusquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind het ernstiger nog eigenlijk dat ze dat haar van het hondje roze verft
Tsja, dat moet ze helemaal zelf weten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:26 schreef verita het volgende:
[..]
Mja, van het hondje roze verven krijg je niks, van het hondje de tong likken mogelijk paraftyfus
Het ging mij ook meer om de make up hoor. Die site had die cirkel eromheen gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom. Dat vetrolletje is niets vergeleken bij de make-up
Ongelooflijk hè, dat mensen zichzelf zo toetakelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het ging mij ook meer om de make up hoor. Die site had die cirkel eromheen gezet
omg zondequote:
He, die wou ik net posten!quote:
Toch vind ik dees wel grappig... ze is ook maar een mens!quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef kvd het volgende:
Hilary Duff die een string/onderbroek uit haar billen trekt
[ afbeelding ]
Maar oh, wat is haar dochter toch leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nicole Richie ziet er afgepeigerd uit
[ afbeelding ]
Tsja, blijkbaar wordt gekke bekken trekken ook al als onflatteus gezien...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:20 schreef Kings het volgende:
Ik vind de foto's van funk_you wel meevallen qua onflatteusheid
Het is zelfs om jaloers op te worden dat Kate Winslet, met amper make-up op, toch zo mooi eruit
kan zien!
Pruik?quote:
Scherpe observatie waarde vriend!quote:
Ik vind Harlow echt een lelijke baby.. Eerst dacht ik zelfs dat het een jongetje was, maar gelukkig voor haar is ze nu iets meer een meisjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar oh, wat is haar dochter toch leuk
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
omg zonde![]()
[ afbeelding ]
Weer een geval van zooo zonde, ik vond haar voor de verbouwing één van de mooiste vrouwen. Jammer dat ze ook haar mond moest vergroten, hij was al perfect en vol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt Keetje Tippel wel.quote:Op zondag 28 september 2008 19:42 schreef MadGuy het volgende:
Wat ik nu niet snap is dat het Algemeen Dagblad een zin als deze:
[..]
combineert met een foto als deze::
[ afbeelding ]
Niet om vervelend te doen, maar ik zie echt bij het merendeel niets onflatteus of bijzonders. Een mondhoek hoeft momenteel maar 1mm af te wijken of zo, of hij wordt hier al gepostquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:34 schreef funk_you het volgende:
Kate Winslet
[ afbeelding ]
Kate Beckinsale
[ afbeelding ]
Sandra Bullock
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sienna Miller
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar wilde het niet postenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar ik zie echt bij het merendeel niets onflatteus of bijzonders. Een mondhoek hoeft momenteel maar 1mm af te wijken of zo, of hij wordt hier al gepostWat is er bv nu mis met die foto van Winslet, of die eerste foto van Bullock??? Is het onflatteus dat ze naar rechts kijkt of zo
![]()
Thanks.. ik denk bij onflatteus toch meer aan dit werk. (ok is een oudje maar om meteen maar een goed voorbeeld te hebben)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar wilde het niet posten![]()
Edit:
Deze vind ik persoonlijk dan wel onflatteus... Drew Barrymore lijkt wel 60, alsof ze haar gebit niet in heeft
[ afbeelding ]
Hehe, en ze moet haar borsten even van haar buik liftenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar wilde het niet posten![]()
Edit:
Deze vind ik persoonlijk dan wel onflatteus... Drew Barrymore lijkt wel 60, alsof ze haar gebit niet in heeft
[ afbeelding ]
Ach, ze is niet zozeer mooi, maar ik vind haar zo'n supergrappig koppie hebbn; precies haar vader on babyformaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik vind Harlow echt een lelijke baby.. Eerst dacht ik zelfs dat het een jongetje was, maar gelukkig voor haar is ze nu iets meer een meisje.
En die is nog maar 16? Wat ziet ze er veel ouder uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
.... en dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die jonge sterretjes worden altijd megasnel oud. Die leven ook in de 6e versnelling. Kijk naar Lindsay Lohan bijvoorbeeld, moet je dit zien, nog 2 jaar erbij en ze kan samen met Mary Borsato gaan shoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef Deliah het volgende:
[..]
En die is nog maar 16? Wat ziet ze er veel ouder uit.
Zie Kinky's linkje hierbovenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foundation was op toen ze d'r kin nog moest doen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Zie Kinky's linkje hierbovenklikkerdeklik
Dat was met een redenquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat was met een reden![]()
Als je er op klikt krijg je namelijk een hele grote foto te zien, waardoor je de poriën kan tellen
Daar is toch niks mis meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Tina op 70-jarige leeftijd ofzo is weer gaan optreden
Op tv ziet ze er wel leuker uit, ik denk dat Brooke gewoon niet erg fotogeniek zijn. Best lullig als je 'beroemd' bent (beroemd omdat je de dochter bent van...).quote:
Omg, een beetje uitgeschoten met de bronzer whahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zangcarriere opstarten was toch haar eigen keuzequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:50 schreef vencodark het volgende:
Best lullig als je 'beroemd' bent (beroemd omdat je de dochter bent van...).
Wat is dr mis met Tina!?:Oquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, op deze foto overheerst iets andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef IQM het volgende:
Ik vind er anders niks shemale aan.
Ja en hoe denk je dat die 'zangcarriére' van de grond is gekomen? Niet vanwege haar enorme hoeveelheid talent. Nee, ze is de dochter van een rijke beroemde vent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Carmella het volgende:
[..]
Zangcarriere opstarten was toch haar eigen keuze
Liza ziet er vol in de make-up uit als een monster, god behoede hoe ze er 's ochtends uitziet als ze net opstaatquote:
De bekende potloodwenkbrauwenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Liza ziet er vol in de make-up uit als een monster, god behoede hoe ze er 's ochtends uitziet als ze net opstaat
[ afbeelding ]
Het is een oudere foto, en ja het moest voor een film, hahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg me dat het moest, voor een film
Jij ligt dus ook nog niet in bed?![]()
Mn ouders hebben kaartjes voor het concert, ben benieuwd of ze met rollator opkomtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Die schoenen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk door de glimmende bodylotion en alle flitsen van de fotografen ziet het er zo uit..quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:35 schreef rena het volgende:
Wat is er met Mariah Carey's huid gebeurd? Ziet er bijzonder raar uit, bijna stoffig
en ze moet leren haar oksels beter te scheren. Hoofd is niet onflatteus opzich
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er meer uit alsof ze bepoederd is door een beroerde make up artiestquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik denk door de glimmende bodylotion en alle flitsen van de fotografen ziet het er zo uit..
Die gast ziet er al jaren zo verneukt uit. Tis gewoon net een bajesklant.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:13 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
AJ McLean (Backstreet Boys) ziet er maar een beetje verneukt uit
Ik vind dat zo gek. Die mensen zijn toch juist dé mensen die weten wat ze doen ed, maar zulke dingen zie je wel vakerquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ziet er meer uit alsof ze bepoederd is door een beroerde make up artiest
Is dat die Lourdes links? Kan die niet eens een waxbeurtje krijgen of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Of is dit er meer eentje voor lelijke outfitjes? Overigens droeg ik 23 jaar geleden dezelfde bril in het rose
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Is dat die Lourdes links? Kan die niet eens een waxbeurtje krijgen of zo
[ afbeelding ]
Leuke reactie, of je pleurt zelf ff een originele foto neer als je daar zo goed in bentquote:
Volgens mij bedoelt ze dat het een stokoude foto is dat al 10 keer geplaatst is hier in het topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Leuke reactie, of je pleurt zelf ff een originele foto neer als je daar zo goed in bent
Nu is het mijn beurt om tequote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat het een stokoude foto is dat al 10 keer geplaatst is hier in het topic
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat het een stokoude foto is dat al 10 keer geplaatst is hier in het topic
Alle celebs die hier gepost worden zijn al tig keer langsgekomen. Ik wist niet dat we alles langs een ballotagecommisie moesten laten gaan voordat je iets kan plaatsenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... En de discussie over de aangezichtsbeharing van Lourdes is ook pas 10 keer langsgekomen
Dit ziet eruit als een zaak van afbladderende zelfbruinerquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:35 schreef rena het volgende:
Wat is er met Mariah Carey's huid gebeurd? Ziet er bijzonder raar uit, bijna stoffig
en ze moet leren haar oksels beter te scheren. Hoofd is niet onflatteus opzich
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hm anders in zijn gezicht ook mager en dat staat hm dan weer niet. In die reclame van Nespresso klopt er ook iets niet aan hem. Het is niet George Clooney zoals we hm altijd gekend hebben. Zo'n mager smoeltje. Alsof hij ziek is ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij is trouwens erg mager op die foto! Staat hem wel, meestal krijgen mannen van die leeftijd toch meer het figuur van een boomstronk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij is trouwens erg mager op die foto! Staat hem wel, meestal krijgen mannen van die leeftijd toch meer het figuur van een boomstronk.
Eensch!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind hm anders in zijn gezicht ook mager en dat staat hm dan weer niet. In die reclame van Nespresso klopt er ook iets niet aan hem. Het is niet George Clooney zoals we hm altijd gekend hebben. Zo'n mager smoeltje. Alsof hij ziek is ofzo.![]()
Vind dit overigens wel een grappige foto. Het is geen gezicht maar wel grappig. Vind hm nog niet zo onflatteus maar gewoon grappig.
Maybe, maar ik hoop dat George gauw weer wat dikker wordt. Gewoon gezonde kop enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef DarkElf het volgende:
misschien is t voor een rol
Britney is altijd onflatteus zodra de styliste niet helpt en ze op zichzelf aangewezen isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
Britney is toch nog af en toe onflatteus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:01 schreef Carmella het volgende:
[..]
Britney is altijd onflatteus zodra de styliste niet helpt en ze op zichzelf aangewezen is
Als ze haar huid nou zo goed zou verzorgen dat ze geen make-up nodig zou hebben, zou dat al heel veel schelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar toch vind ik het wel leuk dat ze niet bij elk 'uitje' volledig in de makeup gaat. Het maakt haar wel leuker
een beetje doorsnee
Plaatjes doen het niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar toch vind ik het wel leuk dat ze niet bij elk 'uitje' volledig in de makeup gaat. Het maakt haar wel leuker
een beetje doorsnee
Jessica op de Kids' Choice Awards ..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzin deze reactie. Alsof iedereen die op latere leeftijd last heeft van puistjes zijn huid niet goed schoonmaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als ze haar huid nou zo goed zou verzorgen dat ze geen make-up nodig zou hebben, zou dat al heel veel schelen.
Sinds wanneer is schoonmaken gelijk aan verzorgen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een onzin deze reactie. Alsof iedereen die op latere leeftijd last heeft van puistjes zijn huid niet goed schoonmaakt
Dit is offtopic, maar lees: schoonmaken/ verzorgen. Maar mijn punt is gemaakt in dit geval. Goed verzorgen wil niet zeggen 100% puisten vrij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:57 schreef Deliah het volgende:
[..]
Sinds wanneer is schoonmaken gelijk aan verzorgen?
Alsof je make-up nodig hebt als je een puistje hebt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dit is offtopic, maar lees: schoonmaken/ verzorgen. Maar mijn punt is gemaakt in dit geval. Goed verzorgen wil niet zeggen 100% puisten vrij.
Volgens mij zie ik daar ook een joekel van een litteken zitten... of tummytuck of een soort keizersnee?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Inderdaad.
een beetje doorsnee zoals iedereen die wel eens last heeft van puistjes![]()
Jessica op de Kids' Choice Awards ..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een blindedarm operatie.. Dat zie ik namelijk wel vaker...quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar ook een joekel van een litteken zitten... of tummytuck of een soort keizersnee?
Op die foto was ze onder de 20, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik daar ook een joekel van een litteken zitten... of tummytuck of een soort keizersnee?
KCA van zes jaar geleden, dus toen was ze nog lang niet bezwangerdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die Jessica AlbaOp de Kids Choice Awards ook he
Wel een ongelofelijk strakke buik voor iemand die een half jaar geleden nog hoogzwanger was
Ik zag ineens ook het logo daarachter met '02quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
KCA van zes jaar geleden, dus toen was ze nog lang niet bezwangerd
OMG inderdaad. SORRY voor dit mega oude plaatjequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zag ineens ook het logo daarachter met '02
het antwoord op al uw vragen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hij is nu toch al een aantal jaar zo? En toen zeiden we ook dat het voor een rol is
Dat gewone maakt het wel leuk, alleen heeft zij écht geen gevoel voor kleding. Lijkt of ze rechtstreeks uit de Zeeman komt gelopen, met die vreselijke outfitsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Inderdaad.
een beetje doorsnee zoals iedereen die wel eens last heeft van puistjes![]()
Denk dat deze wel bewerkt is eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat gewone maakt het wel leuk, alleen heeft zij écht geen gevoel voor kleding. Lijkt of ze rechtstreeks uit de Zeeman komt gelopen, met die vreselijke outfitsBeha die er altijd weer knallend bij past, afgetrapte broeken, noem maar op.
Acne kan ze weinig aan doen...Al vraag ik me af of de foto's nóóit eens iets bewerkt en aangedikt worden. Las laatst al dat een aantal vrouwelijke celebs zeiden dat hun foto's gewoon bewerkt zijn als het bv om celulitis gaat... kan even niet meer herinneren wie het waren.
lijkt in een flits op sandra bullockquote:Op zondag 28 september 2008 00:30 schreef HeyFreak het volgende:
billy-bob thornton toen 'ie nog jong was...
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik al jaren bij JLO...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef kvd het volgende:
waarbij het lichaam niet helemaal in proporties lijkt te zijn
Tja, niet iedereen komt zonder kleerscheuren uit een zwangerschap....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef MisterO het volgende:
Wat is er de laatste tijd met Christina Aguilera gebeurd? Ze ziet er niet uit...en die pony moet ze ook niet meer nemen.
whehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef MisterO het volgende:
Lindsay Lohan is vergeten haar voeten bruin te spuiten![]()
[ afbeelding ]
Denk niet dat het iets met de zwangerschap te maken heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Kings het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen komt zonder kleerscheuren uit een zwangerschap....
Vind ik nog wel het meest onflatteus eigenlijk.... en dan dat motief dat door die mega-boebies wordt uitgerektquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Die ChristinaIk zag eerst alleen haar hoofd, scroll naar beneden zitten er ineens nog een heeeeel grote voorgevel
Inderdaad. Daardoor werd het echt WHOOOAAAAAA BOOOOOOOOOOOOBSquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind ik nog wel het meest onflatteus eigenlijk.... en dan dat motief dat door die mega-boebies wordt uitgerekt
Afgezien van de voeten ziet Lohan er wel verdomd goed uit op dit plaatjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef MisterO het volgende:
Lindsay Lohan is vergeten haar voeten bruin te spuiten![]()
[ afbeelding ]
Het zal je moeder zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Stukjekaas het volgende:
En nog eentje van Chrustina![]()
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat dit Christina is?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Stukjekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik twijfelde ook even of dit Lady Gaga was, maar ik heb op een gossipsite een serie met foto's van Christina gezien, ze trad op voor iets wat met Afrika te maken had.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit Christina is?
Ze begint op Donatella te lijken en dat is geen goede ontwikkelingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Stukjekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel 40 en het wordt inderdaad een Donatella! Ik had nooit geraden dat het Christina wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook even of dit Lady Gaga was, maar ik heb op een gossipsite een serie met foto's van Christina gezien, ze trad op voor iets wat met Afrika te maken had.
Als je had gezegd dat dit Donatella Versace is, had ik het ook geloofdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Stukjekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ik ook, alleen met mijn rechteroog, niet met links, en ook als ik gewoon nuchter ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:26 schreef kvd het volgende:
prinses Beatrice, waarschijnlijk iets te diep in het glaasje gekeken....en das wel knap met haar ogen zo
[ afbeelding ]
Wat is hier in hemelsnaam onflatteus aan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:42 schreef Kings het volgende:
Cheeeesy Beckham! Je kunt ook overdrijven met meedoen in reclames....
[ afbeelding ]
Het lijkt Alice in Wonderland wel, met dat strikje, jurkje en lange haren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef kvd het volgende:
mischien een zwak spiertje, maar dan alleen met drank op, normaal heeft ze haar oog wel goed open, zoals hier:
[ afbeelding ]
Maar giet er wat drank in en dan heb je het volgende:
[ afbeelding ]
Idd... David zelf staat er gewoon super opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:50 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is hier in hemelsnaam onflatteus aan?Je argument over vele reclames maakt de foto nog niet onflatteus.
en ze loenst nog ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef kvd het volgende:
mischien een zwak spiertje, maar dan alleen met drank op, normaal heeft ze haar oog wel goed open, zoals hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef LeNeHe het volgende:
Geen foto, maar wel een onflatteus filmpje van Katy Perry;
Voordat ze viel vond ik haar wel flatteus.... NOT!quote:
Ik vind er niets moois aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Devrim_ het volgende:
Ik vind deze van Christina best wel mooi hoor
http://cdn.buzznet.com/me(...)-kaleidoscope-15.jpg
dr linkerarm heeft met een kat gevochtenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Stukjekaas het volgende:
Hij is een beetje groot dus ik post ff de link:
http://i35.tinypic.com/oqli0o.jpg
![]()
![]()
quote:Die Christina Ik zag eerst alleen haar hoofd, scroll naar beneden zitten er ineens nog een heeeeel grote voorgevel
Heb ook wel 'ns een foto van dit fenomeen geplaatst, komt dus regelmatig voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze eerst eens fatsoenlijk leert omgaan met d'r make-up.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Christina heeft soms een tijdje d'r momentjes, maar die komt wel weer heel mooi op d'r pootjes terecht.
quote:
"Green" is het zeker ja!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:16 schreef Theroin. het volgende:
[..]Eva Green
.
En ik vind 'em niet onflatteus.
Vandaar dat ik 'r niet ken, die film heb ik niet gezien.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien tijd om van ava te veranderen
Leuk topje, dat welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz..another nervous breakdown?
Volgensmij is dat al een heeeele tijd geleden, heeft ze niet veel korter haar nu?quote:
photoshopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt een normale promofoto van Katy Perry:
[ afbeelding ]
Nee hoor, het is wel lang en hekserig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij is dat al een heeeele tijd geleden, heeft ze niet veel korter haar nu?
De verhoudingen zijn ook een beetje raar op die foto.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel lang en hekserig.
[ ]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:48 schreef Treezz het volgende:
Suri en katie holmes.. schattig heé
[ afbeelding ]
en weer miley cyrus , maar op een andere hoek gefotografeerd..
[ afbeelding ]
En die doet het niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:42 schreef Aventura het volgende:
Coco in het zwembad, op de hometrainer en in een visnetje.
Hier horen geen filmpjes, maar voor CoCo maken we wel een uitzondering toch?
Ik heb gehuild om dit filmpje, ge-huild!!
Kreeg net 3 keer time out maar hij doet het nu inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij mij wel. De website laadde daarnet wat traag, nu gaat het prima.
Wat een slons.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:16 schreef Theroin. het volgende:
[..]Eva Green
.
En ik vind 'em niet onflatteus.
Je hoort dat stringetje gewoon gillen "HELP ME!!!"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef DarkElf het volgende:
op dat luchtbed, wat een énorme kont heeft ze daar, buiten dat stringetje wat vermoord wordt ergens daarbinnen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je hoort dat stringetje gewoon gillen "HELP ME!!!"
Brit is back, uh-huhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz..another nervous breakdown?
Links zijn vast niet moeder en zus ofzo, look-a-likes qua ogenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:48 schreef Treezz het volgende:
en weer miley cyrus , maar op een andere hoek gefotografeerd..
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooi jurkje (als het een beetje minder inkijk zou hebben).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef DarkElf het volgende:
ik wist ff niet in welk topic hij moest:
[ afbeelding ]
Hallelujah wat een tieten!
Is niets van bekend. Schijnen gewoon echt te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:57 schreef Adelante het volgende:
Net als d'r kont zal het wel nep zijn
Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:38 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dat armpje van Allegra!
Deze persoon is blijkbaar Natalie Imbruglia:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
J-ho, nu met ega (staat altijd onflatteus op de kiek) en Allegra Versace (staat ook altijd onflatteus op de kiek met d'r magere lijfje).
Zeg me dat het niet waar is ! Ze lijkt wel 60+.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:38 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dat armpje van Allegra!
Deze persoon is blijkbaar Natalie Imbruglia:![]()
Denk 't niet, op wiki staat dat ze al een tijdje kampt met anorexia. Ze is 22.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
Dat armpje van Alegra is hopelijk gesoept
Die Love Boat-jurk en dito kapsel werken niet echt meequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:11 schreef massy het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is ! Ze lijkt wel 60+.
Nouja met zo'n gedrocht als moeder kan ik me ergens wel voorstellen dat je een verknipt beeld van schoonheid krijgt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs.
[ afbeelding ]
Ik zie het verschil niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |