Wie is het?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Even een makkelijke tvp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hey, het is tenminste geen Winehouse
Kate Moss, dacht dat die nog wel duidelijk was, sorry.quote:
combineert met een foto als deze::quote:Ilse DeLange oogt stralend op de presentatie van haar nieuwe cd Incredible in het stijlvolle Amsterdamse Lloyd Hotel.
Volgens mij hééft ze die ook laten verbouwen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef IQM het volgende:
Die Jodie Marsh heeft zoveel aan zichzelf laten verbouwen.... beter laat ze haar neus verbouwen ofzo.
Nou, heb je wel 65 leuke deeltjes om terug te lezenquote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef sanakthe het volgende:
Shit, hoezo kom ik nu pas achter deze topic.
Wtf!quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Grey stond laatst met een foto in het Verspookte Celebs-topic, maar ze is nu helemaal onherkenbaar geworden...
[ afbeelding ]
Getver.quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day en haar grote liefde:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie ogen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef schatje het volgende:
mug shot Heather Locklear (arrested on suspicion of driving while fucked up)
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een Simquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het ernstiger nog eigenlijk dat ze dat haar van het hondje roze verftquote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef verita het volgende:
Vooral met de hond gaan likken op die manier, die net nog zo lekker aan de reet van die andere hond rook
Mja, van het hondje roze verven krijg je niks, van het hondje de tong likken mogelijk paraftyfusquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind het ernstiger nog eigenlijk dat ze dat haar van het hondje roze verft
Tsja, dat moet ze helemaal zelf weten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:26 schreef verita het volgende:
[..]
Mja, van het hondje roze verven krijg je niks, van het hondje de tong likken mogelijk paraftyfus
Het ging mij ook meer om de make up hoor. Die site had die cirkel eromheen gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom. Dat vetrolletje is niets vergeleken bij de make-up
Ongelooflijk hè, dat mensen zichzelf zo toetakelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het ging mij ook meer om de make up hoor. Die site had die cirkel eromheen gezet
omg zondequote:
He, die wou ik net posten!quote:
Toch vind ik dees wel grappig... ze is ook maar een mens!quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef kvd het volgende:
Hilary Duff die een string/onderbroek uit haar billen trekt
[ afbeelding ]
Maar oh, wat is haar dochter toch leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nicole Richie ziet er afgepeigerd uit
[ afbeelding ]
Tsja, blijkbaar wordt gekke bekken trekken ook al als onflatteus gezien...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:20 schreef Kings het volgende:
Ik vind de foto's van funk_you wel meevallen qua onflatteusheid
Het is zelfs om jaloers op te worden dat Kate Winslet, met amper make-up op, toch zo mooi eruit
kan zien!
Pruik?quote:
Scherpe observatie waarde vriend!quote:
Ik vind Harlow echt een lelijke baby.. Eerst dacht ik zelfs dat het een jongetje was, maar gelukkig voor haar is ze nu iets meer een meisjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar oh, wat is haar dochter toch leuk
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
omg zonde![]()
[ afbeelding ]
Weer een geval van zooo zonde, ik vond haar voor de verbouwing één van de mooiste vrouwen. Jammer dat ze ook haar mond moest vergroten, hij was al perfect en vol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt Keetje Tippel wel.quote:Op zondag 28 september 2008 19:42 schreef MadGuy het volgende:
Wat ik nu niet snap is dat het Algemeen Dagblad een zin als deze:
[..]
combineert met een foto als deze::
[ afbeelding ]
Niet om vervelend te doen, maar ik zie echt bij het merendeel niets onflatteus of bijzonders. Een mondhoek hoeft momenteel maar 1mm af te wijken of zo, of hij wordt hier al gepostquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:34 schreef funk_you het volgende:
Kate Winslet
[ afbeelding ]
Kate Beckinsale
[ afbeelding ]
Sandra Bullock
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sienna Miller
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar wilde het niet postenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar ik zie echt bij het merendeel niets onflatteus of bijzonders. Een mondhoek hoeft momenteel maar 1mm af te wijken of zo, of hij wordt hier al gepostWat is er bv nu mis met die foto van Winslet, of die eerste foto van Bullock??? Is het onflatteus dat ze naar rechts kijkt of zo
![]()
Thanks.. ik denk bij onflatteus toch meer aan dit werk. (ok is een oudje maar om meteen maar een goed voorbeeld te hebben)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar wilde het niet posten![]()
Edit:
Deze vind ik persoonlijk dan wel onflatteus... Drew Barrymore lijkt wel 60, alsof ze haar gebit niet in heeft
[ afbeelding ]
Hehe, en ze moet haar borsten even van haar buik liftenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, maar wilde het niet posten![]()
Edit:
Deze vind ik persoonlijk dan wel onflatteus... Drew Barrymore lijkt wel 60, alsof ze haar gebit niet in heeft
[ afbeelding ]
Ach, ze is niet zozeer mooi, maar ik vind haar zo'n supergrappig koppie hebbn; precies haar vader on babyformaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik vind Harlow echt een lelijke baby.. Eerst dacht ik zelfs dat het een jongetje was, maar gelukkig voor haar is ze nu iets meer een meisje.
En die is nog maar 16? Wat ziet ze er veel ouder uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
.... en dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die jonge sterretjes worden altijd megasnel oud. Die leven ook in de 6e versnelling. Kijk naar Lindsay Lohan bijvoorbeeld, moet je dit zien, nog 2 jaar erbij en ze kan samen met Mary Borsato gaan shoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef Deliah het volgende:
[..]
En die is nog maar 16? Wat ziet ze er veel ouder uit.
Zie Kinky's linkje hierbovenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foundation was op toen ze d'r kin nog moest doen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef schatje het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Zie Kinky's linkje hierbovenklikkerdeklik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |