quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef MASD het volgende:
TS durft een jongentje niet op zijn gedrag aan te spreken.
Er ligt gewoon iemand met een sniper rifle op het dak van de buren!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:25 schreef Strani het volgende:
Wessiej, weet jij heel zeker dat het een laserpen was?
Je hebt toch geen schulden he??
Vast wel, anders had TS wel gordijnen gehadquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:25 schreef Strani het volgende:
Wessiej, weet jij heel zeker dat het een laserpen was?
Je hebt toch geen schulden he??
huur een rookmachine. of hoop op mist. je ziet dan exact waar de straal vandaan komtquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:29 schreef Wessiej het volgende:
Mensen, het is op 100 meter afstand in een huis waar van je niet kan weten waar het zeg maar is, een grote flat ed, en die laser komt uit verschillende kamers, dus ik kan hem niet de tyfus in slaan.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:29 schreef Wessiej het volgende:
Mensen, het is op 100 meter afstand in een huis waar van je niet kan weten waar het zeg maar is, een grote flat ed, en die laser komt uit verschillende kamers, dus ik kan hem niet de tyfus in slaan.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:29 schreef Wessiej het volgende:
Mensen, het is op 100 meter afstand in een huis waar van je niet kan weten waar het zeg maar is
quote:En hij had net het licht aan terwijl die zat te schijnen, zag er gewoon uit als een vent van 20
Alleen zo'n rolluik, maar ik wil opzich ook nog frisse lucht hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef Hyman het volgende:
heb je geen gordijnen, of woon je in een doos?
Ik zie waar het vandaan komt, maar je kijkt tegen de achterkant van zo'n flat aan, niet te zien zeg maar welk nummer dat is, morgen maak ik wel een foto ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
huur een rookmachine. of hoop op mist. je ziet dan exact waar de straal vandaan komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |