Ben blij dat ik te lui ben om vaak te pinnen, anders was ik voor iets meer de sjaak geweestquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
In landen waar ze de euro hebben is 't over het algemeen gratis, verder moet je altijd dokken inderdaad. Een tientje voor vijf keer valt mee, er zijn ook plaatsen waar 't ¤4,50 per transactie kost.
Highlights?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:22 schreef Houniet het volgende:
Eindelijk highlights in de bagger layout.
Als iemand uw naam gebruik in een post, krijgt die post een kleur. Zie opties.quote:
Die optie ken ik wel van andere fora, maar niet van Fok. Wel hendig, even aanslingerenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als iemand uw naam gebruik in een post, krijgt die post een kleur. Zie opties.
Zo hoef je nooit meer geroddel te missen.
Lieve schat, tenzij jij op de één of andere manier aan de binnenkant van de huid kan epileren wordt het wat lastig, don't ya think? De enige oplossing is een incisie om alle rotzooi eruit te halen en te poetsen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik het komen epilerenHeb net ook weer aan mijn teen lopen prutsen dus het nagelschaartje en de pincet liggen klaar
Ga jij vreemdquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Die optie ken ik wel van andere fora, maar niet van Fok. Wel hendig, even aanslingeren.
Ik post er nietquote:
HM, is dat dan alleen bij een abboquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Hee, ik zie die optie helemaal niet staan
Dat zou kunnen, want ik heb geen aboquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
HM, is dat dan alleen bij een abbo.
Ja, je kan nu ook users "blocken". Zie abotopic in FB.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef Houniet het volgende:
HM, is dat dan alleen bij een abbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |