SHEquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
Omdat ze dom zijn.
En smakeloos.
En liploos.
En geen man verdienen.
Kies maar.
Ik haat het. Ik haat niets meer dan dat zelfs.
SHEquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
Omdat ze dom zijn.
En smakeloos.
En liploos.
En geen man verdienen.
Kies maar.
Ik haat het. Ik haat niets meer dan dat zelfs.
Ik gebruik vaak lipglossquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
En nu we er toch zijn, mogen de lipgloss smerende dames ook dood.
Ik krijg altijd de neiging om zo'n griet met de vlakke hand op haar verblindende reflectie te rammen.
terechtquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
make-up-loze vriendin en er trots op ook!!!!!
Why?quote:
Omdat ik het mooi vindquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Why?
Heb je zelf weleens iemand gekust met een glibberige eendebek?
Serieus, niet lekker.
Bovendien reflecteren je lippen in de zon. Je verblind mensen. Je ziet eruit als een soppende vagina, in ur face.
Je moet toch een beetje de focus op iets anders leggen dan je neus hè.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Why?
Heb je zelf weleens iemand gekust met een glibberige eendebek?
Serieus, niet lekker.
Bovendien reflecteren je lippen in de zon. Je verblind mensen. Je ziet eruit als een soppende vagina, in ur face.
Scooby don'tquote:
Niks mis met mijn neusje hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje de focus op iets anders leggen dan je neus hè.
Verkleinwoorden zijn er voor een reden.quote:
Pics or it didn't happen. Mond en neus graag.quote:
Precies , mijn neus is niet groot , dat is een neusjequote:Op zaterdag 27 september 2008 19:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Verkleinwoorden zijn er voor een reden.
Wat jij wil mop.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies , mijn neus is niet groot , dat is een neusje
Yep, het schijnt dat een glimmende mond, door mannen geinterpreteerd zou worden als een vagina in staat van opwinding.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was het niet ooit de bedoeling van lipstick om je mond op een foef te doen lijken?
Neen , dank , ik hou het bij mijn lipglossquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Scooby don't![]()
Tip van flip, voor au naturelle mooie lippen en ultieme verzorging die niet plakt en stinkt: rosebutt salve van Smith ( bij Douglas )
Geen natte kut meer op je muil, maar mooie zachte lippen.
Als je het vaker smeert op een dag dan krijg je ook natuurlijk roze-getinte lippen.
Trust me on this one!
En de peuk die het af maakt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
Nee, dan je ex-vrouw, pberends.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starf!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Neen , dank , ik hou het bij mijn lipgloss
Volgens mij is het nog shag ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En de peuk die het af maakt. [ afbeelding ]
Goeie genade wat een grafkopquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
Nee, dan je ex-vrouw, pberends.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kunt beter naar SHE luisterenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Neen , dank , ik hou het bij mijn lipgloss
Je kan toch Engels.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
IQM, wat heb jij voor gare obama dinges in je post
hij wil aandachtquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
IQM, wat heb jij voor gare obama dinges in je post
Volgens mij heb je gelijk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:50 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog shag ook
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kunt beter naar SHE luisteren
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ik wil, krijg ik.
[ afbeelding ]
kijk, jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:40 schreef Der_Michael het volgende:
Die zwarte rand om de lippen betekend toch zwarte band in pijpen?
Zou ik hem dus niet insteken, veelste gevaarlijk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:40 schreef Der_Michael het volgende:
Die zwarte rand om de lippen betekend toch zwarte band in pijpen?
zeg ik, kwestie van opbrengen, en natuurlijk smaakquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef L.no het volgende:
Het hangt af hoe je het gebruikt. Dat plaatje in de OP vind ik lelijk maar dit: [ afbeelding ]
vind ik wel weer mooi.
Grote Sunniesquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:38 schreef IQM het volgende:
Vrouwen die ten allen tijde met een zonnebril op rondlopen. Strf!
botox kan best mooi zijn hoor!!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
Grote Sunnies![]()
Verder. Kwestie van smaak en gezondheid. Al die troep is gewoon slecht voor je lippen en dan loop je met 50 met een rimpelmondje![]()
mn avondsnack wat doe jequote:Op zondag 28 september 2008 15:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
botox kan best mooi zijn hoor!!!!
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |