ben ik ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:54 schreef crossover het volgende:
Goh, ik heb altijd gedacht dat jij een gefrustreerde puber was.
verkapte-feliciteer-me-postquote:
Ik ben op 8 oktober al aan de beurtquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
ik realiseeer me net he , dat ik over ongeveer 1 jaar en 9 maanden 30 word![]()
En dan is het leven voorbij en dan word ik net zo verzuurd als bijvoorbeeld remlof en yvonne
ik zal maar geen pedobear postenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:29 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben op 8 oktober al aan de beurt![]()
![]()
Godzijdank is m'n meissie 18 en houdt ze me nog jong![]()
Ik kan er tegenwoordig beter mee omgaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zal maar geen pedobear posten
Ik zou m'n lesgeld terug eisen hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus is postmortum nu 29?!
Ik dacht serieus dat hij 13 was
Ik had de OP niet gelezen, enkel de TT. En meer dan 1 jaar noem ik niet ''bijna''.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:36 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zou m'n lesgeld terug eisen hoor.
17 ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus is postmortum nu 28?!
Ik dacht serieus dat hij 13 was
28 hoor , rekenwonderquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:36 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zou m'n lesgeld terug eisen hoor.
Dat laatste ben ik met je eens. Maareh, volgende keer toch maar eerst lezen voor je een reactie plaatstquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had de OP niet gelezen, enkel de TT. En meer dan 1 jaar noem ik niet ''bijna''.
En als Admiraal_Anaal dat zegt zou ik het maar serieus nemen hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:uhuh geloof je het zelf ook TS? Binnenkort word je oud genoeg om op een brommer te mogen rijden bedoel je
30 geloof ik dus echt geen fuck van met jouw postgedrag en reacties
Je kan hetzelfde over jou zeggen. Enige verschil is dat jij een paar jaartjes jonger bentquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
uhuh geloof je het zelf ook TS? Binnenkort word je oud genoeg om op een brommer te mogen rijden bedoel je
30 geloof ik dus echt geen fuck van met jouw postgedrag en reacties
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan hetzelfde over jou zeggen. Enige verschil is dat jij een paar jaartjes jonger bent
Gezien jouw manier van posten schatte ik jou altijd rond de 13 jaar. Wat een openbaring.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
En dan is het leven voorbij en dan word ik net zo verzuurd als bijvoorbeeld remlof en yvonne
Heeft niemand hier dan de postmortum foto's gezien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gezien jouw manier van posten schatte ik jou altijd rond de 13 jaar. Wat een openbaring.
Nu wel, maar die zeggen mij niets.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft niemand hier dan de postmortum foto's gezien?
Optimisme ten topquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Maar hoe korter je leeft, hoe langer je de tijd hebt om dood te zijn!
goed mottoquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Maar hoe korter je leeft, hoe langer je de tijd hebt om dood te zijn!
Respect, gozer. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:29 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben op 8 oktober al aan de beurt![]()
![]()
Godzijdank is m'n meissie 18 en houdt ze me nog jong![]()
Je weets: de grootste klootzakken hebben altijd de leukste meidenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Respect, gozer. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen?
Ze zei "meneer" tegen me :'(
Gezien de reacties in dit topic wel ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef lennart12 het volgende:
Ben ik de enige die al wel had verwacht dat TS ongeveer rond 30 was?![]()
![]()
ik doe het welquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zal maar geen pedobear posten
Daar had ik hem eerlijk gezegd nog veul ouder geschat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft niemand hier dan de postmortum foto's gezien?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 08:40 schreef MLF het volgende:
[..]
mafkees
je leven begint pas
toen ik 30 werd was ik mega happy, ik kon niet w88
veel leuker dan 20'er
ik las : ik ben 17 en lekkerquote:
beter de zin dan haarquote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe verkracht jij die zin nou weer?
Ik had het niet over de luchtquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef santax het volgende:
[..]
Godzijdank, want de lucht is me wat te ijl nu ik 29 ben
Ik over 2 jaarquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:54 schreef Hukkie het volgende:
Ach je hebt altijd baas boven baas, over 3 jaar en 6 maanden wordt ik 40.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |