Da.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:18 schreef DiRadical het volgende:
Ben je al boven de 25 ?
Dan is het logisch.
Ik moet nog steeds wennen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
TS kan binnenkort een undercover-chat met Yvonne verwachten
16-jarige meisjes vinden het echt niet leuk ouwe zakken achter zich aan te hebben .quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het eerder deprimerend dat je op jouw leeftijd schooljeugd lastig valt met 'complimentjes'
Tja, als jij ook goed zou verdienen zou je tenminste ook wat modieuzere kleding kunnen kopen...quote:
Ik dacht eigenlijk meer aan verkapt-ik-ben-een-pedofiel-topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:24 schreef griekjeee het volgende:
verkapt-ik-verdien-goed-topic
ach man bij alles wat hij roept zijn er fok putjesscheppers die 3x zoveel verdienen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
hoe oud ben je?
Wat verdien je p/mnd gezien je ons laat weten dat je een royaal salaris hebt.
Ik ben benieuwd.......
Mijn punt exact.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
16-jarige meisjes vinden het echt niet leuk ouwe zakken achter zich aan te hebben .
Zou het?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn punt exact.
Op die leeftijd vallen ze ook op oudere mannen, maar daar bedoelen ze dan scootergastjes van net geen 18 mee
Ik zou je ook meneer noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou het?
Ik rij een snelle en luxe bolide van een duits A-merk, dus dat kan het niet zijn, me dunkt. Ik heb een vrijstaand huis, luxe ingericht van alle gemakken voorzien en genoeg geld om een ruime hoeveelheid Breezers in te slaan in mijn wijnkelder. Ik zie er goed uit, lekker gebruind en volgens de laatste mode gekleed (maar nog wel mannelijk, en niet als een verlepte mooiboy. Hippe sneakers, de hele shizzle. Bovendien heb ik een toplul, en dat is ook wat waard. Ook liggen er Bjorn Borg boxers in de lade van de kledingkast. Dus wat is het dan?
Jullie kunnen allemaal lullen als Brugmans, maar volgens mij is het gewoon het ontbreken van een Ray Ban Aviator op mijn neus...
je mist je pick up skillzquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou het?
Ik rij een snelle en luxe bolide van een duits A-merk, dus dat kan het niet zijn, me dunkt. Ik heb een vrijstaand huis, luxe ingericht van alle gemakken voorzien en genoeg geld om een ruime hoeveelheid Breezers in te slaan in mijn wijnkelder. Ik zie er goed uit, lekker gebruind en volgens de laatste mode gekleed (maar nog wel mannelijk, en niet als een verlepte mooiboy. Hippe sneakers, de hele shizzle. Bovendien heb ik een toplul, en dat is ook wat waard. Ook liggen er Bjorn Borg boxers in de lade van de kledingkast. Dus wat is het dan?
Jullie kunnen allemaal lullen als Brugmans, maar volgens mij is het gewoon het ontbreken van een Ray Ban Aviator op mijn neus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |