Verhuis eens uit die boomhut van je.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
In de winter heb je geen vliegende, stekende kankerbeesten.
En dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Verhuis eens uit die boomhut van je.
Dat enquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Welke sneeuw?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:16 schreef seto het volgende:
ts is zeker zo'n nurt die binnen blijft zitten terwijl iedereen in de sneeuw speelt hahaha
In de sneeuw spelen.. Gast hoe oud ben je!?!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:16 schreef seto het volgende:
ts is zeker zo'n nurt die binnen blijft zitten terwijl iedereen in de sneeuw speelt hahaha
nijuunisai, nande?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
In de sneeuw spelen.. Gast hoe oud ben je!?!!
Dit is helaas ook wel waarquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
Doorgaans mensen die sowieso niet al te vaak buiten komen. In de zomer schijnt het zonnetje zo vervelend op hun 22" flatscreen.
Nurtquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:16 schreef seto het volgende:
Ik spreek geen Japansquote:
Mijn god, wat ben jij verzuurd. Hoe oud ben je 45?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:31 schreef Synthesist het volgende:
Kou, regen, wind, ijzel en natte sneeuw. De jaarlijkse rampendag mag niet ontbreken natuurlijk, waarom alle treinen stilstaan en er vijfhonderd km file staat.
En dan beginnen die neppe gezeligheidsdagen. Eerst sinterklaas, elk jaar is er wel weer zo'n kloteverhaal. Ene keer is het boek kwijt, de andere keer een piet of de cadeautjes. Heel fijn allemaal, daarna kerst: heerlijk je gourmetstel aansluiten om vervolgens je mini stink kaassoufflé een uur te laten bakken in je pannetje. En je moet natuurlijk wel een boom omzagen om in je huis te zetten![]()
Oud en nieuw.. met heel nederland naar Paul de Leeuw of linkse cabaretiers kijken terwijl je van je schoonmoeder nog zo'n oliebol vette hap deeg naar binnen oliebol moet werken. En om precies 12 uur gaan we met heel Nederland een sms sturen en voor miljoenen aan stinkende zooi de lucht in schieten.
En natuurlijk klagen.. dat het maar weer snel zomer mag worden![]()
Dan is de zomer toch wel wat beter!
Gewoon een reactie in de stijl van het topicquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben jij verzuurd. Hoe oud ben je 45?
Rot op, romanticus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:05 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Elk jaargetijde heeft zo zijn charme.
Hij zij net dat je moeder best lekker kon pijpen.quote:
quote:
HAHAHAHA KANKERGOEIE GRAP OUWE.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:12 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij zij net dat je moeder best lekker kon pijpen.
THNXquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HAHAHAHA KANKERGOEIE GRAP OUWE.
Jij bent aan het einde van je puberteit onvrijwillig gecastreerd?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef servus_universitas het volgende:
De zomer is mooi, maar de winter ook. Iedere jaargetijde kent zijn eigen voor- en nadelen.
Overigens, altijd die puberale mannetjes die de zomer verheerlijken vanwege de korte rokjes. Godsamme, dat deden wij toen we een jaar of 13 waren, maar mannen die dat op latere leeftijd nog doen.
Nee, ik ben op een gegeven moment volwassen gewordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij bent aan het einde van je puberteit onvrijwillig gecastreerd?
Sinds wanneer betekent dat dat je alle interesse in vrouwen verliest?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, ik ben op een gegeven moment volwassen geworden.
De echte leukheid zit hem in afwisseling. Maar de lente/zomer zou iets langer mogen duren ten opzichte van herfst en winter. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:05 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Elk jaargetijde heeft zo zijn charme.
Inderdaad, en dat is het belangrijkste voor ons Fok!kertjes!quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
De winter![]()
Heb je tenminste een goed excuus om binnen te zitten achter de pc.
zo is dat.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
Doorgaans mensen die sowieso niet al te vaak buiten komen. In de zomer schijnt het zonnetje zo vervelend op hun 22" flatscreen.
Das idd ook een goeie, boven de 30 graden zwem ik mn bed uit, daarom heb ik ook een grafhekel aan zomers. Besides als het warm is vreet ik ook geen flikker uit, terras en drinken .. dat is alles.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:22 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ohja, en in de winter kun je doorgaans elke nacht gewoon slapen, in de zomer lukt dat van ellende/warmte niet
22" flatscreensquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
Juist ja ! Doodvriezen mogen zequote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Klopt. Maar als het eenmaal Kerst is, wil ik zo snel mogelijk weer het normale leven in. Zeker op Tweede Kerstdag.quote:Op zondag 28 september 2008 00:45 schreef BigKahuna het volgende:
Het enige positieve aan de winter is kerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 september 2008 00:50 schreef StarGazer het volgende:
Winter met écht winterweer =. Vorst in de grond, laagje sneeuw en de zon d'r op
.
Winters tegenwoordig in NL = verkapte verlenging van de herfst =.
Weet je wel wat je nu zegt?quote:Op zondag 28 september 2008 01:07 schreef Sjibble het volgende:
Ik prefereer beide
Zomer lekker strand, lekker in je t-shirt
Winter zit je lekker knus thuis of volgepakt in kleren. En elkaar opwarmen (chickies)
Dus ja..
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:12 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij zij net dat je moeder best lekker kon pijpen.
Dan val jij ook zo op in je lange leren jas, nietwaar?quote:Op zondag 28 september 2008 01:04 schreef McKillem het volgende:
Ik prefereer opzich alles behalve de zomer. En dan bij uitstek de "warme zomer dag".
Ik irriteer me mateloos aan die mensen die bij het eerste beste straaltje zon in strandtenu door het leven gaan.
Nee ik val op door het feit dat ik niet in van die ranzige teenslippers ga lopen met een korte broek er boven.quote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan val jij ook zo op in je lange leren jas, nietwaar?
Ja prachtig.quote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
Laat het broeikas effect maar komen! Eindelijk Palmbomen in NL!
Ik vind van wel.. Mij helpt Abby ook de winter door....quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef Knip het volgende:
Ik ben wel heel erg gesteld op Abby Winters. Telt dat ook mee?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef servus_universitas het volgende:
De zomer is mooi, maar de winter ook. Iedere jaargetijde kent zijn eigen voor- en nadelen.
Overigens, altijd die puberale mannetjes die de zomer verheerlijken vanwege de korte rokjes. Godsamme, dat deden wij toen we een jaar of 13 waren, maar mannen die dat op latere leeftijd nog doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |