De echte leukheid zit hem in afwisseling. Maar de lente/zomer zou iets langer mogen duren ten opzichte van herfst en winter. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:05 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Elk jaargetijde heeft zo zijn charme.
Inderdaad, en dat is het belangrijkste voor ons Fok!kertjes!quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
De winter![]()
Heb je tenminste een goed excuus om binnen te zitten achter de pc.
zo is dat.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
Doorgaans mensen die sowieso niet al te vaak buiten komen. In de zomer schijnt het zonnetje zo vervelend op hun 22" flatscreen.
Das idd ook een goeie, boven de 30 graden zwem ik mn bed uit, daarom heb ik ook een grafhekel aan zomers. Besides als het warm is vreet ik ook geen flikker uit, terras en drinken .. dat is alles.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:22 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ohja, en in de winter kun je doorgaans elke nacht gewoon slapen, in de zomer lukt dat van ellende/warmte niet
22" flatscreensquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
Doorgaans mensen die sowieso niet al te vaak buiten komen. In de zomer schijnt het zonnetje zo vervelend op hun 22" flatscreen.
Juist ja ! Doodvriezen mogen zequote:Op zaterdag 27 september 2008 17:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
In de winter heb je geen vliegende, stekende kankerbeesten.
Klopt. Maar als het eenmaal Kerst is, wil ik zo snel mogelijk weer het normale leven in. Zeker op Tweede Kerstdag.quote:Op zondag 28 september 2008 00:45 schreef BigKahuna het volgende:
Het enige positieve aan de winter is kerst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 september 2008 00:50 schreef StarGazer het volgende:
Winter met écht winterweer =. Vorst in de grond, laagje sneeuw en de zon d'r op
.
Winters tegenwoordig in NL = verkapte verlenging van de herfst =.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |