abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 07:09:19 #151
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62098276
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef omearos het volgende:
Goed bezig Captain
[..]
Dank je
Hebben julie dat ook dat je pas gewicht verliest een paar weken nadat je je eetpatroon omgooit? De eerste maand raakte ik geen gram en geen centimeter kwijt gewoon, raar....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62098312
Balen BE dat het knopje weg is!

Hier is die raadselachtige extra KG nu wél weg. Deed er deze keer 4 dagen over, haha.

Gisteren op de verjaardag ging best goed, geen taart gehad (ik ga geen 3 dagen achter elkaar taart eten ) en 2 kleine chocolaatjes en verder veel koffie, spa rood en komkommer.

Best relaxed een bubbeltjeswaterverslaving
pi_62098873
Balen BE, dat zou toch wel jammer zijn!

C_F, ik viel wel meteen af nadat ik mijn eetpatroon gewijzigd had.
Toch een mooi resultaat hoor!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 gekookte eieren
T: kwark met frambozen
L: 2 volkorenboterhammen met kaas
T: 2 volkorenboterhammen met kipfilet
T: soep
D: rijst met wokgroente en saus
T: kwark
pi_62099061
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta met magere melk
T cappuccino met zoetstof (1 of meerdere)
L: drinkontbijt
T: koffie met melk en suiker, warme chocolademelk (ws met slagroom)
T: noodles
D: mie met wokgroente, garnalen en saus, toetje
T: appel met kaneel

Waarschijnlijk wordt het echte lijstje slechter. Ik ga altijd ontzettend snaaien als ik slecht geslapen heb. Maar ik ga wel mijn best doen om ook vandaag dit lijstje te volgen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:12:40 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62101568
Mijn lijstje voor vandaag, nog niet optimaal,1 liga te veel, maar goed, alle begin is moeilijk.

O: 2 boterhammen met 2 eitjes
T: 2 liga's
L: 2 boterhammen met osseworst
T: amandelen
D: Kabeljauwfilet, aardappels en geroerbakte worteltjes met het sap van 1 minneola eroverheen.

En dan evt. vanavond tussendoor warme peer ofzo.

Nu maar eens kijken of ik me hieraan kan houden.
Vanmiddag even noten halen, die tip van SHE vind ik erg lekker. En F. trouwens ook! 'Zijn er nog noten???'

En hopelijk blijft het de rest van de dag droog, dan kan ik lopend naar de stad vanmiddag.
pi_62102604
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 07:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dank je
Hebben julie dat ook dat je pas gewicht verliest een paar weken nadat je je eetpatroon omgooit? De eerste maand raakte ik geen gram en geen centimeter kwijt gewoon, raar....
Heb ik in het verleden ook wel last van gehad. Ik weet niet waar dat aan lag.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:40:50 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62106124
Net lekker naar de stad gelopen, in totaal wel een uurtje gewandeld denk ik.

Schade buiten het schema so far: een halve boterham met aardbeienjam (lekker hoor, met je kind mee-eten ) en 2 maria-kaakjes (weer die baby ).
pi_62107881
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Net lekker naar de stad gelopen, in totaal wel een uurtje gewandeld denk ik.

Schade buiten het schema so far: een halve boterham met aardbeienjam (lekker hoor, met je kind mee-eten ) en 2 maria-kaakjes (weer die baby ).

Maria-kaakjes zijn gevaarlijk. Als ik er één proef, gaat de hele rol er aan. k heb nog twee rollen staan, maar die blijven angstvallig dicht!

In een Split zitten trouwens minder Kcal dan in een Liga. Ik ga voor de split
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:06:29 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62109496
Split als in een ijsje? Lekker!

Ik ben wel trots op mezelf, heb nl. toen ik de kaakjes kocht de neiging weerstaan om van die chocoladepepernoten mee te nemen enzo.

Toegegeven, ik heb net flink van de amandelen zitten snaaien maar goed, dat mag... geloof ik... een beetje... dacht ik...

En ik heb idd nog geen kaakje gegeten weer! Terwijl idd van de week na 2 kaakjes voor Sasha de verdere rol door mij sneuvelde.
pi_62116734
Amandelen bevatten in ieder geval nog mineralen.

Vandaag heel netjes gegeten: 1623 kcal en bijna alle vitaminen/mineralen binnen. Alleen foliumzuur was te weinig, calcium en selenium zat ik echt nét onder de grens (en zeker qua calcium vind ik dat een hele prestatie van mezelf). Ik ben heel tevreden (en hongerig).
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:21:27 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62116894
Hou je dat ook echt allemaal bij?
Netjes gegeten idd hoor!

Nam net wat biogarde en dat viel compleet verkeerd op mijn maag. Beetje rare buikpijn nu...
pi_62117536
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:55 schreef omearos het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
T cappuccino met zoetstof (1 of meerdere)
L: drinkontbijt
T: koffie met melk en suiker, warme chocolademelk (ws met slagroom)
D: mie met wokgroente, garnalen en saus, toetje
T: appel met kaneel

Waarschijnlijk wordt het echte lijstje slechter. Ik ga altijd ontzettend snaaien als ik slecht geslapen heb. Maar ik ga wel mijn best doen om ook vandaag dit lijstje te volgen.
Mijn lijstje is anders geworden, ik ben na het verplichte practicum alweer naar huis gegaan en kon dus thuis lunchen. Verder rustig aan gedaan, dus schade valt mee.

T: 2x cappuccino met suiker
L: 4x boterham, 2x halavarine en hagelslag/vruchtenhagelmengsel, 1x stroop, 1x sandwichspread
D: Mie met wokgroente en saus en garnalen, vruchtenyoghurt
T: noodles, optimel drink
pi_62117750
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hou je dat ook echt allemaal bij?

Ja met de eetmeter van het voedingscentrum. Ik heb het wel echt nodig om het bij te houden, zodat ik ten eerste niet kan 'smokkelen', want alles wat ik eet zie ik ook echt terug in calorieen. Dat maakt het makkelijker om iets niet te eten als ik trek heb (zoals nu, maar ik doe het niet omdat ik weet dat ik nu juist zo netjes zit).
Maar ik wil ook niet 'verkeerd' gaan eten. Ik ken mezelf een beetje. In het verleden ben ik ook al eens afgevallen op een 'dieet' van croissants, ham-kaascroissants, caramac, Shakies wortel-chocoladecake en Leonidasbonbons. Nu kan ik niet snoepen als ik al m'n voedingsstoffen binnen wil krijgen en tussen de 1600 en 1800 wil blijven. Nou ja, dat en ik ben nachtblind (als ik te weinig vit A eet wordt het erger - ik ehb een periode gehad waar ik geen boter at om calorieen te besparen en toen had ik er echt beduidend meer last van), ik moet extra magnesium hebben voor m'n spieren en m'n nachtrust (hypermobieltje), ik moet opletten met de calcium en zo omdat ik geen zuivel mag, ik heb last van winterdepressies (dus juist nu is het belangrijk voor mij om goed te slapen en te eten) en dan met mijn eetgeschiedenis erbij... Dus alles bij elkaar vind ik het zo wel prettig, dan weet ik gewoon zeker dat ik het goed doe en niet kan gaan sjoemelen met eten. Er kan ook niemand zeggen dat ik slecht bezig ben, want dat is het aantoonbaar niet. En ik leer zo ook beter met eten om te gaan, omdat ik leer welke voedingsstoffen ergens inzitten en welke dingen ik op moet letten. Dat als ik ijzer tekort kom, dat ik dan een augurkje kan nemen bijv. Ik pas liever m'n voeding aan tot ik goed zit, dan dat ik alles maar aanvul met pilletjes. www.voedingswaardetabel.nl vind ik daar ook heel handig voor.
pi_62122510
Ik gebruik de eetmeter ook, maar ik heb tegenwoordig bijna alles in het groen, omdat ik een multivitamine voor zwangere en voedende vrouwen slik

Hier gaan we weer de goede kant op trouwens, vanmorgen 67,9.

Alleen nu dat sporten nog Ik neem mezelf elke dag voor om te gaan hardlopen, maar in praktijk zou ik niet weten wanneer. Het kan namelijk alleen als TARA thuis is, ik niet aan het voeden ben of vlak daarna moet voeden (rennen met volle borsten is geen aanrader ) en ik Leander niet in de draagdoek heb. Die combinatie is vrij uniek
pi_62123101
Freecell, wil je niet te snel teveel doen?
pi_62123119
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:09 schreef omearos het volgende:
Freecell, wil je niet te snel teveel doen?
Nou, ik ben gewoon aan het stoppen met snoepen, verder niks aan mijn eetpatroon aan het veranderen.
En verder ben ik kraamvrouw af en wilde weer helemaal opnieuw beginnen met EVY 1. Dat is toch niet héél idioot?
pi_62123153
Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk wennen is om voor een baby te zorgen, dat je daar dus eerst een ritme voor moet vinden waarin je eventueel later ruimte kan zoeken voor sporten. Ik snap dat je je van sporten lekker gaat voelen, maar nu frustreer je jezelf alleen maar omdat het niet lukt. Probeer eerst een ritme te vinden en als je daarin ruimte vindt om te sporten kan je dat gaan inpassen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:41:32 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62123373
Lastig he freecell, ik wil toch Evy ook weer eens gaan proberen, maar idd 'wanneer'. Ik ga maandag beginnen. (als het goed is )

Mijn lijstje van vandaag, althans... tot nu toe, want de rest weet ik nog niet.

O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met jam, 1 met ei
T: banaan
L: 2 boterhammen met ??
T: Ik gok nootjes
D: geen idee nog

Ik was vanmorgen trouwens wel aangenaam verrast door de weegschaal, ik zit nog steeds op -10 terwijl ik vreesde voor -8 ofzo.
pi_62124181
Pff, ik ben zo ongeduldig. Dit is dag vijf pas en ik vind dat ik nu best al wel een kilo afgevallen had mogen zijn. Ik word altijd al zo chagrijnig van geen chocola eten en als ik dan niet eens resultaat zie (en dan wel nu!) word ik nog chagrijniger. Ik wil nu dun worden! *stampvoet*

*Gaat maar lekker in de keuken staan mokken onder het brood smeren - brood zonder chocopasta welteverstaan*
pi_62124663
* freecell geeft Maeghan een aai.

Over chocolade gesproken, gisteren bij de LIDL zag ik dieetchocolade.
Even op de verpakking gekeken: 550 KCal per 100 gram en een reep was 100 gram
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:24:54 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62124837
Maeghan, balen he! Maar als je zo vol blijft houden zal dat snel genoeg wel het geval zijn hoor!
pi_62125821
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft Maeghan een aai.

Over chocolade gesproken, gisteren bij de LIDL zag ik dieetchocolade.
Even op de verpakking gekeken: 550 KCal per 100 gram en een reep was 100 gram
Dat is evenveel als maltesers! En dan weet ik wel wat ik zou kiezen als ik tussen die twee zou moeten kiezen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62126252
freecell, twee jaar terug had ik hetzelfde probleem als jij. Ik heb gewacht met hardlopen, want ik kreeg het echt niet fatsoenlijk gepland en ben gaan wandelen, maar dan lang en veel. Een tijd later kon ik al in het weekend gaan hardlopen, omdat J. toen met Anna in bed bleef liggen na een voeding. Doordat je borsten steeds beter raken afgestemd op de bv wordt het ook makkelijker. Je kunt dan ook een uur na een voeding gaan zonder dat het pijn doet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62126315
We halen jullie bijna in qua topics
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:19:29 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62126956
Nou, schrap dat 'bijna' maar hoor. In jullie tempo duurt dat nog een weekje!

Update van mijn lijstje:

O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met jam, 1 met ei
T: banaan
L: 2 boterhammen met humus/houmus/humous of hoe je het ook schrijft.
T: Een appel en nootjes
D: Boerenkool (staat nu te pruttelen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')