abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62016271
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 07:46 schreef Soempie het volgende:
Ik zag vandaag iemand hardlopen met in elke hand een baksteen. Misschien een ideetje?
Je kunt ook gewoon dumbeltjes kopen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_62016311
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon dumbeltjes kopen.
Dat ziet er inderdaad niet zo gek uit. Maar ik heb al moeite genoeg om gewoon te rennen, laat staan met gewichten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62016924
86,3kg weer aangekomen. Baal hier best van, ook al weet ik dat ik gewoon nog teveel eet.

Vandaag maar weer een dagmenu plannen, opschrijven helpt mij meestal wel als stok achter de deur.

O: brinta met magere melk
T: cappuccino met zoetstof
L: drinkontbijt
T: koffie met melk en suiker
T: appel met kaneel
D: burrito's
pi_62016998
Ik doe mee, want ik was vanmorgen zowaar 3 KG zwaarder dan na de bevalling! Hier nu 69,5 dus

O: - 2 crackers met kaas en rauwe ham 2 bakjes koffie en veel thee
T: - Thee en Appel
L: - 3 boterhammen. 1 met pindakaas en sambal, 1 met mosterd en kaas en 1 met mosterd en rauwe ham
T: - Veel thee (ik ben echt theeverslaafd momenteel, wel bijna aldoor kruidenthee. 1 Speculaasmolen. Iets van fruit. Rond 4 uur een instant wiener melange
D: - Wordt over nagedacht, wrs iets van Pasta met wat drinken erbij.
T: - IJsje (verlaat toetje, waterijs )en nog wat fruit.

Ergens tussendoor kaan ik wrs ook nog wel een een hele komkommer en een paprika op

En niet zoals gisteren ( en eergisteren en de dag daarvoor en de dag daarvoor enz ) de hele dag heel goed en normaal eten en 's avonds de koekjestrommel en/of snoeppot leegeten
Ik krijg serieus wel zeker 750 Kcal binnen aan overbodige snacks momenteel Die ga ik dus schrappen.
NIet geschrapt, omdat ze te lekker zijn en je niet teveel moet willen in één keer: de wiener melange en de speculaasmolen

[ Bericht 29% gewijzigd door freecell op 30-09-2008 09:24:20 ]
pi_62017587
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:18 schreef freecell het volgende:
NIet geschrapt, omdat ze te lekker zijn en je niet teveel moet willen in één keer: de wiener melange en de speculaasmolen
Daarom staat bij mij de cappuccino er nog in, al heb ik suiker wel vervangen door zoetstof.
en dat plunderen van de snoeppot herken ik ook
pi_62017778
Freecell, lastig he om je zo in te houden dan. Dat klinkt precies hetzelfde zoals het bij mij na de zwangerschap ging. UIteindelijk 12kg eraan voor ik er wat aan ging doen.
Gelukkig ben jij je er wel bewust van! Succes ermee.

Dan zal ik ook maar eens een lijstje posten.

O: 1 gekookte ei + 2 volkorenboterhammen
T: perzik-banaansmoothie.
L: 2 volkorenboterhammen met kaas.
T: appel
D: rijst met kipfilet, oosterse wokgroente en zoete sojasaus
T: soepje
pi_62017908
Aangezien mijn weegschaal vanmorgen 93.1 aangaf, 5,5 kg meer dan toen ik trouwde (afgelopen mei) moet ik écht écht weer strenger worden.

Dus daarom zal ik ook maar even 't lijstje maken:
O: 2 boterhammen met halvajam
T: banaan, mandarijn
L: 4 boterhammen, 2 met kalkoenfillet en 2 met kaas (48+)
T: madarijn
D: pizza oid (moet overwerken en we laten iets bezorgen)

Lunch is een boterham meer dan ik normaal eet, maar ik probeer de kcal rijke tussendoortjes (eierkoeken, fruitkick, zakje chips ed) af te leren. Dus tijdelijk ff een boterham meer en dan bouw ik die wel weer af.
***Levi was here***
pi_62018123
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef appelsap het volgende:
Freecell, lastig he om je zo in te houden dan. Dat klinkt precies hetzelfde zoals het bij mij na de zwangerschap ging. UIteindelijk 12kg eraan voor ik er wat aan ging doen.
Gelukkig ben jij je er wel bewust van! Succes ermee.
Mja, bewust van zijn helpt niet echt. Ik slaap uiteraard iets te weinig (2 nachtvoedingen ) en dat staat mijn normale functioneren niet in de weg, maar het zorgt er wel voor dat ik het constant koud heb (of opvliegers, hormonen zijn tof ) en honger. Echt cravings naar zoet.
En als ik het koud heb, krijg ik óók honger, vooral zin in comfortfood. Heel erg irritant. De enige manier om dat te doorbreken is met een strak 'ik eet dit en geen winegum of koekje meer!' schema
Eerst maar eens afkicken. Dat is een paar dagen beroerd en dan ben ik er aan gewend om niet de hele dag dingen in mijn mond te stoppen
pi_62018146
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:03 schreef Levitation het volgende:

Lunch is een boterham meer dan ik normaal eet, maar ik probeer de kcal rijke tussendoortjes (eierkoeken, fruitkick, zakje chips ed) af te leren. Dus tijdelijk ff een boterham meer en dan bouw ik die wel weer af.
Je kan die boterham misschien ook verplaatsen en als tussendoortje nemen? Dat helpt bij mij nog wel eens. Heb je wel je tussendoortje, maar geen extra Kcal.

Ik wil vandaag éigenlijk ook Evy 1 lopen, maar ik moet even kijken of dat lukt zo tussen de voedingen door
pi_62018380
Kun jij voor een voeding lopen freecell? Bij mij ging dat niet. Eerst de boel leeg en pas daarna ging het. Anders deed het echt pijn. En was m'n sportbeha 3 maten te klein.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62018515
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Je kan die boterham misschien ook verplaatsen en als tussendoortje nemen? Dat helpt bij mij nog wel eens. Heb je wel je tussendoortje, maar geen extra Kcal.

Ik wil vandaag éigenlijk ook Evy 1 lopen, maar ik moet even kijken of dat lukt zo tussen de voedingen door
Daar moet ik nog een beetje op trainen, bij mij is het meestal zo dat als een verpakking (of boterhamzakje) open gaat, deze ook direct leeg gaat. Mis wat remmingen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage dinsdag 30 september 2008 @ 10:41:49 #62
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_62018637
Dan gewoon die ene boterham in een apart zakje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62018794
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef Troel het volgende:
Dan gewoon die ene boterham in een apart zakje!
Is nu te laat. Ben al op mijn werk.
***Levi was here***
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:50:17 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62020013
81!!! jeeej 81 rond vanochtend!!
ik ben eindelijk over de grote na de vakantie extra kilo's bult heen!! en nu doorzetten naar de getallen met een 7 ervoor!

mijn lijstje van vandaag (beetje ziek en ongesteld en laat op)
O/L: bakje frosties zonder melk
T: een appel
T: twee geroosterde bruine boterhammen met een beetje makreel. zilveruitjes en augurkjes erbij
T: als ik nog honger heb twee rijstwafels met coburger rauwe ham
D: een vriend gaat voor me koken, ws. indonesisch, geen idee wat precies
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62020566
KLinkt lekker Kwak! Makreel!

Ik haal net mijn lunch door de eetmeter: 460 Kcal Daar mag ik ook wel eens de pindakaas gaan schrappen oid
Al is pindakaas natuurlijk wel schreeuwend gezond
pi_62020673
Ai... eet net zonder na te denken alle 4 de boterhammen op.
FAIL.
***Levi was here***
pi_62022622
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:24 schreef Levitation het volgende:
Ai... eet net zonder na te denken alle 4 de boterhammen op.
FAIL.
Maar je weet toch dat je er mee bezig bent?
Je moet sowieso altijd bij je eten nadenken, maar 1 boterham bewaren moet toch wel lukken?
pi_62022663
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar je weet toch dat je er mee bezig bent?
Je moet sowieso altijd bij je eten nadenken, maar 1 boterham bewaren moet toch wel lukken?
Was ondertussen met iets anders bezig, dat heb ik op mijn werk wel vaker.
***Levi was here***
pi_62022826
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Was ondertussen met iets anders bezig, dat heb ik op mijn werk wel vaker.
Sorry ik wil niet te hard overkomen, maar je doet er wel heel lollig over
Terwijl je toch zat te klagen dat je sinds mei alweer bijna 6 kilo bent aangekomen
Volgens mij kan je er best iets meer aan doen dan dat je zelf wil weten
pi_62022922
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry ik wil niet te hard overkomen, maar je doet er wel heel lollig over
Terwijl je toch zat te klagen dat je sinds mei alweer bijna 6 kilo bent aangekomen
Volgens mij kan je er best iets meer aan doen dan dat je zelf wil weten
Weet niet goed wat ik hierop moet reageren. En dus reageer ik niet, althans niet inhoudelijk.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage dinsdag 30 september 2008 @ 14:08:34 #71
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_62023157
Gezellig zo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62023184
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Weet niet goed wat ik hierop moet reageren. En dus reageer ik niet, althans niet inhoudelijk.
Maar wat wil je dan graag horen?
Dat we zeggen goed gedaan je kan er inderdaad helemaal niets aan doen joh
  Redactie Frontpage dinsdag 30 september 2008 @ 14:14:46 #73
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_62023333
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan graag horen?
Dat we zeggen goed gedaan je kan er inderdaad helemaal niets aan doen joh
Nouja, ik denk in ieder geval dat ze niet dit soort commentaar van jou wil horen. Denk ik zo hoor. Weet niet hoe dat komt. Bepaald gevoelletje ofzo.
Soms is het handiger om gewoon je mond te houden in plaats van commentaar te willen geven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62023941
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, ik denk in ieder geval dat ze niet dit soort commentaar van jou wil horen. Denk ik zo hoor. Weet niet hoe dat komt. Bepaald gevoelletje ofzo.
Soms is het handiger om gewoon je mond te houden in plaats van commentaar te willen geven.
Ik denk dat ze meer aan mijn reactie heeft dan het negeren of positief reageren
En Levi mag toch best een schop onder haar kont krijgen? Lijkt me dat ze daar zelf een beetje om vroeg als je eens in de zoveel tijd hier komt en dan 'moet' zeggen dat je weer aangekomen bent
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:42:02 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62024101
he, miss_s je was net zo lekker gezellig en positief bezig!
misschien dat dit van iemand zonder jouw "topic historie" ook wel beter opgevat zou worden, maar t maakt t niet echt gezellig zo...

heb jij dat dan nooit? dat je zonder nadenken je eten eet terwijl je werkt? ik wel hoor...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')