Je kunt ook gewoon dumbeltjes kopen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:46 schreef Soempie het volgende:
Ik zag vandaag iemand hardlopen met in elke hand een baksteen. Misschien een ideetje?
Dat ziet er inderdaad niet zo gek uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dumbeltjes kopen.
Daarom staat bij mij de cappuccino er nog in, al heb ik suiker wel vervangen door zoetstof.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:18 schreef freecell het volgende:
NIet geschrapt, omdat ze te lekker zijn en je niet teveel moet willen in één keer: de wiener melange en de speculaasmolen
Mja, bewust van zijn helpt niet echt. Ik slaap uiteraard iets te weinig (2 nachtvoedingenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef appelsap het volgende:
Freecell, lastig he om je zo in te houden dan. Dat klinkt precies hetzelfde zoals het bij mij na de zwangerschap ging. UIteindelijk 12kg eraan voor ik er wat aan ging doen.
Gelukkig ben jij je er wel bewust van! Succes ermee.
Je kan die boterham misschien ook verplaatsen en als tussendoortje nemen? Dat helpt bij mij nog wel eens. Heb je wel je tussendoortje, maar geen extra Kcal.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:03 schreef Levitation het volgende:
Lunch is een boterham meer dan ik normaal eet, maar ik probeer de kcal rijke tussendoortjes (eierkoeken, fruitkick, zakje chips ed) af te leren. Dus tijdelijk ff een boterham meer en dan bouw ik die wel weer af.
Daar moet ik nog een beetje op trainen, bij mij is het meestal zo dat als een verpakking (of boterhamzakje) open gaat, deze ook direct leeg gaat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan die boterham misschien ook verplaatsen en als tussendoortje nemen? Dat helpt bij mij nog wel eens. Heb je wel je tussendoortje, maar geen extra Kcal.
Ik wil vandaag éigenlijk ook Evy 1 lopen, maar ik moet even kijken of dat lukt zo tussen de voedingen door
Is nu te laat. Ben al op mijn werk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef Troel het volgende:
Dan gewoon die ene boterham in een apart zakje!
Maar je weet toch dat je er mee bezig bent?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:24 schreef Levitation het volgende:
Ai... eet net zonder na te denken alle 4 de boterhammen op.
FAIL.
Was ondertussen met iets anders bezig, dat heb ik op mijn werk wel vaker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat je er mee bezig bent?
Je moet sowieso altijd bij je eten nadenken, maar 1 boterham bewaren moet toch wel lukken?
Sorry ik wil niet te hard overkomen, maar je doet er wel heel lollig overquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was ondertussen met iets anders bezig, dat heb ik op mijn werk wel vaker.![]()
Weet niet goed wat ik hierop moet reageren. En dus reageer ik niet, althans niet inhoudelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry ik wil niet te hard overkomen, maar je doet er wel heel lollig over
Terwijl je toch zat te klagen dat je sinds mei alweer bijna 6 kilo bent aangekomen
Volgens mij kan je er best iets meer aan doen dan dat je zelf wil weten
Maar wat wil je dan graag horen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet niet goed wat ik hierop moet reageren. En dus reageer ik niet, althans niet inhoudelijk.
Nouja, ik denk in ieder geval dat ze niet dit soort commentaar van jou wil horen. Denk ik zo hoor. Weet niet hoe dat komt. Bepaald gevoelletje ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan graag horen?
Dat we zeggen goed gedaanje kan er inderdaad helemaal niets aan doen joh
Ik denk dat ze meer aan mijn reactie heeft dan het negeren of positief reagerenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik denk in ieder geval dat ze niet dit soort commentaar van jou wil horen. Denk ik zo hoor. Weet niet hoe dat komt. Bepaald gevoelletje ofzo.
Soms is het handiger om gewoon je mond te houden in plaats van commentaar te willen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |