abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61952163
Fok!Dieetclub #263 We komen weer in het ritme

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Sanity is (not) statistical
pi_61952186
Ik voelde me wel verplicht het topic te openen, maar er is vast wel iemand die de titel kan wijzigen. Ik heb geen inspiratie. Ja, om te koken, maar niet voor het openen van topics.
pi_61952393
Maeghan, je laatste post! Over dat konijn

Ik weet niet wat voor bronchitis. Mijn huisarts roept dat het chronische bronchitis is, maar ik heb er eigenlijk alleen in de winter last van en zodra ik verkouden begin te worden. Lijkt me niet heel dramatisch chronisch dus.
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:17:54 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_61954000
Ik heb vannacht Bert wakker gemaakt omdat er een konijn in het gordijn omhoog kroop. Vroeg me vanochtend toch wel af waar dat beest dan vandaan moest komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61955132
rare dromen heb jij Troel..

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61957547
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:55 schreef freecell het volgende:
Maeghan, je laatste post! Over dat konijn

Ik weet niet wat voor bronchitis. Mijn huisarts roept dat het chronische bronchitis is, maar ik heb er eigenlijk alleen in de winter last van en zodra ik verkouden begin te worden. Lijkt me niet heel dramatisch chronisch dus.
Dan heb je wel chronische bronchitis hoor. Virale bronchitis krijg je gewoon een keertje en is te verhelpen met pillen, het komt niet steeds terug. Bij jou wel.

Ja ik ben nog steeds erg uit m'n doen over die Wehkampmaten. Ik voel me opeens zo dik, nu ik maat 50 heb. En het wordt blijkbaar ook tijd voor een borstvergroting.
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:11:19 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61961257
TVP
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:26:35 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61961539
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dan heb je wel chronische bronchitis hoor. Virale bronchitis krijg je gewoon een keertje en is te verhelpen met pillen, het komt niet steeds terug. Bij jou wel.

Ja ik ben nog steeds erg uit m'n doen over die Wehkampmaten. Ik voel me opeens zo dik, nu ik maat 50 heb. En het wordt blijkbaar ook tijd voor een borstvergroting.
ach volgens de wehkamp heb ik 80G.... klopt ook niet, t is echt een keurige D...en kledingmaat 48 kopt ook echt niet, ik heb 44-46 tegenwoordig...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 28 september 2008 @ 15:58:08 #9
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_61972317
Nieuw hier...net aangemaakt op dieetweb. Na een burn-out moest ik van de dokter afvallen, dus ging ik bewegen. Bij de eerste sportpoging scheurde ik m'n enkelbanden. Op de 1 of andere manier werd ik hierdoor zo kwaad dat ik voor het eerst van m'n leven me aan een normaal dieet weet te houden. Dus ontbijtje, lunch, avondeten en verder geen gebunker en gesnaai. Door die stukke enkelbanden beweeg ik natuurlijk wat minder, dus echt afvallen doe ik nog niet. Wel voel ik me al veel beter van binnen, niet zo opgepropt. Deze vrijdag ben ik begonnen met naar mijn werk te fietsen, 20km heen-20km terug. Daardoor zal het de komende tijd wat sneller gaan hoop ik...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_61973310
Welkom Captain_Fabulous! Klinkt als een plan, veel succes er mee!

Ik ben nu ook weer wat serieuzer bezig. Ik mag vanaf deze week ook weer gaan sporten en ga denk ik weer lekker hardlopen vanaf morgen oid Lekker weer de eerste serie van Evy.
Vandaag heb ik alleen weer zo'n dag van constante honger Het is dan echt zó moeilijk om niet alles op te gaan eten wat los en vast zit! Vooral omdat er best wat te eten is hier in huis!
  zondag 28 september 2008 @ 17:19:46 #11
4177 Jojogirl
pi_61974451
Welkom Captain_Fabulous en veel succes.

Fijn dat je weer mag gaan sporten freecell. Ik tel nu de dagen tot 6 weken na de bevalling al af en hoop dat de brief voor de nagym snel in de bus valt

ik woog vanochtend onder de 80, echt bizar. Als ik de komende weken verder afval, snap ik wel hoe het komt. Momenteel heb ik weinig tijd over naast het heen-en-weer-naar-het-ziekenhuis, kolven, slapen en normaal 3 maaltijden eten, dus ook geen tijd om te snacken, terwijl dit leven wel energie vreet. Maarja, is het tenminste nog ergens goed voor. Al moet ik ook wel oppassen want te snel afvallen terwijl je borstvoeding geeft is ook weer niet goed.
pi_61974609
wat wil jij dan nog kwijt freecell, je was toch alweer bijna terug op het gewicht van voordat je zwanger werd? Of is het gewoon meer om weer conditie op te bouwen?

Jojogirl, jij zal het inderdaad wel heel druk hebben ja, let je wel op jezelf?

Ik ren op dit moment ook veel heen en weer, maar toch val ik niets af. Bij mij komt het denk ik meer omdat ik als ik thuis kom vaak zo moe ben dat koken iets makkelijks wordt, en ik ook eigenlijk niet meer aan sporten toekom, terwijl ik eerder nog best wata op de fiets deed, en nog ging skaten.
Ik ga er vanuit dat het de komende weken wel weer beter zal gaan, en ik dan ook weer wat meer aan beweging kan gaan doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61979213
Welkom Captain, succes met je plan. Vooral dat fietsen

JoJo, let goed op jezelf, je hebt veel aan je hoofd en je lijf zal ook nog wel van slag zijn. Doe voorzichtig

Ik ga op advies van mijn moeder maar eens aan de vitaminen. Ben al 3 weken verkouden, kan me niet concentreren en heb nauwelijks energie. Het liefs lig ik de hele dag in bed of op de bank omdat ik voor mijn gevoel continu moe ben. 's ochtends heb ik nauwelijks honger en in de loop van de dag wil ik steeds meer eten en loop ik steeds naar de keuken (gelukkig heb ik weinig in huis)
Volgens mijn moeder dus waarschijnlijk deels veroorzaakt door te weinig vitaminen, vandaar de vitaminetabletten vanaf morgen. Als dat niet aanslaat kan ik alsnog bij de huisarts langs. En ik ga maar eens wat meer verse groente en fruit halen
pi_61981771
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef teigan het volgende:
wat wil jij dan nog kwijt freecell, je was toch alweer bijna terug op het gewicht van voordat je zwanger werd? Of is het gewoon meer om weer conditie op te bouwen?
Ik zát er een kilo af inderdaad, inmiddels 4 KG Ben verdorie bijna 3 KG aangekomen in 6 weken tijd.
Tijd voor een suikerafkick!
  maandag 29 september 2008 @ 08:09:23 #15
4177 Jojogirl
pi_61988679
Je hebt gewoon wat reservevoorraad energie voor je bv opgeslagen freecell

Omearos, klinkt alsof je weerstand inderdaad erg laag is. Hopelijk helpen de vitaminepillen

Hier vandaag 79.2, dus een BMI van onder de 27. Lijkt erop dat m'n lichaam voor het eerst uit stress af gata vallen i.p.v. aan te komen zoals gewoonlijk. Ik eet dus nu 's ochtends en 's middags maar een boterham extra en neem minder slank beleg dan normaal want dit gaat me wat te hard. Zit nu al zowat 2 kilo onder m'n pre-zwangerschapsgewicht.
pi_61988718
Goeiemorgen. Kwa gewicht is het hier dramatisch. Wil héél graag weer met Evy (opnieuw) beginnen, maar heb geen idee waar ik de tijd/energie vandaan moet halen.
Verder alles goed hier.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_61989170
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:15 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen. Kwa gewicht is het hier dramatisch. Wil héél graag weer met Evy (opnieuw) beginnen, maar heb geen idee waar ik de tijd/energie vandaan moet halen.
Verder alles goed hier.
Hier hetzelfde. Moest vanmorgen eigenlijk om half 6 op, maar ben lekker blijven liggen. Dan maar een keer geen college en nu kan ik zo Evy lopen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 29 september 2008 @ 08:59:58 #18
153506 Captain_Fabulous
pi_61989285
Bedankt voor het welkom allemaal...ben vanochtend met de auto naar m'n werk gegaan om een vooraadje kleren op kantoor te droppen, rest van de week fietsen!
pi_61989318
Ik heb hetzelfde Levi, gewicht gaat alleen maar de verkeerde kant op (vanmorgen 86kg itt 82kg van voor de vakantie ) en geen tijd en energie voor sporten. Ik sta ingeschreven bij 2 groepslessen maar om een of andere reden heb ik op die tijdstippen ook allerlei afspraken steeds. Schiet niet op zo.

Ik ga maar eens in navolging van het slanktopic posten wat ik ga eten vandaag, misschien zet dat een rem op mijn gesnaai. Moet ik natuurlijk vanavond wel posten wat ik daadwerkelijk gegeten heb
O: Brinta met magere melk
T: cappuccino met zoetstof
L: 4x boterham, 2x stroop, 2x kipfilet
T: cappuccino met zoetstof, appel met kaneel
D: geen idee, ik ga naar het studentenrestaurant
T: -
En ik sleep steeds een flesje water mee, en misschien drink ik nog wel thee, maar da's water met een smaakje (ik doe er geen suiker in)

En nu ga ik maar eens een lunchpakketje maken en een appel snijden. Als ik pech heb ben ik namelijk tot vanavond 11 uur de deur uit, met iets meer geluk ben ik vanmiddag nog wel een uurtje thuis. Maar alles moet dus zo in mijn tas zitten.
pi_61989360
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Moest vanmorgen eigenlijk om half 6 op, maar ben lekker blijven liggen. Dan maar een keer geen college en nu kan ik zo Evy lopen.
Studeren. Ik krijg het op mijn werk écht niet verkocht als ik in mijn bed blijf liggen. Zit (t/m morgen) nog in mijn proeftijd.

Vanavond naar school (= tot 21.40), morgen overwerken tot 20.00 en woensdag weer naar school. Donderdag een verjaardag 40km verderop en vrijdagmiddag/avond en zaterdag laminaatleggen in de woonkamer. Ik weet écht niet wanneer ik hard zou kunnen lopen, ik loop al de hele week te rennen.
***Levi was here***
pi_61989514
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:02 schreef omearos het volgende:

Ik ga maar eens in navolging van het slanktopic posten wat ik ga eten vandaag, misschien zet dat een rem op mijn gesnaai. Moet ik natuurlijk vanavond wel posten wat ik daadwerkelijk gegeten heb
Dat is wel een goed idee. Ik had ook al bedacht dat ik m'n eten weer zou invoeren bij het voedingscentrum. Als het goed is staat er ook nog in wat ik vorig jaar at, toen ik ongeveer 10 kg af ben gevallen. Dus ik ga zo even kijken hoe ik dat ook alweer gedaan heb.

Die 10 kg zit er sinds vandaag weer aan namelijk. En het was echt geen echt dieet, maar gewoon van alles wat minder en niet zoveel chips, chocolade, kaas en dergelijk. Stom dat ik het niet heb weten vol te houden.

Maarre, nieuwe week, nieuwe start.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61989523
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:04 schreef Levitation het volgende:

Vanavond naar school (= tot 21.40), morgen overwerken tot 20.00 en woensdag weer naar school. Donderdag een verjaardag 40km verderop en vrijdagmiddag/avond en zaterdag laminaatleggen in de woonkamer. Ik weet écht niet wanneer ik hard zou kunnen lopen, ik loop al de hele week te rennen.
zondag.
pi_61989687
Ik heb Evy niet meer op m'n computer staan.
pi_61989707
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef Soempie het volgende:

[..]

zondag.
3 keer hardlopen op 1 dag.
***Levi was here***
pi_61989764
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Evy niet meer op m'n computer staan.
http://www.moly.nl/
***Levi was here***
pi_61989850
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

http://www.moly.nl/
Dankje De site waar ik ze gedownload heb doet het niet meer.
pi_61989963
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

3 keer hardlopen op 1 dag.

De les die je net nog lukt rennen. 't Is natuurlijk vervelend dat het niet 3 keer per week kan, maar dan houd je het nog een beetje bij denk ik? En op een gegeven ogenblik komt er dan hopelijk wat meer tijd tussendoor.
pi_61989982
Het is altijd makkelijk praten als het jezelf niet betreft.
pi_61990054
Bij iemand anders vind je altijd wel ruimte in een schema, bij jezelf zie je die ruimte als broodnodig-bijkom-moment en dus niet geschikt voor sporten
pi_61990080
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

De les die je net nog lukt rennen. 't Is natuurlijk vervelend dat het niet 3 keer per week kan, maar dan houd je het nog een beetje bij denk ik? En op een gegeven ogenblik komt er dan hopelijk wat meer tijd tussendoor.
Inderdaad is "iets" beter dan "niets", dat klopt wel. Had alleen in gedachten om in maart weer de City-Pier-City in Den Haag te lopen.

Hoofdsponsor is Fortis. Hopelijk gaat het nog wel door in maart.
***Levi was here***
  maandag 29 september 2008 @ 09:56:05 #31
4177 Jojogirl
pi_61990173
Dat wordt ook mijn eerste doel, de 5 km van de CPC. Meet?
pi_61990195
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:47 schreef omearos het volgende:
Bij iemand anders vind je altijd wel ruimte in een schema, bij jezelf zie je die ruimte als broodnodig-bijkom-moment en dus niet geschikt voor sporten
Dat bedoel ik.

Eigenlijk moeten we allemaal iemand aanwijzen die voor ons bepaalt wanneer we ruimte hebben om te sporten.
pi_61990212
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:56 schreef Jojogirl het volgende:
Dat wordt ook mijn eerste doel, de 5 km van de CPC. Meet?
Is goed. Loop 'm waarschijnlijk wel met een vriendin van me, maar die vind dat vast ook prima.
***Levi was here***
pi_61990215
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:49 schreef Levitation het volgende:

Hoofdsponsor is Fortis. Hopelijk gaat het nog wel door in maart.
pi_61990333
Die CPC klinkt als een mooie stok achter de deur. Mag ik mee meeten?
pi_61990373
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef omearos het volgende:
Die CPC klinkt als een mooie stok achter de deur. Mag ik mee meeten?
Tuurlijk mag je mee-meeten.
Ik heb het afgelopen jaar ook gedaan en vond het echt geweldig om te doen. Al die mensen, super sfeer, je voelt je echt een held voor een dag.
***Levi was here***
pi_61992549
TVP, ik heb een Wii en ook de Wii Fit
pi_61993239
Ik heb ook een Wii maar nog geen Wii Fit. Die lijkt me op aich wel leuk, aan de andere kant zou ik niet weten of ik me er aan zou houden en het is te duur om even te proberen of het aanslaat.
quote:
Tot nu toe klopt het, heb net mijn lunch op. Maar het moeilijkste deel van de dag moet nog komen, hele middag practicum en vanavond deelt er vast weer iemand uit (vereniging van 30 man en bijna elke week wel iemand jarig)
  maandag 29 september 2008 @ 14:01:21 #39
153506 Captain_Fabulous
pi_61995360
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je mee-meeten.
Ik heb het afgelopen jaar ook gedaan en vond het echt geweldig om te doen. Al die mensen, super sfeer, je voelt je echt een held voor een dag.
5 km klinkt mischien wel haalbaar in het voorjaar...kunnen we in groepsverband afzien? (Met mijn huidige gewicht ren ik m'n knieen zo naar god, dus er moet eerst wat van af voor ik dat kan)
pi_61996183
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

5 km klinkt mischien wel haalbaar in het voorjaar...kunnen we in groepsverband afzien? (Met mijn huidige gewicht ren ik m'n knieen zo naar god, dus er moet eerst wat van af voor ik dat kan)
ik ben nu ook 5.5 kg zwaarder dan toen ik de CPC liep. Wil die er toch ook graag weer af hebben binnenkort.
***Levi was here***
  maandag 29 september 2008 @ 14:32:51 #41
153506 Captain_Fabulous
pi_61996237
Ben nu 116 kilo, als ik ga hardlopen krijg ik onherroepelijk blessures, maar met naar m'n werk fietsen en een normaal eetpatroon heb ik er tegen de lente voldoende af om veilig te kunnen lopen hoop ik.
pi_61996355
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ben nu 116 kilo, als ik ga hardlopen krijg ik onherroepelijk blessures, maar met naar m'n werk fietsen en een normaal eetpatroon heb ik er tegen de lente voldoende af om veilig te kunnen lopen hoop ik.
Hardlopen moet je inderdaad wel voorzichtig mee zijn. Het is inderdaad wel verstandig om eerst wat proberen af te vallen. Ondertussen zou je wel wandeltrainingen kunnen doen, gewoon 3 keer per week op een stevig tempo wandelen, train je je beenspieren alvast. En als je denkt dat je zover bent dat je kunt gaan hardlopen, zorg dan dat je het goed opbouwd, bv met Start-to-Run (voor podcast zie linkje dat ik vanmorgen postte). Reken er op dat je ongeveer 3 maanden nodig hebt om te trainen voor de CPC. Betekent dat je nog ong 3 maanden kunt afvallen/wandelen/fietsen vóór je echt moet gaan trainen. Lijkt me dus zeker haalbaar!
***Levi was here***
  maandag 29 september 2008 @ 14:39:20 #43
153506 Captain_Fabulous
pi_61996408
Klinkt goed...je moet ergens naar toe werken om de motivatie te houden! Zit nu nog te revalideren van gescheurde enkelbanden, maar over drie maanden moeten die toch wel eens geheeld zijn.
pi_61996483
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Klinkt goed...je moet ergens naar toe werken om de motivatie te houden! Zit nu nog te revalideren van gescheurde enkelbanden, maar over drie maanden moeten die toch wel eens geheeld zijn.
Oei, gescheurde enkelbanden, even niet bij stilgestaan. Daarmee moet je echt wel heeeeel voorzichtig zijn. Overleg anders eerst even met je huisarts/fysiotherapeut. Die kunnen beter inschatten of het verstandig is én hebben misschien nog wel goeie tips over hoe je het 't beste kunt aanpakken.
***Levi was here***
  maandag 29 september 2008 @ 14:44:14 #45
153506 Captain_Fabulous
pi_61996549
Ik loop nu zes weken met een brace en het zou nu over moeten zijn, alleen doet het nog teveel pijn naar mijn zin, dus ga woensdag inderdaad naar de huisarts....
pi_61999081
goed naar je huisarts en fysio luisteren. Ik heb ook gescheurde enkelband gehad en moet nog steeds voorzichtig doen met hardlopen (blessure was 7,5 jaar terug) Het heeft alleen al ruim een half jaar geduurd voor mijn enkel weer de normale omvang had ipv opgezwollen.

Ik had 2 weken gips en 4 weken ingetaped.
pi_62000930
Ik weet eerlijk gezegd op dit moment ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te sporten.
Mijn eerste "echte" jaar in het onderwijs is zwaar. Ik heb het idee dat ik weinig anders doe dana werken en slapen soms. Alles wat ik ter ontspanning doe moet ik de dagen erna bekopen, zwaar vervelend eigenlijk.
Op mijn roostervrije dag wilde ik gaan zwemmen, maar het is mij nog niet gelukt.
ik kan via school fitnessen schijnt het, dus ik zit er wel over na te denken om dat te gaan doen.
pi_62001077
quote:
Nu nog kijken wat ik voor avondeten krijg en vanavond niet snoepen en dan is het goed gegaan vandaag
pi_62011003
Avondeten werd kip-cordonbleu, spruitjes en aadappelkroketjes, met aardbeienijs toe
Keus was weer minimaal, er waren alleen aardappelkroketjes voor koolhydraten (niks gekookt oid) en toetjes was ijs of roomvla.
Voor morgen staan burrito's op het menu misschien moet ik ook maar eens kritisch naar mijn avondeten kijken
pi_62016081
Ik zag vandaag iemand hardlopen met in elke hand een baksteen. Misschien een ideetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')