Ben je ook getrouwd?quote:
6 maanden ofzo geloof ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoelang heb je een abo genomen dan? Jaar toch?
Laat Bert nou even geloven dat ik geen seks hebquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
Laat Bert nou even geloven dat ik geen seks heb
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Erg mooie uitgave. Linkte hier eerder naar toe (pagina terug geloof ik)
behalve het weghalen van de ads denk ik?quote:
De headerroulatie is wel leuk, maar verder zit er echt niets leuk inquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
behalve het weghalen van de ads denk ik?
Ads boeien me niet echt eigenlijk, ik kijk er toch niet (meer) naar, dus is een abo ook niet echt boeiend voor me.
pfff... zal eens gaan zoeken in m'n oude access databases zodra ik @ werk ben.. kan zo 123 niet de code oplepelen (kan nooit lastig zijn zou je zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:12 schreef Geqxon het volgende:
Iemand met Access bekend? -edit- ... dat zocht ik niet.
Wat ik wil, is dat als ik in het formulier "Klant" zit, en ik op "Factuur aanmaken" klik, hij automatisch het formulier "Factuur" opent, en dan het klantennummer invult. Subformulieren zijn geen optie. Iemand tips?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:12 schreef Geqxon het volgende:
Iemand met Access bekend? -edit- ... dat zocht ik niet.
Wat ik wil, is dat als ik in het formulier "Klant" zit, en ik op "Factuur aanmaken" klik, hij automatisch het formulier "Factuur" opent, en dan het klantennummer invult. Subformulieren zijn geen optie. Iemand tips?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | On Error GoTo Err_Knop18_Click DoCmd.OpenForm "Factuur", acNormal, "", "", acAdd, acNormal Forms![Factuur]![Klantnr] = Me.[Klantnr] Exit_Knop18_Click: Exit Sub Err_Knop18_Click: MsgBox Err.Description Resume Exit_Knop18_Click End Sub |
Nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef Merovingian het volgende:
Morgen allemaal
Vanavond lekker uit eten in een Schots restaurant met meer dan 400 soorten whisky, samen met het vrouwtje maar op kosten van de baas
dat niet, wel helemaal verrot :|quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef phluphy het volgende:
Moah. Hier inmiddels ook griep/verkouden. Gelukkig heb ik een lang weekend om uit te zieken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef phluphy het volgende:
Moah. Hier inmiddels ook griep/verkouden. Gelukkig heb ik een lang weekend om uit te zieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |