Hoe kom ik daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In een parallel universum, waar Fok snel is, en ponymeisjes mij als hun god zien.
Nicequote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:06 schreef Geqxon het volgende:
http://paardenfreaks.nl/profiel/
Hyves voor ponymeisjes. Zwaar baas.
notesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Grappig, ik heb schijnbaar 46 notes.
En ik ga geen abbo aanvragen.
stickers bedoel je?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Overrated. Je wilt niet weten hoeveel notes ik op de basisschool wel niet had!
Wat lievquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, notes. Mijn meester had een boekje waar ze dingen over ons opschreef.
Lerares fetish?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef Geqxon het volgende:
En ik zie nu pas de failure typefout die ik heb gemaakt.
Ik heb nooit leuke leraressen gehad. Enkel in groep 6, maar toen wist ik nog niet dat je er meer mee kon dan alleen plassen.quote:
Heb jij dat niet dan? Dat je seksuele fantasie gebaseerd zijn op wat er in je omgeving gebeurd?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
TMI
Doornroosje!?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:15 schreef mschol het volgende:
zo farcry 2 proberen..
en doornroosje is binnen
toffe dvd uitgave
En je moet al die dagen van de afgelopen maanden nog inhalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel weer op mijn 17 posts per dag gemiddelde komen!
Ik heb geen seksleven en fantasienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan? Dat je seksuele fantasie gebaseerd zijn op wat er in je omgeving gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |