pfff... zal eens gaan zoeken in m'n oude access databases zodra ik @ werk ben.. kan zo 123 niet de code oplepelen (kan nooit lastig zijn zou je zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:12 schreef Geqxon het volgende:
Iemand met Access bekend? -edit- ... dat zocht ik niet.
Wat ik wil, is dat als ik in het formulier "Klant" zit, en ik op "Factuur aanmaken" klik, hij automatisch het formulier "Factuur" opent, en dan het klantennummer invult. Subformulieren zijn geen optie. Iemand tips?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:12 schreef Geqxon het volgende:
Iemand met Access bekend? -edit- ... dat zocht ik niet.
Wat ik wil, is dat als ik in het formulier "Klant" zit, en ik op "Factuur aanmaken" klik, hij automatisch het formulier "Factuur" opent, en dan het klantennummer invult. Subformulieren zijn geen optie. Iemand tips?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | On Error GoTo Err_Knop18_Click DoCmd.OpenForm "Factuur", acNormal, "", "", acAdd, acNormal Forms![Factuur]![Klantnr] = Me.[Klantnr] Exit_Knop18_Click: Exit Sub Err_Knop18_Click: MsgBox Err.Description Resume Exit_Knop18_Click End Sub |
Nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef Merovingian het volgende:
Morgen allemaal
Vanavond lekker uit eten in een Schots restaurant met meer dan 400 soorten whisky, samen met het vrouwtje maar op kosten van de baas
dat niet, wel helemaal verrot :|quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef phluphy het volgende:
Moah. Hier inmiddels ook griep/verkouden. Gelukkig heb ik een lang weekend om uit te zieken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef phluphy het volgende:
Moah. Hier inmiddels ook griep/verkouden. Gelukkig heb ik een lang weekend om uit te zieken.
Hmmm, helaas willen ze toch centen zien voor mijn overschrijding met 29 km/hquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef Geqxon het volgende:
CJIB, daar krijg ik altijd zo'n "" gezicht bij.
Gelukkig blijft het vaak bij waarschuwingen. Ik had laatst bijna een artikel 5 aan mijn reet.
Nu maar hopen dat je niet 29km/h te hard op een woonerf deed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hmmm, helaas willen ze toch centen zien voor mijn overschrijding met 29 km/h
Zielige puppy's hebben een magisch helende kracht.quote:
Nee, voor de verandering was het op een 80km/h weg. Ik snap alleen nog steeds niet hoe ik daar geflitst kan zijn, want ik weet dat ze daar af en toe wel eens staan, dus ik kijk echt altijd uit naar een camera op de beruchte plek. Nou ja, net die ene keer dat ik schijnbaar ben vergeten te kijken, stonden ze erquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet 29km/h te hard op een woonerf deed.
Ik heb me een uur lang minder ziek gevoeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:38 schreef Geqxon het volgende:
Zielige puppy's hebben een magisch helende kracht.
Merk het ben anders nog steeds ziekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet 29km/h te hard op een woonerf deed.
[..]
Zielige puppy's hebben een magisch helende kracht.
Het werkt dan ook alleen bij vrouwen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Merk het ben anders nog steeds ziek.
Sowieso, vrouwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het werkt dan ook alleen bij vrouwen.
Nu moet je niet denken dat ik een nerd ben hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:38 schreef phluphy het volgende:
Lijkt me ook tof om dat te kunnen. En zoiezo vind ik het tof om dingen te her-gebruiken, het is toch al zo'n wegwerpmaatschappij! Dat van die revo's was puur omdat ik dacht er niets meer aan te hebben, heus! Ik ben normaal helemaal niet zo weggooi-erig.
Mijn pa was/is ook zo'n nerd. Geef 'm een doos ouwe electronia meuk en hij tovert er iets van.
Je begon zelf over nerddom. Ultra nog wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:41 schreef Geqxon het volgende:
Nu moet je niet denken dat ik een nerd ben hoor.
Je bent vanavond nog. En morgen de hele dag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:37 schreef Geqxon het volgende:
De Revo is fully loaded met Opera, IRC, een FTP client, SSH, een mail client met IMAP en POP en een gaaf spelletje.
O, kut, maandag een belangrijk tentamen waar ik nu niet voor heb kunnen leren.
jij, gezag?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:37 schreef phluphy het volgende:
Ik heb gezag, je bent al 3 kwartier gehoorzaam.
Fuck die puppies, gamen, tv kijken, pizza eten en coden blijkt veel beter te werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het werkt dan ook alleen bij vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |