McCain kan, ahmadenijad niet uit z'n bek krijgenquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:06 schreef henkway het volgende:
[..]
Mc Cain wil statesman like overkomen, maar daar is hij te klein voor.
Nee dat wil onze Geert met zn wilde haren.. Position taken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:09 schreef Llotyhy het volgende:
Misschien wil McCain president van Israel worden?
Zo ver ken jij niet zeikenquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:15 schreef L.Denninger het volgende:
Damn, dit is wel de goede avond om in de huiskamer mn htpc te bouwen en een bluetooth keyboard te testen,
ik kan nu vanaf de bank op McCain zeiken !
Bin Laden is in zoverre verleden tijd dat hij persoonlijk op dit moment geen bedreiging is, er zijn belangrijkere dingen om naar te kijken en handelen als die ene persoon.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef rcco het volgende:
[..]
Beslissingen die iemand in het verleden heeft gemaakt hebben wel iets te maken met hoe hij het gaat doen als president. En bin Laden is toch geen verleden tijd?
Tsja, als er een expert is op het gebied van foreign relations... Niet dat je het met zijn denkbeelden eens moet zijn overigens, maar hij is enorm belangrijk geweest de laatste 40+ jaar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat die Kissinger er in dat land nog toe doet is toch ook niet te geloven.
Dat bedoel ik maar, maar mijn vraag was vooral; wie voldoet (met Amerikaanse bril gezien) tijdens dit debat hier het beste aan? Ik hoop dat je hier iets zinnigs over kunt zeggen... Maar wanneer je dit niet kunt, neem ik daar natuurlijk ook genoegen mee. Ik kan het zelf niet, dus wanneer jij het ook niet kunt is dat okay.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef darktower het volgende:
[..]
Op inhoudelijke gronden win je dit soort debatten meestal niet. Het gaat meer om de vraag of de kijker zich met de spreker weet te identificeren. Of hij een 'man of the people is'.
Niet relevant.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:21 schreef fyah het volgende:
Ik krijg het idee dat Obama beter naar zijn tegenstander luistert en erop inspeelt dan andersom. McCain heeft halverwege het praatje van Obama al een verhaal klaar heeft om Obama zo veel mogelijk te drukken op hun meningsverschillen.Interessant dit. McCain komt rustiger over en brengt zijn punt heel duidelijk, maar Obama 'makes more sense' imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |