Ken jij toevallig ene Joline daar? Is een studiegenoot die ook werkzaam is voor de Obama-campagne voor zover ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:55 schreef darktower het volgende:
Leuk feitje (en dan ben ik echt even weg): het best bekeken debat ooit was Reagan-Carter. 80 miljoen kijkers. Ter vergelijking: naar de speeches van McCain en Obama tijdens de conventies keken ongeveer 40 miljoen mensen.
Ik ken geen mensen die in de lokale campagnes werken, waar wel meer buitenlanders zitten (werken in totaal 2 miljoen vrijwilligers in de campagne). Hier op het hoofdkantoor ben ik de enige. Er werken in DC en Chicago (hoofdkantoor is in 2-en gesplitst) enkele honderden mensen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ene Joline daar? Is een studiegenoot die ook werkzaam is voor de Obama-campagne voor zover ik begrepen heb.
Zij werkt inderdaad in Chicago lees ik op haar blog. In ieder geval leuk dat er ook zoveel buitenlanders meedoen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:31 schreef darktower het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die in de lokale campagnes werken, waar wel meer buitenlanders zitten (werken in totaal 2 miljoen vrijwilligers in de campagne). Hier op het hoofdkantoor ben ik de enige. Er werken in DC en Chicago (hoofdkantoor is in 2-en gesplitst) enkele honderden mensen.
Tja, ik doe ook wat voor de Obama campaign hier op lokaal niveau in Orange County.... wel meer Nederlanders doen"wat" denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Ken jij toevallig ene Joline daar? Is een studiegenoot die ook werkzaam is voor de Obama-campagne voor zover ik begrepen heb.
Kans is klein, ik weet het, maar hoeveel Nederlanderse Obama-medewerkers kunnen er zijn?
Nou, rampzalig? Niet van stapel lopen, door zulke arrogantie verlies je uiteindelijk vaak.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:43 schreef darktower het volgende:
Nog 19 minuten te gaan. Er hangt elektriciteit hier in de lucht. Er staan tientallen tv's aan, court reporters zitten klaar om live het transcript van het debat uit te tikken. Voor het eerst in maanden loopt iedereen rond. Zenuwen denk. Obama kan de bal vanavond definitief inkoppen door op zijn minst niet te verliezen. Gelijkspel is genoeg, na de rampzalige week van McCain.
We tellen af...
En naar aanleiding van welke vorige debatten tussen Mccain en Obama kun jij dit stellen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Verder zal het wel een gelijkspel worden denk ik. Dat is meestal zo bij die debatten.
Hij heeft wel gelijk hoor, daar hoef je Obama en McCain niet voor tegenover elkaar te zien. Op een enorme blunder na zullen de Obama supporters zeggen dat hij gewonnen heeft, en de McCain supporters precies het tegenovergestelde...quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:52 schreef dddour het volgende:
[..]
En naar aanleiding van welke vorige debatten tussen Mccain en Obama kun jij dit stellen?
En ze mogen geen boo roepen, dat word al moelijk voor zeker de helft van de aanwezigen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:54 schreef darktower het volgende:
Het publiek wordt nu verteld dat ze niet mogen klappen
Het gaat er dus vooral om wat de interpretatie van de media wordt. De winnaar van het debat krijgt zo'n 4% winst in de peilingen doorgaans. Dat is significant. Reagan-Carter stonden ongeveer gelijk in de peilingen, tot Carter het eerste en enige debat verloor. Landslide victory voor Reagan volgde.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, daar hoef je Obama en McCain niet voor tegenover elkaar te zien. Op een enorme blunder na zullen de Obama supporters zeggen dat hij gewonnen heeft, en de McCain supporters precies het tegenovergestelde...
Gelukkig dat het in het Engels is dan en nog niet in het Arabisch.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:03 schreef Droopie het volgende:
Ik zie al dat je de ondertitelingen moet negeren.
Obama opende met de mededeling dat de 700 miljard goed besteed moet worden, dat is ergens ook verkeerd aangezien het bedrag niet klopt volgens Forbes die het eerder uitzochten en als antwoord kregen dat ze ''gewoon een hoog bedrag wilden noemen'' maar het kon ook de helft of het dubbele zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:07 schreef darktower het volgende:
McCain opent met de mededeling dat Ted Kennedy in het ziekenhuis is. Dat klopt niet, hij is alweer naar huis, was slechtes mild seizure.
Hier word geen autocue gebruikt?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, dan heb je Obama nog nooit zonder teleprompter gehoord zeker
Dat doet opa toch ook altijdquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:16 schreef Caesu het volgende:
ik heb mccain al 10x die grap horen maken over die beren in montana.
Ik ook, Obama begint nu al te stotteren.quote:
meeste faillissementen hier in de VS komen door die verzekering. Onder McCain's healthcare plan zouden mensen voor het eerst ooit belasting moeten gaan betalen over de bijdrage die werkgevers leveren aan de verzekering.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:29 schreef djr het volgende:
Dat blijf ik toch het meest bizar vinden in de USA .. die enorm hoge ziektekosten. Als je al failliet gaat aan je ziektekostenverzekering, dat is toch niet normaal?
Hehe, leuk dat rapid response team.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:30 schreef darktower het volgende:
McCain zei dat Obama niks aan earmarks heeft gedaan. bericht naar pers net:
Obama Sponsored Bill to Provide Transparency and Integrity in the Earmark Process. Obama sponsored the Transparency and Integrity in Earmarks Act of 2006 that would prohibit consideration of an appropriation bill unless: (1) a list of all earmarks in it, the names of the requestors, and a short justification for each earmark are available to all Members, and made available to the general public on the Internet, for at least 72 hours before its consideration; (2) all earmarks are contained in the text of the bill and not incorporated by reference or directed in the committee report; and (3) all earmarks are germane to the bill. [109th, S.2261, 2/8/2006, Read twice and referred to the Committee on Rules and Administration 2/8/2006]
Dat is in ieder geval al eerlijker dan McCain die heeft gezegt al zijn beloftes waar te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:36 schreef SkewtuR het volgende:
Obama zegt nu al dat hij graag al zijn beloftes waar wil maken maar dat hij dit niet kan vanwege geldgebrek, in principe zegt hij dus nu al dat sommige van zijn beloftes niet doorgaan.
Dat sommige zit mij nu al dwars, als je van te voren weet dat je iets niet waar kan maken zeg dan ook meteen welke beloftes dat zijn, dus zeg wat je in ieder geval door laat gaan.
what about it?quote:
Blijf het een grappig gezicht vinden dat hij z'n arm niet zo hoog kan tillenquote:
4000 doden, 30,000 gewonden, geen stabiliteit, geen centrale regering die de bevolking onder controle heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet dan? Geweld is op het laagste punt in jaren...
Je leeft in het verleden, McCain heeft het over de actuele situatie, en wat dat betreft geeft Obama hem net nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
4000 doden, 30,000 gewonden, geen stabiliteit, geen centrale regering die de bevolking onder controle heeft.
Yup ze winnen
En dat zijn alleen nog maar Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |