En spellen die ik nu niet haal kan ik altijd nog halen in de rustige periode die erna komtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:04 schreef Leonos het volgende:
Liever teveel als te weinig.
Je kan ook keuzes maken
dacht je, ik ben de baggerkoninging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Minder baggeren graag.
ZIe jij het ook niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Edje is een vrouw![]()
Maar ik ben het eens met Cyb!
Gister Bioshock geleend van een vriend, en vandaag aan begonnen! Zeer vet! Maar ik schrik soms best, maar ben dan ook een mietjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef santax het volgende:
zohooo net dead or alive 4 en bioshock 2de hands gekocht op FOK!
Ben vooral erg nieuwsgierig naar Bioshock, ik heb me al sinds ie uit is verlekkerd aan de filmpjes ervan
Jep mongool of jonger als Aquila.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gister Bioshock geleend van een vriend, en vandaag aan begonnen! Zeer vet! Maar ik schrik soms best, maar ben dan ook een mietje
Ben ik een mongool dat ik zelfs de Braid Demo niet uit kan spelen?
Hoe oud is aquila? Ben nu al verder trouwensquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep mongool of jonger als Aquila.
11.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe oud is aquila? Ben nu al verder trouwens
Dan ben ik geen mongool!quote:
Jonger als mij is slecht want ik kon het welquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep mongool of jonger als Aquila.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |