quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verbeek is een lul.
Feyenoord haalt de groepsfase van de Uefa cup: "Nee"
Heerenveen is een grotere club dan Feyenoord: "Ja"
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijke vragen vindtquote:
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijk vragen vindt.
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Hij had beide vragen verkeerd verstaan. Hij dacht dat het om de CL ging. En hij vind Feyenoord een grotere club, alleen vind hij dat ze bij Heerenveen op sommige gebieden verder zijn.
Kun je die opname van je even posten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zegt 'ie dat in dat programma op TV rijnmond? Ben ik nu aan het opnemen...
"Zo'n antwoorden"? Brabander?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijke vragen vindt.
Ze herhalen het elk uur op TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun je die opname van je even posten?
quote:Feyenoord mist mogenlijk 12(!) spelers
Andwele Slory Hamstringblessure ( 4 weken )
Danny Buijs Blessure ( onbekend )
Tim De Cler Ziek
Leroy Fer Ziek
Denny Landzaat Hamstringblessure ( 2 weken )
Theo Lucius Teenblessure ( 3 weken )
Jon Dahl Tomasson Twijfelgeval , Hamstringblessure
Jonathan De Guzman Liesblessure ( 3 weken)
Karim El Ahmadi Geen wedstrijdritme ( 1 a 2 weken )
Ron Vlaar Zware knieblessure ( half jaar of langer)
Tim Vincken Blessure ( onbekend )
Georginio Wijnaldum Ziek
niet iedereen heeft TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ze herhalen het elk uur op TV Rijnmond.
Als je uit Den Bosch komt ben je voor FC Den Bosch.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Wootboon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft TV Rijnmond.
met je #@$^& abonnement op de #*#@&% voetbal internationalquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je uit Den Bosch komt ben je voor FC Den Bosch.
Oftewel, als je geen TV Rijnmond kan ontvangen ben je geen echte Feyenoorder.
Je raakt gewend aan die luxe he...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Wootboon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft TV Rijnmond.
Verbeek wist het mooi uit te leggen:quote:
Er is iets nieuws. Het heet digitenne.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
onbekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Tim Vincken Blessure ( onbekend )
Typisch.
Kom maar met dat kratje bier. Al heb ik alcohol afgezworen na afgelopen zondag.![]()
Geloof je er zelf in?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Al heb ik alcohol afgezworen na afgelopen zondag.![]()
Nee, had er een paar uur terug al twee op. En ik zit in Zweden aankomende week.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Verbeek: Blessures niet alleen pech
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Net toen Gertjan Verbeek dacht alles gehad te hebben, kwam er aan de vooravond van een zware week nog een nieuw rijtje blessures bij. Theo Lucius heeft een teen gebroken, Jonathan de Guzman kampt met een heupblessure en Tim de Cler heeft last van buikgriep.
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek bij zijn eerste training van Feyenoord. FOTO ANP
,,Het houdt maar niet op,’’ aldus Verbeek, die met zijn selectie al sinds de voorbereiding met uiteenlopende blessures worstelt. Van de laatste drie geblesseerde spelers maakt alleen De Cler kans om tegen FC Groningen (morgen) en Kalmar FF (donderdag) te spelen.
,,Nee, het is niet alleen maar pech,’’ zegt Verbeek. ,,We hebben alles uitvoerig geanalyseerd en het grootste probleem is dat een aantal spelers niet fit was toen het seizoen begon. Niet door een conditionele achterstand, maar door blessures of operaties, zoals bij Hofland, Slory, El Ahmadi en Lucius. Dan loop je tijdens de voorbereiding achter de feiten aan en loop je een groter risico op nieuwe tegenslagen.’’
Met zijn trainingsmethodes heeft het volgens Verbeek weinig te maken. ,,Alleen in het geval van Landzaat is dat goed mogelijk,’’ aldus de coach. ,,Die heeft in Engeland heel eenzijdig getraind. Denny was daardoor op sommige plekken in zijn lichaam kwetsbaarder dan anderen.’’
Te hard traint Feyenoord ook niet, vindt Verbeek. ,,Absoluut niet. We kijken zorgvuldig naar de belasting. We trainen misschien wel veel, maar zeker niet overdreven hard. De spelers hebben alleen wat minder vrije dagen, dat wel. Rust roest, vind ik. Dus daar is niets mis mee.’’
Een mini EMC in De Kuip, hoe briljant.quote:,,We hebben alles uitvoerig geanalyseerd en het grootste probleem is dat een aantal spelers niet fit was toen het seizoen begon. Niet door een conditionele achterstand, maar door blessures of operaties, zoals bij Hofland, Slory, El Ahmadi en Lucius. Dan loop je tijdens de voorbereiding achter de feiten aan en loop je een groter risico op nieuwe tegenslagen.’’
Ik neem aan dat de sponsorgelden aan het begin van het seizoen worden betaald.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
De positie van Fortis wordt nu wel erg wankel, men schijnt vooral problemen te hebben met het aantrekken van voldoende liquide middelen. Wat te doen als Feyenoord nu opeens ook niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen nu de sponsor in gebreke blijft? Feyenoord terugzetten naar de amateurklasse?
Discussieer!
Nieuwe sponsor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
De positie van Fortis wordt nu wel erg wankel, men schijnt vooral problemen te hebben met het aantrekken van voldoende liquide middelen. Wat te doen als Feyenoord nu opeens ook niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen nu de sponsor in gebreke blijft? Feyenoord terugzetten naar de amateurklasse?
Discussieer!
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Weet iemand eigenlijk uberhaubt hoeveel geld Fortis jaarlijks in Feijenoord pompt?
Maar denk voor Fortis van belang en wel een kleine uitgave post.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.
Ik mag die Verbeek wel.quote:Te hard traint Feyenoord ook niet, vindt Verbeek. ,,Absoluut niet. We kijken zorgvuldig naar de belasting. We trainen misschien wel veel, maar zeker niet overdreven hard. De spelers hebben alleen wat minder vrije dagen, dat wel. Rust roest, vind ik. Dus daar is niets mis mee.''
Ok, klein was misschien een overstatement. Maar Feijenoord zal er niet door ten onder gaan iig. Genoeg andere multinationals die Feijenoord willen sponsoren, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.
Die blessures komen gewoon door Van Marwijk met zijn slappe trainingenquote:
quote:Verbeek: "Titel over drie jaar"
ROTTERDAM - Hoewel de goegemeente zijn overstap van SC Heerenveen naar Feyenoord als een promotie beschouwt, is trainer Gertjan Verbeek van mening dat zijn vorige werkgever op veel aspecten een grotere club is dan zijn huidige werkgever. "SC Heerenveen heeft meer businessunits, meer sponsors en meer geld. SC Heerenveen heeft liggende gelden. Als ze twee spelers nodig hebben, kopen ze er twee bij. Bij Feyenoord waren en zijn financiële problemen. Wat betreft supporters, stadion en historie is Feyenoord een grotere club, maar op veel andere onderdelen niet."
En: "Het is leuk om als Feyenoord een mooi verleden te hebben, maar het is een feit dat de afgelopen vijf, zes jaar een aantal clubs hard dichterbij is gekomen. De hoogte van de begroting zegt me niets, want je moet ook kijken naar de lasten, zoals de kosten van een stadion en schulden. Het zou best eens kunnen zijn dat clubs als FC Twente en SC Heerenveen een grotere spelersbegroting hebben dan Feyenoord."
Mede daarom ziet Verbeek de Rotterdammers niet op korte termijn weer landskampioen worden. "Onder de huidige omstandigheden is dat niet reëel. Ik denk wel dat we op de goede weg zijn. Maar als het binnen drie, vier of vijf jaar zou lukken om weer kampioen te worden, zou dat heel mooi zijn. Waarmee ik niet uitsluit dat we toch dit seizoen om de titel gaan meespelen, want die kans is altijd aanwezig."
Feyenoord-verdediger Ron Vlaar heeft besloten zich te laten opereren aan zijn beschadigde kruisband. Voordat wordt bepaald waar en wanneer Vlaar wordt geopereerd, gaat hij eerst nog naar Duitsland voor een second opinion. Feyenoord heeft in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Groningen nieuw blessureleed geïncasseerd. Theo Lucius staat door een gebroken teen twee tot drie weken aan de kant, terwijl Jonathan de Guzman twee tot drie weken rust moet houden vanwege aanhoudende liesklachten. Tim de Cler is voor FC Groningen een twijfelgeval vanwege buikgriep.
telegraaf
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
Discussieer!
Opzich wel fraai hoor, zo'n shirt zonder sponsornaam erop.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.
Alleen spelen die nu wel met een ontzettend lelijk borstnummer op de plaats waar de sponsor stondquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.
Zou heel tof zijn. Ik ga dan iig linea recta naar de winkel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Opzich wel fraai hoor, zo'n shirt zonder sponsornaam erop.
Ach, genoeg grote sponsors die het over willen nemen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
Discussieer!
Het is toch knap dat ondanks dat Ajax al jaren niets meer gewonnen heeft, alle goede spelers uit de subtop op hun knietjes naar de Arena willen.quote:Pranjic hoopte op telefoontje Ajax
Ondanks de interesse van enkele clubs bleef de Kroaat Danijel Pranjic afgelopen zomer gewoon bij sc Heerenveen. In Ajax Life onthult de middenvelder dat hij stiekem had gehoopt op een telefoontje uit Amsterdam.
"Ajax heeft mij helaas niet gebeld," zegt Pranjic hierover. Naast Ajax zou ook het Italiaanse Juventus belangstelling hebben gehad voor de international van Kroatië, maar Pranjic bleef uiteindelijk in Friesland. Dat betekent dus dat hij volgende week tegen in plaats van met Ajax speelt. Op 5 oktober treffen Heerenveen en Ajax elkaar in het Abe Lenstra-Stadion.
Waar Pranjic bij Heerenveen bleef, maakte zijn vriend Miralem Sulejmani wel de overstap naar de Amsterdammers. Pranjic over Sulejmani: "Mickey en ik bellen elkaar bijna elke dag. We hebben het over van alles: voetbal, vrouwen, onze landen, het nationale team."
Ondanks de nederlagen die Heerenveen vorig seizoen op eigen veld leed tegen Ajax, is Pranjic positief gestemd over de wedstrijd van volgende week zondag. "Als wij vanaf minuut één agressief spelen, blijven de punten hier. Daar ben ik van overtuigd."
Stadion met de grootste capaciteit, op papier één van de beste selecties (zo niet de beste), een trainer met een grote naam waar veel spelers tegenop kijken, spelers krijgen bij Ajax het beste betaald. En in het geval van Pranjic speelt zijn vriend Sulejmani er. Ik vind het niet raar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het is toch knap dat ondanks dat Ajax al jaren niets meer gewonnen heeft, alle goede spelers uit de subtop op hun knietjes naar de Arena willen.
PSV heeft ook geld natuurlijk en de kans op prijzen en succes in Europa is daar al jaren groter. Toch noemt niemand PSV.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:30 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft geld, wij niet. Waarom zou Pranjic een telefoontje verwachten van een club die hem toch niet kan betalen.
In zijn geval zou ik het kunnen begrijpen, maar het lijkt wel of alle spelers in de eredivisie 1 doel hebben: bij Ajax spelen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stadion met de grootste capaciteit, op papier één van de beste selecties (zo niet de beste), een trainer met een grote naam waar veel spelers tegenop kijken, spelers krijgen bij Ajax het beste betaald. En in het geval van Pranjic speelt zijn vriend Sulejmani er. Ik vind het niet raar.
Waarschijnlijk ziet hij zelf ook wel in dat PSV te hoog gegrepen is voor hemquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
PSV heeft ook geld natuurlijk en de kans op prijzen en succes in Europa is daar al jaren groter. Toch noemt niemand PSV.
PSV heeft niet zoveel geld hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
PSV heeft ook geld natuurlijk en de kans op prijzen en succes in Europa is daar al jaren groter. Toch noemt niemand PSV.
Genoeg voor Pranjic. Wel extreem financieel wanbeleid wordt daar in Eindhoven gevoerd trouwens: 3 jaar op rij 30 miljoen per jaar verdienen in de CL en nog op de centen moeten letten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft niet zoveel geld hoor.
Ik zou het logischer vinden als je naar PSV wilde, of nog logischer: je kansen spreiden over PSV, Ajax en Feyenoord. Maar hoe specifiek Ajax vaak genoemd wordt door spelers, dat valt me echt op. Wat heb je aan historie in die 2 of 3 jaar dat je bij een club speelt? Het lijkt me dat je snel carierre wil maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
Aajax is de grootste club, met historie, van Nederland, logisch dat spelers er dan willen spelen toch? Dat het tegenwoordig niet zoveel meer is zegt weinig.
Ik snap dat wel. De jaren 90 toen Ajax de CL en de wereldtitel won hebben de spelers van tegenwoordig allemaal meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik zou het logischer vinden als je naar PSV wilde, of nog logischer: je kansen spreiden over PSV, Ajax en Feyenoord. Maar hoe specifiek Ajax vaak genoemd wordt door spelers, dat valt me echt op. Wat heb je aan historie in die 2 of 3 jaar dat je bij een club speelt? Het lijkt me dat je snel carierre wil maken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat was er waar aan het verhaal dat we Buijs een aantal maanden geleden konden ruilen voor Friend? Die maakt geloof ik zojuist z'n 4e van dit seizoen in Duitsland.
quote:Vandaag op de training deed Denny Landzaat tegen ieders verwachting volledig mee.De kans op spelen tegen Groningen zit er nog niet in,maar dat het beter gaat is een feit.Tim de Cler was er gewoon bij na de griep die hij eerder van de week nog had.En speelt gewoon mee.Wie buiten de basis staat is Luigi Bruins,waarschijnlijk is zijn wisselvallige optreden ook de technische staf niet ontgaan.Wijnaldum staat op zijn plaats. feyenoordtrainging.nl
Weet ik maar ik moest in eens aan Ronald Koeman denkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe, ik kopieer het bericht ook maar van een ander forum.
Don't shoot the messenger
over 4 jaar krijgen wij de lichting die in 2002 tv keekquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. De jaren 90 toen Ajax de CL en de wereldtitel won hebben de spelers van tegenwoordig allemaal meegemaakt.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
over 4 jaar krijgen wij de lichting die in 2002 tv keek
quote:In de nieuwe uitgave van het Feyenoord Magazine geeft financieel directeur Onno Jacobs aan dat het nieuw te bouwen stadion mogelijk de naam van een sponsor krijgt. "Als er meer concreet is, kunnen we op dit vlak pas echt wat onderneming richting mogelijke naamgevers. Maar we staan er positief tegenover. In deze wereld draait veel om geld, dus we moeten onze ogen er niet voor sluiten. Het is niet ondenkbaar dat we in 2016 bijvoorbeeld de Fortis Kuip betrekken."
Dat zou echt mooi zijn.quote:Feyenoord zoekt vermogende supporters
Financieel directeur onno Jacobs laat in het Feyenoord Magazine weten dat de club nog twaalf vermogende Feyenoord fans zoekt die elk vijf miljoen willen lenen aan de club. Feyenoord geeft daarvoor drie procent op het geïnvesteerde vermogen. Daarboven op krijgen ze faciliteiten als luxe stoelen, toegang tot de bestuurskamer en andere exclusieve voordelen. Daarnaast is er de zekerheid dat het terugbetalen een jaar na de ingebruikname van het stadion begint. 'In feite lopen deze investeerders geen risico, terwijl wij in de tussenliggende jaren de middelen hebben om een elftal te formeren dat om de prijzen moet meedoen.'
Sponsor naam voor stadionquote:In de meest recente uitgave van het Feyenoord Magazine (September 2008) beantwoordt Onno Jacobs als Director Finance & Operations van Feyenoord vragen van lezers. Opvallend is zijn antwoord op de vraag of het geen idee is om de naam van het stadion te verkopen. "Dat gaan we doen op het moment dat het concreet is dat het nieuwe stadion er gaat komen. Dat is het voor ons en de gemeente wel, maar het traject is nog niet zo ver gevorderd dat de locatie bepaald is en bekend is hoe het stadion eruit zal gaan zien.
(...) Als er meer concreet is, kunnen we op dit vlak pas echt wat onderneming richting mogelijke naamgevers. Maar we staan er positief tegenover. In deze wereld draait veel om geld, dus we moeten onze ogen er niet voor sluiten. Het is niet ondenkbaar dat we in 2016 bijvoorbeeld de Fortis Kuip betrekken."
Ronduit stuitend is echter een passage uit een antwoord op een andere vraag: "De historie, achterban en de status van deze club zijn unieke elementen van Feyenoord. Als je daar beleid omheen kan maken, schept dat vertrouwen. Dan zal die speler X opeens denken: ja, ik wil naar Feyenoord."
De historie is er ontegenzeggelijk. Evenals de fanatieke achterban, maar juist door het gevoerde beleid probeert Feyenoord al jarenlang deze fanatieke achterban de nek om te draaien. Waarom enerzijds beseffen hoe belangrijk Het Legioen is en pronken met deze fanatieke aanhang en anderzijds het de supporter zo lastig mogelijk zijn club op fanatieke wijze te steunen?
Als die naam over 3 maanden nog bestaat.quote:Het is niet ondenkbaar dat we in 2016 bijvoorbeeld de Fortis Kuip betrekken.
Misschien krijgen ze wel een bekend kaas merk als sponsor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als die naam over 3 maanden nog bestaat.
Omdat Feyenoord de laatste vier uitwedstrijden tegen vier matige clubs heeft verloren en dat het uit de laatste vier wedstrijden uit bij Groningen slechts één punt heeft gepakt?quote:Op zondag 28 september 2008 11:10 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom heb ik er weiinig vertrouwen in dat het goed gaat komen tegen Groningen vandaag?
Ik denk dat dat het wel goed samenvat ja.quote:Op zondag 28 september 2008 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord de laatste vier uitwedstrijden tegen vier matige clubs heeft verloren en dat het uit de laatste vier wedstrijden uit bij Groningen slechts één punt heeft gepakt?.
En Greene welquote:Op zondag 28 september 2008 13:20 schreef Kopbal het volgende:
Bruins dus waarschijnlijk niet in de basis, en terecht.
Ja lekker vroeg gaan slapen als je weekend hebtquote:Op zondag 28 september 2008 13:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Timmie Vincken stond gister tot diep in de nacht te housen in Club Vie.Begrijp dat echt niet. Je bent toch geblesseerd?!Ga lekker in je nest liggen. Hij heeft het wel naar z'n zin. Elke weekend stappen.Z'n salaris krijgt ie toch wel.
Laat hem lekker. Moet 'ie dan elk weekend zichzelf in slaap huilen ofzo?quote:Op zondag 28 september 2008 13:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Timmie Vincken stond gister tot diep in de nacht te housen in Club Vie.Begrijp dat echt niet. Je bent toch geblesseerd?!Ga lekker in je nest liggen. Hij heeft het wel naar z'n zin. Elke weekend stappen.Z'n salaris krijgt ie toch wel.
Jij denkt alleen maar aan je bierquote:
Laat dat joch lekker. Hij is al 3 jaar geblesseerd, je kunt moeilijk 3 jaar in bed blijven liggen en nooit een keer lol maken.quote:Op zondag 28 september 2008 13:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op Feyenoord!
Dat ook.quote:Op zondag 28 september 2008 14:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar aan je bier![]()
Preciesquote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ook dat Vincken blijkbaar niet professioneel genoeg is om zich terug te knokken. Tuurlijk mag een speler uit gaan, wanneer hij daar zin in heeft. Tim is echter al tijden geblesseerd en ook uitgaan draagt niet bij aan het herstel van een speler.
Ben ik wel met je eens, maar hij is al jarenlang bijna non-stop geblesseerd. Dan zou je je halve jeugd niet meer een keertje uit kunnen gaan.quote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ook dat Vincken blijkbaar niet professioneel genoeg is om zich terug te knokken. Tuurlijk mag een speler uit gaan, wanneer hij daar zin in heeft. Tim is echter al tijden geblesseerd en ook uitgaan draagt niet bij aan het herstel van een speler.
Dat is het nadeel van profvoetballer zijn he. Daarom krijgen ze zoveel betaald. Als Vincken 35 is kan ie zich nog de tyufs in zuipen en roken. Nu moet ie gewoon zo snel mogelijk fit raken, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zondag 28 september 2008 14:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar hij is al jarenlang bijna non-stop geblesseerd. Dan zou je je halve jeugd niet meer een keertje uit kunnen gaan.
Hij kan beter gewoon een studie gaan doen in de tijd dat ie thuiszit, want de kans dat ie ooit nog als voetballer de kost gaat verdienen lijkt me niet erg groot. Studie moet geen probleem zijn; dom is ie niet, aangezien ie z'n VWO netjes afgerond heeft.
Nou ja, je weet natuurlijk niet of ie elke week losgaat of dat ie voor het eerst in een half jaar een keur de deur uitging in het weekend. In het 2e geval zou ik het hem niet echt kwalijk nemen, gun die jongen ook een leuk avondje. Zolang het niet elke week is.quote:Op zondag 28 september 2008 14:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van profvoetballer zijn he. Daarom krijgen ze zoveel betaald. Als Vincken 35 is kan ie zich nog de tyufs in zuipen en roken. Nu moet ie gewoon zo snel mogelijk fit raken, voor zover dat mogelijk is.
En Fer begon toch ook wel eens als rechtsback? Ik snap er ook niets van, had Verbeek toch wat slimmer ingeschat. Greene, dat je voor je eigen bestwil en met name voor die van Feyenoord geblesseerd mag raken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Kopbal het volgende:
Tiendalli zit bij de selectie, vraag me af waarom hij niet begint.
Slechter dan Greene kan toch gewoon niet
Nou en? Wil hij de top bereiken of niet? Uitgaan is geen halszaak. Is hij niet in staat zich volledig toe te leggen op zijn toekomst, dan is hij ook niet geschikt om topsport te bedrijven en moet hij gaan nadenken over wat hij nu belangrijker vind.quote:Op zondag 28 september 2008 14:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar hij is al jarenlang bijna non-stop geblesseerd. Dan zou je je halve jeugd niet meer een keertje uit kunnen gaan.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Kopbal het volgende:
Tiendalli zit bij de selectie, vraag me af waarom hij niet begint.
Slechter dan Greene kan toch gewoon niet
Eens, maar zie hierboven dus.quote:Op zondag 28 september 2008 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en? Wil hij de top bereiken of niet? Uitgaan is geen halszaak. Is hij niet in staat zich volledig toe te leggen op zijn toekomst, dan is hij ook niet geschikt om topsport te bedrijven en moet hij gaan nadenken over wat hij nu belangrijker vind.
Ik had jou ook wat slimmer ingeschat..quote:Op zondag 28 september 2008 14:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En Fer begon toch ook wel eens als rechtsback? Ik snap er ook niets van, had Verbeek toch wat slimmer ingeschat. Greene.
Jij vindt het een goede keuze om die mongool op te stellen? Die gast had allang naar het 2e geschopt moeten worden, zelfs met al die blessure's.quote:Op zondag 28 september 2008 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had jou ook wat slimmer ingeschat..
Het is de enige optie. Ben jij het niet mee eens en ik ook niet, maar het is niet anders.quote:Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jij vindt het een goede keuze om die mongool op te stellen? Die gast had allang naar het 2e geschopt moeten worden, zelfs met al die blessure's.
Zeker terecht roodquote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht rood, waar hebben we het over?
Kan beter de lul die dat passje gaf de schuld geven...
Gewoon 1 wedstrijd toch? Sowieso dom om Hofland als rechterCV op te stellen. Dat kan hij gewoon niet.quote:Op zondag 28 september 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
Hopen dat de schorsing meevalt voor Hofland, maar vrees het ergste.
Wat dan. Dat is gewoon 1 wedstrijd? Of gaan ze tegenwoordig voor elke rode kaart bekijken hoe zwaar de schorsing zal worden?quote:Op zondag 28 september 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
Gewoon 1 wedstrijd hoor. Het was geen vieze overtreding. Gewoon puur om Berg af te stoppen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
Oh ja, dat komt er ook nog bijquote:Op zondag 28 september 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 14:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Makaay![]()
Lul leg m anders af op Tomasson
Hulde aan Henkquote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef TC03 het volgende:
Henk Timmer keept voor de zesde keer op rij weer heel goed...
Ja. Maar vooral een ontzettend domme.quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het niet gezien maar was het een terechte rode kaart?
Doorgebroken spelerquote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het niet gezien maar was het een terechte rode kaart?
Heb je dat gemistquote:Op zondag 28 september 2008 15:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat deed Lovre dan?
van Halst heeft wel gelijk wat Hofland betreft. Waarom loopt hij gewoon niet alleen mee?
Lovre maakte een smerige overtreding op Biseswar, 2 benen vol op de enkels van Biseswar. Had er gerust af gemogen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat deed Lovre dan?
van Halst heeft wel gelijk wat Hofland betreft. Waarom loopt hij gewoon niet alleen mee?
Och gut, kan je niet voor een keer je muil houwe.quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef Dr.Crane het volgende:
Welke clubs zouden Makaay nog willen hebben? Misschien dat Bremen nog een miljoentje of 2 a 3 voor hem overheeft?
Heb het niet gezien inderdaadquote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je dat gemist
Gewoon met 2 benen omhoog erin komen in de 2e minuut ofzo. Bal allang weg.
Hij komt uit kameroen en speelde bij ajax cape town = zuid afrika toch?quote:Op zondag 28 september 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een speler uit Ghana (Enoh) bij Ajax voetbalt, terwijl miljoenen in dat Ghana project stoppen?
Ajax cape town.quote:Op zondag 28 september 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een speler uit Ghana (Enoh) bij Ajax voetbalt, terwijl miljoenen in dat Ghana project stoppen?
Die gast loopt voorin maar wat te puffen en zweten, geen schim meer van de grote spits die hij in Duitsland en Spanje was.quote:Op zondag 28 september 2008 15:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut, kan je niet voor een keer je muil houwe.
Omdat Enoh uit Kameroen komt.quote:Op zondag 28 september 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Eredivisie live 1.quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd checken? Althans de tweede helft, zometeen..
En voetbalde bij Ajax Capetown.quote:
HIJ KOMT NET TERUG VAN EEN BLESSURE. Het is ondenkbaar dat hij gelijk weer op het niveau van voorheen zat. Maar nee, mister loek verwacht het wel...quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die gast loopt voorin maar wat te puffen en zweten, geen schim meer van de grote spits die hij in Duitsland en Spanje was.
Ik vind het geweldig dat ie naar ons wilde komen vorig jaar, maar volgens mij denkt ie dat ie al met pensioen is ofzo. Van hem mag je toch wel een goal of 20 verwachten dit seizoen maar volgens mij gaat ie de 15 nauwelijks halen. Aan een middelmatige spits als N'Kufo of Amoah heb je meer.
Ja, op een of andere manier is het nooit Greenequote:Op zondag 28 september 2008 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blessure Timmer kon er nog wel bij ja.
Die houdt zichzelf overeind middels voodoo.quote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, op een of andere manier is het nooit Greene
Niet vreemd als je alle duels mijdt en het enige wat je dekt lucht is.quote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, op een of andere manier is het nooit Greene
Krijg jij eens lekker (edit)quote:
Vat krijgen op het middenveld, want we worden compleet overlopen daar.quote:Op zondag 28 september 2008 16:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap niks van Verbeek. Haal je Tomasson eruit en Bruins erin
Zet godverdomme die Pool erin man.
Omdat Tomasson niet bereikt werd, kan je beter een middenvelder erin zetten zodat je meer druk op de helft van de tegenstander kan zetten.quote:Op zondag 28 september 2008 16:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap niks van Verbeek. Haal je Tomasson eruit en Bruins erin
Zet godverdomme die Pool erin man.
Om 10 minuten later weer een middenvelder eruit te halen en een spits erbijquote:Op zondag 28 september 2008 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat Tomasson niet bereikt werd, kan je beter een middenvelder erin zetten zodat je meer druk op de helft van de tegenstander kan zetten.
Ja, want Tomasson speelde tussen de linies en was geen sptis.quote:Op zondag 28 september 2008 16:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Om 10 minuten later weer een middenvelder eruit te halen en een spits erbij
We scoren, dus er is nog een kans.quote:Op zondag 28 september 2008 16:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Om 10 minuten later weer een middenvelder eruit te halen en een spits erbij
Doe toch normaal, idioot.quote:
Rot eens op. Hier kan Verbeek weinig aan doen. Ik vond het wel een interessante 352 die beginopstelling..quote:
Ik zag gewoon een 4-4-2 hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 16:20 schreef Wootboon het volgende:
[..]
Rot eens op. Hier kan Verbeek weinig aan doen. Ik vond het wel een interessante 352 die beginopstelling..
Interessant ja, vooral omdat Feyenoord met 4 verdedigers begon.quote:Op zondag 28 september 2008 16:20 schreef Wootboon het volgende:
Ik vond het wel een interessante 352 die beginopstelling..
Nee, De Cler speelde meer op het middenveld.quote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Interessant ja, vooral omdat Feyenoord met 4 verdedigers begon.
Flikker op joh.quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Verbeek heeft nog niets gepresteerd of zien jullie iets terug dan. Nou ik niet ohja toch wel veel blessures
Omdat wij die niet kunnen betalenquote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat een kut-voorhoede hebben wij. Geen spatje creativiteit.
Makaay.Waarom hebben wij geen spelers als Berg voorin.
quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef TC03 het volgende:
Makaay verkopen in de winterstop, ik blijf erbij.
Hij komt terug van een blessure, maar in januari kwam hij niet terug van een blessure en toen speelde hij ook al waardeloos.
Lolquote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef TC03 het volgende:
Makaay verkopen in de winterstop, ik blijf erbij. Hij komt terug van een blessure, maar in januari kwam hij niet terug van een blessure en toen speelde hij ook al waardeloos. Je hebt NIKS aan hem. Je speelt altijd met tien man. Kijk eens bij Ajax naar Huntelaar, die is gewoon actief bij het spel betrokken en kaatst goed. Zo kan het ook.![]()
De Cler stond op het middenveld tot de rode kaart, dacht ik.quote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Interessant ja, vooral omdat Feyenoord met 4 verdedigers begon.
Kunnen jullie niet betalen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:21 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat een kut-voorhoede hebben wij. Geen spatje creativiteit.
Makaay.Waarom hebben wij geen spelers als Berg voorin.
Play-offs zijn er niet meer voor de eerste vijf hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Cler stond op het middenveld tot de rode kaart, dacht ik.
Maarja, ingecalculeerd verlies.. alleen is het jammer dat Groningen zo slap was, dat er misschien wel wat had ingezeten zonder die rode kaart. Maargoed, tot de winterstop zie ik dit niet meer goed komen. Feyenoord moet alles thuis gaan winnen en uit soms wat puntjes sprokkelen. Maar play-offs gaan we zo weer niet halen.
Ja, hij schoof door. Maar hij was wel de laatste man op de linkerflank.quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, De Cler speelde meer op het middenveld.
De play-offs zijn er dit jaar niet meer.quote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Cler stond op het middenveld tot de rode kaart, dacht ik.
Maarja, ingecalculeerd verlies.. alleen is het jammer dat Groningen zo slap was, dat er misschien wel wat had ingezeten zonder die rode kaart. Maargoed, tot de winterstop zie ik dit niet meer goed komen. Feyenoord moet alles thuis gaan winnen en uit soms wat puntjes sprokkelen. Maar play-offs gaan we zo weer niet halen.
Ohja.quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Play-offs zijn er niet meer voor de eerste vijf hoor.
Voor 100 % mee eens! Die vent krijgt het dubbele betaald van een speler als Berg of Amoah, maar scoren, ho maar.quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef TC03 het volgende:
Makaay verkopen in de winterstop, ik blijf erbij. Hij komt terug van een blessure, maar in januari kwam hij niet terug van een blessure en toen speelde hij ook al waardeloos. Je hebt NIKS aan hem. Je speelt altijd met tien man. Kijk eens bij Ajax naar Huntelaar, die is gewoon actief bij het spel betrokken en kaatst goed. Zo kan het ook.![]()
Zo sterk vond ik Tomasson niet de laatste 2 weken. Misschien zelfs nog minder dan Makaay.quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Voor 100 % mee eens! Die vent krijgt het dubbele betaald van een speler als Berg of Amoah, maar scoren, ho maar.
Tomasson had ook moeten scoren vandaag trouwens, maar die vergeef ik het i.v.m. de afgelopen weken.
Ik en het wel met je eens. Makaay kan niet eeuwig blijven teren op het verleden. Hij komt wel net terug van een blessure maar het word nu wel tijd dat hij er een paar in gaat leggen. Feyenoord heeft een spits nodig die een mannetje kan passeren.Makaay en Tomasson hebben allebei ook geen snelheid. Biseswar heeft weliswaar veel snelheid maar die is nog niet constant genoeg.quote:Op zondag 28 september 2008 16:22 schreef TC03 het volgende:
Maar was wel extreem effectief en daar gaat het om.quote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zo sterk vond ik Tomasson niet de laatste 2 weken. Misschien zelfs nog minder dan Makaay.
Daarom makaay en tomasson eerder wisselen voor Kermit en Janotaquote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik en het wel met je eens. Makaay kan niet eeuwig blijven teren op het verleden. Hij komt wel net terug van een blessure maar het word nu wel tijd dat hij er een paar in gaat leggen. Feyenoord heeft een spits nodig die een mannetje kan passeren.Makaay en Tomasson hebben allebei ook geen snelheid. Biseswar heeft weliswaar veel snelheid maar die is nog niet constant genoeg.
Tuurlijk. Maar vergeet niet dat het gaat over 3 penalty's en een kopbal die je eigenlijk nooit mag scoren.quote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Maar was wel extreem effectief en daar gaat het om.
Wat jij wil jongen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, hij schoof door. Maar hij was wel de laatste man op de linkerflank.
Een doelpuntloze periode dat kan nog, maar bij Feyenoord heeft ie het sowieso nog niet laten zien, vorig jaar was ie alleen in het bekertoernooi een beetje goed.quote:Op zondag 28 september 2008 16:30 schreef Wootboon het volgende:
Makaay heeft bij Bayern toch ook zo'n doelpuntloze periode gehad?
Voor de winterstop maakte Makaay gewoon een stuk of 12 goals dacht ik.quote:Op zondag 28 september 2008 16:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Een doelpuntloze periode dat kan nog, maar bij Feyenoord heeft ie het sowieso nog niet laten zien, vorig jaar was ie alleen in het bekertoernooi een beetje goed.
Groningen is al jaren een angstgegner. Dat we hier verliezen had je kunnen verwachten. Wat me wel zorgen baart is dat Tomasson en Makaay eigenlijk niets toevoegen. Dit biedt geen perspectief.quote:Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verliezen uit bij Groningen waarvan je nieteens meer opkijkt
Inderdaad. Vreemd gevoel, ik kan er niet eens echt boos meer om worden.quote:Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Niet te geloven. En dan donderdag nog verliezen van Kalmar FF en zondag thuis tegen NEC zal ook wel gelijkspel wordenquote:Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Groningen heeft geen wereldploeg al was de wedstrijd natuurlijk snel gespeeld door die rode kaart. Ik maak me ook zorgen over de voorhoede.Totaal geen creativiteit of gevaar. Makaay en Tomasson zijn dezelfde type spitsen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Groningen is al jaren een angstgegner. Dat we hier verliezen had je kunnen verwachten. Wat me wel zorgen baart is dat Tomasson en Makaay eigenlijk niets toevoegen. Dit biedt geen perspectief.
Wat TCO3 dus zegt, dit kan gebeuren. Maar het weinige perspectief van wat onze voorhoede moet voorstellen baart me veel meer zorgen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dat is het dan ook. Makaay is een speler die het van de aanvoer moet hebben. Zelf zal hij niet even 3 man passeren ofzo. Ook is het een probleem dat hij geen goed aanspeelpunt is, waardoor hij in slechte wedstrijden van Feyenoord altijd veel balverlies leidt. Daarom snap ik de kritiek wel. Maar ik ben er van overtuigd, dat als hij fit is en genoeg fatsoenlijke kansen krijgt, hij ze er gewoon weer inschiet. Maar met dit voetbal gaat dat niet gebeuren. In uitwedstrijden althans.quote:Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor de winterstop maakte Makaay gewoon een stuk of 12 goals dacht ik.
Na de winterstop zakte heel Feyenoord en dus ook Makaay in elkaar en toen kwam z'n blessure.
Huntelaar passeert ook zelden een man.quote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is het dan ook. Makaay is een speler die het van de aanvoer moet hebben. Zelf zal hij niet even 3 man passeren ofzo. Ook is het een probleem dat hij geen goed aanspeelpunt is, waardoor hij in slechte wedstrijden van Feyenoord altijd veel balverlies leidt. Daarom snap ik de kritiek wel. Maar ik ben er van overtuigd, dat als hij fit is en genoeg fatsoenlijke kansen krijgt, hij ze er gewoon weer inschiet. Maar met dit voetbal gaat dat niet gebeuren. In uitwedstrijden althans.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is het dan ook. Makaay is een speler die het van de aanvoer moet hebben. Zelf zal hij niet even 3 man passeren ofzo. Ook is het een probleem dat hij geen goed aanspeelpunt is, waardoor hij in slechte wedstrijden van Feyenoord altijd veel balverlies leidt. Daarom snap ik de kritiek wel. Maar ik ben er van overtuigd, dat als hij fit is en genoeg fatsoenlijke kansen krijgt, hij ze er gewoon weer inschiet. Maar met dit voetbal gaat dat niet gebeuren. In uitwedstrijden althans.
Als jij suarez naast je heb staan speelt dat toch wat makkelijker.quote:Op zondag 28 september 2008 16:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Huntelaar passeert ook zelden een man.
Huntelaar zorgt dat hij aanspeelbaar is en kaatst zelf ook, óók in slechte wedstrijden. Makaay is altijd de bal kwijt. Leuk hoor, dat hij ze er wel in schiet als de aanvoer goed is, maar je kan niet elke week tegen Volendam of TOP Oss spelen. Tenzij ze degraderen natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als jij suarez naast je heb staan speelt dat toch wat makkelijker.
Hij wint ook zelden een luchtduel. Zo vreemd vind ik dat.quote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huntelaar zorgt dat hij aanspeelbaar is en kaatst zelf ook, óók in slechte wedstrijden. Makaay is altijd de bal kwijt. Leuk hoor, dat hij ze er wel in schiet als de aanvoer goed is, maar je kan niet elke week tegen Volendam of TOP Oss spelen. Tenzij ze degraderen natuurlijk.
Daar heb je gelijk in. Ligt het aan mij of lijkt het dat ook Makaay steeds moeilijker vooruitkomt?quote:Op zondag 28 september 2008 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huntelaar zorgt dat hij aanspeelbaar is en kaatst zelf ook, óók in slechte wedstrijden. Makaay is altijd de bal kwijt. Leuk hoor, dat hij ze er wel in schiet als de aanvoer goed is, maar je kan niet elke week tegen Volendam of TOP Oss spelen. Tenzij ze degraderen natuurlijk.
Die speelt er ook nog geen jaar.quote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als jij suarez naast je heb staan speelt dat toch wat makkelijker.
Gewoon prima eigenlijk, geen fout gemaakt, opbouwend ook aanwezig en niet slordig.quote:Op zondag 28 september 2008 16:46 schreef Kopbal het volgende:
Oja, Greene speelde voor zijn doen wel redelijk.
Dit gaat natuurlijk nergens over.Makaay speelt bij Feyenoord!quote:Op zondag 28 september 2008 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Het zou me overigens niks verbazen dat als je makaay bij psv neerzet, hij daar alles er in zou knallen, om dat dat team een stuk beter draait. En ik vind makaay > lazovic / koevermans
Tuurlijk wel, iedereen loopt te zeiken dat makaay nul rendement heeft bij feijenoord.. goh is dat zo vreemd? .. Niet echt of wel ?quote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk nergens over.Makaay speelt bij Feyenoord!
Timmer kreeg daarvoor geen geel.Was Wijnaldumquote:Op zondag 28 september 2008 16:50 schreef Merkie het volgende:
Die actie van Timmer waarbij hij geel kreeg en een Groningen-speler vrij voor de goal stond kwam wel omdat Greene stond te slapen.
Hij krijgt toch z'n kansjes wel hoor. Vorige week 1 grote en vandaag ook een kansje.Makaay zou bij AZ ook wel scoren denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen loopt te zeiken dat makaay nul rendement heeft bij feijenoord.. goh is dat zo vreemd? .. Niet echt of wel ?
Een totaal onzinnige hypothese. Lekker boeiend wat Makaay bij PSV zou doen, interesseert ons niks hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen loopt te zeiken dat makaay nul rendement heeft bij feijenoord.. goh is dat zo vreemd? .. Niet echt of wel ?
Tsjah denk dat je wat meer naast hem moet zetten. Hij is dodelijk rand 16 als hij vrij kan schieten.quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ligt het aan mij of lijkt het dat ook Makaay steeds moeilijker vooruitkomt?
quote:Op zondag 28 september 2008 16:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Timmer kreeg daarvoor geen geel.Was Wijnaldum
Je snapt toch wel dat ie wil zeggen dat spelers als Makaay en Bruins het bij PSV en Ajax een stuk beter zouden doen. Bij Feyenoord is het gewoon nog allemaal niet professioneel genoeg.quote:Op zondag 28 september 2008 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een totaal onzinnige hypothese. Lekker boeiend wat Makaay bij PSV zou doen, interesseert ons niks hoor.
Dat zie je ook wel. Alleen voorin niet of nauwelijks.quote:Op zondag 28 september 2008 16:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ah Verbeek ziet ook progressie
Dat denk ik ook. Wat wel persectief biedt is dat Feyenoord bij een tegenslag probeert te blijven voetballen. Onder Van Marwijk had het vandaag 90 minuten lang alle ballen op Timmer geweest, met z'n laffe 4-5-1 altijd.quote:Op zondag 28 september 2008 16:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Qua conditie doet Feyenoord het echt duidelijk beter dan in de afgelopen jaren. Onder Van Marwijk hadden we vandaag met 5-1 verloren.
Ik zie de ziekenboeg niet zo gauw leegstromen. Komen alleen maar spelers bij.Vandaag Timmer weer.quote:Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel. Alleen voorin niet of nauwelijks.
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, zodra de ziekenboeg een beetje leeg begint te stromen.
Ja, maar dat Makaay bij PSV wel de ballen erin zou schieten; misschien wel, misschien niet. Ik snap niet wat het verder boeit. Ik denk dat Makaay het ook wel beter bij Ajax zou doen als hij Suárez en Sulejmani naasst zich heeft, maar die hebben wij niet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ie wil zeggen dat spelers als Makaay en Bruins het bij PSV en Ajax een stuk beter zouden doen.
Die is al aardig leeg hoor. Met dit elftal moeten we het nog minimaal een jaar doen, op 2 of 3 spelers na.quote:Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel. Alleen voorin niet of nauwelijks.
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, zodra de ziekenboeg een beetje leeg begint te stromen.
Waarschijnlijk waren die, net als Bruins en De Guzman, ook al stil komen te staan bij ons.quote:Op zondag 28 september 2008 16:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dat Makaay bij PSV wel de ballen erin zou schieten; misschien wel, misschien niet. Ik snap niet wat het verder boeit. Ik denk dat Makaay het ook wel beter bij Ajax zou doen als hij Suárez en Sulejmani naasst zich heeft, maar die hebben wij niet.
El Ahmadi, Landzaat en De Guzman heb je er straks bij. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel.quote:Op zondag 28 september 2008 16:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie de ziekenboeg niet zo gauw leegstromen. Komen alleen maar spelers bij.Vandaag Timmer weer.
El Ahmadi, De Guzman? Verder alleen maar kneuzen die we beter kwijt dan rijk zijn, Landzaat en Buijs.quote:
Samen met Wijnaldum.quote:Op zondag 28 september 2008 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Timmer heb ik de laatste weken toch wel veel belangrijke reddingen zien maken. Zonder de meest constante Feyenoord speler.
El Ahmadi, De Guzman, Lucius.quote:Op zondag 28 september 2008 17:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
El Ahmadi, De Guzman? Verder alleen maar kneuzen die we beter kwijt dan rijk zijn, Landzaat en Buijs.
Vond hem vandaag onzichtbaar.quote:Op zondag 28 september 2008 17:03 schreef Dr.Crane het volgende:
Eigenlijk zo ontzettend triest dat een 17-jarige al wekenlang onze beste speler is.
Makaay heeft overigens gewoon gescoord 4 dagen terug en Tomasson scoort gewoon 4 uit 3. En het eenvalsduo speelt nu 2 weken samen, gek he dat ze niet op elkaar ingespeeld zijn en dat het niet loopt zoals het zou kunnen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:49 schreef Dr.Crane het volgende:
Makaay en Tomasson zijn gewoon klaar met hun carierre. Net zoals dat Stam nu bij DOS voetbalt, alleen die 2 krijgen een miljoentje of wat meer betaald.
Ach, Lucius staat er ook bij gebrek aan beter. Mis je niet echt.quote:
Het zijn hoogstens spelers voor de bank, en dan schrijf ik ze nog hoog aan.quote:Verder zijn Landzaat en Slory gewoon spelers die je er goed bij kan hebben.
Dat sowieso. Maar dan moet dat blessureleed toch wel eens afgelopen zijn.quote:Als Verbeek eenmaal een tijd lang met een nagenoeg complete selectie kan trainen denk ik dat er nog veel uit te halen valt. Veel meer dan dat Feyenoord op dit moment laat zien.
quote:We zijn in ieder geval af van dat angsthazenvoetbal van Bertje.
Precies, keep the spirits upquote:Op zondag 28 september 2008 16:58 schreef Dr.Crane het volgende:
Ach ja, volgende week verliest Ajax en winnen wij, staan we weer gelijk.
Wat moet er gehakt worden dan? Er is geen geld, dus veel kunnen we niet.quote:Op zondag 28 september 2008 17:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil geen ajaxsupporter lijken maar wanneer gaan we hakken met de botte bijl?
Als hij nou het probleem was, ja.quote:
Ik ben al weg joh, blijkbaar mag je hier je mening (of je hem nou onderbouwt of niet) niet geven zonder dat je door iedereen voor mongool uitgemaakt wordt in elk topic. Zoek het lekker uit hier.quote:Op zondag 28 september 2008 17:12 schreef Wootboon het volgende:
Edit: doe maar niet...
Benieuwd wiens fout de 2-0 nou was, Of Van Dijk trekt z'n bek niet los of Wijnaldum kopt hem weg terwijl Van Dijk los riep.quote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef Canisfire het volgende:
Toch jammer he dat we een paar weken geleden die Tim de Krul niet hebben gehaalt.
Als Timmer lang gebleseerd blijft zitten we nu met Van Dijk in de goal
Het is de manier waarop je het brengt. Bloed + nagels, enfin, je begrijpt me wel.quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ben al weg joh, blijkbaar mag je hier je mening (of je hem nou onderbouwt of niet) niet geven zonder dat je door iedereen voor mongool uitgemaakt wordt in elk topic. Zoek het lekker uit hier.
Is Krul dan zoveel beter? Je hebt hem zeker wekelijks zien spelen...quote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef Canisfire het volgende:
Toch jammer he dat we een paar weken geleden die Tim de Krul niet hebben gehaalt.
Als Timmer lang gebleseerd blijft zitten we nu met Van Dijk in de goal
IK weet niet wat er gehakt moet worden, als er maar gehakt wordtquote:Op zondag 28 september 2008 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet er gehakt worden dan? Er is geen geld, dus veel kunnen we niet.
Alleen Bosz moet weg.
Beetje vroeg om die conclusie te trekken na vier wedstrijden...quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
IK weet niet wat er gehakt moet worden, als er maar gehakt wordt
Wie er ook komt naar de Kuip hij faalt. Zowel trainers als voetballers
Ja man. Idd zeg.quote:Op zondag 28 september 2008 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje vroeg om die conclusie te trekken na vier wedstrijden...
Iedereen doet of de wereld aan het vergaan is, wanneer het over Feyenoord gaat. Echt, doe normaal.
Met 10 man deden ze het vandaag lange tijd goed.
Verbeek faalt toch niet? Lijkt me dat de goede man even de tijd moet hebben, zijn ploegen hebben vaker even tijd nodig om tot resultaat te komen.. Ik ben geen Feyenoord supporter, maar ik denk dat ze er in de loop van dit seizoen wel bovenop komen als het een beetje rustig blijft.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
IK weet niet wat er gehakt moet worden, als er maar gehakt wordt
Wie er ook komt naar de Kuip hij faalt. Zowel trainers als voetballers
De spelers van Ajax Capetown die naar Ajax zijn vertrokken, kun je ook op één hand tellen. Volgens mij alleen McCarthy, Pienaar en Enoh. Ik twijfel over Yakubu. Gewoon wat geluk hebben.quote:Op zondag 28 september 2008 15:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En voetbalde bij Ajax Capetown.
Goede speler overigens. Ghana mag wat mij betreft ook afgekapt worden, heeft ons nog nooit een degelijke speler opgeleverd.
Dit ligt echt niet aan de trainer. Je kan mij niet wijsmaken dat de Feyenoord-trainers van de laatste jaren er niks van kunnen. Dit ligt enkel en alleen aan de matige selectie die Feyenoord heeft.quote:
Je komt zeker onder een steen vandaan gekropen. Er zijn legio redenen waarom Feijenoord niet meer top is.quote:Op zondag 28 september 2008 17:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja man. Idd zeg.
Er was een tijd dat feyenoord nog gewoon top was. Toen moesten we ineens genoegen gaan nemen met subtop en nu moeten we ook nog eens genoegen gaan nemen met keihard verliezen van de subtop omdat we met 10 man speelden. Nu zou het niet eens zo heel erg zijn als we alleen van Groningen hadden verloren. We hebben immers een traditie tegen Groningen maar de andere wedstrijden dan?
Het legioen verdient beter![]()
Krul is niet voor niets toen naar Newcastle gegaan natuurlijk .quote:Op zondag 28 september 2008 17:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het brengt. Bloed + nagels, enfin, je begrijpt me wel.
[..]
Is Krul dan zoveel beter? Je hebt hem zeker wekelijks zien spelen...
McCarthy komt niet van Ajax Capetown, die kwam van de voorloper van die club.quote:Op zondag 28 september 2008 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
De spelers van Ajax Capetown die naar Ajax zijn vertrokken, kun je ook op één hand tellen. Volgens mij alleen McCarthy, Pienaar en Enoh. Ik twijfel over Yakubu. Gewoon wat geluk hebben.
[..]
Newcastle wilde hem niets voor niets van de hand doen deze zomer...quote:Op zondag 28 september 2008 17:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Krul is niet voor niets toen naar Newcastle gegaan natuurlijk .
Bovendien als hij het goed kan hij volgend jaar siezoen Timmer opvolgen.
En als Makaay die penalties van Tomasson had genomen (en gescoord), dan had je het hem net zoals bij Tomasson ook vergeven? Voorlopig staat Tomasson ook op één veldgoal hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Voor 100 % mee eens! Die vent krijgt het dubbele betaald van een speler als Berg of Amoah, maar scoren, ho maar.
Tomasson had ook moeten scoren vandaag trouwens, maar die vergeef ik het i.v.m. de afgelopen weken.
Dude praat niet zo dwaas. Ik zeg toch helemaal niet dat er geen redenen zijn. Ik zeg alleen: wat die redenen ook zijn ze moeten worden weggenomen. Op moet het legioen aanzien hoe feyenoord van top naar subtop (en nog meer heen) wegvaltquote:Op zondag 28 september 2008 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Je komt zeker onder een steen vandaan gekropen. Er zijn legio redenen waarom Feijenoord niet meer top is.
Ik heb het gevoel dat hij vorig jaar iets fitter was. Makaay blijft een topspits, die gaat ze er echt nog wel inleggen als Feyenoord gaat draaien dit seizoen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
En als Makaay die penalties van Tomasson had genomen (en gescoord), dan had je het hem net zoals bij Tomasson ook vergeven? Voorlopig staat Tomasson ook op één veldgoal hoor.
Makaay deed vorig seizoen precies hetzelfde als nu eigenlijk.
Ah, okay. Ik twijfelde al namelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
McCarthy komt niet van Ajax Capetown, die kwam van de voorloper van die club.
Yakubu komt niet van Ajax Cape Town.
Stanton Lewis en Daylon Claasen wel.
Denk het ook. Makaay is geen creatieve spits, een type Inzaghi. En Feyenoord mist op dit moment de spelers die gedurende een hele wedstrijd creatief kunnen zijn. Vorig jaar scoorde Makaay regelmatig toen Hofs goed speelde. Nu mis je ook nog eens De Guzman en dan zie je dat het stroever loopt.quote:Op zondag 28 september 2008 16:53 schreef Kopbal het volgende:
Ik denk als Makaay bij Real Madrid zou voetballen dat hij er dan een stuk meer zou inschieten dan bij Feyenoord hoor.
Het ligt inderdaad niet aan de trainer.quote:Op zondag 28 september 2008 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
De spelers van Ajax Capetown die naar Ajax zijn vertrokken, kun je ook op één hand tellen. Volgens mij alleen McCarthy, Pienaar en Enoh. Ik twijfel over Yakubu. Gewoon wat geluk hebben.
[..]
Dit ligt echt niet aan de trainer. Je kan mij niet wijsmaken dat de Feyenoord-trainers van de laatste jaren er niks van kunnen. Dit ligt enkel en alleen aan de matige selectie die Feyenoord heeft.
Ik hoop dat El Ahmadi en een scherpe De Guzman daar verandering in kunnen brengen. Die 2 brengen toch een hoop creativiteit met zich mee.quote:Op zondag 28 september 2008 17:50 schreef RayMania het volgende:
Denk het ook. Makaay is geen creatieve spits, een type Inzaghi. En Feyenoord mist op dit moment de spelers die gedurende een hele wedstrijd creatief kunnen zijn.
Waarom faalt iedereen hier in lezen. Ik reken het Verbeek niet aan. Ik zeg alleen dat feyenoord als geheel faalt ongeacht waar jij of iemand vind dat de zwakste schakel zit...quote:Op zondag 28 september 2008 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Pff, lui die Verbeek nu al zitten af te rekenen. Flikker een end op ofzo.
Weet niet of het al langsgekomen isquote:Feyenoord zoekt 60 miljoen
Uitgegeven: 28 september 2008 15:09
Laatst gewijzigd: 28 september 2008 15:10
ROTTERDAM - Feyenoord gaat op zoek naar 60 miljoen euro. Met dat geld wil de Rotterdamse volksclubs de komende jaren onder meer de selectie aanzienlijk versterken. De clubleiding mikt voor het zogenaamde Overbruggingsfonds op twaalf investeerders, die ieder 5 miljoen willen dokken.
De gulle financiers kunnen rekenen op een rente van 3 procent. Daarnaast biedt Feyenoord de geldschieters een aantal exclusieve faciliteiten bij de thuiswedstrijden in De Kuip, waaronder toegang tot de bestuurskamer.
Binnen een jaar na de oplevering van het nieuwe stadion, ergens rond 2016, begint Feyenoord met de terugbetaling van het geïnvesteerde geld, zo verzekert financieel directeur Onno Jacobs in de laatste uitgave van het Feyenoord Magazine.
Schuldenlast
De Rotterdamse club gaat nog steeds gebukt onder een zware schuldenlast. Door allerlei saneringen en een deal met de fiscus kon algemeen directeur Eric Gudde begin deze maand melden dat het sinds 2006 openstaande bedrag van 35 miljoen euro al meer dan gehalveerd is. Dankzij een aantal spelersfondsen kon het armlastige Feyenoord de laatste jaren toch actief zijn op de spelersmarkt.
De nieuwe trainer Gertjan Verbeek liet vrijdag tijdens zijn perspraatje in De Kuip evenwel weten dat van Feyenoord op sportief en financieel gebied de komende jaren geen wonderen mogen worden verwacht. Hij verwees daarbij onder meer naar zijn vorige club SC Heerenveen, die volgens hem over aanzienlijk meer sponsors en geld beschikt dan Feyenoord.
Verleden
Verbeek stelde dat de spelersbegroting ook bij andere eredivisieclubs, waaronder FC Twente, al mogelijk hoger ligt dan het beschikbare voetbalbudget in De Kuip.
Volgens de opvolger van Bert van Marwijk is Feyenoord alleen qua verleden, stadion en achterban momenteel nog groter dan de oprukkende eredivisieclubs in het land. Mede daarom, zo benadrukte Verbeek, is het niet reëel om van zijn nieuwe club de komende vijf jaar bijvoorbeeld veel landstitels te verwachten
Wijnaldum moet eigenlijk ook achter de spitsen spelen maar is nu noodgedwongen wat defensiever opgesteld.quote:Op zondag 28 september 2008 17:50 schreef RayMania het volgende:
Denk het ook. Makaay is geen creatieve spits, een type Inzaghi. En Feyenoord mist op dit moment de spelers die gedurende een hele wedstrijd creatief kunnen zijn. Vorig jaar scoorde Makaay regelmatig toen Hofs goed speelde. Nu mis je ook nog eens De Guzman en dan zie je dat het stroever loopt.
Verbeek heeft straks een enorm luxeprobleem als het gehele middenveld fit is.quote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef Juk het volgende:
[..]
Wijnaldum moet eigenlijk ook achter de spitsen spelen maar is nu noodgedwongen wat defensiever opgesteld.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Bruins, die is helemaal geen linksbuiten.
Ik denk dat Verbeek nog wel een tijdje zal blijven. Een andere coach zal het niet beter doen. Denk dat het voor feyenoord gewoon nog een paar jaar houtje bijten wordt.quote:Op zondag 28 september 2008 18:07 schreef GGMM het volgende:
Hoeveelste staan jullie nu eigenlijk? Verbeek zal binnenkort wel ontslagen worden.
Mja, tot wanneer? Ik zie ook nauwlijks mogelijkheid voor Feyenoord om geld te verdienen als ze geen europees voetbal zouden halen.quote:Op zondag 28 september 2008 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat Verbeek nog wel een tijdje zal blijven. Een andere coach zal het niet beter doen. Denk dat het voor feyenoord gewoon nog een paar jaar houtje bijten wordt.
Verbeek krijgt die tijd nooit van de supporters, let maar op.quote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Kopbal het volgende:
Inderdaad.
Verbeek rustig een paar jaar laten werken. Z'n opvolger is toch al bekend en zit voorlopig ook wel goed in Nijmegen.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Verbeek krijgt die tijd nooit van de supporters, let maar op.
Waarom niet? Ik neem toch wel aan dat ze snappen dat een trainerswissel niets uit maakt.quote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Verbeek krijgt die tijd nooit van de supporters, let maar op.
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in.quote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef Emimich het volgende:
Relax mensen, ooit zal Feyenoord kampioen worden!
Er zijn nog zat mongolen die elk jaar weer verwachten dat we kampioen worden.quote:Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik neem toch wel aan dat ze snappen dat een trainerswissel niets uit maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |