quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verbeek is een lul.
Feyenoord haalt de groepsfase van de Uefa cup: "Nee"
Heerenveen is een grotere club dan Feyenoord: "Ja"
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijke vragen vindtquote:
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijk vragen vindt.
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Hij had beide vragen verkeerd verstaan. Hij dacht dat het om de CL ging. En hij vind Feyenoord een grotere club, alleen vind hij dat ze bij Heerenveen op sommige gebieden verder zijn.
Kun je die opname van je even posten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zegt 'ie dat in dat programma op TV rijnmond? Ben ik nu aan het opnemen...
"Zo'n antwoorden"? Brabander?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijke vragen vindt.
Ze herhalen het elk uur op TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun je die opname van je even posten?
quote:Feyenoord mist mogenlijk 12(!) spelers
Andwele Slory Hamstringblessure ( 4 weken )
Danny Buijs Blessure ( onbekend )
Tim De Cler Ziek
Leroy Fer Ziek
Denny Landzaat Hamstringblessure ( 2 weken )
Theo Lucius Teenblessure ( 3 weken )
Jon Dahl Tomasson Twijfelgeval , Hamstringblessure
Jonathan De Guzman Liesblessure ( 3 weken)
Karim El Ahmadi Geen wedstrijdritme ( 1 a 2 weken )
Ron Vlaar Zware knieblessure ( half jaar of langer)
Tim Vincken Blessure ( onbekend )
Georginio Wijnaldum Ziek
niet iedereen heeft TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ze herhalen het elk uur op TV Rijnmond.
Als je uit Den Bosch komt ben je voor FC Den Bosch.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Wootboon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft TV Rijnmond.
met je #@$^& abonnement op de #*#@&% voetbal internationalquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je uit Den Bosch komt ben je voor FC Den Bosch.
Oftewel, als je geen TV Rijnmond kan ontvangen ben je geen echte Feyenoorder.
Je raakt gewend aan die luxe he...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Wootboon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft TV Rijnmond.
Verbeek wist het mooi uit te leggen:quote:
Er is iets nieuws. Het heet digitenne.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
onbekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Tim Vincken Blessure ( onbekend )
Typisch.
Kom maar met dat kratje bier. Al heb ik alcohol afgezworen na afgelopen zondag.![]()
Geloof je er zelf in?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Al heb ik alcohol afgezworen na afgelopen zondag.![]()
Nee, had er een paar uur terug al twee op. En ik zit in Zweden aankomende week.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Verbeek: Blessures niet alleen pech
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Net toen Gertjan Verbeek dacht alles gehad te hebben, kwam er aan de vooravond van een zware week nog een nieuw rijtje blessures bij. Theo Lucius heeft een teen gebroken, Jonathan de Guzman kampt met een heupblessure en Tim de Cler heeft last van buikgriep.
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek bij zijn eerste training van Feyenoord. FOTO ANP
,,Het houdt maar niet op,’’ aldus Verbeek, die met zijn selectie al sinds de voorbereiding met uiteenlopende blessures worstelt. Van de laatste drie geblesseerde spelers maakt alleen De Cler kans om tegen FC Groningen (morgen) en Kalmar FF (donderdag) te spelen.
,,Nee, het is niet alleen maar pech,’’ zegt Verbeek. ,,We hebben alles uitvoerig geanalyseerd en het grootste probleem is dat een aantal spelers niet fit was toen het seizoen begon. Niet door een conditionele achterstand, maar door blessures of operaties, zoals bij Hofland, Slory, El Ahmadi en Lucius. Dan loop je tijdens de voorbereiding achter de feiten aan en loop je een groter risico op nieuwe tegenslagen.’’
Met zijn trainingsmethodes heeft het volgens Verbeek weinig te maken. ,,Alleen in het geval van Landzaat is dat goed mogelijk,’’ aldus de coach. ,,Die heeft in Engeland heel eenzijdig getraind. Denny was daardoor op sommige plekken in zijn lichaam kwetsbaarder dan anderen.’’
Te hard traint Feyenoord ook niet, vindt Verbeek. ,,Absoluut niet. We kijken zorgvuldig naar de belasting. We trainen misschien wel veel, maar zeker niet overdreven hard. De spelers hebben alleen wat minder vrije dagen, dat wel. Rust roest, vind ik. Dus daar is niets mis mee.’’
Een mini EMC in De Kuip, hoe briljant.quote:,,We hebben alles uitvoerig geanalyseerd en het grootste probleem is dat een aantal spelers niet fit was toen het seizoen begon. Niet door een conditionele achterstand, maar door blessures of operaties, zoals bij Hofland, Slory, El Ahmadi en Lucius. Dan loop je tijdens de voorbereiding achter de feiten aan en loop je een groter risico op nieuwe tegenslagen.’’
Ik neem aan dat de sponsorgelden aan het begin van het seizoen worden betaald.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
De positie van Fortis wordt nu wel erg wankel, men schijnt vooral problemen te hebben met het aantrekken van voldoende liquide middelen. Wat te doen als Feyenoord nu opeens ook niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen nu de sponsor in gebreke blijft? Feyenoord terugzetten naar de amateurklasse?
Discussieer!
Nieuwe sponsor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
De positie van Fortis wordt nu wel erg wankel, men schijnt vooral problemen te hebben met het aantrekken van voldoende liquide middelen. Wat te doen als Feyenoord nu opeens ook niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen nu de sponsor in gebreke blijft? Feyenoord terugzetten naar de amateurklasse?
Discussieer!
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Weet iemand eigenlijk uberhaubt hoeveel geld Fortis jaarlijks in Feijenoord pompt?
Maar denk voor Fortis van belang en wel een kleine uitgave post.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.
Ik mag die Verbeek wel.quote:Te hard traint Feyenoord ook niet, vindt Verbeek. ,,Absoluut niet. We kijken zorgvuldig naar de belasting. We trainen misschien wel veel, maar zeker niet overdreven hard. De spelers hebben alleen wat minder vrije dagen, dat wel. Rust roest, vind ik. Dus daar is niets mis mee.''
Ok, klein was misschien een overstatement. Maar Feijenoord zal er niet door ten onder gaan iig. Genoeg andere multinationals die Feijenoord willen sponsoren, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.
Die blessures komen gewoon door Van Marwijk met zijn slappe trainingenquote:
quote:Verbeek: "Titel over drie jaar"
ROTTERDAM - Hoewel de goegemeente zijn overstap van SC Heerenveen naar Feyenoord als een promotie beschouwt, is trainer Gertjan Verbeek van mening dat zijn vorige werkgever op veel aspecten een grotere club is dan zijn huidige werkgever. "SC Heerenveen heeft meer businessunits, meer sponsors en meer geld. SC Heerenveen heeft liggende gelden. Als ze twee spelers nodig hebben, kopen ze er twee bij. Bij Feyenoord waren en zijn financiële problemen. Wat betreft supporters, stadion en historie is Feyenoord een grotere club, maar op veel andere onderdelen niet."
En: "Het is leuk om als Feyenoord een mooi verleden te hebben, maar het is een feit dat de afgelopen vijf, zes jaar een aantal clubs hard dichterbij is gekomen. De hoogte van de begroting zegt me niets, want je moet ook kijken naar de lasten, zoals de kosten van een stadion en schulden. Het zou best eens kunnen zijn dat clubs als FC Twente en SC Heerenveen een grotere spelersbegroting hebben dan Feyenoord."
Mede daarom ziet Verbeek de Rotterdammers niet op korte termijn weer landskampioen worden. "Onder de huidige omstandigheden is dat niet reëel. Ik denk wel dat we op de goede weg zijn. Maar als het binnen drie, vier of vijf jaar zou lukken om weer kampioen te worden, zou dat heel mooi zijn. Waarmee ik niet uitsluit dat we toch dit seizoen om de titel gaan meespelen, want die kans is altijd aanwezig."
Feyenoord-verdediger Ron Vlaar heeft besloten zich te laten opereren aan zijn beschadigde kruisband. Voordat wordt bepaald waar en wanneer Vlaar wordt geopereerd, gaat hij eerst nog naar Duitsland voor een second opinion. Feyenoord heeft in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Groningen nieuw blessureleed geïncasseerd. Theo Lucius staat door een gebroken teen twee tot drie weken aan de kant, terwijl Jonathan de Guzman twee tot drie weken rust moet houden vanwege aanhoudende liesklachten. Tim de Cler is voor FC Groningen een twijfelgeval vanwege buikgriep.
telegraaf
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
Discussieer!
Opzich wel fraai hoor, zo'n shirt zonder sponsornaam erop.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.
Alleen spelen die nu wel met een ontzettend lelijk borstnummer op de plaats waar de sponsor stondquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.
Zou heel tof zijn. Ik ga dan iig linea recta naar de winkel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Opzich wel fraai hoor, zo'n shirt zonder sponsornaam erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |