quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verbeek is een lul.
Feyenoord haalt de groepsfase van de Uefa cup: "Nee"
Heerenveen is een grotere club dan Feyenoord: "Ja"
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijke vragen vindtquote:
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijk vragen vindt.
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Hij had beide vragen verkeerd verstaan. Hij dacht dat het om de CL ging. En hij vind Feyenoord een grotere club, alleen vind hij dat ze bij Heerenveen op sommige gebieden verder zijn.
Kun je die opname van je even posten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zegt 'ie dat in dat programma op TV rijnmond? Ben ik nu aan het opnemen...
"Zo'n antwoorden"? Brabander?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geeft 'ie gewoon zo'n achterlijke antwoorden omdat 'ie 't achterlijke vragen vindt.
Ze herhalen het elk uur op TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun je die opname van je even posten?
quote:Feyenoord mist mogenlijk 12(!) spelers
Andwele Slory Hamstringblessure ( 4 weken )
Danny Buijs Blessure ( onbekend )
Tim De Cler Ziek
Leroy Fer Ziek
Denny Landzaat Hamstringblessure ( 2 weken )
Theo Lucius Teenblessure ( 3 weken )
Jon Dahl Tomasson Twijfelgeval , Hamstringblessure
Jonathan De Guzman Liesblessure ( 3 weken)
Karim El Ahmadi Geen wedstrijdritme ( 1 a 2 weken )
Ron Vlaar Zware knieblessure ( half jaar of langer)
Tim Vincken Blessure ( onbekend )
Georginio Wijnaldum Ziek
niet iedereen heeft TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ze herhalen het elk uur op TV Rijnmond.
Als je uit Den Bosch komt ben je voor FC Den Bosch.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Wootboon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft TV Rijnmond.
met je #@$^& abonnement op de #*#@&% voetbal internationalquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je uit Den Bosch komt ben je voor FC Den Bosch.
Oftewel, als je geen TV Rijnmond kan ontvangen ben je geen echte Feyenoorder.
Je raakt gewend aan die luxe he...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Wootboon het volgende:
[..]
niet iedereen heeft TV Rijnmond.
Verbeek wist het mooi uit te leggen:quote:
Er is iets nieuws. Het heet digitenne.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
onbekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Tim Vincken Blessure ( onbekend )
Typisch.
Kom maar met dat kratje bier. Al heb ik alcohol afgezworen na afgelopen zondag.![]()
Geloof je er zelf in?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef Happel het volgende:
Al heb ik alcohol afgezworen na afgelopen zondag.![]()
Nee, had er een paar uur terug al twee op. En ik zit in Zweden aankomende week.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Verbeek: Blessures niet alleen pech
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Net toen Gertjan Verbeek dacht alles gehad te hebben, kwam er aan de vooravond van een zware week nog een nieuw rijtje blessures bij. Theo Lucius heeft een teen gebroken, Jonathan de Guzman kampt met een heupblessure en Tim de Cler heeft last van buikgriep.
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek bij zijn eerste training van Feyenoord. FOTO ANP
,,Het houdt maar niet op,’’ aldus Verbeek, die met zijn selectie al sinds de voorbereiding met uiteenlopende blessures worstelt. Van de laatste drie geblesseerde spelers maakt alleen De Cler kans om tegen FC Groningen (morgen) en Kalmar FF (donderdag) te spelen.
,,Nee, het is niet alleen maar pech,’’ zegt Verbeek. ,,We hebben alles uitvoerig geanalyseerd en het grootste probleem is dat een aantal spelers niet fit was toen het seizoen begon. Niet door een conditionele achterstand, maar door blessures of operaties, zoals bij Hofland, Slory, El Ahmadi en Lucius. Dan loop je tijdens de voorbereiding achter de feiten aan en loop je een groter risico op nieuwe tegenslagen.’’
Met zijn trainingsmethodes heeft het volgens Verbeek weinig te maken. ,,Alleen in het geval van Landzaat is dat goed mogelijk,’’ aldus de coach. ,,Die heeft in Engeland heel eenzijdig getraind. Denny was daardoor op sommige plekken in zijn lichaam kwetsbaarder dan anderen.’’
Te hard traint Feyenoord ook niet, vindt Verbeek. ,,Absoluut niet. We kijken zorgvuldig naar de belasting. We trainen misschien wel veel, maar zeker niet overdreven hard. De spelers hebben alleen wat minder vrije dagen, dat wel. Rust roest, vind ik. Dus daar is niets mis mee.’’
Een mini EMC in De Kuip, hoe briljant.quote:,,We hebben alles uitvoerig geanalyseerd en het grootste probleem is dat een aantal spelers niet fit was toen het seizoen begon. Niet door een conditionele achterstand, maar door blessures of operaties, zoals bij Hofland, Slory, El Ahmadi en Lucius. Dan loop je tijdens de voorbereiding achter de feiten aan en loop je een groter risico op nieuwe tegenslagen.’’
Ik neem aan dat de sponsorgelden aan het begin van het seizoen worden betaald.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
De positie van Fortis wordt nu wel erg wankel, men schijnt vooral problemen te hebben met het aantrekken van voldoende liquide middelen. Wat te doen als Feyenoord nu opeens ook niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen nu de sponsor in gebreke blijft? Feyenoord terugzetten naar de amateurklasse?
Discussieer!
Nieuwe sponsor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
De positie van Fortis wordt nu wel erg wankel, men schijnt vooral problemen te hebben met het aantrekken van voldoende liquide middelen. Wat te doen als Feyenoord nu opeens ook niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen nu de sponsor in gebreke blijft? Feyenoord terugzetten naar de amateurklasse?
Discussieer!
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Weet iemand eigenlijk uberhaubt hoeveel geld Fortis jaarlijks in Feijenoord pompt?
Maar denk voor Fortis van belang en wel een kleine uitgave post.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.
Ik mag die Verbeek wel.quote:Te hard traint Feyenoord ook niet, vindt Verbeek. ,,Absoluut niet. We kijken zorgvuldig naar de belasting. We trainen misschien wel veel, maar zeker niet overdreven hard. De spelers hebben alleen wat minder vrije dagen, dat wel. Rust roest, vind ik. Dus daar is niets mis mee.''
Ok, klein was misschien een overstatement. Maar Feijenoord zal er niet door ten onder gaan iig. Genoeg andere multinationals die Feijenoord willen sponsoren, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van ¤6 miljoen. Is dus niet 'een kleine bron van inkomsten'.
Die blessures komen gewoon door Van Marwijk met zijn slappe trainingenquote:
quote:Verbeek: "Titel over drie jaar"
ROTTERDAM - Hoewel de goegemeente zijn overstap van SC Heerenveen naar Feyenoord als een promotie beschouwt, is trainer Gertjan Verbeek van mening dat zijn vorige werkgever op veel aspecten een grotere club is dan zijn huidige werkgever. "SC Heerenveen heeft meer businessunits, meer sponsors en meer geld. SC Heerenveen heeft liggende gelden. Als ze twee spelers nodig hebben, kopen ze er twee bij. Bij Feyenoord waren en zijn financiële problemen. Wat betreft supporters, stadion en historie is Feyenoord een grotere club, maar op veel andere onderdelen niet."
En: "Het is leuk om als Feyenoord een mooi verleden te hebben, maar het is een feit dat de afgelopen vijf, zes jaar een aantal clubs hard dichterbij is gekomen. De hoogte van de begroting zegt me niets, want je moet ook kijken naar de lasten, zoals de kosten van een stadion en schulden. Het zou best eens kunnen zijn dat clubs als FC Twente en SC Heerenveen een grotere spelersbegroting hebben dan Feyenoord."
Mede daarom ziet Verbeek de Rotterdammers niet op korte termijn weer landskampioen worden. "Onder de huidige omstandigheden is dat niet reëel. Ik denk wel dat we op de goede weg zijn. Maar als het binnen drie, vier of vijf jaar zou lukken om weer kampioen te worden, zou dat heel mooi zijn. Waarmee ik niet uitsluit dat we toch dit seizoen om de titel gaan meespelen, want die kans is altijd aanwezig."
Feyenoord-verdediger Ron Vlaar heeft besloten zich te laten opereren aan zijn beschadigde kruisband. Voordat wordt bepaald waar en wanneer Vlaar wordt geopereerd, gaat hij eerst nog naar Duitsland voor een second opinion. Feyenoord heeft in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Groningen nieuw blessureleed geïncasseerd. Theo Lucius staat door een gebroken teen twee tot drie weken aan de kant, terwijl Jonathan de Guzman twee tot drie weken rust moet houden vanwege aanhoudende liesklachten. Tim de Cler is voor FC Groningen een twijfelgeval vanwege buikgriep.
telegraaf
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
Discussieer!
Opzich wel fraai hoor, zo'n shirt zonder sponsornaam erop.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.
Alleen spelen die nu wel met een ontzettend lelijk borstnummer op de plaats waar de sponsor stondquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als Fortis er mee stopt kan Feijenoord in shirts spelen het rest van het seizoen zonder sponsor. Contract opgezegd dus je kan doen wat je wil als club. Kijk naar West Ham bijvoorbeeld. Die hadden een reisorganisatie als sponsor en die is nu failliet. Alle shirts etc uit de winkel gehaald en nu gaan ze shirts aanbieden zonder sponsor las ik.
Zou heel tof zijn. Ik ga dan iig linea recta naar de winkel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Opzich wel fraai hoor, zo'n shirt zonder sponsornaam erop.
Ach, genoeg grote sponsors die het over willen nemen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Bailout Fortis?
Discussieer!
Het is toch knap dat ondanks dat Ajax al jaren niets meer gewonnen heeft, alle goede spelers uit de subtop op hun knietjes naar de Arena willen.quote:Pranjic hoopte op telefoontje Ajax
Ondanks de interesse van enkele clubs bleef de Kroaat Danijel Pranjic afgelopen zomer gewoon bij sc Heerenveen. In Ajax Life onthult de middenvelder dat hij stiekem had gehoopt op een telefoontje uit Amsterdam.
"Ajax heeft mij helaas niet gebeld," zegt Pranjic hierover. Naast Ajax zou ook het Italiaanse Juventus belangstelling hebben gehad voor de international van Kroatië, maar Pranjic bleef uiteindelijk in Friesland. Dat betekent dus dat hij volgende week tegen in plaats van met Ajax speelt. Op 5 oktober treffen Heerenveen en Ajax elkaar in het Abe Lenstra-Stadion.
Waar Pranjic bij Heerenveen bleef, maakte zijn vriend Miralem Sulejmani wel de overstap naar de Amsterdammers. Pranjic over Sulejmani: "Mickey en ik bellen elkaar bijna elke dag. We hebben het over van alles: voetbal, vrouwen, onze landen, het nationale team."
Ondanks de nederlagen die Heerenveen vorig seizoen op eigen veld leed tegen Ajax, is Pranjic positief gestemd over de wedstrijd van volgende week zondag. "Als wij vanaf minuut één agressief spelen, blijven de punten hier. Daar ben ik van overtuigd."
Stadion met de grootste capaciteit, op papier één van de beste selecties (zo niet de beste), een trainer met een grote naam waar veel spelers tegenop kijken, spelers krijgen bij Ajax het beste betaald. En in het geval van Pranjic speelt zijn vriend Sulejmani er. Ik vind het niet raar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het is toch knap dat ondanks dat Ajax al jaren niets meer gewonnen heeft, alle goede spelers uit de subtop op hun knietjes naar de Arena willen.
PSV heeft ook geld natuurlijk en de kans op prijzen en succes in Europa is daar al jaren groter. Toch noemt niemand PSV.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:30 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft geld, wij niet. Waarom zou Pranjic een telefoontje verwachten van een club die hem toch niet kan betalen.
In zijn geval zou ik het kunnen begrijpen, maar het lijkt wel of alle spelers in de eredivisie 1 doel hebben: bij Ajax spelen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stadion met de grootste capaciteit, op papier één van de beste selecties (zo niet de beste), een trainer met een grote naam waar veel spelers tegenop kijken, spelers krijgen bij Ajax het beste betaald. En in het geval van Pranjic speelt zijn vriend Sulejmani er. Ik vind het niet raar.
Waarschijnlijk ziet hij zelf ook wel in dat PSV te hoog gegrepen is voor hemquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
PSV heeft ook geld natuurlijk en de kans op prijzen en succes in Europa is daar al jaren groter. Toch noemt niemand PSV.
PSV heeft niet zoveel geld hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
PSV heeft ook geld natuurlijk en de kans op prijzen en succes in Europa is daar al jaren groter. Toch noemt niemand PSV.
Genoeg voor Pranjic. Wel extreem financieel wanbeleid wordt daar in Eindhoven gevoerd trouwens: 3 jaar op rij 30 miljoen per jaar verdienen in de CL en nog op de centen moeten letten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft niet zoveel geld hoor.
Ik zou het logischer vinden als je naar PSV wilde, of nog logischer: je kansen spreiden over PSV, Ajax en Feyenoord. Maar hoe specifiek Ajax vaak genoemd wordt door spelers, dat valt me echt op. Wat heb je aan historie in die 2 of 3 jaar dat je bij een club speelt? Het lijkt me dat je snel carierre wil maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:48 schreef Happel het volgende:
Aajax is de grootste club, met historie, van Nederland, logisch dat spelers er dan willen spelen toch? Dat het tegenwoordig niet zoveel meer is zegt weinig.
Ik snap dat wel. De jaren 90 toen Ajax de CL en de wereldtitel won hebben de spelers van tegenwoordig allemaal meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik zou het logischer vinden als je naar PSV wilde, of nog logischer: je kansen spreiden over PSV, Ajax en Feyenoord. Maar hoe specifiek Ajax vaak genoemd wordt door spelers, dat valt me echt op. Wat heb je aan historie in die 2 of 3 jaar dat je bij een club speelt? Het lijkt me dat je snel carierre wil maken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat was er waar aan het verhaal dat we Buijs een aantal maanden geleden konden ruilen voor Friend? Die maakt geloof ik zojuist z'n 4e van dit seizoen in Duitsland.
quote:Vandaag op de training deed Denny Landzaat tegen ieders verwachting volledig mee.De kans op spelen tegen Groningen zit er nog niet in,maar dat het beter gaat is een feit.Tim de Cler was er gewoon bij na de griep die hij eerder van de week nog had.En speelt gewoon mee.Wie buiten de basis staat is Luigi Bruins,waarschijnlijk is zijn wisselvallige optreden ook de technische staf niet ontgaan.Wijnaldum staat op zijn plaats. feyenoordtrainging.nl
Weet ik maar ik moest in eens aan Ronald Koeman denkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe, ik kopieer het bericht ook maar van een ander forum.
Don't shoot the messenger
over 4 jaar krijgen wij de lichting die in 2002 tv keekquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. De jaren 90 toen Ajax de CL en de wereldtitel won hebben de spelers van tegenwoordig allemaal meegemaakt.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
over 4 jaar krijgen wij de lichting die in 2002 tv keek
quote:In de nieuwe uitgave van het Feyenoord Magazine geeft financieel directeur Onno Jacobs aan dat het nieuw te bouwen stadion mogelijk de naam van een sponsor krijgt. "Als er meer concreet is, kunnen we op dit vlak pas echt wat onderneming richting mogelijke naamgevers. Maar we staan er positief tegenover. In deze wereld draait veel om geld, dus we moeten onze ogen er niet voor sluiten. Het is niet ondenkbaar dat we in 2016 bijvoorbeeld de Fortis Kuip betrekken."
Dat zou echt mooi zijn.quote:Feyenoord zoekt vermogende supporters
Financieel directeur onno Jacobs laat in het Feyenoord Magazine weten dat de club nog twaalf vermogende Feyenoord fans zoekt die elk vijf miljoen willen lenen aan de club. Feyenoord geeft daarvoor drie procent op het geïnvesteerde vermogen. Daarboven op krijgen ze faciliteiten als luxe stoelen, toegang tot de bestuurskamer en andere exclusieve voordelen. Daarnaast is er de zekerheid dat het terugbetalen een jaar na de ingebruikname van het stadion begint. 'In feite lopen deze investeerders geen risico, terwijl wij in de tussenliggende jaren de middelen hebben om een elftal te formeren dat om de prijzen moet meedoen.'
Sponsor naam voor stadionquote:In de meest recente uitgave van het Feyenoord Magazine (September 2008) beantwoordt Onno Jacobs als Director Finance & Operations van Feyenoord vragen van lezers. Opvallend is zijn antwoord op de vraag of het geen idee is om de naam van het stadion te verkopen. "Dat gaan we doen op het moment dat het concreet is dat het nieuwe stadion er gaat komen. Dat is het voor ons en de gemeente wel, maar het traject is nog niet zo ver gevorderd dat de locatie bepaald is en bekend is hoe het stadion eruit zal gaan zien.
(...) Als er meer concreet is, kunnen we op dit vlak pas echt wat onderneming richting mogelijke naamgevers. Maar we staan er positief tegenover. In deze wereld draait veel om geld, dus we moeten onze ogen er niet voor sluiten. Het is niet ondenkbaar dat we in 2016 bijvoorbeeld de Fortis Kuip betrekken."
Ronduit stuitend is echter een passage uit een antwoord op een andere vraag: "De historie, achterban en de status van deze club zijn unieke elementen van Feyenoord. Als je daar beleid omheen kan maken, schept dat vertrouwen. Dan zal die speler X opeens denken: ja, ik wil naar Feyenoord."
De historie is er ontegenzeggelijk. Evenals de fanatieke achterban, maar juist door het gevoerde beleid probeert Feyenoord al jarenlang deze fanatieke achterban de nek om te draaien. Waarom enerzijds beseffen hoe belangrijk Het Legioen is en pronken met deze fanatieke aanhang en anderzijds het de supporter zo lastig mogelijk zijn club op fanatieke wijze te steunen?
Als die naam over 3 maanden nog bestaat.quote:Het is niet ondenkbaar dat we in 2016 bijvoorbeeld de Fortis Kuip betrekken.
Misschien krijgen ze wel een bekend kaas merk als sponsor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als die naam over 3 maanden nog bestaat.
Omdat Feyenoord de laatste vier uitwedstrijden tegen vier matige clubs heeft verloren en dat het uit de laatste vier wedstrijden uit bij Groningen slechts één punt heeft gepakt?quote:Op zondag 28 september 2008 11:10 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom heb ik er weiinig vertrouwen in dat het goed gaat komen tegen Groningen vandaag?
Ik denk dat dat het wel goed samenvat ja.quote:Op zondag 28 september 2008 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord de laatste vier uitwedstrijden tegen vier matige clubs heeft verloren en dat het uit de laatste vier wedstrijden uit bij Groningen slechts één punt heeft gepakt?.
En Greene welquote:Op zondag 28 september 2008 13:20 schreef Kopbal het volgende:
Bruins dus waarschijnlijk niet in de basis, en terecht.
Ja lekker vroeg gaan slapen als je weekend hebtquote:Op zondag 28 september 2008 13:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Timmie Vincken stond gister tot diep in de nacht te housen in Club Vie.Begrijp dat echt niet. Je bent toch geblesseerd?!Ga lekker in je nest liggen. Hij heeft het wel naar z'n zin. Elke weekend stappen.Z'n salaris krijgt ie toch wel.
Laat hem lekker. Moet 'ie dan elk weekend zichzelf in slaap huilen ofzo?quote:Op zondag 28 september 2008 13:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Timmie Vincken stond gister tot diep in de nacht te housen in Club Vie.Begrijp dat echt niet. Je bent toch geblesseerd?!Ga lekker in je nest liggen. Hij heeft het wel naar z'n zin. Elke weekend stappen.Z'n salaris krijgt ie toch wel.
Jij denkt alleen maar aan je bierquote:
Laat dat joch lekker. Hij is al 3 jaar geblesseerd, je kunt moeilijk 3 jaar in bed blijven liggen en nooit een keer lol maken.quote:Op zondag 28 september 2008 13:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op Feyenoord!
Dat ook.quote:Op zondag 28 september 2008 14:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar aan je bier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |