Doeidoeiquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou doei BK. Ik gaaaaaaaaa![]()
Nee, jij gaat er ook uit. Tenzij je je tieten post.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik dan wel in de op blijven? Ik ben hier niet vanaf deel 1 maar al wel weer een hele tijd
Nou, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er ook uit. Tenzij je je tieten post.
Maar ik wil alleen mijn liefde betuigen ermee naar BT?! Dat mag toch wel!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
RickoKun, tig keer hetzelfde plaatje spammen heeft Paaskonijn ook eens een ban opgeleverd hoor.
Je zegt het zelf al, je komt hier af en toe aankakken, en dan zien we je weer 20 topics niet. Dan ben je geen KLB SC baas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
Welke kankerneger heeft het bedacht om mij (een van de FUCKING OLD SKOOL BAZEN EN MEDE OPRICHTERS SC) NIET bij de OUDE GARDE te zetten!?
Nou mag ik dan niet zoveel meer in KLB komen, ik ben nog wel een oude garde bozzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Duh.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag zeker ook niet meer in de OP
Nee, opkankeren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen mijn liefde betuigen ermee naar BT?! Dat mag toch wel!?
quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAAROM STOP JIJ AL DIE DIEREN IN JE FOBO IN EEN HOK!?!?!?!? IS FOKKING DIERENMISHANDELING!!!!![]()
![]()
Dat kan prima via PM! Ik mag dat ook niet meer van Jordy.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen mijn liefde betuigen ermee naar BT?! Dat mag toch wel!?
Jij bent zeker vergeten wie jou in de OP heeft gezet?quote:
........:( nou ik....ik heb het gewoon druk enzulks.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je komt hier af en toe aankakken, en dan zien we je weer 20 topics niet. Dan ben je geen KLB SC baas.
quote:
Er staan ook geen users meer inquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
BT heeft de huishoudelijke regeltjes aangepast
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
BT heeft de huishoudelijke regeltjes aangepast
BK kneus noemen is een SC ban, jeweets!quote:
Hahaha, tsja, alleen mensen zonder leven worden hier getolereerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, laat die n00bs maar, Breathtaking! Wij gaan gewoon vanavond weer verder met het masturberen via webcams! Die vuige loserts beseffen niet hoeveel gangstah Paint-topiques met hoog niveau deze bazen hebben gepost!
Ja, dit is maar de laatste keer dat je de LAPO hebt he. Voortaan mogen alleen bazen een nieuwe SC aanmaken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]hihi. dat het nu pas iemand opvalt
was gisteren al ofzo.
En ik heb nu de hele op verneukt
Je hebt alle UI's weggehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]hihi. dat het nu pas iemand opvalt
was gisteren al ofzo.
En ik heb nu de hele op verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |