En omdat feyenoord met 3-0 won en Ajax met 2-0, zijn ze in rotterdam beter?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben Feyenoord supporter![]()
Een ronde verder is een ronde verder.
Zal wel 19 zijn die jongen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Dvm86 het volgende:
Diep diep triest. Nog triester dat deze mongool vrij is gelaten.
Dus als iemand het niet met je eens is doet diegene dom?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon dom. Laat maar weer.
Gooi het daar op.. Het is sowieso niet slim om iemand van 13 te slaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zal wel 19 zijn die jongen.
Sowieso niet echt slim om na Ajax - Utrecht met je Ajaxshirtje door Utrecht te lopen.
Nee. Ik zei dat ik Feyenoord op dit moment zeker niet slechter vind spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
En omdat feyenoord met 3-0 won en Ajax met 2-0, zijn ze in rotterdam beter?
quote:Drost: "Suarez moet achter mij aanlopen"
Jeroen Drost was onder de indruk van wat Luis Suarez in het bekerduel met FC Utrecht presteerde. De Vitesse-verdediger lette extra scherp op de Uruguayaan, want zondag komt hij tegenover uitblinker van Ajax te staan.
"Ik heb donderdag de tweede helft gezien en Suarez maakte een goede indruk", prijst Drost zijn komende tegenstander. "Ja, hij speelde een hele sterke wedstrijd, maar ik moet wel zeggen dat hij aardig goed werd gemaakt. Verdedigend zag het er niet altijd even lekker uit."
Drost weet, met het oog op het competitieduel tussen Vitesse en Ajax, wat hem te doen staat. "Hopelijk kunnen wij er voor zorgen dat hij zondag ook achter mij aan moet lopen in plaats van alleen maar andersom. We moeten durven voetballen tegen Ajax."
Vandaar dat ze Oss oprollenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat ik Feyenoord op dit moment zeker niet slechter vind spelen.
Dat is ook weer zo. Maar als je 13 bent behoor je toch wel enig besef van dat soort dingen te hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:41 schreef denthemen het volgende:
Het is sowieso niet slim om iemand van 13 te slaan
Het zit daar namelijk vol met achterlijke paupers die om een potje voetbal een 13jarige in elkaar gaan slaan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sowieso niet echt slim om na Ajax - Utrecht met je Ajaxshirtje door Utrecht te lopen.
Klopt, maar een kind van 13 slaan is ook weer zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt er altijd een paar debielen tussen lopen als je dat bedoelt, ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het zit daar namelijk vol met achterlijke paupers die om een potje voetbal een 13jarige in elkaar gaan slaan?
Kom gewoon terug aan het eind van het seizoen, dan praten we verder. Kunnen we gezellig napraten over hoe slecht Feyenoord weer gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat ik Feyenoord op dit moment zeker niet slechter vind spelen.
3-0 is niet oprollen maar over die uitslag ben ik wel tevreden hoor.quote:
Op dit moment ben ik hier een soort van discussie aan het voeren. Een aantal van jullie post ook regelmatig in het Feyenoordtopic en daar zeg ik ook niks van behalve als ze onzin verkondigen maar dat doe ik uiteraard nooit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Zeg hofpleinfontein, je bent feyenoorder toch? Ga eens zo actief in je eigen topic posten dan, kanjer dat je er bent
Dus straks mag je alleen in Amsterdam nog met een Ajax shirtje rondlopen? Wie weet kwam die jongen ook wel van het voetballen af, moet hij extra kleding meenemen om zich onderweg om te kleden??quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar als je 13 bent behoor je toch wel enig besef van dat soort dingen te hebben.
Het is niet mijn bedoeling om hier elke dag te gaan posten.Alleen vandaag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Kom gewoon terug aan het eind van het seizoen, dan praten we verder. Kunnen we gezellig napraten over hoe slecht Feyenoord weer gepresteerd heeft.
Ik zeg toch niet dat ik het goedkeur? Ik zeg dat je het redelijkerwijs kan verwachten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus straks mag je alleen in Amsterdam nog met een Ajax shirtje rondlopen? Wie weet kwam die jongen ook wel van het voetballen af, moet hij extra kleding meenemen om zich onderweg om te kleden??
Je kan best met Ajax kleding rondlopen op UC etc hoor, maar gisteravond leek me niet echt slim, maargoed normaal gesproke gaan ze jochies van 13 niet slaan dus dat hij het aanheeft is vrij logisch.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus straks mag je alleen in Amsterdam nog met een Ajax shirtje rondlopen? Wie weet kwam die jongen ook wel van het voetballen af, moet hij extra kleding meenemen om zich onderweg om te kleden??
Maar als je zoiets kan verwachten, hoe ver ben je dan al heen in dit land?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het goedkeur? Ik zeg dat je het redelijkerwijs kan verwachten.
Vertonghen moet op het middenveld blijven, die gast is echt geweldig daar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Op welke positie zien jullie Enoh trouwens graag spelen als Gabri weer terug is?
Sinds Utrecht-fans gisteren met zo'n grote bek terug de trein in gingen na de wedstrijd verbaast niets over dat volk me meer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het zit daar namelijk vol met achterlijke paupers die om een potje voetbal een 13jarige in elkaar gaan slaan?
Ik vind Gabri nog altijd beter dan Enoh maar een beetje concurrentie voor Gabri kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Op welke positie zien jullie Enoh trouwens graag spelen als Gabri weer terug is?
Dat is een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als je zoiets kan verwachten, hoe ver ben je dan al heen in dit land?
Er liepen er zat met Ajax-shirts aan. Zegt misschien ook wel weer genoeg dat ze juist een jochie van 13 pakken dan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan best met Ajax kleding rondlopen op UC etc hoor, maar gisteravond leek me niet echt slim, maargoed normaal gesproke gaan ze jochies van 13 niet slaan dus dat hij het aanheeft is vrij logisch.
Blijkbaar kan Gabri nog niet spelen dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb een verdomd goed gevoel bij die Enoh..laat hem zondag maar weer ballen!
Maar het geeft wel aan hoe diep we al gezonken zijn als kinderen van 13 al niet eens meer veilig de straat op kunnen. Serieus, ik ben 21 en ik kan me niet voorstellen dat ik een kind van 13 in elkaar ga slaan, al helemaal niet om een verloren wedstrijd voetbal.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie.
Inderdaad, waarschijnlijk liepen de rest in groepjes in hij gewoon ergens alleen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er liepen er zat met Ajax-shirts aan. Zegt misschien ook wel weer genoeg dat ze juist een jochie van 13 pakken dan.
Verloedering van de maatschappijquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar het geeft wel aan hoe diep we al gezonken zijn als kinderen van 13 al niet eens meer veilig de straat op kunnen. Serieus, ik ben 21 en ik kan me niet voorstellen dat ik een kind van 13 in elkaar ga slaan, al helemaal niet om een verloren wedstrijd voetbal.
Ik vond de sfeer anders best grimmig hoor. Ik fietste langs het Stationsplein en daar stonden grote groepen om met de trein naar de Arena te gaan. Daar fiets je dan echt niet vrolijk in een Ajax-shirt langsquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan best met Ajax kleding rondlopen op UC etc hoor, maar gisteravond leek me niet echt slim, maargoed normaal gesproke gaan ze jochies van 13 niet slaan dus dat hij het aanheeft is vrij logisch.
Precies, die lui hebben gewoon een steekje los.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar het geeft wel aan hoe diep we al gezonken zijn als kinderen van 13 al niet eens meer veilig de straat op kunnen. Serieus, ik ben 21 en ik kan me niet voorstellen dat ik een kind van 13 in elkaar ga slaan, al helemaal niet om een verloren wedstrijd voetbal.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:56 schreef Rejected het volgende:
Suarez gaat die gast helemaal dollen
Heeft Gabri ruzie met Marco zoals een keertje eerder gezegd?
Dat zou toch erg jammer zijn. Ik ben het met je eens dat Vertonghen op het middenveld moet blijven spelen; daar komt hij veel beter tot z'n recht. Zou Gabri niet op Emanuelson's plek kunnen spelen? Vertonghen speelde tot voor kort ook niet op het middenveld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen moet op het middenveld blijven, die gast is echt geweldig daar.
En dan is het de keus tussen Gabri en Enoh..
Nee maar je ziet dat Vertonghen veel beter kan voetballen dan de meeste dachten, omdat hij op de linksback positie niet echt tot voetballen komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat zou toch erg jammer zijn. Ik ben het met je eens dat Vertonghen op het middenveld moet blijven spelen; daar komt hij veel beter tot z'n recht. Zou Gabri niet op Emanuelson's plek kunnen spelen? Vertonghen speelde tot voor kort ook niet op het middenveld.
Hij komt er wel voorbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Toch zien al die kapbewegingen in een solo er nog wel eens een beetje spastisch uit.
Niks ten nadele van Vertonghen ook. Ben al tijden fan.quote:
Zijn ermee gekapt. Meersche Helden wordt het nieuwe fanzine.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
Wat is er met de site van Dapp're Strijders?
Ja, de lampekap.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:06 schreef kevin6188 het volgende:
Zelfs Ten Cate nam het Vertonghen toch kwalijk?
Zoals deze sukkel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
Hij snoert in elk geval wel al die sukkels de mond die hem eerst niet moesten omdat hij tegen ons scoorde 2 jaar terug.
Vorig seizoen hoorde ik mensen dat soms nog zeggen, echt te kansloos.
+ cornersquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enige negatieve van gisteren vond ik dat er vaak, na een goede actie op de vleugels, zo weinig mensen in de zestien klaarstonden om de voorzet af te maken...
Dat was ook niet nodig, want die voorzetten gingen gewoon aan de andere kant uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enige negatieve van gisteren vond ik dat er vaak, na een goede actie op de vleugels, zo weinig mensen in de zestien klaarstonden om de voorzet af te maken...
Oh ja, die waren echt om te janken weer.quote:
jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als een feyenoorder zo'n overtreding maakt, zijn er dan ook meteen allemaal Ajacieden die komen huilen dat die gozer geschorst moet worden?
Uefa cup al vergeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Inkoppertje.
Voorlopig doen wij het niet slechter.
Had je dan niet gemakkelijk ook van Heracles, Kalmar of TOP Oss moeten winnen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.
Als voetbal zo simpel was...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had je dan niet gemakkelijk ook van Heracles, Kalmar of TOP Oss moeten winnen?
Mooi.quote:
Prachtigquote:
Ze moeten Urby de corners echt niet meer laten nemen, hoe moeilijk is het om de bal op een redelijke hoogte in de buurt van de penaltytip te krijgen?quote:
Niet te vroeg juichen. Vind hem er niet echt bijster goed uitzien nog.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prachtig
Ook goed om te zien dat Bobby gelukkig niet in een ziekenbed ligt en het dus al iets beter gaat![]()
Hij ziet er anders wel behoorlijk slecht uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prachtig
Ook goed om te zien dat Bobby gelukkig niet in een ziekenbed ligt en het dus al iets beter gaat![]()
Juichen doe ik nog zeker niet, maar ik zie hem liever zo in een stoel zitten dan dat je hem ziek in een bed zag liggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Vind hem er niet echt bijster goed uitzien nog.
Dit zegt ook niet alles, hoe ziek mensen vaak ook zijn, niet iedereen blijft de hele dag in bedquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Juichen doe ik nog zeker niet, maar ik zie hem liever zo in een stoel zitten dan dat je hem ziek in een bed zag liggen
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:37 schreef Riches het volgende:
[..]
Ze moeten Urby de corners echt niet meer laten nemen, hoe moeilijk is het om de bal op een redelijke hoogte in de buurt van de penaltytip te krijgen?
Maar wat als Gabri terugkomt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Silaz het volgende:
Idd goed gevoel over Enoh. zeker een aanwinst, stukken beter (van wat ik nu heb gezien) dan Sno![]()
1 2 3 4 5 6 7 | -------------------------------------------------------- Silva------Van der Wiel-------Vermaelen-------Emanuelson -------------------------------------------------------- -------------Enoh----Vertonghen----Gabri---------------- -------------------------------------------------------- Suárez----------------Huntelaar------------------Sarpong |
Tactisch gezien mis je een aanvallende impuls op het middenveld. Het is altijd handig om een aantal bikkelende voetballers op het middenveld te hebben die de bal veroveren maar je moet het spel ook kunnen verleggen naar de aanvallers. Een aanvallende middenvelder is daarom noodzakelijk; de Jong, Sulejmani, Aissati kunnen dat allemaal goed invullen. Enoh zal de concurrentiestrijd met Gabri aan moeten gaan als rechter defensieve middenvelder. Een middenveld met 3 defensieve middenvelders is voor mij ondenkbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wat als Gabri terugkomt?
[ code verwijderd ]
Zoiets? Je kan ook Van der Wiel vervangen voor Vertonghen (vind Van der Wiel namelijk niet heel goed spelen) en dan een aanvallende middenvelder neerzetten op het middenveld (Sulejmani als hij terug is, maar Aissati of Cvitanich kan ook).
Wat heb jij gisteravond gedaan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind dat Vertonghen nou niet echt superdefensief speelt op het middenveld...
Zeker niet. We hebben alleen wel heel erg veel spelers die op die positie uit de voeten kunnen: Gabri, Enoh, Lindgren, Sno, Donald, vd Heijden en Anita.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:33 schreef sjimz het volgende:
Concurrentie voor Gabri kan helemaal geen kwaad.
Misschien het einde voor Lindgren als basisspeler. Maar een speler als Lindgren kun je altijd goed gebruiken als je op meerdere fronten mee wilt doen voor de prijzen. Lindgren kan namelijk op meerdere posities uit de voeten en haalt altijd een constant niveau.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:34 schreef MaxC het volgende:
Vertonghen![]()
Laten we nog niet te enthousiast doen over Enoh na één goede wedstrijd. Een fitte Gabri moet gewoon in de basis en Enoh pakt wel genoeg wedstrijden mee
Ben wel bang dat een doorbraak van Enoh wel het einde kan zijn van Lindgren
Bij jou vliegen ze bij voorbaat al over de achterlijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.
Ik heb jou één keer gezien, bij Sparta Praag uit. Maar als je ze in die toestand moet nemen, dan gaat dat ook niet goed komenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.
Het viel mij ook meteen op, was erg mooi om te zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel van het juichen van de spelers bij de 1-0. Gelijk armen in de lucht bij de goal, iedereen bij elkaar (zelfs de wisselspelers).
Sno drive naar voren? Hij staat voortdurend met z'n rug naar de aanval en kaatst alles terug naar de verdediging.. als 'm dat al lukt.quote:Wordt in de media inmiddels de discussie gevoerd over het opstellen van Eyong Enoh of Evander Sno, bij Van Basten leeft dat niet. 'Het zijn twee totaal verschillende spelers. Enoh is meer controlerend gericht, terwijl Sno toch de drive naar voren heeft.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel van het juichen van de spelers bij de 1-0. Gelijk armen in de lucht bij de goal, iedereen bij elkaar (zelfs de wisselspelers).
Beetje vreemde uitspraak inderdaad. Als je een drive naar voren wilt hebben zal je een snelle handelingssnelheid moeten hebben, vind het meer een verdediger dan een aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:01 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Sno drive naar voren? Hij staat voortdurend met z'n rug naar de aanval en kaatst alles terug naar de verdediging.. als 'm dat al lukt.
Dat merkte ik op een gegeven moment ook op. Zeer goede zaak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
En trouwens; gisteren speelden er zeven (acht als je Enoh meetelt) uit de eigen jeugdopleiding.
Stekelenburg, Emanuelson, Vermaelen, (Enoh), Van der Wiel, Vertonghen, De Jong en Sarpong.
quote:
Elk team is een hecht team als het wint.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:01 schreef toma het volgende:
Zou van Basten (net als bij Oranje) weer een hechte groep aan het smeden zijn?
Als die actie van Suarez vervolgd gaat worden moet die elleboog van Cornelissen ook een staartje krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Zou de eventuele schorsing voor Suarez trouwens nou alleen gevolgen hebben voor de bekerwedstrijd of ook de competitiewedstrijden? Nesu is in ieder geval voor een bekerwedstrijd geschorst (maar die kreeg dan ook twee keer geel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |