abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61933412
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Op welke positie zien jullie Enoh trouwens graag spelen als Gabri weer terug is?
Vertonghen moet op het middenveld blijven, die gast is echt geweldig daar.

En dan is het de keus tussen Gabri en Enoh..
pi_61933415
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Het zit daar namelijk vol met achterlijke paupers die om een potje voetbal een 13jarige in elkaar gaan slaan?
Sinds Utrecht-fans gisteren met zo'n grote bek terug de trein in gingen na de wedstrijd verbaast niets over dat volk me meer.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:51:01 #128
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61933442
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Op welke positie zien jullie Enoh trouwens graag spelen als Gabri weer terug is?
Ik vind Gabri nog altijd beter dan Enoh maar een beetje concurrentie voor Gabri kan geen kwaad.
Jawel, je keek.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:51:03 #129
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61933443
Ik heb een verdomd goed gevoel bij die Enoh..laat hem zondag maar weer ballen!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:51:37 #130
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61933461
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar als je zoiets kan verwachten, hoe ver ben je dan al heen in dit land?
Dat is een heel andere discussie.

En zoals Jasza aangaf, waarschijnlijk kan je het op elke andere wedstrijddag doen. Maar gisteren was het gewoon niet zo slim.
pi_61933473
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je kan best met Ajax kleding rondlopen op UC etc hoor, maar gisteravond leek me niet echt slim, maargoed normaal gesproke gaan ze jochies van 13 niet slaan dus dat hij het aanheeft is vrij logisch.
Er liepen er zat met Ajax-shirts aan. Zegt misschien ook wel weer genoeg dat ze juist een jochie van 13 pakken dan.
pi_61933506
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb een verdomd goed gevoel bij die Enoh..laat hem zondag maar weer ballen!
Blijkbaar kan Gabri nog niet spelen dus dat komt wel goed.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61933508
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:51 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat is een heel andere discussie.
Maar het geeft wel aan hoe diep we al gezonken zijn als kinderen van 13 al niet eens meer veilig de straat op kunnen. Serieus, ik ben 21 en ik kan me niet voorstellen dat ik een kind van 13 in elkaar ga slaan, al helemaal niet om een verloren wedstrijd voetbal.
pi_61933539
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Er liepen er zat met Ajax-shirts aan. Zegt misschien ook wel weer genoeg dat ze juist een jochie van 13 pakken dan.
Inderdaad, waarschijnlijk liepen de rest in groepjes in hij gewoon ergens alleen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61933545
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Maar het geeft wel aan hoe diep we al gezonken zijn als kinderen van 13 al niet eens meer veilig de straat op kunnen. Serieus, ik ben 21 en ik kan me niet voorstellen dat ik een kind van 13 in elkaar ga slaan, al helemaal niet om een verloren wedstrijd voetbal.
Verloedering van de maatschappij
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61933564
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je kan best met Ajax kleding rondlopen op UC etc hoor, maar gisteravond leek me niet echt slim, maargoed normaal gesproke gaan ze jochies van 13 niet slaan dus dat hij het aanheeft is vrij logisch.
Ik vond de sfeer anders best grimmig hoor. Ik fietste langs het Stationsplein en daar stonden grote groepen om met de trein naar de Arena te gaan. Daar fiets je dan echt niet vrolijk in een Ajax-shirt langs . In de trein zaten wel allemaal Ajacieden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61933570
Suarez gaat die gast helemaal dollen
Heeft Gabri ruzie met Marco zoals een keertje eerder gezegd?
pi_61933584
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Precies, die lui hebben gewoon een steekje los.
pi_61933608
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:56 schreef Rejected het volgende:
Suarez gaat die gast helemaal dollen
Heeft Gabri ruzie met Marco zoals een keertje eerder gezegd?
Waarom moet er altijd wat achter gezocht worden? Gabri is gewoon niet niet 100% fit
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61933666
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vertonghen moet op het middenveld blijven, die gast is echt geweldig daar.

En dan is het de keus tussen Gabri en Enoh..
Dat zou toch erg jammer zijn. Ik ben het met je eens dat Vertonghen op het middenveld moet blijven spelen; daar komt hij veel beter tot z'n recht. Zou Gabri niet op Emanuelson's plek kunnen spelen? Vertonghen speelde tot voor kort ook niet op het middenveld.
pi_61933698
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat zou toch erg jammer zijn. Ik ben het met je eens dat Vertonghen op het middenveld moet blijven spelen; daar komt hij veel beter tot z'n recht. Zou Gabri niet op Emanuelson's plek kunnen spelen? Vertonghen speelde tot voor kort ook niet op het middenveld.
Nee maar je ziet dat Vertonghen veel beter kan voetballen dan de meeste dachten, omdat hij op de linksback positie niet echt tot voetballen komt.

Hij heeft alles om een geweldige middenvelder te worden, strijd, goede trap, hij kan een mannetje passeren.
pi_61933716
Toch zien al die kapbewegingen in een solo er nog wel eens een beetje spastisch uit.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61933732
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Toch zien al die kapbewegingen in een solo er nog wel eens een beetje spastisch uit.
Hij komt er wel voorbij
pi_61933751
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij komt er wel voorbij
Niks ten nadele van Vertonghen ook. Ben al tijden fan.
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:05:15 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61933781
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
Wat is er met de site van Dapp're Strijders?
Zijn ermee gekapt. Meersche Helden wordt het nieuwe fanzine.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61933792
Hij snoert in elk geval wel al die sukkels de mond die hem eerst niet moesten omdat hij tegen ons scoorde 2 jaar terug.

Vorig seizoen hoorde ik mensen dat soms nog zeggen, echt te kansloos.
pi_61933812
Zelfs Ten Cate nam het Vertonghen toch kwalijk?
pi_61933842
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:06 schreef kevin6188 het volgende:
Zelfs Ten Cate nam het Vertonghen toch kwalijk?
Ja, de lampekap.
pi_61933858
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
Hij snoert in elk geval wel al die sukkels de mond die hem eerst niet moesten omdat hij tegen ons scoorde 2 jaar terug.

Vorig seizoen hoorde ik mensen dat soms nog zeggen, echt te kansloos.
Zoals deze sukkel.

edit: spuit 11
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61934844
Vitesse gaat eraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')