Waar kun je die zien? Ik heb het helemaal gemist.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik overtreding van Luis Suarez terugkijk, ben ik niet bang voor een schorsing.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar kun je die zien? Ik heb het helemaal gemist.
Die inderdaad. Vind het geen duidelijke, bewuste overtreding.quote:
quote:
Niets aan de hand dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Lekker dagje voor jullie jongens. Oleguer in de bak en een onderzoek naar de actie van suarez.
Is dit alles? Dan vind ik het wel meevallen.quote:
Wat een onzin. Niets mis met Oleguer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Oleguer vind ik echt niet erg, krijgt MvB gewoon de kans niet meer om het op te stellen.
quote:Siem De Jong: 'Ik wil vechten voor basisplaats'
In de wedstrijd tegen Utrecht gaf Marco Van Basten enigszins verrassend de voorkeur aan youngster Siem De Jong. Het 19-jarige jeugdproduct fungeerde als meest vooruitgeschoven pion op het Amsterdamse middenveld. "Het ging wel lekker".
De Jong behoorde niet tot de selectie voor de topper tegen Feyenoord en speelde maandag nog gewoon met de beloften mee. "Ik heb pas enkele uren voor de aftrap vernomen dat ik zou starten", doet hij zijn verhaal. "De trainer heeft me geen uitleg gegeven, enkel dat hij tevreden was van mijn houding op training".
De concurrentie op zijn positie is moordend. Dat beseft ook De Jong. "Deze keer profiteerde ik van het uitvallen van Miralem Sulejmani, maar er zijn heel wat spelers die op deze positie aardig uit de voeten kunnen".
Toch brandt de talentvolle middenvelder van de ambitie om het bij Ajax te maken. "Verhuren is momenteel niet aan de orde. Ik wil vechten voor een basisplaats bij Ajax. Pas als dat niet lukt, kunnen we er aan denken om elders een jaartje ervaring op te doen".
Hij is inderdaad lekker, maar geschorst gaat hij er toch niet voor wordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op jongens. Het is duidelijk geen natuurlijke beweging. Dat hij struikelde is natuurlijk een hilarisch slechte smoes. Je zit toch duidelijk dat hij zijn voet in de maag van de tegenstander plant.
Met zo'n vooronderzoek geeft de knvb toch wel aan dat er iets niet pluis is. Het is gewoon een trappende beweging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is inderdaad lekker, maar geschorst gaat hij er toch niet voor worden
Silenus en HeinekenAFCA, jullie zijn al ouder toch?quote:13-jarige Ajax-fan mishandeld in Utrecht
Een voetbalsupporter uit Utrecht is donderdagavond opgepakt voor het mishandelen van een 13-jarige supporter van Ajax. Het slachtoffer raakte niet ernstig gewond, zegt een woordvoerder van de politie vrijdag.
De 22-jarige Utrechter kwam terug van de eerder op de avond verloren bekerwedstrijd tegen Ajax en zag in de Stationshal in Utrecht een Ajax-aanhanger lopen. Hij sloeg de 13-jarige jongen in zijn gezicht en liep daarna verder.
De man is iets later op de Croeselaan opgepakt en vrijdag aan het begin van de middag vrijgelaten.
Na een paar keer kijken volgens mij ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het is gewoon een trappende beweging.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
iemand op youtube merkt terecht op dat loval hem een duw geeft en daarom dat been zo hoog komt
TR was toch ook mee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
Silenus en HeinekenAFCA, jullie zijn al ouder toch?
Erg stoer om een 13 jarige te slaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Teringlijerquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij ziet het door een ajax bril. Ik ben hier gewoon even om mijn objectieve mening te verkondigen.Ik zie jullie niet als concurrent. ajax speelt nog slechter dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als een feyenoorder zo'n overtreding maakt, zijn er dan ook meteen allemaal Ajacieden die komen huilen dat die gozer geschorst moet worden? De tering, gister al Dirkje Kuijt, nu die fontein. Wat kan hun het schelen? Of zien ze ons als concurrent?
En jij ziet het door een Feyenoord bril.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij ziet het door een ajax bril. Ik ben hier gewoon even om mijn objectieve mening te verkondigen.Ik zie jullie niet als concurrent. ajax speelt nog slechter dan Feyenoord.
Zal ik je eens wat vertellen? Het interesseert me geen fuck of er nou 10 spelers of geen één bij jullie worden geschorst. Jullie eindigen toch sowieso wel weer onder ons.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij ziet het door een ajax bril. Ik ben hier gewoon even om mijn objectieve mening te verkondigen.Ik zie jullie niet als concurrent. ajax speelt nog slechter dan Feyenoord.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
die utrechtenaren blijven die kakkerlakken ook kopieren he.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk dat is nou weer die typische joodse garantie. Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Het interesseert me geen fuck of er nou 10 spelers of geen één bij jullie worden geschorst. Jullie eindigen toch sowieso wel weer onder ons.
De Politie was dan ook alleen boven te vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:34 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik ben 24 en heb na eerdere ervaringen jaren geleden van dezelfde orde al geleerd dat je beter niet in Ajaxkledij door de stationshal kunt lopen.
De afgelopen tien jaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kijk dat is nou weer die typische joodse garantie. Waar baseer je dat op?
Waarschijnlijk blijkt morgen dat 'ie 19 is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Erg stoer om een 13 jarige te slaan
De KNVB start voortdurend onderzoeken. Waarna ze tot de conclusie komen dat er niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Met zo'n vooronderzoek geeft de knvb toch wel aan dat er iets niet pluis is. Het is gewoon een trappende beweging.
*proest* daar ging m'n drinken over het beeldschermquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
ajax speelt nog slechter dan Feyenoord.
Jullie kijken graag naar het verleden.Dat is eigenlijk waar jullie op teren. In jullie beleving zijn jullie een Europese topclub.quote:
Op het feit dat wij gewoon meer klasse hebben dan jullie. En je mag het arrogantie (ik neem tenminste aan dat je dat bedoeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je vraagt zelf waar hij iets op baseert boterletter.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie kijken graag naar het verleden.Dat is eigenlijk waar jullie op teren. In jullie beleving zijn jullie een Europese topclub.
Vergeleken met feyenoord wel ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie kijken graag naar het verleden.Dat is eigenlijk waar jullie op teren. In jullie beleving zijn jullie een Europese topclub.
Maakt mij nie tveel uit maar ik vind het wel leuk als hij wordt geschorst.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De KNVB start voortdurend onderzoeken. Waarna ze tot de conclusie komen dat er niks aan de hand is.
Wat maakt jou het eigenlijk uit?
Garantiequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
het is dat die oude amsterdammer al 2 jaar op rij doormiddel van een schwalbe een gelijkspel eruit sleept anders zongen ze wel een toontje lager.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft grappig al die Feyenoorders met jaloezie richting Ajax.
Ajax-AC Milan 2002-2003quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Voel weer een meeting op HC aankomen met wat gasten die eigenlijk helemaal niet in Utrecht moeten zijn.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vergeleken met feyenoord wel ja.
Het is je echt naar je bol gestegen dat gelijkspelletje of niet
Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.quote:
Nee hoor. psv is de laatste jaren oppermachtig in Nederland. Europees gezien stelt ajax helemaal niks voor. Blijft er weinig over.
Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op het feit dat wij gewoon meer klasse hebben dan jullie. En je mag het arrogantie (ik neem tenminste aan dat je dat bedoeld) vinden, maar bookmark het maar. Mocht ik ongelijk hebben kun je me er na het seizoen keihard op aanpakken. Maar ik heb geen ongelijk.
En hoe jij er bij komt dat jullie beter voetbal spelen is me helemaal een raadsel. Afgelopen zondag spelen wij ontzettend slecht en jullie steigen boven jezelf uit en nog haal je ternauwernood een gelijkspelletje. Het werd ook niet voor niets als een overwinning gevierd in de kuip.
Ik vind trouwens dat er een TT voor onze Catalaanse vriend moet komen.
Als ik jaloers op jullie was dan was ik wel voor ajax geweest toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft grappig al die Feyenoorders met jaloezie richting Ajax.
quote:
Ik durf er best een kratje bier op te zetten dat wij boven jullie eindigen. Jij ook?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.
Omdat jij het verschil tussen arrogantie en garantie niet kent, maken zij zich belachelijk? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik jaloers op jullie was dan was ik wel voor ajax geweest toch?
[..]
![]()
Jullie maken jezelf gewoon belachelijk
Ik wed niet op m'n eigen club.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik durf er best een kratje bier op te zetten dat wij boven jullie eindigen. Jij ook?
niet nodig helemaalquote:
Als je veel geld wilt verdienen, kun je het beste maar op de tegenstander van je eigen club wedden inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik wed niet op m'n eigen club.
Ik vond 'm gewoon leuk: Joodse garantiequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jullie maken jezelf gewoon belachelijk
De enige garantie die je heb in t leven is dat je doodgaat. Welke garantie hebben jullie dat ajax boven Feyenoord gaat eindigen?Waar baseer je dat op? Ik zie geen argumenten of feiten enkel een hoop geblaat. Als je zulke dingen gaat roepen zonder dat je daar zeker van kan zijn dan ben je in mijn ogen arrogant.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat jij het verschil tussen arrogantie en garantie niet kent, maken zij zich belachelijk? Leg eens uit.
OLEGUER HOOLIGANquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er een TT voor onze Catalaanse vriend moet komen.
Inkoppertje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je veel geld wilt verdienen, kun je het beste maar op de tegenstander van je eigen club wedden inderdaad.
Sno had hem naast gekopt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Voorlopig doen wij het niet slechter.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef BonJovi het volgende:
Wat gebeurd er als Gabri terug komt we hebben Vertonghen en Enoh toch al?
Arrogantquote:
Concurrentie is daarnaast ook alleen maar goed. Niemand is zeker van zijn plek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.
quote:
Ik zit liever met een luxeprobleem dan in de situatie dat we alleen maar een stel incompetente sukkels op het middenveld hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.
Groningen, Willem 2, Ado, Nac, de Graafschap en Heracles ook niet. Maar ze gaan net zoals feyenoord toch allemaal onder Ajax eindigen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Moet je eens in de spiegel kijkenquote:
Iedere wedstrijd van Ajax levert weer twee of meer momenten voor aanklagers op dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Basten verrast over vooronderzoek Suárez
Marco van Basten is verrast door het vooronderzoek dat de aanklager van de KNVB naar Luis Suárez is geopend. Van Basten: "Ik heb de beelden teruggezien en mijn reactie was: wat gebeurt er? Je ziet dat Luis uit balans wordt gebracht. Het lijkt me niet dat hij bewust het been in de buik van Loval zette, qua coordinatie is zoiets zelfs lastig, anders zou hij een gevorderde vechtsporter moeten zijn."
San Marco snapt het.
Ook jij heb ff in je glazenbol gekeken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Groningen, Willem 2, Ado, Nac, de Graafschap en Heracles ook niet. Maar ze gaan net zoals feyenoord toch allemaal onder Ajax eindigen.
Goed werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Basten verrast over vooronderzoek Suárez
Marco van Basten is verrast door het vooronderzoek dat de aanklager van de KNVB naar Luis Suárez is geopend. Van Basten: "Ik heb de beelden teruggezien en mijn reactie was: wat gebeurt er? Je ziet dat Luis uit balans wordt gebracht. Het lijkt me niet dat hij bewust het been in de buik van Loval zette, qua coordinatie is zoiets zelfs lastig, anders zou hij een gevorderde vechtsporter moeten zijn."
San Marco snapt het.
Verbeek en De Guzman ook, die rekenden op vrijspraak. Over simpel gesproken...quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Joh hij kan moeilijk zeggen dat ie geschorst moet worden.Jullie zijn wel een beetje simpel hoor.
Ik heb het over jullie niet over de trainers of spelers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Verbeek en De Guzman ook, die rekenden op vrijspraak. Over simpel gesproken...
Ik maak me niet zo druk om dat kut eftal uit Rotterdam als jij om Ajax doetquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet je eens in de spiegel kijken
quote:
Omdat alle Feyenoorders dat als stopwoordje gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje bekrompen opmerking. ik denk dat minimaal 9 van de 10 voetbalkenners denken dat Ajax hoger eindigt, waarom zou het dan arrogant zijn als je dat uitspreekt?
Leker stukje hoorquote:Diep respect voor de Ajax-supporter
Written by Marc Daemen
Thursday, 25 September 2008
De Ajax-supporter. Ieder weekeinde hoor je in diverse stadions: “Ajax publiek, Ajax publiek, Ajax Ajax Ajax publiek.” Dan doelen ze op mensen die rustig op hun stoeltje naar de wedstrijd zitten te kijken en vijf minuten voor tijd het stadion verlaten om op tijd thuis te zijn. Jammer dat zo over de Ajax-supporters gedacht wordt.
Ik weet nog heel goed de competitiewedstrijd vorig seizoen in eigen huis tegen NEC. Een troosteloze 0-0 en het zoveelste puntverlies. Reden voor ruim 1000 supporters om de hoofdingang te bestormen en verhaal te halen bij toenmalig voorzitter John Jaakke. Maar laat ik nou net de deur naast de hoofdingang uitkomen. Op dat moment was ik een paar dagen bevrijd van mijn gipsbeen. Een aantal weken daarvoor had ik een zware kruisbandblessure opgelopen. Nog maar net buiten en de ME veegde de boel schoon. Tsja, daar loop je dan met je krukken! Geen agent die zich daar wat van aantrekt. Aanstormende paarden en agenten met wapenstokken, maar gelukkig was ik ook goed bewapend met twee krukken. Uit zelfverdediging doe je de meest gekke dingen. Ik weet niet hoe precies, maar in een mum van tijd stond ik op de weg die boven de hoofdingang loopt. Eindelijk even veilig, althans dat dacht ik.
Maar ook daar wisten ze ons te vinden. Ik denk dat de doktoren nog nooit iemand zo snel hebben zien revalideren van een gescheurde kruisband. Ik voelde geen pijn, want ik moest maken dat ik weg kwam. Dan denk je bij jezelf, waarom moeten deze rellen nou weer? Maar zelfs toen kon ik nog begrip tonen voor de Ajax-supporters. Ze vochten letterlijk voor het behoud van hun club. Iets wat de spelers die avond totaal niet deden. Ik kijk liever niet meer terug op die tijd en ik denk velen met mij niet meer.
De eerste drie competitiewedstrijden van het nieuwe seizoen zitten erop. Vier punten is de oogst, waar we er eigenlijk door de arbitrale dwalingen zes of meer hadden moeten hebben. Dit heb je helaas nooit in de hand. De start in de UEFA Cup is gelukkig wel goed. De poulefase is binnen. Dat mag toch wel gezegd worden, want in eigen huis verliezen met 0-4 van FK Borac ziet niemand gebeuren. Vanavond staat het bekerduel met FC Utrecht op het programma. Vorig seizoen werden wij in de achtste finales op een ontluisterende manier eruit geknikkerd door NAC. Dat mag dit jaar niet weer gebeuren. Want wat zou het mooi zijn als de finale in de Kuip zou gaan tussen Feyenoord en ons aller Ajax. Revanche voor de gestolen 2-2 van afgelopen weekend. Dan kunnen wij met z’n allen terugzwaaien naar Rotterdam en het stadion verlaten met de beker en ook de schaal die wij dan uiteraard reeds in ons bezit hebben.
Wat mij erg veel deugd deed tijdens de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Roda JC waren de fans. Bij opkomst weer een prachtig spandoek waar veel supporters ontzettend veel uren werk in hadden gestoken. Diep respect hiervoor! Maar ook tijdens de wedstrijd het levensgrote doek met daarop de afbeelding van Bobby Haarms. Onze Bobby! De man die het momenteel zo moeilijk heeft. Het kippenvel staat nu weer op mijn armen als ik hieraan terug denk!
Ook ik irriteer mij vaak aan een bepaalde groep ‘supporters’. Dan heb ik het over lieden die nutteloze en respectloze reacties op de diverse forums achter laten. Deze mensen denken vaak dat ze het voetbal hebben uitgevonden. Met iedere speler hebben ze zogenaamd een persoonlijke band en kennen de trainer door en door. Kritiek uiten, daar zijn ze ook heel goed in. Met name de jeugdige spelers krijgen er dan vaak van langs. Maar ik zou zeggen, kom eens langs op zaterdag en maandagavond op Sportpark De Toekomst. Dan zie je met eigen ogen wat er allemaal rondloopt. Daar zie je hoe de jeugdige spelers klaar worden gestoomd voor een voetbalcarrière.
Marco is bezig om de club positief te veranderen. Hier kunnen wij als supporters ook aan bijdragen. Ga vooral door met de prachtige tifo-acties. Steun de spelers door dik en dun. Blijf niet te lang plakken in het zachte pluche van de hoofdtribune, maar sta op, veer op en juich. Dan weet ik zeker dat wij met z’n allen op zondag 10 mei 2009 een feestje kunnen bouwen op het Leidseplein (ja, meneer Cohen u leest het goed, het Leidseplein!). En alsjeblieft hou het dan een beetje netjes, want weer een horde paarden achter mij aan, daar zit ik niet nogmaals op te wachten.
Moet 'hij' doel je duidelijk op Van Basten, nu niet ineens slim gaan doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie niet over de trainers of spelers.
Doe ik ook niet hoor.Moet toch wat doen om de tijd tussen de colleges door te doden.quote:Ik maak me niet zo druk om dat kut eftal uit Rotterdam als jij om Ajax doet
[quote]quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje bekrompen opmerking. ik denk dat minimaal 9 van de 10 voetbalkenners denken dat Ajax hoger eindigt, waarom zou het dan arrogant zijn als je dat uitspreekt?
Diep diep triest. Nog triester dat deze mongool vrij is gelaten.quote:Een voetbalsupporter uit Utrecht is donderdagavond opgepakt voor het mishandelen van een 13-jarige supporter van Ajax. Het slachtoffer raakte niet ernstig gewond, zegt een woordvoerder van de politie vrijdag.
De 22-jarige Utrechter kwam terug van de eerder op de avond verloren bekerwedstrijd tegen Ajax en zag in de Stationshal in Utrecht een Ajax-aanhanger lopen. Hij sloeg de 13-jarige jongen in zijn gezicht en liep daarna verder.
De man is iets later op de Croeselaan opgepakt en vrijdag aan het begin van de middag vrijgelaten.
Ik zeg toch dat jullie simpel zijn. Wordt voor jou eens tijd dat je slim gaat doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moet 'hij' doel je duidelijk op Van Basten, nu niet ineens slim gaan doen.
Waarom bok jij niet lekker op naar je kakkerlakken topic in plaats van ons aller Ajax topic te vervuilen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat jullie simpel zijn. Wordt voor jou eens tijd dat je slim gaat doen
Je bent zelf anders ook geen helder licht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat jullie simpel zijn. Wordt voor jou eens tijd dat je slim gaat doen
Een echte feyenoord fan hé!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij doet gewoon dom. Laat maar weer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat jullie in de oorlog niet overal welkom waren moet je niet op mij af gaan reageren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waarom bok jij niet lekker op naar je kakkerlakken topic in plaats van ons aller Ajax topic te vervuilen?
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:34 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je bent zelf anders ook geen helder licht.
Ben Feyenoord supporterquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een echte feyenoord fan hé!
En nog zeggen dat jullie beter zijnOss thuis, altijd moeilijk
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie jullie niet als concurrent. ajax speelt nog slechter dan Feyenoord.
template errorquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
Wat is er met de site van Dapp're Strijders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |