Jep hier ook, zwaar irritant.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:49 schreef deejaylethal het volgende:
Er zitten echt wel leuke dingen tussen, alleen het is onmogelijk om die boekjes online te bekijken. De helft werkt constant niet... En ik denk niet dat het aan mijn PC ligt... Iemand anders ook nog last van?
Ik vind dat sweatshirt leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jep hier ook, zwaar irritant.
Wat voor leuke dingen heb je gezien dan
wat kosten die Bjorn Borg boxers normaal gesproken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef deejaylethal het volgende:
Oh, en dingen die sowieso interessant zijn zijn de merkbroeken, de Bjorn Borg boxers (15 euro)
¤25quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:11 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
wat kosten die Bjorn Borg boxers normaal gesproken?
betaal ik iets meer haal ik liever Dolce & Gabbana of Emporio Armani..quote:
Lees de bijdrage van QM84quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef MadGuy het volgende:
Vooral rond 20:00u en lunchtijd is het druk, staat op de site.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:49 schreef LordLynx het volgende:
Weet iemand wat het addertje onder het gras met die cruise naar newcastle is? Lijkt me een te mooie deal.....
Geen addertje dus maar gewoon een wedstrijd. Als je op dat linkje klikt via de Bijenkorf website staat kom je op de website uit van het bedrijf dat die cruise verzorgt. Daar staat Bijenkorf actie met bovenstaande tekst.quote:Bijenkorfactie
Ga op vrijdag 3 oktober naar de 3 Dwaze Dagen van de Bijenkorf en zoek Jack de Piraat. Deze blauwe vogel heeft alle zeeën bevaren. Heb je Jack gevonden? Vraag hem dan om een kleurplaat. De mooiste kleurplaat* wint een volledig verzorgde PiratenCruise voor het hele gezin.
*over de uitslag van de wedstrijd kan niet worden gecorrespondeerd.
Oh die! Dat is volgens mij alleen de overtocht maar dan moet je de overnachtingen en het eten zelf nog betalen. Normaal kost dat 56 euro p.p. enkele reis volgens de site van dfds.nlquote:Op zondag 28 september 2008 22:02 schreef LordLynx het volgende:
Ik bedoel de pagina daarnaast, bij besteding van 33,33 een voucher voor een gratis cruise.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef DAMH het volgende:
Ik kan er woesndag avond al heen,, maartja is het de moeite waard?
Woensdagavond zijn sowieso alleen de artikelen van donderdag verkrijgbaar maar als je personeel bent of je gaat met een personeelslid mee en die is zo aardig om jou 15% personeelskorting te gunnen, kan het de moeite waard zijn ja. Ligt eraan wat en of je iets wilt kopen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef DAMH het volgende:
Ik kan er woesndag avond al heen,, maartja is het de moeite waard?
Vraag of de buren ze wel hebben en anders ga je even langs de klantenservice.quote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wil ook weten wat er allemaal te halen valt >:( Maar m'n studentenhuis heeft een nee/nee stickert op de deur en die online kloteboekjes doen het vanaf de 3e pagina niet meer.
Wat is dat voor boekje danquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die zag ik wel staan in het Bij-Cardhoudersboekje geloof ik.
Ah oke.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Als je een bij-card hebt krijg je die thuis.
Ik heb het boekje zelf niet. Vraag het even na bij de Bijenkorf zelf zou ik zeggen. Maar zonder een dergelijke creditcard heb je geen recht op die korting he.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke.
Als WHATSHESAID nog even zou willen kijken of ze die er zeker heeft in zien staan.. zou dat super zijn
ik keek alleen voor kleding, maar er zit weinig dingen in voor de heren dan..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:54 schreef Blik het volgende:
korting op de boekjes is het
niet genoeg?
doe de groeten aan Naomi.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ga zeker even kijken of er nog wat leuks te koop is.
Zijn wel verschillende locaties waar de Bijenkorf zit hèquote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we dan maar meteen een 'BijenkorFokmeet' organiseren
Mij herken je op vrijdagmiddag aan een zwart-wit RTL GP petje dus als je Fok? in m'n oor fluistert gaan we uren discussiëren over de Bijenkorf & Fok...
we kunnen ook een orgie doen?..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we dan maar meteen een 'BijenkorFokmeet' organiseren
Mij herken je op vrijdagmiddag aan een zwart-wit RTL GP petje dus als je Fok? in m'n oor fluistert gaan we uren discussiëren over de Bijenkorf & Fok...
Dan moet je bij de KPD meet zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
we kunnen ook een orgie doen?..
1. Gordon?quote:
Oja, jullie kunnen me vanmiddag en vrijdagmiddag live spotten en aanspreken in de Amsterdamse vestiging, of zijn er 2 Bijenkorfjes in Amsterdam?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn wel verschillende locaties waar de Bijenkorf zit hè
hoe laat is Goor weg, want ik wil die gast niet tegenkomen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:38 schreef jmac het volgende:
[..]
1. Gordon?
"Donderdag 2 oktober, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam
Grote opening met Gordon!
Om 7.50 uur gaat het gebeuren! Een schitterende Cadillac arriveert dan bij de Dam in Amsterdam. Niemand minder dan superster Gordon zal even voor 8.00 uur een stralend optreden geven. Hiermee geeft hij op muzikale wijze het startsein voor de 25e editie van de Drie Dwaze Dagen"
More likely 2.:
Donderdag 2 oktober, alle filialen
3.333 cadeaus
Donderdag tussen 8.00 en 10.00 uur maakt u kans op de mooiste cadeaus!
Alsof het allemaal nog niet dwaas genoeg is, geven we tussen 8.00 en 10.00 uur 3.333 gratis cadeaus weg! Met uw kassabon als voucher ontvangt u een cadeautas. Wat er in zit? Dat is natuurlijk een verrassing! Maar u kunt denken aan kaartjes voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Walibi, Ponypark Slagharen of Sealife. Misschien wel een 1e klas retourticket met ICE International naar Düsseldorf, Keulen of Frankfurt! Of een lief knuffelbeest? Hoe dan ook; het is het waard om vroeg op te staan! Wees er dus bijtijds bij, want op=op!
Whehe, je bent gekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:26 schreef PeRi het volgende:
Ik sta zo voor 8en in R'dam, kan niet geloven dat ik echt ben opgestaan ook.
nee maar eentje, op de Damquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oja, jullie kunnen me vanmiddag en vrijdagmiddag live spotten en aanspreken in de Amsterdamse vestiging, of zijn er 2 Bijenkorfjes in Amsterdam?
ik ben geen medewerker, maar de iris cheque is gewoon een wettig betaalmiddel en staat los van eventuele acties die een winkel organiseert, je kunt ze dus gewoon gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:52 schreef francis997 het volgende:
hallo..nog een vraagje voor evt. medewerkers van bijenkorf die hier zijn of iemand die dit weet.
Ik heb van mn werk een cadeau bon gekregen zo'n vvv irischeque twv 30¤, en mijn vraag is nu kan ik die bon gebruiken tezamen met de 3d dagen korting.
bronquote:Bijenkorf verkoopt ruimtereizen
AMSTERDAM – De Bijenkorf breidt het assortiment vrijdag voor één dat uit met ruimtereizen. Klanten kunnen voor ongeveer 140.000 euro een vlucht naar de ruimte boeken met Virgin Galactic.
Het aanbod maakt deel uit van de Drie Dwaze dagen die vandaag zijn begonnen bij de warenhuizen van de Bijenkorf. De vlucht duurt 2,5 uur en vertrekt vanuit New Mexico in de Verenigde Staten. Een dochteronderneming van het conglomeraat Virgin verzorgt de vlucht die toeristen de kans geeft gewichtloosheid te beleven en de aarde van boven te bekijken.
‘Het is niet alleen bedoeld om aandacht te trekken. We willen toch altijd iets trendsettends doen. Dat was 25 jaar geleden een espressoapparaat en vorig jaar de Carver, de wendbare auto met drie wielen’, zegt een woordvoerder van het warenhuisbedrijf in Het Financieele Dagblad. De Bijenkorf rekent vandaag, morgen en zaterdag in totaal om 1,2 miljoen klanten.
Ik wilde dat ook doen, maar ik lag zo lekker. Ik ga zometeen ff langs.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:26 schreef PeRi het volgende:
Ik sta zo voor 8en in R'dam, kan niet geloven dat ik echt ben opgestaan ook.
Nee popje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
En in Amstelveen, als je dat ook onder Amsterdam schaart.
Ja dat weet ik wel, maar voor de buitenlui zal dat een pot nat zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee popje.![]()
![]()
Amstelveen is geen buitenwijk van Amsterdam, maar een eigen gemeente.
Nee, is niks aan. Tevens vond ik de Replay broeken ook niet bijsterend. En dan te bedenken dat ze voor die Replay broeken ¤90 vragen terwijl dit eigenlijk allemaal oude collectie is van de Bijenkorf dat ze een jaar geleden over hebben gehouden en nou in de sale gooien (geld ook voor G-Star).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:44 schreef francis997 het volgende:
Vraagje voor diegene die al geweest, ik zag in 't boekje van vandaag dat er Gstar herenbroeken voor 59¤ te koop zijn. Nu is mijn vraag zijn er veel van, en ten tweede wat voor soort modelen zijn het. Aangezien mn vriend morgen jarig is leek het me een goed cadeau, maar dat zou betekenen dat ik er vanavond na mijn werk naar toe moet.
Dus heeft iemand meer info over de modelen ofzo..????
tnx.
Ik heb ook een trui van Hilfiger gekocht. En een luchtje van united colours.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:24 schreef StarGazer het volgende:
Trui en overhemd van Tommy Hilfiger gekocht. Vind het wel weer mooi zo, wat een kermis zeg.
In Rotterdam dito.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Niet normaal meer vandaag in Amsterdam. Het leek wel of het gratis was
Interessant stuk maken ze er nog van ook volgens mij.quote:
Viel best wel mee inderdaad, alleen bij de boxers van BB was het wel best drukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef PeRi het volgende:
Rotterdam viel toch best wel mee? Heb het veel en veel drukker meegemaakt.
Vanmiddag weer nog even geweest. En toen was het nog rustiger dan vanochtend zelfs.
Met broertje even de stad in geweest weer en ff de Bij in waar hij een paar nette herenschoenen (Van Lier) gekocht, erg mooi. E99,-. Ikzelf heb niks gehaald meer.
Ja kan. Bij elke kassa. Je krijgt dan een kassabon die je bij de klantenservice kan inwisselen voor geld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:33 schreef Bryan181 het volgende:
weten jullie of je een broek bij de dwaze dagen gekocht gewoon kan omruilen of terugbrengen?
iets te enthousiast geweest..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:33 schreef Bryan181 het volgende:
weten jullie of je een broek bij de dwaze dagen gekocht gewoon kan omruilen of terugbrengen?
ik wist niet dat het tegenwoordig de 4 dwaze dagen was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga morgen even neuzen tussen de restjes
Dan loop je toch achter, want dat is altijd al zo geweest bij de winkels die ook op zondag open zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:34 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
ik wist niet dat het tegenwoordig de 4 dwaze dagen was.
Misschien dachten ze dat jij de voorjaarscollectie bedoelde? Want overal hangt nu de najaarscollectie in de winkel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:21 schreef Nashje het volgende:
Ik wist niet dat Lacoste polo's alleen in de zomer te koop waren. Dat werd mij wijsgemaakt bij de Beijenkorf in e'hoven.
Ja binnen 30 dagen met je kassabonquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Bryan181 het volgende:
weet er iemand toevallig of je een broek gekocht tijdens de dwaze dagen ook gewoon nu terug kan brengen.
Okay.quote:Op maandag 6 oktober 2008 @ 21:30 schreef spy08 het volgende:
Mijn vriendin wilde hier in Amsterdam ook naar de drieDWD en ik dacht: Mooi niet! Nu is ze boos maar dat boeit mij niet want straks gaat ze toch weer shoppen als de nieuwe wintercollectie wordt opgemerkt.
Ze leeft van uw portemonnee?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef spy08 het volgende:
Mijn vriendin wilde hier in Amsterdam ook naar de drieDWD en ik dacht: Mooi niet! Nu is ze boos maar dat boeit mij niet want straks gaat ze toch weer shoppen als de nieuwe wintercollectie wordt opgemerkt.
Het lijkt er wel een beetje opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef FatihTerim het volgende:
ik moet bij DWD altijd denken aan De wereld draait door.
DWD?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef FatihTerim het volgende:
ik moet bij DWD altijd denken aan De wereld draait door.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef Weaut het volgende:
Merkonderbroeken, hema-onderbroeken _0_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |