abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62039170
die kortingen die in de boekjes staan, is dat alles of is dit maar een gedeelte en is er korting op nog veel meer andere artikelen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:54:25 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_62039586
korting op de boekjes is het

niet genoeg?
pi_62039631
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:54 schreef Blik het volgende:
korting op de boekjes is het

niet genoeg?
ik keek alleen voor kleding, maar er zit weinig dingen in voor de heren dan..
een aantal jassen en schoenen die niemand koopt,
een broekje van replay, een broekje van gstar, paar overhemden, paar boxers en thats it.

Ik dacht ze gaan die hele collectie van Armani en Hugo Boss voor minstens 30procent wegdoen.
pi_62039800
Ik ga zeker even kijken of er nog wat leuks te koop is.
pi_62040394
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ga zeker even kijken of er nog wat leuks te koop is.
doe de groeten aan Naomi.
pi_62041212
Laten we dan maar meteen een 'BijenkorFokmeet' organiseren
Mij herken je op vrijdagmiddag aan een zwart-wit RTL GP petje dus als je Fok? in m'n oor fluistert gaan we uren discussiëren over de Bijenkorf & Fok...
pi_62044825
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een horloges er nog meer met 40% korting weggaan. In het boekje zelf stonden niet echt toffe modellen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62054812
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mij herken je op vrijdagmiddag aan een zwart-wit RTL GP petje dus als je Fok? in m'n oor fluistert gaan we uren discussiëren over de Bijenkorf & Fok...
Zijn wel verschillende locaties waar de Bijenkorf zit hè
pi_62055235
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
we kunnen ook een orgie doen?..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:47:39 #60
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62060384
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef GokhanSaki het volgende:

[..]

we kunnen ook een orgie doen?..
Dan moet je bij de KPD meet zijn.
Ik vond persoonlijk de Lowlands meet wel aardig . Liep ik toevallig ineens tussen.

Maar morgenochtend om 08 uur sta ik in Arnhem!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_62060553
Rdam 08:00 hier Of ietsje later!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:42:37 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62064244
waarom zo vroeg?
pi_62067016
Boek een reis naar de ruimte, exclusief bij de Bijenkorf!
Tijdens de Drie Dwaze Dagen is het mogelijk om een onvergetelijke ruimtereis te boeken! De Bijenkorf heeft hiervoor als enige in Nederland een exclusieve aanbieding in samenwerking met Your Galaxy Space Tourism, het ruimtereisbedrijf van Virgin Galactic. De ruimtereis bestaat uit een volledig verzorgd driedaags programma, inclusief een training om goed voorbereid de ruimte in te gaan.

De vlucht vertrekt vanaf 2009 vanaf een ruimtehaven in de woestijn van New Mexico, VS. Tijdens de vlucht van 2,5 uur heeft u een onvergetelijke ervaring van gewichtloosheid! Op het hoogste punt van de vlucht kijkt u over de ronding van de aarde, maar liefst 1500 kilometer ver weg. Voor deze bijzondere ervaring betaalt u 200.000 US dollar. Als u betaalt met uw BIJcard, ontvangt u 3.500,- aan BIJpunten.

Hoeveel mensen zullen dat boeken
pi_62067024
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef leolinedance het volgende:
waarom zo vroeg?
1. Gordon?
"Donderdag 2 oktober, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam
Grote opening met Gordon!
Om 7.50 uur gaat het gebeuren! Een schitterende Cadillac arriveert dan bij de Dam in Amsterdam. Niemand minder dan superster Gordon zal even voor 8.00 uur een stralend optreden geven. Hiermee geeft hij op muzikale wijze het startsein voor de 25e editie van de Drie Dwaze Dagen"

More likely 2.:

Donderdag 2 oktober, alle filialen
3.333 cadeaus
Donderdag tussen 8.00 en 10.00 uur maakt u kans op de mooiste cadeaus!
Alsof het allemaal nog niet dwaas genoeg is, geven we tussen 8.00 en 10.00 uur 3.333 gratis cadeaus weg! Met uw kassabon als voucher ontvangt u een cadeautas. Wat er in zit? Dat is natuurlijk een verrassing! Maar u kunt denken aan kaartjes voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Walibi, Ponypark Slagharen of Sealife. Misschien wel een 1e klas retourticket met ICE International naar Düsseldorf, Keulen of Frankfurt! Of een lief knuffelbeest? Hoe dan ook; het is het waard om vroeg op te staan! Wees er dus bijtijds bij, want op=op!
pi_62067476
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Zijn wel verschillende locaties waar de Bijenkorf zit hè
Oja, jullie kunnen me vanmiddag en vrijdagmiddag live spotten en aanspreken in de Amsterdamse vestiging, of zijn er 2 Bijenkorfjes in Amsterdam?
pi_62067560
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:38 schreef jmac het volgende:

[..]

1. Gordon?
"Donderdag 2 oktober, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam
Grote opening met Gordon!
Om 7.50 uur gaat het gebeuren! Een schitterende Cadillac arriveert dan bij de Dam in Amsterdam. Niemand minder dan superster Gordon zal even voor 8.00 uur een stralend optreden geven. Hiermee geeft hij op muzikale wijze het startsein voor de 25e editie van de Drie Dwaze Dagen"

More likely 2.:

Donderdag 2 oktober, alle filialen
3.333 cadeaus
Donderdag tussen 8.00 en 10.00 uur maakt u kans op de mooiste cadeaus!
Alsof het allemaal nog niet dwaas genoeg is, geven we tussen 8.00 en 10.00 uur 3.333 gratis cadeaus weg! Met uw kassabon als voucher ontvangt u een cadeautas. Wat er in zit? Dat is natuurlijk een verrassing! Maar u kunt denken aan kaartjes voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Walibi, Ponypark Slagharen of Sealife. Misschien wel een 1e klas retourticket met ICE International naar Düsseldorf, Keulen of Frankfurt! Of een lief knuffelbeest? Hoe dan ook; het is het waard om vroeg op te staan! Wees er dus bijtijds bij, want op=op!
hoe laat is Goor weg, want ik wil die gast niet tegenkomen..
pi_62068207
Ik sta zo voor 8en in R'dam, kan niet geloven dat ik echt ben opgestaan ook .
Whatever I want.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 07:45:17 #68
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62068521
WTF, dit is écht vroeg...
En dan te bedenken dat ik pas om half/kwart voor negen aan ga komen in Arnhem omdat ik mijn wekker 4x uitgemept heb...
Be your best
pi_62068653
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 06:26 schreef PeRi het volgende:
Ik sta zo voor 8en in R'dam, kan niet geloven dat ik echt ben opgestaan ook .

Whehe, je bent gek

Ik ga direct vanuit mijn werk straks
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_62069550
Ik stond als 2e in de rij, toen ik aankwam om 07.35 stonden er een stuk of 10 mensen. Na mij kwamen er meer en meer en meer. Ik kom op tv want ze stonden te filmen toen we naar binnen gingen om 07.55. .

Ik heb 2 Clinique setjes, en de blazer van Julien le Roy die ook in het boekje staat. Oh een shortje van Esprit.

Toen ik net wegging, om 08.40, waren de Clinique setjes bijna op! Ik ben echt wel blij dat ik gegaan ben.

Op vertoon van kassabonnen heb ik een Bruna Black bear gekregen, een setje oorbellen en een sleutelhanger. .

[ Bericht 8% gewijzigd door PeRi op 02-10-2008 09:28:04 ]
Whatever I want.
pi_62069907
Vraagje voor diegene die al geweest, ik zag in 't boekje van vandaag dat er Gstar herenbroeken voor 59¤ te koop zijn. Nu is mijn vraag zijn er veel van, en ten tweede wat voor soort modelen zijn het. Aangezien mn vriend morgen jarig is leek het me een goed cadeau, maar dat zou betekenen dat ik er vanavond na mijn werk naar toe moet.
Dus heeft iemand meer info over de modelen ofzo..????

tnx.
pi_62069950
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Oja, jullie kunnen me vanmiddag en vrijdagmiddag live spotten en aanspreken in de Amsterdamse vestiging, of zijn er 2 Bijenkorfjes in Amsterdam?
nee maar eentje, op de Dam
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:04:43 #73
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62071648
Yes, Replay broek en 2x Bjorn Borg boxershort in de pocket .
Verder twee hele toffe knuffelkoeien als "cadeau" .
Be your best
pi_62071931
Ik ga vanmiddag even een kijkje nemen, moet sowieso nog boxers. Waren die Bjön Borgmodellen nog een beetje te pruimen?
pi_62072762
hallo..nog een vraagje voor evt. medewerkers van bijenkorf die hier zijn of iemand die dit weet.
Ik heb van mn werk een cadeau bon gekregen zo'n vvv irischeque twv 30¤, en mijn vraag is nu kan ik die bon gebruiken tezamen met de 3d dagen korting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')