ik keek alleen voor kleding, maar er zit weinig dingen in voor de heren dan..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:54 schreef Blik het volgende:
korting op de boekjes is het
niet genoeg?
doe de groeten aan Naomi.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ga zeker even kijken of er nog wat leuks te koop is.
Zijn wel verschillende locaties waar de Bijenkorf zit hèquote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we dan maar meteen een 'BijenkorFokmeet' organiseren
Mij herken je op vrijdagmiddag aan een zwart-wit RTL GP petje dus als je Fok? in m'n oor fluistert gaan we uren discussiëren over de Bijenkorf & Fok...
we kunnen ook een orgie doen?..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we dan maar meteen een 'BijenkorFokmeet' organiseren
Mij herken je op vrijdagmiddag aan een zwart-wit RTL GP petje dus als je Fok? in m'n oor fluistert gaan we uren discussiëren over de Bijenkorf & Fok...
Dan moet je bij de KPD meet zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
we kunnen ook een orgie doen?..
1. Gordon?quote:
Oja, jullie kunnen me vanmiddag en vrijdagmiddag live spotten en aanspreken in de Amsterdamse vestiging, of zijn er 2 Bijenkorfjes in Amsterdam?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn wel verschillende locaties waar de Bijenkorf zit hè
hoe laat is Goor weg, want ik wil die gast niet tegenkomen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:38 schreef jmac het volgende:
[..]
1. Gordon?
"Donderdag 2 oktober, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam
Grote opening met Gordon!
Om 7.50 uur gaat het gebeuren! Een schitterende Cadillac arriveert dan bij de Dam in Amsterdam. Niemand minder dan superster Gordon zal even voor 8.00 uur een stralend optreden geven. Hiermee geeft hij op muzikale wijze het startsein voor de 25e editie van de Drie Dwaze Dagen"
More likely 2.:
Donderdag 2 oktober, alle filialen
3.333 cadeaus
Donderdag tussen 8.00 en 10.00 uur maakt u kans op de mooiste cadeaus!
Alsof het allemaal nog niet dwaas genoeg is, geven we tussen 8.00 en 10.00 uur 3.333 gratis cadeaus weg! Met uw kassabon als voucher ontvangt u een cadeautas. Wat er in zit? Dat is natuurlijk een verrassing! Maar u kunt denken aan kaartjes voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Walibi, Ponypark Slagharen of Sealife. Misschien wel een 1e klas retourticket met ICE International naar Düsseldorf, Keulen of Frankfurt! Of een lief knuffelbeest? Hoe dan ook; het is het waard om vroeg op te staan! Wees er dus bijtijds bij, want op=op!
Whehe, je bent gekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:26 schreef PeRi het volgende:
Ik sta zo voor 8en in R'dam, kan niet geloven dat ik echt ben opgestaan ook.
nee maar eentje, op de Damquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oja, jullie kunnen me vanmiddag en vrijdagmiddag live spotten en aanspreken in de Amsterdamse vestiging, of zijn er 2 Bijenkorfjes in Amsterdam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |