Jep hier ook, zwaar irritant.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:49 schreef deejaylethal het volgende:
Er zitten echt wel leuke dingen tussen, alleen het is onmogelijk om die boekjes online te bekijken. De helft werkt constant niet... En ik denk niet dat het aan mijn PC ligt... Iemand anders ook nog last van?
Ik vind dat sweatshirt leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jep hier ook, zwaar irritant.
Wat voor leuke dingen heb je gezien dan
wat kosten die Bjorn Borg boxers normaal gesproken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef deejaylethal het volgende:
Oh, en dingen die sowieso interessant zijn zijn de merkbroeken, de Bjorn Borg boxers (15 euro)
¤25quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:11 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
wat kosten die Bjorn Borg boxers normaal gesproken?
betaal ik iets meer haal ik liever Dolce & Gabbana of Emporio Armani..quote:
Lees de bijdrage van QM84quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef MadGuy het volgende:
Vooral rond 20:00u en lunchtijd is het druk, staat op de site.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:49 schreef LordLynx het volgende:
Weet iemand wat het addertje onder het gras met die cruise naar newcastle is? Lijkt me een te mooie deal.....
Geen addertje dus maar gewoon een wedstrijd. Als je op dat linkje klikt via de Bijenkorf website staat kom je op de website uit van het bedrijf dat die cruise verzorgt. Daar staat Bijenkorf actie met bovenstaande tekst.quote:Bijenkorfactie
Ga op vrijdag 3 oktober naar de 3 Dwaze Dagen van de Bijenkorf en zoek Jack de Piraat. Deze blauwe vogel heeft alle zeeën bevaren. Heb je Jack gevonden? Vraag hem dan om een kleurplaat. De mooiste kleurplaat* wint een volledig verzorgde PiratenCruise voor het hele gezin.
*over de uitslag van de wedstrijd kan niet worden gecorrespondeerd.
Oh die! Dat is volgens mij alleen de overtocht maar dan moet je de overnachtingen en het eten zelf nog betalen. Normaal kost dat 56 euro p.p. enkele reis volgens de site van dfds.nlquote:Op zondag 28 september 2008 22:02 schreef LordLynx het volgende:
Ik bedoel de pagina daarnaast, bij besteding van 33,33 een voucher voor een gratis cruise.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef DAMH het volgende:
Ik kan er woesndag avond al heen,, maartja is het de moeite waard?
Woensdagavond zijn sowieso alleen de artikelen van donderdag verkrijgbaar maar als je personeel bent of je gaat met een personeelslid mee en die is zo aardig om jou 15% personeelskorting te gunnen, kan het de moeite waard zijn ja. Ligt eraan wat en of je iets wilt kopen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef DAMH het volgende:
Ik kan er woesndag avond al heen,, maartja is het de moeite waard?
Vraag of de buren ze wel hebben en anders ga je even langs de klantenservice.quote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wil ook weten wat er allemaal te halen valt >:( Maar m'n studentenhuis heeft een nee/nee stickert op de deur en die online kloteboekjes doen het vanaf de 3e pagina niet meer.
Wat is dat voor boekje danquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die zag ik wel staan in het Bij-Cardhoudersboekje geloof ik.
Ah oke.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Als je een bij-card hebt krijg je die thuis.
Ik heb het boekje zelf niet. Vraag het even na bij de Bijenkorf zelf zou ik zeggen. Maar zonder een dergelijke creditcard heb je geen recht op die korting he.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke.
Als WHATSHESAID nog even zou willen kijken of ze die er zeker heeft in zien staan.. zou dat super zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |