Ja kan. Bij elke kassa. Je krijgt dan een kassabon die je bij de klantenservice kan inwisselen voor geld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:33 schreef Bryan181 het volgende:
weten jullie of je een broek bij de dwaze dagen gekocht gewoon kan omruilen of terugbrengen?
iets te enthousiast geweest..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:33 schreef Bryan181 het volgende:
weten jullie of je een broek bij de dwaze dagen gekocht gewoon kan omruilen of terugbrengen?
ik wist niet dat het tegenwoordig de 4 dwaze dagen was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga morgen even neuzen tussen de restjes
Dan loop je toch achter, want dat is altijd al zo geweest bij de winkels die ook op zondag open zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:34 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
ik wist niet dat het tegenwoordig de 4 dwaze dagen was.
Misschien dachten ze dat jij de voorjaarscollectie bedoelde? Want overal hangt nu de najaarscollectie in de winkel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:21 schreef Nashje het volgende:
Ik wist niet dat Lacoste polo's alleen in de zomer te koop waren. Dat werd mij wijsgemaakt bij de Beijenkorf in e'hoven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |