doe eens een gokjequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een betere vraag, gaat het ook eens inhoudelijk worden?
Alleen nog een leven en dan is alles goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enz![]()
![]()
![]()
Neeeeee!quote:
wensen blijf je houden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enz![]()
![]()
![]()
Vast niet neequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen nog een leven en dan is alles goed
Hoi BX
Zonder wensen en dromen kan je beter op houden met levenquote:
en dan nog verwacht ik de diepgang van een pierenbadje...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast niet neezal wel heel veel over de kredietcrisis gaan enzulks..
En dat is zelfs al lastig voor sommigen. Ik heb duiklessen gegevn beginnend in een pierenbadje en dat ging al mis bij sommigenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan nog verwacht ik de diepgang van een pierenbadje...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is zelfs al lastig voor sommigen. Ik heb duiklessen gegevn beginnend in een pierenbadje en dat ging al mis bij sommigen
Erg he?quote:
Ja, maar mijn aloude tactiek voor een succesvol spel werkt nog altijdquote:
Best, met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |