Ah. Een raiderquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik haal altijd rond deze tijd twix op!
In het motto van 4 uur cup-a-soup doe ik 4 uur twix 'n coke.
Ook nog wezen douchen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gestudeert, naar therapie geweest, gefitnest, was gedaan, kattenbak gedaan, boodschappen gedaan.. Zeer nuttig allemaal
Dat heb ik dus elke morgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:02 schreef Klonk het volgende:
ik werd net bij de kattenbakken begroet door een drol buiten de bak, denk dat een van onze poezels een beetje te ijverig aan het graven is geweest
quote:
Nee dat doe ik vanavondquote:
Oehquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zie je, mijn leven is dik zwaar johhahaha
Nee morgen word het ruimschoots goed gemaaktLOTR weekend
quote:
Hoelang gaat dat wel niet duren, wordt zeker een maraton ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]die vriend kent ze niet.. voor straf moet hij nu de extended versions achter elkaar uitzitten
![]()
Uuuhmmm... een uur of.. 12/13/14?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoelang gaat dat wel niet duren, wordt zeker een maraton ofzo
Is dat met intervieuws en "The making of..." ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuhmmm... een uur of.. 12/13/14?Dus ja
Nee.. zonderquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat met intervieuws en "The making of..." ?
Das een beste zit. Drie avonden achter elkaar elke avond een extended edition was al pittigquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuhmmm... een uur of.. 12/13/14?Dus ja
Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste zit. Drie avonden achter elkaar elke avond een extended edition was al pittig.
Maar welquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste zit. Drie avonden achter elkaar elke avond een extended edition was al pittig.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]die vriend kent ze niet.. voor straf moet hij nu de extended versions achter elkaar uitzitten
![]()
Wat mis je als je alleen de gewone versie hebt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat zeggen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat mis je als je alleen de gewone versie hebt?
Wat ik nog het ergst vond, was dat hij ook de naam niet kende.. Echt gewoon nog nooit van The lord of the rings gehoord.. Ook niet het boek, gewoon echt helemaal niks.quote:
20 tot 45 minuten per film. En ja, daar zitten een paar goede stukken tussen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Per film een uur aan scenes die de moeite van het kijken wel waard zijn, maar desondanks voor de bioscoop zijn weggelaten, omdat de film te lang zou zijn andersquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergst vond, was dat hij ook de naam niet kende.. Echt gewoon nog nooit van The lord of the rings gehoord.. Ook niet het boek, gewoon echt helemaal niks.
Nee, zeker bij deel 1 is het geen uurquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Per film een uur aan scenes die de moeite van het kijken wel waard zijn, maar desondanks voor de bioscoop zijn weggelaten, omdat de film te lang zou zijn anders.
WMzquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Werkenzaterdagavond bij vrienden eten,
zondag sporten en daarna weer werken
tot wat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mijn huis verbouwen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan gewoon bij elkaar eten en dan samen werken?
Nee, we gaan apart van elkaar, hetzelfde doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan gewoon bij elkaar eten en dan samen werken?
Randstadquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]echt? Hij woont ook in de randstad dus
Het zit in de naamquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, we gaan apart van elkaar, hetzelfde doen.
[..]
Randstad?
Limburg hier.
Ik werk in het dorp waar Klonk woont.
Dat dacht ik ook al jaquote:
Whehequote:Ja, weet in welk land jij woontDaarom dacht ik al dat jij het niet was bij wie ik eten ging
![]()
klotsklotsklotsquote:
quote:
Tot een iets beter ingedeelde te kleine kamerquote:
Bouw een uitbouw!quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot een iets beter ingedeelde te kleine kamer
Een zolder bouwenquote:
Kan ookquote:
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:32 schreef Ladylike het volgende:
heb mn instellingen veranderd hier.. had quickquote nog niet aanstaan
toch wel fijner
Ben blij als ik weer terug ben in mn eigen hutje
Precies, ik ontken Twix.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:28 schreef Ladylike het volgende:
Hallo
nog morgen schilderen en dan zijn we klaar om te verhuizen.
Dan nog een weekje klussen als de kleine in bed ligt en dan is alles klaar
Oeh en daarna bij mij dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]kom je daarna bij mij schilderen?
Je wilt gaan witten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feestje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh en daarna bij mij dan?Of zullen we gewoon een verf party houden bij ons allemaal?
Ik breng de citroen theequote:
Dat lukt niet in mn eentjequote:
Ik een gitaarquote:
Mijne blijft thuisquote:
heb nu al lange armen van het schilderen dus denk niet dat ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan duurt t te lang voordat hij klaar isquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijne blijft thuis
Waarom kan jij niet witten in je eentje?
Dat kan niet, hij woont kleiner dan mij (of dan ik..)quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan duurt t te lang voordat hij klaar is
quote:
Ik woon veel te groot om in mn eentje te wittenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij woont kleiner dan mij (of dan ik..)
Aanstellertquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon veel te groot om in mn eentje te witten
En met z'n meerderen is het gezelligerquote:
Dat absoluutquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En met z'n meerderen is het gezelliger
Wat voor debatten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
Pff wat een dilemma. De debatten kijken vanavond of gewoon normaal op tijd in bed liggen en het missen...
Gaat dat door dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:02 schreef Fha het volgende:
Van Patatje en Obama.
quote:
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enzquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:09 schreef BrandX het volgende:
sooow, weet terug na een heerlijk training in casa Nootdorp
Mèt een bord roti èn een heerlijke kop koffie voor me neus! Wat wil een mens nog meer
En een betere vraag, gaat het ook eens inhoudelijk worden?quote:
doe eens een gokjequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een betere vraag, gaat het ook eens inhoudelijk worden?
Alleen nog een leven en dan is alles goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enz![]()
![]()
![]()
Neeeeee!quote:
wensen blijf je houden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enz![]()
![]()
![]()
Vast niet neequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen nog een leven en dan is alles goed
Hoi BX
Zonder wensen en dromen kan je beter op houden met levenquote:
en dan nog verwacht ik de diepgang van een pierenbadje...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast niet neezal wel heel veel over de kredietcrisis gaan enzulks..
En dat is zelfs al lastig voor sommigen. Ik heb duiklessen gegevn beginnend in een pierenbadje en dat ging al mis bij sommigenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan nog verwacht ik de diepgang van een pierenbadje...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is zelfs al lastig voor sommigen. Ik heb duiklessen gegevn beginnend in een pierenbadje en dat ging al mis bij sommigen
Erg he?quote:
Ja, maar mijn aloude tactiek voor een succesvol spel werkt nog altijdquote:
Best, met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |