Ik woon veel te groot om in mn eentje te wittenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij woont kleiner dan mij (of dan ik..)
Aanstellertquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon veel te groot om in mn eentje te witten
En met z'n meerderen is het gezelligerquote:
Dat absoluutquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En met z'n meerderen is het gezelliger
Wat voor debatten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
Pff wat een dilemma. De debatten kijken vanavond of gewoon normaal op tijd in bed liggen en het missen...
Gaat dat door dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:02 schreef Fha het volgende:
Van Patatje en Obama.
quote:
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enzquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:09 schreef BrandX het volgende:
sooow, weet terug na een heerlijk training in casa Nootdorp
Mèt een bord roti èn een heerlijke kop koffie voor me neus! Wat wil een mens nog meer
En een betere vraag, gaat het ook eens inhoudelijk worden?quote:
doe eens een gokjequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een betere vraag, gaat het ook eens inhoudelijk worden?
Alleen nog een leven en dan is alles goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enz![]()
![]()
![]()
Neeeeee!quote:
wensen blijf je houden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
een vriend, sex (met die vriend bij voorkeur), een eigen huis, een baan, een auto, enz enz enz![]()
![]()
![]()
Vast niet neequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen nog een leven en dan is alles goed
Hoi BX
Zonder wensen en dromen kan je beter op houden met levenquote:
en dan nog verwacht ik de diepgang van een pierenbadje...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast niet neezal wel heel veel over de kredietcrisis gaan enzulks..
En dat is zelfs al lastig voor sommigen. Ik heb duiklessen gegevn beginnend in een pierenbadje en dat ging al mis bij sommigenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan nog verwacht ik de diepgang van een pierenbadje...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is zelfs al lastig voor sommigen. Ik heb duiklessen gegevn beginnend in een pierenbadje en dat ging al mis bij sommigen
Erg he?quote:
Ja, maar mijn aloude tactiek voor een succesvol spel werkt nog altijdquote:
Best, met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |